quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:13 schreef LuDann het volgende:
Voor mijn schoonmoeder: omdat ik zo gek van haar wordt:
http://www.haveyouhadthatbabyyet.com/
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:16 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
ik hou van dat soort sites![]()
Dit is mn lievelings
http://howdovaccinescauseautism.com/
Hahahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:18 schreef LuDann het volgende:
[..]Die is tof ja!
Ik heb een wazig figuur op FB die normaal gesproken wel grappige dingen post, leuke dierenfeitjes enzo. Maar hij is helemaal gegrepen door de antivaxxers helaas (tis een Amerikaan). Nu komt er de grootste nonsens voorbij over vaccinaties en daar erger ik me groen en geel aan.Mja, vind het ook wel weer interessant om te kijken hoe die mensen nou denken.
Helaas wel ja. En als je dan met een goed onderzoek komt dat het tegendeel bewijs ben je "een Slaaf van de kwaadaardige farmaceutische bedrijven"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahaha![]()
er is ook zo'n boek it's met amazing measles ofzo.
Tsja, niet willen vaccineren, ieder zijn ding verder en als je je goed informeert met gedegen onderbouwde informatie dan moet je dat echt zelf weten. Maar er komt zó vreselijk veel onzin voorbij over dat soort onderwerpen
Nja, dat is het dus. Het is vooral ontzettende onzin die hij aanhaalt. Ik ben ook helemaal voor kritisch kijken naar dat soort dingen hoor (zo heb ik mijn twijfels bij het HPV vaccin omdat het zo snel is ingevoerd), maar nog steeds aankomen met dat autisme verhaal bij vaccinaties die al tientallen jaren gegeven worden... Nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahaha![]()
er is ook zo'n boek it's met amazing measles ofzo.
Tsja, niet willen vaccineren, ieder zijn ding verder en als je je goed informeert met gedegen onderbouwde informatie dan moet je dat echt zelf weten. Maar er komt zó vreselijk veel onzin voorbij over dat soort onderwerpen
Uiteraard! Maar dat ben jij sowieso natuurlijk. En ik in mindere mate ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:22 schreef Skittles het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En als je dan met een goed onderzoek komt dat het tegendeel bewijs ben je "een Slaaf van de kwaadaardige farmaceutische bedrijven"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
En andersom! Als je goed geinformeerd en geheel op aarde (ok bijna geheel, beetje koekoek ben ik welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:22 schreef Skittles het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En als je dan met een goed onderzoek komt dat het tegendeel bewijs ben je "een Slaaf van de kwaadaardige farmaceutische bedrijven"![]()
Nou wat mij betreft niet hoor!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:30 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
En andersom! Als je goed geinformeerd en geheel op aarde (ok bijna geheel, beetje koekoek ben ik wel) besluit om niet te vaccineren (of pijnstillers te slikken of noem maar op) ben je gelijk een aluhoedje
![]()
LuDannnn hoi hoi hoigefeliciteerd met deze mijlpaal!
je 40 weken gewoon gehaald!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:25 schreef LuDann het volgende:
Vandaag dé grote mijlpaal: 40 weken.![]()
Toch leuk dat ik dat gehaald heb.Ik heb mezelf voor het eerst sinds ik 28 weken was (ofzo) gewogen, ik ben afgevallen. Ik snap niet hoe dat kan, maar ik vind het niet erg.
Ik ben van 49 (ondergewicht) naar 80 gegaan, dus dat is 31 kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die evangelie-drift vind ik ook altijd... heftig. Enerzijds kan ik het echt gaaf vinden hoe mensen gaan staan voor wat zij vinden. Tegelijkertijd blijft het iets wat ZIJ vinden en vind ik het opdringen ervan not done. Discussieren a la, maar discussies zijn er imho niet om te winnen, maar om je visie te verbreden. Het verbaasd me hoe close-minded mensen worden zodra ze 'gekozen' hebben voor een mening. Het blijft een mening, een gevoel wat hopelijk een beetje geïnformeerd is en eenieder heeft (en dat is soms echt wel lastig, haha) evenveel recht op zo'n ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, genoeg persoonlijk gelulTijd om gordijnen om te gaan zomen.
Ja!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:55 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
je 40 weken gewoon gehaald!
En dan kom je uit de kloonkast?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:38 schreef Mapiya het volgende:
Saskia en Fuente Gefeliciteerd met jullie dochters! <3
LuDann 40 wk![]()
Die sites zijn echt briljant!
Nog 4 nachtjes tot Vk intake! Ik hoop zo dat ze even de echo erop zet
Wat een schatje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef SaskiaR het volgende:
Alvast een actiefoto:
http://s119.photobucket.c(...)/image.jpg1.jpg.html
O, waarom niet? Als er een gynaecoloog dienst heeft, kan die je toch ontslaan? Of denk ik dan te simpel? Bij mijn ziekenhuis heeft er altijd iemand dienst...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:01 schreef SaskiaR het volgende:
Morgen denk ik, we moesten sowieso tot 17 uur blijven vanwege de gebroken vliezen, en zo laat ontslaan ze je niet meer. Dus morgenochtend
Geen admin staf voor de ontslagpapieren, denk ik....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
O, waarom niet? Als er een gynaecoloog dienst heeft, kan die je toch ontslaan? Of denk ik dan te simpel? Bij mijn ziekenhuis heeft er altijd iemand dienst...
Roepnaam is Noraquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:17 schreef Mineola het volgende:
SaskiaVan harte gefeliciteerd met je mooie, toch nog opeens heel snelle dochter! Mooie naam, ik ben benieuwd naar de roepnaam (dat waren jullie toch, met de klassieke officiele naam maar de kortere roepnaam? Of is E al de roepnaam?) Anyhow, wat een popje
Hopelijk mogen jullie snel naar huis samen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |