Ik vond hem best vreemd dat ze allemaal aan het lachen waren toen Ajax uit de CL vloogquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de tegenstanders van Feyenoord al bekend?
Omdat jullie lachten toen Feyenoord werd uitgeschakeld door betere tegenstanders als Sparta Praag en Dinamo Kiev.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond hem best vreemd dat ze allemaal aan het lachen waren toen Ajax uit de CL vloog
Het is dan ook niet voor niks de grootste schande ooit van een Italiaanse clubquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar toch 4-2 over 2 wedstrijden. Een score als 0-4 is toch veel te gek voor een club als Sampdoria?
Jullie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat jullie lachten toen Feyenoord werd uitgeschakeld door betere tegenstanders als Sparta Praag en Dinamo Kiev.
Een jeugdteam van West Ham ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
Schakelden vorige ronde West Ham United uit.
vorige jaar eindigde ze als nummer 4 in de poule in de EL met tegenstanders als Zagreb Celtic en RB Salzburgquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
Schakelden vorige ronde West Ham United uit.
Bij de loting zelf stond er dat AZ tegen Astra moest, en toen na de loting lieten ze het overzicht zien en stond er inderdaad tegen Odds, beetje raarquote:
Beetje vreemd idd, op de uefa site staat dat AZ tegen Astra moet. Ik neem aan dat ze tegen de Roemenen spelenquote:
Officieel speelt AZ 5-3-2 inderdaad. Luckassen als derde CV. Ortiz, Henriksen en V. Overeem vormen het middenveld en Hupperts + Janssen als voorsten.quote:
Nog niet wedstrijdfit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:31 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Jahanbakhsh nog niet bij de selectie? Duurt lang.
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |