quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je pics van de andere voorspellingen maken?
Hugo Borstquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit te zien? Anders gooi ik m even in tinypic
Coolsingel is een utopiequote:
Dan ben ik het nog het meest eens met Genee. 12e voor Twente is iets overdreven. NEC 15e is ook niet realistisch.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schat Cambuur te hoog in, verder wel mee eensquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben ik het nog het meest eens met Genee. 12e voor Twente is iets overdreven.
Heracles boven Heerenveenquote:
Jan-Joost?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
Genee en Jan Joost zijn wel logisch.
Dat kan welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles boven Heerenveen
Ajax kampioen is een utopie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen AZ slaat nergens op verder wel normaal.
Hugo Borst roept nu ook al 14 jaar dat Feyenoord kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee johquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
heracles krijgt een zwaar seizoen
Ja ach.. Als Sparta ooit weer eens promoveert, zal hij ook roepen dat ze bij de eerste 8 eindigen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:27 schreef Collide het volgende:
[..]
Hugo Borst roept nu ook al 14 jaar dat Feyenoord kampioen gaat worden.
Kabasele is wel een geinige spits.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De leiding daar gaat in paniek raken als ze 3 keer op rij verliezen
Alleen Linssen weg, maar Tanane is terug die Linssen uit de basis hield dus maak me geen enkele zorgen. Vorig jaar 0 uit 7 en dan nog erin blijven zegt genoeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
beetje redelijk team bijeen kunnen houden?
Peter Hofstede is ook wel een geinige kerelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kabasele is wel een geinige spits.
Peter Hofstede is trots op middelmaat als Bannink, Bouma.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Peter Hofstede is ook wel een geinige kerel
z,on backstabber
Volgens wie?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
van overeem kon er geen reet van toch?
JR volgens mij. Vond het een speler die het niveau Dord nauwelijks ontsteegquote:
FIFA ranking is het oneens met deze uitspraakquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eredivisie > Turkse competitie
JRquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR volgens mij. Vond het een speler die het niveau Dord nauwelijks ontsteeg
Daar staat Nederland nu 12e en Turkije 45e.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
FIFA ranking is het oneens met deze uitspraak
Ondertussen Jan Vreman kapotmakenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Hofstede is trots op middelmaat als Bannink, Bouma.
Met z'n enge Sting-hoofd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen Jan Vreman kapotmaken
Beetje fragiel?quote:
quote:
twitter:Emishor twitterde op donderdag 06-08-2015 om 14:10:33West Ham did everything to get kicked out tonight, vs Astra. 1. didn't even go to Giurgiu for official training. 2. left starting 11 at home reageer retweet
hopen dat ze verliezen dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Emishor twitterde op donderdag 06-08-2015 om 14:10:33West Ham did everything to get kicked out tonight, vs Astra. 1. didn't even go to Giurgiu for official training. 2. left starting 11 at home reageer retweet
Jeetje, zegquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stootte zojuist mijn kleine teen.
Nee?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijken jullie ook opeens naar groningen - psv?
dan heb ik verkeerd beeldquote:
Kusje erop?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stootte zojuist mijn kleine teen.
Flopshowquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopenhagen richting uitschakeling.
Doet Zanka mee?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopenhagen richting uitschakeling.
''Kusk in Oranje''quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Kvist speelt er mee en Kusk (kent u die nog, de wonderjezus van twente) ook.
Vanaf woensdag weer 34 wedstrijden hard lachen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Kusk in Oranje''
-IkStampOpTacos
Nog een klein halfuur, ze zullen het maar weggevenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heenwedstrijd werd 3-0 voor saint etienne
Trabzonspor moet er nu twee maken tegen Rabotnicki Skopjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog een klein halfuur, ze zullen het maar weggeven
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trabzonspor moet er nu twee maken tegen Rabotnicki Skopje. in extra tijd
West Ham gaat ook nog wegvallen en het is dus ook goed nieuws voor AZ.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]![]()
Wel gunstig voor Ajax. Als Trabzonspor er samen met Sampdoria en Kopenhagen uit gaat, is Southampton geplaatst
tegen tien man nog wel. Lijkt Ajax welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trabzonspor moet er nu twee maken tegen Rabotnicki Skopje. in extra tijd
Zie editquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
West Ham gaat ook nog wegvallen en het is dus ook goed nieuws voor AZ.
Zo hey, jij durft wel zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
Die verwacht ik toch wel bij de top vier
Nee toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is FC Vaduz nu door tegen Thun?
Uh, nee inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verloor jij geen UI weddenschap van mij?
helaas nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is FC Vaduz nu door tegen Thun?
VBL / Voetbal Insite #1075 Bananen zijn lekker.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig met de dood van Sherlock.
oh speelden thuis, my badquote:
Je komt goed weg.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Voetbal Insite #1075 Bananen zijn lekker.
Ajax won de 2e wedstrijd.
En ging alsnog niet door.
Maar gelukkig ging daar de weddenschap niet over, zoals je kunt lezen.
Biatch
Ik zie dat er wel weer een voorspelling van JR, verrassend, mislukt isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax won de 2e wedstrijd.
En ging alsnog niet door.
Maar gelukkig ging daar de weddenschap niet over, zoals je kunt lezen.
Biatch
VBL / Voetbal Insite #1075 Bananen zijn lekker.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat er wel weer een voorspelling van JR, verrassend, mislukt is.
En dat gebeurde bij Atromitos-Stockholmtwitter:AlbertoCTEJ twitterde op donderdag 06-08-2015 om 21:39:32Este apagón ha sufrido el Peristeri. Aún sin reanudarse. Pero la eliminatoria no se la quita nadie a Atromitos https://t.co/8m7Vn2cv1N reageer retweet
Jij hebt echt bijzonder slechte humor, zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest lachen om m'n eigen post.
True.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt echt bijzonder slechte humor, zeg.
Wat ben je ook een domme zandhaas. Wie heeft je zover gekregen om naar die door sbs6 uitgezonden troep te kijken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik was een weekje geleden met The Mentalist begonnen.
Wat een slechte kutserie is dat zeg.
Tja, soms doe ik wel eens domme dingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een domme zandhaas. Wie heeft je zover gekregen om naar die door sbs6 uitgezonden troep te kijken?
Dat is goed nieuws voor Ajax.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Zürich er ook uit, Southampton geplaatst
En voor AZ.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, soms doe ik wel eens domme dingen.
[..]
Dat is goed nieuws voor Ajax.
Doe even normaal hartstikke leuke seriequote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik was een weekje geleden met The Mentalist begonnen.
Wat een slechte kutserie is dat zeg.
Oei, ik hoop dat dit niet de einde van onze vriendschap betekent.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe even normaal hartstikke leuke serie
Nou... dan moeten we het hier maar niet meer over gaan hebben denk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, ik hoop dat dit niet de einde van onze vriendschap betekent.
Wat ik vind mensen die The Mentalist leuk vinden toch wel heel stom.
Goed plan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou... dan moeten we het hier maar niet meer over gaan hebben denk ik
In het VH1 classic topic zijn die een stuk leukerquote:
Andere keer weer. Ga pittenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het VH1 classic topic zijn die een stuk leuker
Southampton is geplaatst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk loten AZ en Ajax een beerje gunstig. Als ze een Southampton loten is het over en sluiten.
Ik lees het, dat scheelt een berg. Dacht dat die ongeplaatst waren joh.quote:
Die stonden na gisteravond derde in de ongeplaatste pot, maar kopenhagen, sampdoria, fc zürich en trabzonspor zijn OUT.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik lees het, dat scheelt een berg. Dacht dat die ongeplaatst waren joh.
Komt dat even goed uit. Wat zijn nu nog zoal ongeplaatste tegenstanders waarover we ons druk moeten maken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stonden na gisteravond derde in de ongeplaatste pot, maar kopenhagen, sampdoria, fc zürich en trabzonspor zijn OUT.
Er zit niet echt een grote naam bij. Kans was op Krasnodar (Rusland) of Southampton, maar die zijn nu allebei ook geplaatst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit. Wat zijn nu nog zoal ongeplaatste tegenstanders waarover we ons druk moeten maken?
Mwh, dat kan ik pas echt zeggen rond 00u30. Maar het is zeg maar een Luhanskje, Atromitos, een ploeg uit Moldavië, Thun, Helsinki, Rosenborg, Krasnodar, Belenensesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit. Wat zijn nu nog zoal ongeplaatste tegenstanders waarover we ons druk moeten maken?
Krasnodar ook zelfsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er zit niet echt een grote naam bij. Kans was op Krasnodar (Rusland) of Southampton, maar die zijn nu allebei ook geplaatst.
Allemaal teams waarvan je op papier (en in de media) wel van zeggen dat moet Ajax en AZ wel lukken. Maar de nummer 3 van Zwitserland of 2 van Kroatië zal lastig genoeg zijn.
Belenenses, Rosenborg BK, Garabag Agdam, Hadjuk Split, Helsinki, Vorskla Poltava, Zorya Luhansk, Artromitos, Molde FK, Astra Giurgiu, Dinamo Misnk, FK Jablonec, FC Thun, Midtjylland, Videoton, Brondby, Vojvodina, Odd Ballklib, Rabotnicki, Kairat, Milsami Orhei, FK Qabalaquote:
Milsami Orhei uit altijd lastig.quote:
quote:Rosenborg BK
Garabag Agdam
Hajduk Split
HJK Helsinki
Zorya Luhansk
Atromitos FC
Molde FK
FC Thun
Astra Giurgiu
Brøndby IF
MSK Zilina
Dinamo Minsk
FK Jablonec
FC Midtjylland
Videoton Fehérvár
Vojvodina Novi Sad
Odd Grenland
Rabotnicki Skopje
Milsami Orhei
Gabala FK
Kairat Almaty
SCR Altach
Zorya Luhanskquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Guimaraes achter tegen SCR Altach. dussss
[..]
