Ah! Wist ik niet, ga ik eens doorspitten. Vriend en ik zijn te druk om ons nog bezig te houden met een eigen ontwerp qua geboortekaartje, en ook weinig zin in eigenlijk. Wel wil ik, nu de naam er door is, een beetje vaart erachter zetten, is dat ook maar gedaan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:22 schreef LuDann het volgende:
[..]
Er is een heel topic over: OUD / Geboortekaartjes deel 27
De echte creatievelingen ontwerpen ze zelf of laten ze ontwerpen. Wij hebben echter gewoon bestaande kaartjes uitgezocht (bij kaartje2go) en aangepast naar onze smaak (kleur, lettertype en eigen gedichtje). Handige van zo'n site vind ik dat je alle adressen erin kan zetten, dan is het straks alleen een kwestie van alles aanvinken en op laten sturen.
Dat is inderdaad tof! En fijn he om met het kamertje bezig te zijn. Maakt het allemaal zo echt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:41 schreef silliegirl het volgende:
Vandaag komen mijn vader en opa de babykamer behangen! Ik vind het echt supertof dat mijn opa dat nog kán doen voor z'n achterkleinkind
![]()
.
Spannend!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:43 schreef mousemicky het volgende:
Hier vannacht gerommel in mijn buik, behoorlijk wat menstruatie-achtige krampen en harde buiken. Ik gok zo dat het voorwerk is, want echt pijnlijk was t niet, hoogstens oncomfortabel. Nu wel wat rustiger gelukkig, en uk laat zichzelf regelmatig even voelen![]()
Het is nog vroeg!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:35 schreef FlyingFish het volgende:
UD voor LuDannwie had aan het begin gedacht dat je die gewoon zou halen!
Hier een rustige nacht gehad. Vanmorgen wel met een niet zo comfortabele buik wakker geworden, maar na een toiletbezoekje was dat weg, krampen zijn nog totaal afwezig. Ik ben dus bang dat ik verkeerd heb gegokt dat vandaag de dag zou zijndaar gaat de mooie verjaardagsdatum...
Succes met plakken Sillie! Leuk dat je opa dat nog kan doen!
Oh dat zou mij ook zomaar kunnen overkomen deze keer hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:02 schreef JantinaGr het volgende:
Klinkt als een goed plan Malteser.
Ik had gisteravond een lijstje gemaakt met mensen naar wie we een geboortekaartje sturen. Zoals het lijkt zijn dat er slechts 28, dus valt mee.
Ben zelf ook niet zo van de gedichtjes, dus een oneliner zou voor mij ook prima zijn. Vriend wil natuurlijk wel iets pakkends...
Collega van mij zei zojuist dat ze bij hun vorige baby niet eens geboortekaartjes hebben verstuurd.
Nou, mijn schoonouders niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:35 schreef FlyingFish het volgende:
UD voor LuDannwie had aan het begin gedacht dat je die gewoon zou halen!
Hier een rustige nacht gehad. Vanmorgen wel met een niet zo comfortabele buik wakker geworden, maar na een toiletbezoekje was dat weg, krampen zijn nog totaal afwezig. Ik ben dus bang dat ik verkeerd heb gegokt dat vandaag de dag zou zijndaar gaat de mooie verjaardagsdatum...
Succes met plakken Sillie! Leuk dat je opa dat nog kan doen!
Goed dat je er even naar laat kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Saskia en Fuente![]()
mooie namen!
Wij gaan straks even naar het ziekenhuis net over de grens, ctg laten maken op aanraden van de vk. Baby leeft nog wel, beweegt ook wel, maar alleen zichtbaar en niet voelbaar. En ik zou m wel moeten voelen. Dus onder het mom van better safe than sorry..
Straks even uitspitten waar we het beste heen kunnen.
Hier precies hetzelfde! Jongenskaartje was echt helemaal ubertof gewoon, niks meer aan doen. Maar die vinden we voor een meisje eigenlijk niet zo tof dus waarschijnlijk nemen we een wat liever, ander kaartje in dat geval.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:50 schreef Malteser het volgende:
LuDann: UD![]()
![]()
![]()
Stippel: fijn dat het goed gaat thuis en dat L. het zo goed doet! Snap dat het vertrouwen in je lijf weer moet groeien.
Jantina: heel fijn dat je de baby zo goed voelt! Zo'n geruststelling is dat dan.
Kaartjes komen hier ook van een aanbieder op internet. Wij hebben het lettertype aangepast bij zowel het jongenskaartje als het meisjeskaartje. Bij het meisjeskaartje ook de tekstkleur gewijzigd. Verder gekozen voor een oneliner ipv een gedichtje. Bij een jongetje zijn we er definitief uit welk kaartje het wordt. Voor een meisje twijfelen we over datzelfde kaartje maar dan de meisjesversie, of nog een ander kaartje wat iets liever en zoeter is maar wat we voor een jongetje daarom te zoet vinden. We hebben van alle opties een proefdruk in huis met onze aanpassingen dus van het weekend nog eens naar kijken.
Ook wil ik dan de enveloppen alvast bestellen, dan kan ik die gaan schrijven. Kaartjes die we in optie hebben, hebben allemaal hetzelfde formaat dus neutrale kleur envelop en klaar.
Goed dat je contact hebt gezocht en het even gaat laten checken. Wat je zegt, better safe than sorry. Succes!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Saskia en Fuente![]()
mooie namen!
Wij gaan straks even naar het ziekenhuis net over de grens, ctg laten maken op aanraden van de vk. Baby leeft nog wel, beweegt ook wel, maar alleen zichtbaar en niet voelbaar. En ik zou m wel moeten voelen. Dus onder het mom van better safe than sorry..
Straks even uitspitten waar we het beste heen kunnen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:13 schreef LuDann het volgende:
Voor mijn schoonmoeder: omdat ik zo gek van haar wordt:
http://www.haveyouhadthatbabyyet.com/
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:16 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
ik hou van dat soort sites![]()
Dit is mn lievelings
http://howdovaccinescauseautism.com/
Hahahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:18 schreef LuDann het volgende:
[..]Die is tof ja!
Ik heb een wazig figuur op FB die normaal gesproken wel grappige dingen post, leuke dierenfeitjes enzo. Maar hij is helemaal gegrepen door de antivaxxers helaas (tis een Amerikaan). Nu komt er de grootste nonsens voorbij over vaccinaties en daar erger ik me groen en geel aan.Mja, vind het ook wel weer interessant om te kijken hoe die mensen nou denken.
Helaas wel ja. En als je dan met een goed onderzoek komt dat het tegendeel bewijs ben je "een Slaaf van de kwaadaardige farmaceutische bedrijven"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahaha![]()
er is ook zo'n boek it's met amazing measles ofzo.
Tsja, niet willen vaccineren, ieder zijn ding verder en als je je goed informeert met gedegen onderbouwde informatie dan moet je dat echt zelf weten. Maar er komt zó vreselijk veel onzin voorbij over dat soort onderwerpen
Nja, dat is het dus. Het is vooral ontzettende onzin die hij aanhaalt. Ik ben ook helemaal voor kritisch kijken naar dat soort dingen hoor (zo heb ik mijn twijfels bij het HPV vaccin omdat het zo snel is ingevoerd), maar nog steeds aankomen met dat autisme verhaal bij vaccinaties die al tientallen jaren gegeven worden... Nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahaha![]()
er is ook zo'n boek it's met amazing measles ofzo.
Tsja, niet willen vaccineren, ieder zijn ding verder en als je je goed informeert met gedegen onderbouwde informatie dan moet je dat echt zelf weten. Maar er komt zó vreselijk veel onzin voorbij over dat soort onderwerpen
Uiteraard! Maar dat ben jij sowieso natuurlijk. En ik in mindere mate ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:22 schreef Skittles het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En als je dan met een goed onderzoek komt dat het tegendeel bewijs ben je "een Slaaf van de kwaadaardige farmaceutische bedrijven"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
En andersom! Als je goed geinformeerd en geheel op aarde (ok bijna geheel, beetje koekoek ben ik welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:22 schreef Skittles het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En als je dan met een goed onderzoek komt dat het tegendeel bewijs ben je "een Slaaf van de kwaadaardige farmaceutische bedrijven"![]()
Nou wat mij betreft niet hoor!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:30 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
En andersom! Als je goed geinformeerd en geheel op aarde (ok bijna geheel, beetje koekoek ben ik wel) besluit om niet te vaccineren (of pijnstillers te slikken of noem maar op) ben je gelijk een aluhoedje
![]()
LuDannnn hoi hoi hoigefeliciteerd met deze mijlpaal!
je 40 weken gewoon gehaald!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:25 schreef LuDann het volgende:
Vandaag dé grote mijlpaal: 40 weken.![]()
Toch leuk dat ik dat gehaald heb.Ik heb mezelf voor het eerst sinds ik 28 weken was (ofzo) gewogen, ik ben afgevallen. Ik snap niet hoe dat kan, maar ik vind het niet erg.
Ik ben van 49 (ondergewicht) naar 80 gegaan, dus dat is 31 kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die evangelie-drift vind ik ook altijd... heftig. Enerzijds kan ik het echt gaaf vinden hoe mensen gaan staan voor wat zij vinden. Tegelijkertijd blijft het iets wat ZIJ vinden en vind ik het opdringen ervan not done. Discussieren a la, maar discussies zijn er imho niet om te winnen, maar om je visie te verbreden. Het verbaasd me hoe close-minded mensen worden zodra ze 'gekozen' hebben voor een mening. Het blijft een mening, een gevoel wat hopelijk een beetje geïnformeerd is en eenieder heeft (en dat is soms echt wel lastig, haha) evenveel recht op zo'n ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, genoeg persoonlijk gelulTijd om gordijnen om te gaan zomen.
Ja!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:55 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
je 40 weken gewoon gehaald!
En dan kom je uit de kloonkast?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:38 schreef Mapiya het volgende:
Saskia en Fuente Gefeliciteerd met jullie dochters! <3
LuDann 40 wk![]()
Die sites zijn echt briljant!
Nog 4 nachtjes tot Vk intake! Ik hoop zo dat ze even de echo erop zet
Wat een schatje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef SaskiaR het volgende:
Alvast een actiefoto:
http://s119.photobucket.c(...)/image.jpg1.jpg.html
O, waarom niet? Als er een gynaecoloog dienst heeft, kan die je toch ontslaan? Of denk ik dan te simpel? Bij mijn ziekenhuis heeft er altijd iemand dienst...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:01 schreef SaskiaR het volgende:
Morgen denk ik, we moesten sowieso tot 17 uur blijven vanwege de gebroken vliezen, en zo laat ontslaan ze je niet meer. Dus morgenochtend
Geen admin staf voor de ontslagpapieren, denk ik....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
O, waarom niet? Als er een gynaecoloog dienst heeft, kan die je toch ontslaan? Of denk ik dan te simpel? Bij mijn ziekenhuis heeft er altijd iemand dienst...
Roepnaam is Noraquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:17 schreef Mineola het volgende:
SaskiaVan harte gefeliciteerd met je mooie, toch nog opeens heel snelle dochter! Mooie naam, ik ben benieuwd naar de roepnaam (dat waren jullie toch, met de klassieke officiele naam maar de kortere roepnaam? Of is E al de roepnaam?) Anyhow, wat een popje
Hopelijk mogen jullie snel naar huis samen!
Ik ben destijds met A om 19:00 nog ontslagen. Dus het kan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:01 schreef SaskiaR het volgende:
Morgen denk ik, we moesten sowieso tot 17 uur blijven vanwege de gebroken vliezen, en zo laat ontslaan ze je niet meer. Dus morgenochtend
Wanneer iedereen het weet die het moeten wetenquote:
Das een kwestie van uitprinten en er zijn altijd artsen op de verloskamers aanwezig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:24 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Geen admin staf voor de ontslagpapieren, denk ik....
Ik weet het niet! Ik ben slecht met klonen. Maar wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:08 schreef Mapiya het volgende:
[..]
Wanneer iedereen het weet die het moeten wetenMaar ws zal dat wel in de week na goed bericht zijn. Ik heb mijzelf dus nog niet dusdanig versproken dat achter de schermen stiekem iedereen het al weet?
![]()
Saskiawat een wangetjes
dat laatste, zei de kinderarts netquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Das een kwestie van uitprinten en er zijn altijd artsen op de verloskamers aanwezig.
Reden waarom ze later in de avond geen mensen naar huis sturen kan zijn omdat er dan geen kraamzorg meer komt om de boel thuis op te starten, maar dat hangt ook een beetje van je kraamzorgbureau af.
Kan ook zijn dat ze nog iets langer willen observeren ivm opname op de couv.
37.4 vandaag, het gaat opeens hard!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:17 schreef Mineola het volgende:
MM heeft voorwerk! Spannend! Ben jij nou al bijna 38 weken? Je hebt ook al drie weken of zo verlof gehad, meer dan genoeg natuurlijk
lekker armen zwaaien!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef SaskiaR het volgende:
Alvast een actiefoto:
http://s119.photobucket.c(...)/image.jpg1.jpg.html
Ja dacht k al. Nou hopelijk kun je morgenochtend lekker naar huis dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:19 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
dat laatste, zei de kinderarts net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |