Mja immigratiebeleid is natuurlijk wel iets dat algemeen geaccepteerd is als zijnde een taak van de federale overheid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:24 schreef Gambetta het volgende:
Sanctuary cities bestrijden? Maar.. hoe zit dat dan met states rights? Zie daar de Republikeinse paradox.
Nou, ik heb toch het idee dat het voor een deel te maken heeft met waar ze het persoonlijk mee eens zijn. Net zoals ze het Supreme Court afkraken als ze het homohuwelijk legaliseren, maar als ze een uitspraak doen waar ze het mee eens zijn is het de law of the land en moeten we het nou eenmaal accepteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mja immigratiebeleid is natuurlijk wel iets dat algemeen geaccepteerd is als zijnde een taak van de federale overheid.
Praten allebei als kinderen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:38 schreef Elfletterig het volgende:
Christie en Paul vliegen elkaar in de haren.
Paul zat dan weer de hele tijd door Christie heen te blaten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:40 schreef Gambetta het volgende:
Vreemd dat ze Christie zoal laten beginnen als laten eindigen. Niet fair tegenover Paul.
Ik vond Christie sterker.quote:
Cruz zegt de dingen die men graag hoort.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:41 schreef Gambetta het volgende:
Wat een ontzettend simpel antwoord van Cruz. Hoor ze eens klappen allemaal. Pff.
Toch leveren zijn antwoorden niet het meeste gejuich op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:44 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zie het al, Bush de beste Republikeinse kandidaat
Laat ik het zo zeggen; ik zie hem als de meest volwassen, capabele kandidaat uit het Republikeinen kamp. Maar dat maakt hem niet per se de winnende kandidaat helaas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch leveren zijn antwoorden niet het meeste gejuich op.
Paul presteert het eigenlijk om nog een vreemdere eend in de bijt te zijn dan Trump. Best knap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:48 schreef Gambetta het volgende:
Vreemde interruptie van Paul, dit ingestudeerde riedeltje viel verkeerd.
Vond ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:01 schreef Gambetta het volgende:
Kasich geeft gewoon helemaal geen antwoorden op de vragen. Ben benieuwd of ze hem daar nog op gaan aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |