quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je pics van de andere voorspellingen maken?
Hugo Borstquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit te zien? Anders gooi ik m even in tinypic
Coolsingel is een utopiequote:
Dan ben ik het nog het meest eens met Genee. 12e voor Twente is iets overdreven. NEC 15e is ook niet realistisch.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schat Cambuur te hoog in, verder wel mee eensquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben ik het nog het meest eens met Genee. 12e voor Twente is iets overdreven.
Heracles boven Heerenveenquote:
Jan-Joost?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
Genee en Jan Joost zijn wel logisch.
Dat kan welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles boven Heerenveen
Ajax kampioen is een utopie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen AZ slaat nergens op verder wel normaal.
Hugo Borst roept nu ook al 14 jaar dat Feyenoord kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee johquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
heracles krijgt een zwaar seizoen
Ja ach.. Als Sparta ooit weer eens promoveert, zal hij ook roepen dat ze bij de eerste 8 eindigen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:27 schreef Collide het volgende:
[..]
Hugo Borst roept nu ook al 14 jaar dat Feyenoord kampioen gaat worden.
Kabasele is wel een geinige spits.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De leiding daar gaat in paniek raken als ze 3 keer op rij verliezen
Alleen Linssen weg, maar Tanane is terug die Linssen uit de basis hield dus maak me geen enkele zorgen. Vorig jaar 0 uit 7 en dan nog erin blijven zegt genoeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
beetje redelijk team bijeen kunnen houden?
Peter Hofstede is ook wel een geinige kerelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kabasele is wel een geinige spits.
Peter Hofstede is trots op middelmaat als Bannink, Bouma.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Peter Hofstede is ook wel een geinige kerel
z,on backstabber
Volgens wie?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
van overeem kon er geen reet van toch?
JR volgens mij. Vond het een speler die het niveau Dord nauwelijks ontsteegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |