Wat ben je ook een domme zandhaas. Wie heeft je zover gekregen om naar die door sbs6 uitgezonden troep te kijken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik was een weekje geleden met The Mentalist begonnen.
Wat een slechte kutserie is dat zeg.
Tja, soms doe ik wel eens domme dingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een domme zandhaas. Wie heeft je zover gekregen om naar die door sbs6 uitgezonden troep te kijken?
Dat is goed nieuws voor Ajax.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Zürich er ook uit, Southampton geplaatst
En voor AZ.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, soms doe ik wel eens domme dingen.
[..]
Dat is goed nieuws voor Ajax.
Doe even normaal hartstikke leuke seriequote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik was een weekje geleden met The Mentalist begonnen.
Wat een slechte kutserie is dat zeg.
Oei, ik hoop dat dit niet de einde van onze vriendschap betekent.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe even normaal hartstikke leuke serie
Nou... dan moeten we het hier maar niet meer over gaan hebben denk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, ik hoop dat dit niet de einde van onze vriendschap betekent.
Wat ik vind mensen die The Mentalist leuk vinden toch wel heel stom.
Goed plan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou... dan moeten we het hier maar niet meer over gaan hebben denk ik
In het VH1 classic topic zijn die een stuk leukerquote:
Andere keer weer. Ga pittenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het VH1 classic topic zijn die een stuk leuker
Southampton is geplaatst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk loten AZ en Ajax een beerje gunstig. Als ze een Southampton loten is het over en sluiten.
Ik lees het, dat scheelt een berg. Dacht dat die ongeplaatst waren joh.quote:
Die stonden na gisteravond derde in de ongeplaatste pot, maar kopenhagen, sampdoria, fc zürich en trabzonspor zijn OUT.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik lees het, dat scheelt een berg. Dacht dat die ongeplaatst waren joh.
Komt dat even goed uit. Wat zijn nu nog zoal ongeplaatste tegenstanders waarover we ons druk moeten maken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stonden na gisteravond derde in de ongeplaatste pot, maar kopenhagen, sampdoria, fc zürich en trabzonspor zijn OUT.
Er zit niet echt een grote naam bij. Kans was op Krasnodar (Rusland) of Southampton, maar die zijn nu allebei ook geplaatst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit. Wat zijn nu nog zoal ongeplaatste tegenstanders waarover we ons druk moeten maken?
Mwh, dat kan ik pas echt zeggen rond 00u30. Maar het is zeg maar een Luhanskje, Atromitos, een ploeg uit Moldavië, Thun, Helsinki, Rosenborg, Krasnodar, Belenensesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit. Wat zijn nu nog zoal ongeplaatste tegenstanders waarover we ons druk moeten maken?
Krasnodar ook zelfsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er zit niet echt een grote naam bij. Kans was op Krasnodar (Rusland) of Southampton, maar die zijn nu allebei ook geplaatst.
Allemaal teams waarvan je op papier (en in de media) wel van zeggen dat moet Ajax en AZ wel lukken. Maar de nummer 3 van Zwitserland of 2 van Kroatië zal lastig genoeg zijn.
Belenenses, Rosenborg BK, Garabag Agdam, Hadjuk Split, Helsinki, Vorskla Poltava, Zorya Luhansk, Artromitos, Molde FK, Astra Giurgiu, Dinamo Misnk, FK Jablonec, FC Thun, Midtjylland, Videoton, Brondby, Vojvodina, Odd Ballklib, Rabotnicki, Kairat, Milsami Orhei, FK Qabalaquote:
Milsami Orhei uit altijd lastig.quote:
quote:Rosenborg BK
Garabag Agdam
Hajduk Split
HJK Helsinki
Zorya Luhansk
Atromitos FC
Molde FK
FC Thun
Astra Giurgiu
Brøndby IF
MSK Zilina
Dinamo Minsk
FK Jablonec
FC Midtjylland
Videoton Fehérvár
Vojvodina Novi Sad
Odd Grenland
Rabotnicki Skopje
Milsami Orhei
Gabala FK
Kairat Almaty
SCR Altach
Zorya Luhanskquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Guimaraes achter tegen SCR Altach. dussss
[..]
Jablonec en Karrebak zijn het kutst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
FK Qarabag, Molde FK, FK Jablonec, Bröndby IF en Milsami Orhei voor Ajax
HJK Helsink, FC Thun, Astra Giurgiu, FC Midtjylland, Odds BK of Qäbäla voor AZ
FC Utrecht thuisquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de tegenstanders van Feyenoord al bekend?
En thuis kansloos verloren. Ligt meer aan Sampdoria dan aan hunquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:55 schreef Durmada het volgende:
Vojvodina heeft Sampdoria vernederd dus liever niet, de rest is prima.
Maar toch 4-2 over 2 wedstrijden. Een score als 0-4 is toch veel te gek voor een club als Sampdoria?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En thuis kansloos verloren. Ligt meer aan Sampdoria dan aan hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |