Ja!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:55 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
je 40 weken gewoon gehaald!
En dan kom je uit de kloonkast?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:38 schreef Mapiya het volgende:
Saskia en Fuente Gefeliciteerd met jullie dochters! <3
LuDann 40 wk![]()
Die sites zijn echt briljant!
Nog 4 nachtjes tot Vk intake! Ik hoop zo dat ze even de echo erop zet
Wat een schatje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef SaskiaR het volgende:
Alvast een actiefoto:
http://s119.photobucket.c(...)/image.jpg1.jpg.html
O, waarom niet? Als er een gynaecoloog dienst heeft, kan die je toch ontslaan? Of denk ik dan te simpel? Bij mijn ziekenhuis heeft er altijd iemand dienst...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:01 schreef SaskiaR het volgende:
Morgen denk ik, we moesten sowieso tot 17 uur blijven vanwege de gebroken vliezen, en zo laat ontslaan ze je niet meer. Dus morgenochtend
Geen admin staf voor de ontslagpapieren, denk ik....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
O, waarom niet? Als er een gynaecoloog dienst heeft, kan die je toch ontslaan? Of denk ik dan te simpel? Bij mijn ziekenhuis heeft er altijd iemand dienst...
Roepnaam is Noraquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:17 schreef Mineola het volgende:
SaskiaVan harte gefeliciteerd met je mooie, toch nog opeens heel snelle dochter! Mooie naam, ik ben benieuwd naar de roepnaam (dat waren jullie toch, met de klassieke officiele naam maar de kortere roepnaam? Of is E al de roepnaam?) Anyhow, wat een popje
Hopelijk mogen jullie snel naar huis samen!
Ik ben destijds met A om 19:00 nog ontslagen. Dus het kan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:01 schreef SaskiaR het volgende:
Morgen denk ik, we moesten sowieso tot 17 uur blijven vanwege de gebroken vliezen, en zo laat ontslaan ze je niet meer. Dus morgenochtend
Wanneer iedereen het weet die het moeten wetenquote:
Das een kwestie van uitprinten en er zijn altijd artsen op de verloskamers aanwezig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:24 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Geen admin staf voor de ontslagpapieren, denk ik....
Ik weet het niet! Ik ben slecht met klonen. Maar wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:08 schreef Mapiya het volgende:
[..]
Wanneer iedereen het weet die het moeten wetenMaar ws zal dat wel in de week na goed bericht zijn. Ik heb mijzelf dus nog niet dusdanig versproken dat achter de schermen stiekem iedereen het al weet?
![]()
Saskiawat een wangetjes
dat laatste, zei de kinderarts netquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Das een kwestie van uitprinten en er zijn altijd artsen op de verloskamers aanwezig.
Reden waarom ze later in de avond geen mensen naar huis sturen kan zijn omdat er dan geen kraamzorg meer komt om de boel thuis op te starten, maar dat hangt ook een beetje van je kraamzorgbureau af.
Kan ook zijn dat ze nog iets langer willen observeren ivm opname op de couv.
37.4 vandaag, het gaat opeens hard!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:17 schreef Mineola het volgende:
MM heeft voorwerk! Spannend! Ben jij nou al bijna 38 weken? Je hebt ook al drie weken of zo verlof gehad, meer dan genoeg natuurlijk
lekker armen zwaaien!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef SaskiaR het volgende:
Alvast een actiefoto:
http://s119.photobucket.c(...)/image.jpg1.jpg.html
Ja dacht k al. Nou hopelijk kun je morgenochtend lekker naar huis dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:19 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
dat laatste, zei de kinderarts net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |