Wallace vraagt hem hoe hij zich verdedigt tegen de Democratische retoriek van Clinton, en hij begint over zijn vader die postbode was en het balanceren van het budget. Ik snap het wel, maar het is geen antwoord.quote:
Ben het eens met deze observatie. Ik vind Christie eigenlijk de meest positieve verrassing, ten opzichte van de verwachtingen. Tot dusver dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:06 schreef Intellectueel het volgende:
Rubin, Bush en Christie weten zich aardig te redden, en krijgen het voor elkaar om nog enigszins normaal over te komen.
Hawkish zijn op 'national security' topics is nogal schering en inslag in de GOP. Dat Rand hier een geheel andere opinie op nahoudt is bewonderenswaardig, maar gaat het hier natuurlijk niet mee redden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:07 schreef Gambetta het volgende:
Christie? Die nog eens herhaalde dat hij Ron Paul (moreel) verantwoordelijk wil houden als er een terroristische aanslag wordt gepleegd? Komt niet normaal over bij mij.
Raar standpunt, maar hij onderbouwde het rustig. Zijn antwoord op de vragen komt goed over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:07 schreef Gambetta het volgende:
Christie? Die nog eens herhaalde dat hij Ron Paul (moreel) verantwoordelijk wil houden als er een terroristische aanslag wordt gepleegd? Komt niet normaal over bij mij.
Hij heeft een soort sympathieke uitstraling en een goed stemgeluid. Helaas houdt hij er bizarre standpunten op na.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:11 schreef Intellectueel het volgende:
Huckabee zou overigens een goede Hollywood-president zijn. Heeft er een aardige kop voor.
Werkt uiteindelijk alleen maar in zijn voordeel. Wilders speelt ook altijd graag de slachtofferrol op z'n manier, richting de NOS.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:14 schreef Gambetta het volgende:
Kijk, nu gaat de moderator Trump aanvallen. Vraag me af of ze dat ook bij andere kandidaten zou doen.
Inderdaad. Maar is denk ik te ouderwets voor 21ste eeuw politiek in de VS. Rubio is wat dat betreft beter in staat om de jonge generatie aan zich te binden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft een soort sympathieke uitstraling en een goed stemgeluid. Helaas houdt hij er bizarre standpunten op na.
Denk ik ook, maar het laat wel zien dat FOX niet staat te springen om een Trump-overwinning.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werkt uiteindelijk alleen maar in zijn voordeel. Wilders speelt ook altijd graag de slachtofferrol op z'n manier, richting de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |