abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:07:39 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_154962273
Fuente, wat een fijne bevalling, en gefeliciteerd!! Kan niet wachten op de foto's O-)

Saskia, bij jou uiteindelijk toch nog snel dus! Gefeliciteerd en hopelijk snel naar huis *O*
disclaimer
pi_154962332
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef Ggirl het volgende:
Gefeliciteerd Fuente!!

Kan ik hier nog een baby eruit rammelen? Wij zijn van dinsdagavond thuis met T.obias en oh, dat is genieten 😍

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is dat de mijne er al uit is O+
wat een heerlijk bekkie!
Schudden voor gebruik
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:10:20 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154962340
Twee meiskes geboren! *O* *O*

Gefeliciteerd Fuente en Saskia!
pi_154962392
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:07 schreef SaskiaR het volgende:
Geboren E.leonora :)
Infuus erin om 13 uur, geboren om 17.05. ging wel erg snel, dus vacuumpomp erop en ze ligt nu nog een nachtje in de couveuse, maar dat komt goed :)
ze heeft haar !!!
wat een prachtige naam!
dat is zeker nog snel gegaan met infuus.
Gefeliciteerd!!
Schudden voor gebruik
pi_154962477
Saskia *O* gefeliciteerd! En wat een mooie naam.
pi_154962524
Gefeliciteerd Saskia *O*
pi_154962563
Gefeliciteerd Fuente en Saskia! *O*
pi_154962583
Ik zal ook even een ziekenhuisupdatje doen. Maar dan met baby in de buik ;)

De afgelopen dagen waren heftig. Gisteren het uitstapje naar de kinderafdeling/high care. Dat hakte er even in. Achteraf wel goed dat we het gezien hebben. Vandaag heb ik bezoek gehad van de kinderarts.
De artsen/verpleegkundigen hier denken ontzettend mee, en dat is heel fijn. Veel laagdrempelige gesprekken ter voorbereiding zodat dat wat rust geeft.
We krijgen ook een gesprek met een maatschappelijk werker.
L.is zelf met 26,5 week geboren, hij was van een tweeling en zijn broertje was niet sterk genoeg. En daar wordt ook over nagedacht en bij stil gestaan.

Verder gaat het naar omstandigheden goed. Bloeddrukken bleven hoog ondanks de verhogingen van de adalat. Dus heb nu ook labetalol erbij in een lage dosering en daar lijkt hij op te reageren. Vanmorgen zondervbegonnen met 150/100 en vanmiddag was hij 140/85. Bloeduitslag van vanmorgen was goed, geen verandering en dus stabiel. Urine was ook goed, zelfs iets minder eiwitverlies. En stabiel is goed. Niemand weet hoe het gaat lopen. Maar dit hebben we in de zak.

En iedereen bedankt voor de tips en berichtjes. Is heel fijn. Ik ga zo 2 leuke schriftjes bestellen. 1 voor mezelf en 1 voor de baby straks. Zodat ik later het een en ander kan teruglezen :) Want het is en blijft een roes waar we nu in zitten. Misschien wil ik het de eerste tijd niet lezen, maar uiteindelijk zal het goed zijn om dit alles een plekje te geven.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154962608
En ik doe nog even een jompel, want ik heb de top 10 gehaald! *O*
pi_154962838
Saskia en Fuente *O*
pi_154962981
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:21 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik doe nog even een jompel, want ik heb de top 10 gehaald! *O*
En bijna week 33! *O*

Over je vriend. 26,5 weken dertig jaar terug en nu met bijna 33 weken lijkt mij een wereld van verschil. En met jouw meisje is alles goed toch.

[ Bericht 9% gewijzigd door Daui op 06-08-2015 20:14:42 ]
pi_154963153
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Saskia! Uiteindelijk is het laatste stukje dan toch nog wel snel gegaan! Is het moeder-gevoel er nu ook al? ik kan me daar nog weinig bij voorstellen, en jij stond daar vooraf ongeveer hetzelfde in als ik nu nog, vandaar

Ik hoop dat ze snel helemaal op adem komt en jullie morgen lekker naar huis kunnen! Geniet ervan!
T is nog wel een beetje gek hoor, ik zit hier nu een uur bij de couveuse, beetje aanraken enzo... Maar vasthouden nog niet gedaan. En ik heb haar na de geboorte ook anderhalf uur niet gezien. Echt raar gevoel !
Maar ze is mooi :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154963175
quote:
17s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:12 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

wat een prachtige naam!
dat is zeker nog snel gegaan met infuus.
Gefeliciteerd!!
Hoe gaat het met jou? En met Lars? En met meneer Stippelrientje?
pi_154963310
Verse babymeisjes! *O*
Gefeliciteerd Fuente en Saskia.

En Joycie; kan me voorstellen dat het heftig was om op de kinder/high care afdeling te kijken. Zeker met de geschiedenis van je vriend in je achterhoofd! Gelukkig dat ze zo fijn met jullie meedenken.
En goed te horen dat alles stabiel is. Dan blijft jullie meisje gewoon nog even lekker zitten!
pi_154963312
Fuente en Saskia *O* gefeliciteerd met de dames!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:00:46 #166
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154963654
Gefeliciteerd Saskia! Echt een meisjesbuik had je! :D
Heftig dat je haar 1,5 uur niet hebt gezien en nog niet hebt kunnen vasthouden. Ik hoop dat je snel kan knuffelen!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154964173
Fuente en Saskia van harte met jullie dochters *O*
S. 2014
J. 2016
pi_154964451
Saskia *O* van harte!
pi_154964511
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:00 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd Saskia! Echt een meisjesbuik had je! :D
Heftig dat je haar 1,5 uur niet hebt gezien en nog niet hebt kunnen vasthouden. Ik hoop dat je snel kan knuffelen!
Ik was alleen maar blij dat het geen pijn meer deed... Dat deed t echt wel, bijna geen pauze tussen de weeen en alleen maar rugweeen auawauauaw
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154965436
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef Daui het volgende:

[..]

En bijna week 33! *O*

Over je vriend. 26,5 weken dertig jaar terug en nu met bijna 33 weken lijkt mij een wereld van verschil. En met jouw meisje is alles goed toch.
Vandaag 32+2 :)

Yes, dat beseft hij zich verstandelijk wel maar het is confronterend.
Morgen om 10 uur mogen we naar ons meisje kijken :)
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:11:34 #171
409579 LuDann
All the way
pi_154965584
Gefeliciteerd met jullie dochter, Saskia! *O* Wat tof dat ze er eindelijk is! Kan me helemaal voorstellen dat het wennen is. :Y
pi_154965768
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:07 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Vandaag 32+2 :)

Yes, dat beseft hij zich verstandelijk wel maar het is confronterend.
Morgen om 10 uur mogen we naar ons meisje kijken :)
Je telt helemaal verkeerd ;) . Nog maar vier dagen en het is alweer week 33. Vandaag is zo goed als om :Y

Ik wist niet dat je vriend zich zorgen maakte.
pi_154966107
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:43 schreef Daui het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou? En met Lars? En met meneer Stippelrientje?
Lars doet het fantastisch!
hij is lekker chill. Ik hoorde hem vandaag pas weer voor het eerst huilen toen de kraamverzorgster aan het stoeien was met zijn outfit ^^,
Hij is al goed aangekomen en drinkt goed. Hij slaapt tussendoor als hij niet regelt drie a vier uur. Vandaag even buiten gezeten toen de temp nog niet zo hoog was.

Zelf mis ik het vertrouwen in mijn lijf, maar blijf vasthouden aan de positieve dingen. Terugplooi van de baarmoeder zat nog net op een vinger boven het schaambot en ik vloei amper nog. Ook dat mijn tieten al lekken als ik naar mijn baby kijk is vermakelijk. Stippelmeneer roept vaak je lekt!!!! als mijn borst nog buitenboord hangt ofzo. Ik ben het tijdsbesef kwijt. voor mijn gevoel is wurm net twee dagen oud, maar dat is gewoon al een week! ik denk dat het tijd moet hebben.
We hebben tm zaterdag kraamzorg gelukkig. Niet dat ze veel verzorging hoeft te doen, maar het is fijn om hulp te hebben voor mijn stippelmeneer zodat hij ook wat rust in zijn donder krijgt.

De hitte vind ik trouwens echt beroerd...

Bedankt voor het vragen :*
Schudden voor gebruik
pi_154966138
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:43 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

T is nog wel een beetje gek hoor, ik zit hier nu een uur bij de couveuse, beetje aanraken enzo... Maar vasthouden nog niet gedaan. En ik heb haar na de geboorte ook anderhalf uur niet gezien. Echt raar gevoel !
Maar ze is mooi :)
Dat lijkt me wel erg vervelend, ook voor het bonden. Ik hoop dat ze snel uit de couveuse mag en je haar beet kan houden!

Fijn dat je uitslagen iets beter zijn Joycie! Elke dag dat de baby langer blijft zitten is er weer een en de 33 weken is alweer in zicht!
pi_154967144
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:18 schreef Daui het volgende:

[..]

Je telt helemaal verkeerd ;) . Nog maar vier dagen en het is alweer week 33. Vandaag is zo goed als om :Y

Ik wist niet dat je vriend zich zorgen maakte.
Die 33 lijkt ook alwel dichterbij als toen ik vanmorgen wakker werd ;)
pi_154967492
Saskia, gefeliciteerd! Daar is ze dan! Klinkt toch best wel als een heftige middag. Hopelijk mag je morgen een grote knuffel en snuffel inhaalslag maken!

Fuente op gefeliciteerd met je dochter!

Nu kruip ik weer weg in standje lurk. Hopelijk kom ik snel officieel meeschrijven!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_154967745
Verse meisjes O+ Saskia en Fuente gefeliciteerd :* !
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:22:32 #178
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154967937
Gefeliciteerd Saskia! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154967969
Gefeliciteerd Fuente en Saskia! *O* *O* *O*

Hoe spreek je Berit uit? :@
pi_154968199
Gefeliciteerd Fuente en Saskia met jullie dochters!

----

Waar bestellen jullie de geboortekaartjes?
pi_154968208
Saskia gefeliciteerd! *O*

Fijn om te lezen dat het met de meeste danes weer wat beter gaat trouwens, al is het maar een klein beetje (vorig topic was veel zkh.. Niet fijn).
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:40:28 #182
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_154968529
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef Ggirl het volgende:
Gefeliciteerd Fuente!!

Kan ik hier nog een baby eruit rammelen? Wij zijn van dinsdagavond thuis met T.obias en oh, dat is genieten 😍

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een prachtige naam voor een prachtig ventje!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_154968711
Fuente en Saskia van harte met jullie meisjes O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_154969324
Verse babymeisjes! *O* Gefeliciteerd Fuente en Saskia! Geniet ervan.

En Ggirl wat is T. een leukerd O+
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 00:54:05 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154972425
Gefeliciteerd Fuente en Saskia!! *O*

En wat een knapperd ggirl O+
5 - 28 februari Thailand O+
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 01:27:25 #186
50430 Yuki
Student Midwife
pi_154973231
Gefeliciteerd Fuente en Saskia *O*

En ook goed bericht van Stippel, fijn! ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_154975253
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd Fuente en Saskia! *O* *O* *O*

Hoe spreek je Berit uit? :@
Volgens mij net als Merit met een B. Beerit. T is de zweudse of deense verkleinvorm van Birgitta.

Grappig dat t zo'n onbekende naam is, ik heb hem echt wel vaker gehoord!
Kwak
pi_154975270
Zoals Birgit zonder 'g' :+
pi_154975403
M'n aftel appje staat onder de 100 dagen. Nog 99 *O*

Ggirl wat een knap mannetje O+
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154976587
Van harte gefeliciteerd met jullie meisjes SaskiaR en Fuente *O*
Geniet ervan :)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:22:43 #191
409579 LuDann
All the way
pi_154976677
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:30 schreef JantinaGr het volgende:
Gefeliciteerd Fuente en Saskia met jullie dochters!

----

Waar bestellen jullie de geboortekaartjes?
Er is een heel topic over: OUD / Geboortekaartjes deel 27

De echte creatievelingen ontwerpen ze zelf of laten ze ontwerpen. Wij hebben echter gewoon bestaande kaartjes uitgezocht (bij kaartje2go) en aangepast naar onze smaak (kleur, lettertype en eigen gedichtje). Handige van zo'n site vind ik dat je alle adressen erin kan zetten, dan is het straks alleen een kwestie van alles aanvinken en op laten sturen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:25:16 #192
409579 LuDann
All the way
pi_154976707
Vandaag dé grote mijlpaal: 40 weken. *O*

Toch leuk dat ik dat gehaald heb. :Y Ik heb mezelf voor het eerst sinds ik 28 weken was (ofzo) gewogen, ik ben afgevallen. Ik snap niet hoe dat kan, maar ik vind het niet erg. :P Ik ben van 49 (ondergewicht) naar 80 gegaan, dus dat is 31 kilo. :)
pi_154976843
Gefeliciteerd Saskia! Prachtige naam. O+

Jippieeee LuDann! Je mag trots zijn! *O*
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:39:17 #194
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154976946
Yes Ludann, the big 40! *O*

Ik ben vandaag 30wk :o tijd, wat doe je!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154976970
Goedemorgen!

Gefeliciteerd met je 40-weken mijlpaal Ludann! *O*

Vandaag komen mijn vader en opa de babykamer behangen *O*! Ik vind het echt supertof dat mijn opa dat nog kán doen voor z'n achterkleinkind O+ O+.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:43:53 #196
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154977015
Woot woot, LuDann!

En Sillie, da's tof! Vriend's opa zou zoiets ook zomaar kunnen doen, al is die wel al behoorlijk op leeftijd...

Hier vannacht gerommel in mijn buik, behoorlijk wat menstruatie-achtige krampen en harde buiken. Ik gok zo dat het voorwerk is, want echt pijnlijk was t niet, hoogstens oncomfortabel. Nu wel wat rustiger gelukkig, en uk laat zichzelf regelmatig even voelen O+

Wel jammer van mijn plan voor vandaag. Voel me nu moe (want slecht geslapen) dus mijn geplande tripje naar de mediamarkt om een nieuwe iPad te kopen moet maar even wachten (ik heb mijn oude iPad vorige week laten vallen, grote barsten in het scherm :'( Na 4 jaar trouwe dienst dus toch maar tijd voor een nieuwe denk ik....)
pi_154977150
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:43 schreef mousemicky het volgende:
Woot woot, LuDann!

En Sillie, da's tof! Vriend's opa zou zoiets ook zomaar kunnen doen, al is die wel al behoorlijk op leeftijd...

Hier vannacht gerommel in mijn buik, behoorlijk wat menstruatie-achtige krampen en harde buiken. Ik gok zo dat het voorwerk is, want echt pijnlijk was t niet, hoogstens oncomfortabel. Nu wel wat rustiger gelukkig, en uk laat zichzelf regelmatig even voelen O+

Wel jammer van mijn plan voor vandaag. Voel me nu moe (want slecht geslapen) dus mijn geplande tripje naar de mediamarkt om een nieuwe iPad te kopen moet maar even wachten (ik heb mijn oude iPad vorige week laten vallen, grote barsten in het scherm :'( Na 4 jaar trouwe dienst dus toch maar tijd voor een nieuwe denk ik....)
Voorwerk! Hopelijk doet het al wat, heb je dat
al in the pocket!
Is een ipad online kopen geen optie? Heb je 'm waarschijnlijk morgen in huis!

Ik heb mijn "schoonopa" expres niet ingelicht over het behangen, anders weet ik zeker dat hij ook komt helpen. En dan weer meer doet dan 'ie nog kan..

Mijn opa heeft alleen een gebroken teen Ik ben gewoon erfelijk belast hoor, qua pech maar wilde toch persé komen behangen. Hopelijk doet 'ie zichzelf niet teveel zeer..
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:58:34 #198
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154977250
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Voorwerk! Hopelijk doet het al wat, heb je dat al in the pocket!
Is een ipad online kopen geen optie? Heb je 'm waarschijnlijk morgen in huis!
Peuter is net opgehaald door opa en oma om naar de speeltuin te gaan, dus van mij mag t doorzetten hoor ;) Ik verwacht t niet hoor, is nu even weggezakt, en misschien had t gerommel ook wel te maken met mijn darmen die over de zeik waren dat probleem is inmiddels wel opgelost :+

iPad online kopen is een optie, maar ik twijfel tussen air en mini, dus wil ze even in t echt zien en vasthouden. Weet niet of de mini groot genoeg is voor me ;)

O, en fijne planning ook weer van de gemeente, de komende 3 weken is hier in de stad de (voor ons) gerichtste weg naar het ziekenhuis afgesloten ivm werkzaamheden. Nu moeten we dus verplicht een stukje snelweg nemen, wat natuurlijk in de spits vaak vast staat :(
pi_154977685
Rommelende darmen boks, mm! Ik heb vannacht een de hele lindex collectie bekeken op de plee. :') Hopelijk was dat omdat de baby boy een paar centimeter naar beneden is verhuisd.

Voorwerk klinkt goed. Bij mij leverde voorwerk uiteindelijk een hele vlotte bevalling op. Ik hoop voor jou op hetzelfde!

Wat leuk sillie, die twee generaties die de derde helpen om voor de vierde een mooi kamertje te maken. Wel foto's maken, hoor! O+
pi_154977749
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:39 schreef pinquit het volgende:
Yes Ludann, the big 40! *O*

Ik ben vandaag 30wk :o tijd, wat doe je!
Wat ga je hard man! :o O+
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')