Jablonec en Karrebak zijn het kutst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
FK Qarabag, Molde FK, FK Jablonec, Bröndby IF en Milsami Orhei voor Ajax
HJK Helsink, FC Thun, Astra Giurgiu, FC Midtjylland, Odds BK of Qäbäla voor AZ
FC Utrecht thuisquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de tegenstanders van Feyenoord al bekend?
En thuis kansloos verloren. Ligt meer aan Sampdoria dan aan hunquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:55 schreef Durmada het volgende:
Vojvodina heeft Sampdoria vernederd dus liever niet, de rest is prima.
Maar toch 4-2 over 2 wedstrijden. Een score als 0-4 is toch veel te gek voor een club als Sampdoria?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En thuis kansloos verloren. Ligt meer aan Sampdoria dan aan hun
Ik vond hem best vreemd dat ze allemaal aan het lachen waren toen Ajax uit de CL vloogquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de tegenstanders van Feyenoord al bekend?
Omdat jullie lachten toen Feyenoord werd uitgeschakeld door betere tegenstanders als Sparta Praag en Dinamo Kiev.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond hem best vreemd dat ze allemaal aan het lachen waren toen Ajax uit de CL vloog
Het is dan ook niet voor niks de grootste schande ooit van een Italiaanse clubquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar toch 4-2 over 2 wedstrijden. Een score als 0-4 is toch veel te gek voor een club als Sampdoria?
Jullie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat jullie lachten toen Feyenoord werd uitgeschakeld door betere tegenstanders als Sparta Praag en Dinamo Kiev.
Een jeugdteam van West Ham ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
Schakelden vorige ronde West Ham United uit.
vorige jaar eindigde ze als nummer 4 in de poule in de EL met tegenstanders als Zagreb Celtic en RB Salzburgquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
Schakelden vorige ronde West Ham United uit.
Bij de loting zelf stond er dat AZ tegen Astra moest, en toen na de loting lieten ze het overzicht zien en stond er inderdaad tegen Odds, beetje raarquote:
Beetje vreemd idd, op de uefa site staat dat AZ tegen Astra moet. Ik neem aan dat ze tegen de Roemenen spelenquote:
Officieel speelt AZ 5-3-2 inderdaad. Luckassen als derde CV. Ortiz, Henriksen en V. Overeem vormen het middenveld en Hupperts + Janssen als voorsten.quote:
Nog niet wedstrijdfit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:31 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Jahanbakhsh nog niet bij de selectie? Duurt lang.
Ik ookquote:
Vorig jaar werden ze vierde en nu eerste na zeven potjes, één punt losquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef hafcfan het volgende:
Er was eens een Nederlandse club die kansloos ten onder ging tegen de Roemeense nummer 1 haha.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef hafcfan het volgende:
Er was eens een Nederlandse club die kansloos ten onder ging tegen de Roemeense nummer 1 haha.
'Kansloos'.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef hafcfan het volgende:
Het is meer 5-3-2 wat AZ speeltquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:18 schreef Slobeend het volgende:
We moeten dus met z'n allen 4-5-1 gaan spelen.
En JUICHEN!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:18 schreef Slobeend het volgende:
We moeten dus met z'n allen 4-5-1 gaan spelen.
De gemiddelde Ajacied serieus nemenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajacieden denken een eigen topic nodig te hebben.
Grootheidswaanzin.
Pas ging een Nederlandse club eruit door de nr2 van Oostenrijk :Squote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef hafcfan het volgende:
Whahahahahaha, echt waar? Wat een hommo's.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pas ging een Nederlandse club eruit door de nr2 van Oostenrijk :S
Opheffen die vereniging.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pas ging een Nederlandse club eruit door de nr2 van Oostenrijk :S
Jij hebt nog Eredivisie Live? Dat wil ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:21 schreef Zelus het volgende:
Wil de commentator van Eredivisie live zijn politieke commentaar/mening voor zich houden, aub.
Ik heb hetquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt nog Eredivisie Live? Dat wil ik ook
Jij kijkt elke week naar alle jeugdelftallen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Groot talent uit de PSV-opleiding.
Dat duurt nog minimaal 2 uur hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnenkort verliezen we zelfs van kleine clubjes uit Tsjechie
Kost wat, dan heb je ook wat om te zeikenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt nog Eredivisie Live? Dat wil ik ook
Depay, Bakkali, Bazoer, Bergwijn, wat een geweldige jeugdopleiding.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Groot talent uit de PSV-opleiding.
Ziggo biedt helaas geen Eredivisie Live aanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:23 schreef Zelus het volgende:
[..]
Kost wat, dan heb je ook wat om te zeiken
Ik struin de velden wel af ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij kijkt elke week naar alle jeugdelftallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |