Ja en meer:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:46 schreef Karina het volgende:
Ik zie dat zippie de perziksap uit de OP heeft gehaald
Gvd plaatsvervangende schaamte hierquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Dit is wel een klassieker trouwens.
Ik zet de perensap alvast koud. Zin in maandagquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:46 schreef Karina het volgende:
Zelfde hier. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zet de perensap alvast koud. Zin in maandag
Dat was echt een tokkie jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:19 schreef Pascalus het volgende:
De ergste kantineheld vond ik nog die dronken twentefan die aanschoof bij de heren aan tafel en mee wilde praten. Sjenante tullevisie.
De Willem II supporter die graag in het mascotte pak wilde en "Rene kijk eens dom?" waren echte bazen.
Kromme tenen was dat.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:19 schreef Pascalus het volgende:
De ergste kantineheld vond ik nog die dronken twentefan die aanschoof bij de heren aan tafel en mee wilde praten. Sjenante tullevisie.
De Willem II supporter die graag in het mascotte pak wilde en "Rene kijk eens dom?" waren echte bazen.
Jullie weten dat Paxcon het helemaal niet leuk vindt dat jullie zo over zijn favoriete Groningen speler Simon Tibbe pratenquote:
Wist je dat ik ook maanden in de op heb gestaanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:46 schreef Karina het volgende:
Nee? Kan me niet herinneren. Boefjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook maanden in de op heb gestaan
Gastenboek www.Johan-Derksen.comquote:Vanavond de aankondiging gehoord van het nieuwe RTL programma.
Daarin gaat het over voetbal inside.
Helaas, weten ook de sprekers in die reclame blijkbaar niet dat er in het Nederlands onderscheid bestaat tussen "d" en "t", tussen "s" en "z"en tussen "f" en "v", terwijl Johan het zelfs heeft over articulatie!
In geen enkele uitspraak wordt duidelijk of het gaat over Voetbal in sight, of over Voetbal inside, wat toch duidelijk iets anders betekent.
In het eerste geval, hoort de "i" kort en scherp te worden uitgesproken en in het 2e geval past een langgerekte "i" waarbij vanzelf de "d" een zachtere klank krijgt.
Mijn oorsprong ligt ook in de Betuwe, maar in Buren en niet in Heteren en ook al heb ik mijn Betuwse dialect en gebrekkige articulatie nooit helemaal afgeleerd, toch heb ik iets geleerd over taal en stijl.
Groet,
Anton van Rijnberk, (geb. 1945)
Wat zonde dit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:46 schreef Karina het volgende:
quote:
picsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:15 schreef Evertjan het volgende:
Zag net in een promo op 7 dat ze wel een andere tafel hebben
Who the hell is Simon Kooiemans?quote:"Zo zullen er naast het nieuwe logo, ook een paar nieuwe programma-onderdelen geïntroduceerd worden," legt Louwerens uit. Simon Zijlemans gaat bijvoorbeeld op pad om het laatste nieuws vanuit het land te verzamelen.
presentator van Inside Gamer en nee het is niet die linksequote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Who the hell is Simon Kooiemans?
gastenboek op internet klinkt zo 1996quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Het blijft mooi, dat gastenboek. Vooral de mensen die denken dat hun bericht rechtstreeks bij Johan terechtkomt.
zag er in de promo anders uit net alsof ze wat meer om een ronde tafel zaten ipv ovaalquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet veel veranderd volgens mij?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie weten dat Paxcon het helemaal niet leuk vindt dat jullie zo over zijn favoriete Groningen speler Simon Tibbe praten
Hoe zou je het dan noemen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gastenboek op internet klinkt zo 1996
Niveautje dit hoor, heerlijkquote:
Meer meer meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Dit topic heeft nog een beetje Sensi nodig als het broekje al uit mag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alweer een blonde vrouw die sneuvelt voor Cavaliers.quote:
presentator Inside Gamer van Veronica TVquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik weet niet wie die snotneus is maar aan de studio lijkt weinig veranderd
En nog wat kut game websites ook. Sowieso zijn hele Twitter geschiedenis niks over voetbal. En nu opeens de laatste weken wel. Opdonderen met die gek. Gemaakte zooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
presentator Inside Gamer van Veronica TV
niet echt gezond om zo lang in de zon te liggen (zelfs met zonnebrandcrème)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Escha is van huidskleur verandert.
Hadden ze nog een Lul nodig?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
viesbruinquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Simon kijk eens dom.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Viesbruin van de stront.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Fenomenaal als dan het brilletje opging..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:23 schreef Evertjan het volgende:
ik verlang terug naar de tijd dat Johan aan het begin van de uitzending een hele rij nieuwtjes op somde
waren vaak referaten waar Fidel Castro nog een puntje aan kon zuigenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:25 schreef Downwards het volgende:
[..]
Fenomenaal als dan het brilletje opging..
Dat krijg je als je Molukkers in de zon zetquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:30 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Maarndag begint dus schijnbaar weer het jolijten programma en denken we hier dat er veel zal veranderen n.a.v. de naamswijziging of beetje van hetzelfde met al die gescripte en vooropgezette grapjes en toespelingen en eventuele afzeik opmerkingen?
Tanaka naar Twentequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:23 schreef Evertjan het volgende:
ik verlang terug naar de tijd dat Johan aan het begin van de uitzending een hele rij nieuwtjes op somde
Gaan we keihard trollen? Ja toch??quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:15 schreef Evertjan het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
we kunnen voortaan zelf de speler van de week kiezen (wel uit een voorselectie denk ik)
Geen van beide.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:30 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Maarndag begint dus schijnbaar weer het jolijten programma en denken we hier dat er veel zal veranderen n.a.v. de naamswijziging of beetje van hetzelfde met al die gescripte en vooropgezette grapjes en toespelingen en eventuele afzeik opmerkingen?
VBL / Voetbal Inside #1140 KIEFTGODquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:40 schreef Evertjan het volgende:
ik heb trouwens helemaal gemist dat Thijs Slegers tegenwoordig perschef is bij PSV
Hoe kwam je hieraan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft de foto gemaakt. Danny stond er a la het Schelvecchio-Escha gifje ongemakkelijk naast.quote:
Broekje uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Fox sportsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Fox. Ze hebben bij hun voorbeschouwing ineens een band, publiek, en doen rock muziek onder hun beelden.
Stelletje aapies
CNN dacht telkens godverdomme waarom hadden wij dat nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waren vaak referaten waar Fidel Castro nog een puntje aan kon zuigen
Inderdaad.. Het is weer tijd voor satire.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:16 schreef Downwards het volgende:
Ben zo langzamerhand ook wel weer eens toe aan een topshowtje.
Eens, zin in de uitzending van morgen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:16 schreef Downwards het volgende:
Ben zo langzamerhand ook wel weer eens toe aan een topshowtje.
Inderdaad. Speelde verder echt niet zo bijzonder. Maar ja, terugkeer in de Kuip, emotioneel, alles.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef Sickert het volgende:
Zie al die zielige sentimentele kakkerlakjes op Dirkie stemmen dan(niet dat Dirkie een ontzettende baas is maar dat terzijde) Maar wat had ie gedaan dan? En penal?
Gudelj gekozen, wedstrijd niet gezien verder.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:22 schreef bascross het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Allemaal op Gyasi stemmen, zodat Johan nog even los kan gaan op zijn verzonnen oerwoudgeluiden.
Dat doet hij al jaren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:21 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben benieuwd of een heel seizoen zonder de redactie van het blad VI dit seizoen merkbaar gaat zijn? Je zag Genee sowieso al vaak tijdens momenten op Voetbalzone surfen naar headliners, zullen ze wel meer gaan gebruiken.
Dit.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:56 schreef Oliver23 het volgende:
Een speler van de week kiezen terwijl nog niet eens de helft van de wedstrijden is gespeeld![]()
En dan staat ook nog eens beroepsdemagoog Dirk Kuyt met 38% bovenaan.
Ik verheug me er nu al op als Johan Derksen meneertje Kuyt even de les gaat lezen
Kneusreporter: Dirk, ben jij niet gewoon een beroepsdemagoog?quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:29 schreef Arn0 het volgende:
"Verder heeft het team versterking gekregen van een nieuwe jongen: Simon Zijlemans. Plan is dat hij langs clubs gaat waar iets te bespreken valt en daar confronterende vlotte items maakt."
"Confronterende vlotte items"
Dit soort items werken alleen bij FC Twente. Schuld van 90 miljoen en naar de nummer laatst gaan van de competitie.quote:
haha goede Dollar Dirk imitatie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Kneusreporter: Dirk, ben jij niet gewoon een beroepsdemagoog?
Dirk: Ik denk het niet. Het is gewoon erg belangrijk om in zo'n jonge groep te zorgen voor een goede spirit. Wij vormen een hechte groep en wij hebben echt het gevoel dat wij er samen iets heel moois van kunnen maken en ik ben er trots op dat ik daar deel van mag uitmaken. Ik zal er dan ook alles aan doen om die jongens te helpen en Feyenoord te helpen en niet te vergeten ook de trainer te steunen daar waar het nodig is. Of in ieder geval daar waar hij mij nodig denkt te hebben.
Kneusreporter: Ah zo. Nou.. terug naar Wilfred, want wat zo Johan daar nou van vinduhhhh?!
Vanavond dus een fragment waarin Anwar El-Ghazi op zijn nummer wordt gezet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:29 schreef Arn0 het volgende:
"Verder heeft het team versterking gekregen van een nieuwe jongen: Simon Zijlemans. Plan is dat hij langs clubs gaat waar iets te bespreken valt en daar confronterende vlotte items maakt."
"Confronterende vlotte items"
Je kunt ook té nadrukkelijk naar een paar flinke beuken solliciteren..quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond dus een fragment waarin Anwar El-Ghazi op zijn nummer wordt gezet.
Het valt nog te bezien of het Johan en Wilfred ook zo zal emotioneren als dat het Sjoerd Mossou deed gisteravond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt Vriend @Mkrabby nog een hart onder de riem gestoken.
Het viel me al mee dat Sjoerd en Pierre niet met de schande van Breda geconfronteerd werden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het valt nog te bezien of het Johan en Wilfred ook zo zal emotioneren als dat het Sjoerd Mossou deed gisteravond.
“Op de momenten dat het spel stilligt, word je bijna emotioneel van dat hondstrouwe publiek.”quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:00 schreef Vriezzer het volgende:
Kneusreporter: Dirk, ben jij niet gewoon een beroepsdemagoog?
quote:De nieuwe aanwinst van Voetbal Inside heet Simon Zijlemans. Dit seizoen gaat onze reporter de Nederlandse velden af op zoek naar het belangrijkste nieuws en de mooiste voetbalverhalen. Hij bezoekt de spelers, neemt een kijkje bij de trainingen en gaat achter de schermen van de Eredivisie. Ook gaat hij elke vrijdag op bezoek bij de Gillette Speler van de Week om de Gouden Veter uit te reiken!
Ik denk dat Kuyt er al snel genoeg van heeft om iedere week uit handen van Simon Zijlemans een Gouden Veter in ontvangst te moeten nemen.quote:
Na 4 afleveringen kan ie Postbode Siemen mooi opknopen aan die vetersquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat Kuyt er al snel genoeg van heeft om iedere week uit handen van Simon Zijlemans een Gouden Veter in ontvangst te moeten nemen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat Kuyt er al snel genoeg van heeft om iedere week uit handen van Simon Zijlemans een Gouden Veter in ontvangst te moeten nemen.
Die is voor Escha denk ik. Sensi is meer van de ballen/billen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De Gouden Mossel uit handen van Sensi.
Er MOET gewoon een programmaonderdeel voor haar verzonnen worden. Of stuur gratenpakhuis Escha weg achter de bar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is voor Escha denk ik. Sensi is meer van de ballen/billen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sensi > Escha inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Er MOET gewoon een programmaonderdeel voor haar verzonnen worden. Of stuur gratenpakhuis Escha weg achter de bar.
Wat een heerlijke chick zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is voor Escha denk ik. Sensi is meer van de ballen/billen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me best een lief meisjequote:Op maandag 10 augustus 2015 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ze houdt van blauw
[ afbeelding ]
En beunt een beetje bij voor Sapph
[ afbeelding ]
Betast TED even onzedelijk
[ afbeelding ]
En doet een beetje hip bij de jetset
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vergeet Gamekings.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:50 schreef satecl het volgende:
Die Simon Zijlemans heeft ook een prachtig CV:
Inside Gamer
Het Veronica WK Lingerie
Voetbal Inside
Valt wel mee. Prima koppie, niks mis mee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ze heeft alleen zo'n rare kop
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk.. Afgaande op het hoofd zou ze ook de dochter van een gebochelde kippenboer uit Jelenia Góra kunnen zijn, maar dat is hier niet relevant.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ze heeft alleen zo'n rare kop
[ afbeelding ]
Who the hell is Simon zijlemansquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:50 schreef satecl het volgende:
Die Simon Zijlemans heeft ook een prachtig CV:
Inside Gamer
Het Veronica WK Lingerie
Voetbal Inside
Ik denk Feyenoorder. Hij twittert namelijk veel over Feyenoord.quote:
twitter:SimonZijlemans twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 21:28:29Hele dag lekker Engels voetbal kijken. En dan s'avonds weer zo'n Blom die elke seconde op z'n fluitje moet blazen... #gaap #FeyUtr reageer retweet
twitter:SimonZijlemans twitterde op donderdag 06-08-2015 om 12:13:28Feyenoord legt Elia voor 2 jaar vast. Als ze Botteghin en Kramer nou ook nog vastleggen, staat daar toch wel even een prima teampje zeg. reageer retweet
twitter:SimonZijlemans twitterde op zondag 02-08-2015 om 21:44:59Botteghin na afloop Groningen-PSV: "Clubs hebben vandaag verder gepraat. Als het aan mij ligt vertrek ik naar #Feyenoord." #transfer #gropsv reageer retweet
Scheelt veel op welke toon hij dat doetquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk Feyenoorder. Hij twittert namelijk veel over Feyenoord.
Euw.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk Feyenoorder. Hij twittert namelijk veel over Feyenoord.
Dat doet FoxSports goed. Ik krijg steeds meer respect voor die zender. De nieuwe setting ziet er ook goed uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:41 schreef MagicTheo het volgende:
Hansie Hansie heeft een nieuwe baan na zijn ontslag bij kutzender SBS6. Gisteren deed hij interviews bij FOX Sports na de wedstrijd Willem II - Vitesse. Was meteen te merken dat het Hans was, intensieve interviews. Ook vroeg hij Zivkovic naar zijn misdragingen bij Ajax enz..
Peter R de Vries, Arie Boomsma en Tan missen sowieso nog.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:23 schreef Downwards het volgende:
Hopelijk voegen ze vanavond alweer 1 of 2 personen toe aan het rijtje.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Peter R de Vries, Arie Boomsma en Tan missen sowieso nog.
Haha, Willibrord. Dan ga je het krijgen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
haha goede Dollar Dirk imitatie.
Ze zullen wel de PowNed kant op willen met zo'n gozertje die bijdehante vraagjes gaat stellen. Helaas komt het altijd nogal geforceerd over als je een jongen met zo'n boodschap op pad stuurt. Beter huren ze Willibrord Frequin in of zo. "Zeg, moet je eens luisteren. Waarom zat jij met zo'n chagrijnig gezicht op de bank? He?! Ben je op je pik getrapt soms? Omdat je er een keer naast staat? Je moet je eigen dood schamen. Weet je dat? Kijk me nou eens aan als ik tegen je praat. Hey! Niet weglopen nou."
oh daar ken ik die wannabe van, wat een kneusje.quote:
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 10-08-2015 om 15:14:06Vanavond gaan we los! Om 20:30 uur is de eerste aflevering van #VoetbalInside, met Hans Kraay jr. @RTL7! http://t.co/04kCa7foin reageer retweet
Strijkt Danny zijn overhemden hierop?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:23 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 10-08-2015 om 15:14:06Vanavond gaan we los! Om 20:30 uur is de eerste aflevering van #VoetbalInside, met Hans Kraay jr. @RTL7! http://t.co/04kCa7foin reageer retweet
#Topshow
#Broekieuit
Hansie is de koning leuk voor hem dat hij bij Fox beetje langs de velden mag staan. Tenminste een reporter met een beetje pit.quote:
Amboinaquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar heeft hij verdedigende middenvelder gespeeld?
Hans is een integere man, die doet zoiets niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef GGMM het volgende:
Is Hans kraay Jr. er vanavond? Mooi, hoop dat hij SBS gaat bashen.
plus hij zal wel een goede ontslagvergoeding hebben meegekregenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans is een integere man, die doet zoiets niet.
Maar ook een emotioneel mens, dus er kan zomaar iets uit floepen. Zeker als Wilfred hem gaat uitlokken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans is een integere man, die doet zoiets niet.
Dan zal hij zijn woede eerder richten op Wilfried denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ook een emotioneel mens, dus er kan zomaar iets uit floepen. Zeker als Wilfred hem gaat uitlokken.
stratenmakers kan je evt ook vervangen voor havenarbeiders verplegers en bouwvakkersquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal hij zijn woede eerder richten op Wilfried denk ik.
En hij gaat een betoog beginnen over dat een El Ghazi hartstikke blij moet zijn dat hij profvoetballer is en dat stratenmakers er al om 5 uur in de ochtend uit moeten blablabla
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:44 schreef Evertjan het volgende:
en dat Dirk Kuijt een echte modelprof demagoog is
Waarop Johan Derksen weer los kan gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:44 schreef Evertjan het volgende:
en dat Dirk Kuijt een echte modelprof is
We kennen het toneelstuk uit ons hoofd maar we genieten er elke keer weer met volle teugen vanquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarop Johan Derksen weer los kan gaan.
En Gijpie een schijtlollige opmerking erover maakt.
Ik heb er weer zin an
Ook altijd leuk als ze weer anekdotes gaan herhalen die we allemaal al kennenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kennen het toneelstuk uit ons hoofd maar we genieten er elke keer weer met volle teugen van
ik vergelijk het een beetje met het showworstelen uit de VSquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kennen het toneelstuk uit ons hoofd maar we genieten er elke keer weer met volle teugen van
eigenlijk zou haar hoofd op het lichaam van Sensi moeten zitten. Dan zou je het perfecte meisje hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:49 schreef Nober het volgende:
Videotje van Escha.
https://instagram.com/p/6NgMaMgBu1/
Vind Sensi knapper hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eigenlijk zou haar hoofd op het lichaam van Sensi moeten zitten. Dan zou je het perfecte meisje hebben
Wilde net zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze gaan vanavond Hansie extra in het zonnetje zetten omdat Ronald de Boer en consorten Hansie onterecht belachelijk gemaakt hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eens kijken hoeveel seconden Genee nodig heeft om Hansie Hansie op de kast te krijgen
Die opmerkingen over Hansie waren inderdaad mensonterend.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze gaan vanavond Hansie extra in het zonnetje zetten omdat Ronald de Boer en consorten Hansie onterecht belachelijk gemaakt hebben.
Hopelijk zeiken ze Ronald "ehhhhhh" de Boer afquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze gaan vanavond Hansie extra in het zonnetje zetten omdat Ronald de Boer en consorten Hansie onterecht belachelijk gemaakt hebben.
Ronald de Boer is dan ook een enge man met zijn lobby voor Qatarquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die opmerkingen over Hansie waren inderdaad mensonterend.
Wilfred is #TeamHansie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 23:48:50Hoewel ik qua beeldvorming Hans Kraay jr weinig recht van spreken heb, denk ik dat Hansie qua voetbalkennis niet onder doet voor De Boer&co reageer retweet
Ah leuke voorzetquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wilfred is #TeamHansie.twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 23:48:50Hoewel ik qua beeldvorming Hans Kraay jr weinig recht van spreken heb, denk ik dat Hansie qua voetbalkennis niet onder doet voor De Boer&co reageer retweet
Wat hadden ze gezegd dan ?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste knoopje nu ook los en we zitten er weer klaar voor hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik rits mijn broek langzaam open
Kijk dan wat een vrolijkheid in die ogen, als een jonge hond. Die vakantie in de Joe-Es-Ee heeft hem goed gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Het blad wordt gerund door een autistische Belg
-Johan
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)er-ruzie-met-wilfred
Barney.gif
Johan ziet er goed uitquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:19 schreef Zipportal het volgende:
-Johan
Barney.gif
Dat ziet er lekker uit op dat bordquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:19 schreef Zipportal het volgende:
-Johan
Barney.gif
Toen ik klikte dacht ik echt dat er een filmpje zou gaan spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk dan wat een vrolijkheid in die ogen, als een jonge hond. Die vakantie in de Joe-Es-Ee heeft hem goed gedaan.
[ afbeelding ]
Nou ik heb goed nieuws voor je, in die link van de post die ik quote staat een filmpje!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik klikte dacht ik echt dat er een filmpje zou gaan spelen.
ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik klikte dacht ik echt dat er een filmpje zou gaan spelen.
Wanneer is dat gebeurd dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik doe mijn broekje nu uitquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, broekje uit en gaan met die banaan.
Een tv aanschaffen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef cheese. het volgende:
Weet dat dit niet mag, maar wat moet ik na het verdwijnen van JanLul en PremiumStreams?
Duidelijk geen echte fan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt mijn eerste VI sinds april. Zo lang heb ik naar dit moment uitgekeken!
foxsports.nl, rtlxl.nlquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef cheese. het volgende:
Weet dat dit niet mag, maar wat moet ik na het verdwijnen van JanLul en PremiumStreams?
Valt opzich toch nog wel mee wat ronald over hem zegt...quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/f(...)aar_Kraay_jr.__.html
Ik ontvang geen RTL in Bogota tot mijn grote spijt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duidelijk geen echte fan.
Vorige week bij een Jinek-showtje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer is dat gebeurd dan?
Bommen op de Boertjes
Krijgen we nog foto's?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ontvang geen RTL in Bogota tot mijn grote spijt.
Is wel waar ja. Maar hij is nu niet vies dik, maar ook niet vies dun.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meestal is het zo hoe slanker JD is hoe chagrijniger hij is.
Ik neem aan dat je daar een hoop Shakira's geregeld hebt.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef cheese. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]TR gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Die is ver heenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
ook even meekijken naar Fylax en zijn recordpoging
Wil je hem niet even feliciteren? Ik weet wat voor hechte band jullie hebben.quote:
Wat is dit..?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
Dit is mijn reactie:quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
Langer zelfs. In mijn debiele tijdperk had ik ooit 1040 op een dag. Dat verbleekt zelfs bij dit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar doe jij toch minimaal een week over.
Ach hij is nog jong, dan doen we allemaal gekke dingen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom juist
gekken zijn leuk om naar te kijken
Thug Life in Nijmegenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij is nog jong, dan doen we allemaal gekke dingen.
Fylax is nu bezig aan zijn cowboytijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |