quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef Ggirl het volgende:
Gefeliciteerd Fuente!!
Kan ik hier nog een baby eruit rammelen? Wij zijn van dinsdagavond thuis met T.obias en oh, dat is genieten 😍het is dat de mijne er al uit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een heerlijk bekkie!Schudden voor gebruik
wat een prachtige naam!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:07 schreef SaskiaR het volgende:
Geboren E.leonora![]()
Infuus erin om 13 uur, geboren om 17.05. ging wel erg snel, dus vacuumpomp erop en ze ligt nu nog een nachtje in de couveuse, maar dat komt goed
ze heeft haar !!!
En bijna week 33!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:21 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik doe nog even een jompel, want ik heb de top 10 gehaald!
T is nog wel een beetje gek hoor, ik zit hier nu een uur bij de couveuse, beetje aanraken enzo... Maar vasthouden nog niet gedaan. En ik heb haar na de geboorte ook anderhalf uur niet gezien. Echt raar gevoel !quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Saskia! Uiteindelijk is het laatste stukje dan toch nog wel snel gegaan! Is het moeder-gevoel er nu ook al? ik kan me daar nog weinig bij voorstellen, en jij stond daar vooraf ongeveer hetzelfde in als ik nu nog, vandaar
Ik hoop dat ze snel helemaal op adem komt en jullie morgen lekker naar huis kunnen! Geniet ervan!
Hoe gaat het met jou? En met Lars? En met meneer Stippelrientje?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
wat een prachtige naam!
dat is zeker nog snel gegaan met infuus.
Gefeliciteerd!!
Ik was alleen maar blij dat het geen pijn meer deed... Dat deed t echt wel, bijna geen pauze tussen de weeen en alleen maar rugweeen auawauauawquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:00 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd Saskia! Echt een meisjesbuik had je!![]()
Heftig dat je haar 1,5 uur niet hebt gezien en nog niet hebt kunnen vasthouden. Ik hoop dat je snel kan knuffelen!
Vandaag 32+2quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef Daui het volgende:
[..]
En bijna week 33!![]()
Over je vriend. 26,5 weken dertig jaar terug en nu met bijna 33 weken lijkt mij een wereld van verschil. En met jouw meisje is alles goed toch.
Je telt helemaal verkeerdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Vandaag 32+2
Yes, dat beseft hij zich verstandelijk wel maar het is confronterend.
Morgen om 10 uur mogen we naar ons meisje kijken
Lars doet het fantastisch!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:43 schreef Daui het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? En met Lars? En met meneer Stippelrientje?
Dat lijkt me wel erg vervelend, ook voor het bonden. Ik hoop dat ze snel uit de couveuse mag en je haar beet kan houden!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
T is nog wel een beetje gek hoor, ik zit hier nu een uur bij de couveuse, beetje aanraken enzo... Maar vasthouden nog niet gedaan. En ik heb haar na de geboorte ook anderhalf uur niet gezien. Echt raar gevoel !
Maar ze is mooi
Die 33 lijkt ook alwel dichterbij als toen ik vanmorgen wakker werdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:18 schreef Daui het volgende:
[..]
Je telt helemaal verkeerd. Nog maar vier dagen en het is alweer week 33. Vandaag is zo goed als om
![]()
Ik wist niet dat je vriend zich zorgen maakte.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef Ggirl het volgende:
Gefeliciteerd Fuente!!
Kan ik hier nog een baby eruit rammelen? Wij zijn van dinsdagavond thuis met T.obias en oh, dat is genieten 😍Wat een prachtige naam voor een prachtig ventje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Volgens mij net als Merit met een B. Beerit. T is de zweudse of deense verkleinvorm van Birgitta.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd Fuente en Saskia!![]()
![]()
![]()
Hoe spreek je Berit uit?![]()
Er is een heel topic over: OUD / Geboortekaartjes deel 27quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:30 schreef JantinaGr het volgende:
Gefeliciteerd Fuente en Saskia met jullie dochters!
----
Waar bestellen jullie de geboortekaartjes?
Voorwerk! Hopelijk doet het al wat, heb je datquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:43 schreef mousemicky het volgende:
Woot woot, LuDann!
En Sillie, da's tof! Vriend's opa zou zoiets ook zomaar kunnen doen, al is die wel al behoorlijk op leeftijd...
Hier vannacht gerommel in mijn buik, behoorlijk wat menstruatie-achtige krampen en harde buiken. Ik gok zo dat het voorwerk is, want echt pijnlijk was t niet, hoogstens oncomfortabel. Nu wel wat rustiger gelukkig, en uk laat zichzelf regelmatig even voelen![]()
Wel jammer van mijn plan voor vandaag. Voel me nu moe (want slecht geslapen) dus mijn geplande tripje naar de mediamarkt om een nieuwe iPad te kopen moet maar even wachten (ik heb mijn oude iPad vorige week laten vallen, grote barsten in het schermNa 4 jaar trouwe dienst dus toch maar tijd voor een nieuwe denk ik....)
Peuter is net opgehaald door opa en oma om naar de speeltuin te gaan, dus van mij mag t doorzetten hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:53 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Voorwerk! Hopelijk doet het al wat, heb je dat al in the pocket!
Is een ipad online kopen geen optie? Heb je 'm waarschijnlijk morgen in huis!
Wat ga je hard man!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:39 schreef pinquit het volgende:
Yes Ludann, the big 40!
Ik ben vandaag 30wktijd, wat doe je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |