SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, vertel. Je hebt er vast wel een mening over. Ik ben beroepsmatig altijd geïnteresseerd in meningen van pubers.quote:
Waarom moet Specularium weg volgens jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, vertel. Je hebt er vast wel een mening over. Ik ben beroepsmatig altijd geïnteresseerd in meningen van pubers.
Voor wat, omdat ik een mening heb die jou niet aanstaat?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had eigenlijk onverwacht de lapo.
Hopelijk is de TT een hint aan Janneke141 om haar nederige excuses te maken of weg te blijven.
Nee, want dan zou je aan de gang blijven.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor wat, omdat ik een mening heb die jou niet aanstaat?
Nee, niet gaan kloten daar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:39 schreef Fylax het volgende:
Kom zometeen anders ook nog wel even in POL langs.
Volgens mij is dit jouw manier van zeggen dat je gaat slapen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees het morgen wel weer.
Ik zie een TT die uitnodigt om erop te reageren. Fijn dat jullie allemaal vinden dat Specularium moet blijven - ik vind van niet want het is een volstrekt incompetente mod die zich laat leiden door meningen in plaats van door consequentheid in beleid. 'Het nieuwe Fok' is aan hem dan ook niet besteed.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:39 schreef Fylax het volgende:
Ah dus je bent hier alleen om te komen rellen/stoken/wat dan ook? Blijf dan lekker weg lol.
Sow, dat zeg je niet op een nette manier zeg. Beetje zielig ook.quote:
Flikker eens op hier met je gestook. Je weet best dat opmerkingen over mods in NWS-feedback horen en niet hier.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zie een TT die uitnodigt om erop te reageren. Fijn dat jullie allemaal vinden dat Specularium moet blijven - ik vind van niet want het is een volstrekt incompetente mod die zich laat leiden door meningen in plaats van door consequentheid in beleid. 'Het nieuwe Fok' is aan hem dan ook niet besteed.
Ik zal het hier verder bij laten, omdat ik anders ongetwijfeld ga worden uitgelokt tot banwaardige uitlatingen. Ik laat het aan jullie om mij de komende 274 posts volstrekt belachelijk te maken - ik beloof dat ik er niet op zal reageren.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
We hoeven je trouwens niet belachelijk te maken. Daar zorg je zelf wel voor
Hmm, m'n vakantie is wel saai. FOK! maakt het wel leuker, vind het fijn om bezig te zijn met nieuwsitemsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles wel? Beetje van je vakantie aan het genieten?
Linkje?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:57 schreef Fylax het volgende:
Zo ben ik vandaag heel trots op mezelf geworden de eerste Nederlandse nieuwsbron te hebben geleverd over de nieuwste single van ariana grande
Laat Yasje er eens buiten johquote:
Scheelt dat er genoeg te doen is. Ik heb niet altijd even veel puf om eraan te werken. Het gaat bij mij met pieken en dalen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, m'n vakantie is wel saai. FOK! maakt het wel leuker, vind het fijn om bezig te zijn met nieuwsitems
Goed bezig!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:57 schreef Fylax het volgende:
Zo ben ik vandaag heel trots op mezelf geworden de eerste Nederlandse nieuwsbron te hebben geleverd over de nieuwste single van ariana grande
Thnx.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Scheelt dat er genoeg te doen is. Ik heb niet altijd even veel puf om eraan te werken. Het gaat bij mij met pieken en dalen.
[..]
Goed bezig!
Well donequote:Op donderdag 6 augustus 2015 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nieuwe single Ariana Grande heet Focus on Me
Dit zegt iedereen waarvan ik de post een keer verwijderd heb.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zie een TT die uitnodigt om erop te reageren. Fijn dat jullie allemaal vinden dat Specularium moet blijven - ik vind van niet want het is een volstrekt incompetente mod die zich laat leiden door meningen in plaats van door consequentheid in beleid. 'Het nieuwe Fok' is aan hem dan ook niet besteed.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zegt iedereen waarvan ik de post een keer verwijderd heb.
Waar?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Precies als ik ga slapen gebeurt er weer iets spannends
Denk het niet, maar ik krijg gewoon aids aan mijn ogen als ik al die fantastische teksten lees.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanaaf weer vijf mensen op het dorpsplein?
D4v1d gaat draaien geloof ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er morgen weer een uitzending op GutterFM?
Elfletteraar is wel van de feels.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Hey Elf wat vind je van het nummer Further than feelings van Joel Baker ?
I know.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die vrouw in Zandvoort nog steeds niet gevonden..
Dat ken ik niet. Ik zal het eens luisteren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Hey Elf wat vind je van het nummer Further than feelings van Joel Baker ?
Vrij erg idd, hoe vaak de crew slaapt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom kappen ze hier niet een keer mee godverdomme.
Veel doden bij aanslag op Saoedische moskeequote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrij erg idd, hoe vaak de crew slaapt.
Wordt aan gewerkt a sabhi.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrij erg idd, hoe vaak de crew slaapt.
Baas.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel doden bij aanslag op Saoedische moskee
Nu eens kijken of Triggershot blij is of ook slaaptquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie dat je dat oerlelijke "Saudische" hebt aangepast naar "Saoedische".quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik gewoonquote:
Ik weet niet in hoeverre Arabisch een fonetische taal is, maar bij Oekraïne en dergelijke is dat logisch. Bij Saoedi is het gewoon je verstand gebruiken en niet de copy/paste van Reuters of AP gebruiken zoals ze bij ANP nog wel eens doenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie dat je dat oerlelijke "Saudische" hebt aangepast naar "Saoedische".![]()
Ik stoor me mateloos aan de opmars van "Saudische". We schrijven ook Oezbekistan en Oekraïne, niet Uzbekistan en Ukraine; dat zijn Engelse schrijfwijzen.
Oh, wacht... dit is de NWS-SCquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre Arabisch een fonetische taal is, maar bij Oekraïne en dergelijke is dat logisch. Bij Saoedi is het gewoon je verstand gebruiken en niet de copy/paste van Reuters of AP gebruiken zoals ze bij ANP nog wel eens doen
Ja vervelend dat die Specularium overal is tegenwoordigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh, wacht... dit is de NWS-SC
Ik had niks anders van je verwacht ...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik blijf lekker Saudische schrijven
ik had trouwens die foto weer verwijderd uit het NWS - topicquote:
Mijn autisme kan hier niet mee omgaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vervelend dat die Specularium overal is tegenwoordig
Ja dat idee had ik ook al, vooral het gebrek aan militairen op de foto. Nu een andere van Vicequote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik had trouwens die foto weer verwijderd uit het NWS - topic
Volgens mij zijn die (twitter) foto's niet van deze aanslag... want als ik op internet zoek kom ik uit bij die Damman aanslag uit mei. Dus ik heb hem nog maar effe achterwege gelaten
Dat krijg ik het van jou altijd wel een beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
sssttquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Je hebt zelf ook gewoon FP rechten Fruts
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Je hebt zelf ook gewoon FP rechten Fruts
Mij ook. En het is eerlijk gezegd echt zo'n nieuwsitem waar ik wel een ANP-bericht van verwacht op korte termijn. Is me al vaak overkomen; heb je net een verhaal zitten typen, staat er een half uurtje later een ANP-bericht klaar.quote:
'Felix' nu superorkaan, categorie 5quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
17 toeristen gedood bij aanslag op museum Tunesië
Ruim 20.000 views. Dat zijn nog eens aantallen. Je mag nu al blij zijn met 5.000 views.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
'Felix' nu superorkaan, categorie 5
dat waren pas tijden
Ik had ook gehoopt dat mijn bericht van gisteren het beter zou doen, misschien toch iets te satirisch geschrevenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ruim 20.000 views. Dat zijn nog eens aantallen. Je mag nu al blij zijn met 5.000 views.
Dm kaput geloof ik..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat mijn bericht van gisteren het beter zou doen, misschien toch iets te satirisch geschrevenZon, zee en jihad in het kalifaat
En nu?quote:
Verhaaltje is leuk hoor. Misschien had de kop wat prikkelender gekund. Zoiets als:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat mijn bericht van gisteren het beter zou doen, misschien toch iets te satirisch geschrevenZon, zee en jihad in het kalifaat
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot ergernis van timmmmm moeten jullie nu je berichtjes in het openbaar uitwisselen.
Tis al opgelost.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot ergernis van timmmmm moeten jullie nu je berichtjes in het openbaar uitwisselen.
Heb je nou nog haar nummer niet gefixtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Oh daar had ik niet opgelet, maar denk dat dat nog weinig was voor die tijdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ruim 20.000 views. Dat zijn nog eens aantallen. Je mag nu al blij zijn met 5.000 views.
Jawel hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nou nog haar nummer niet gefixt
Verschil moet d'r zijn...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prijs voor meest Specularium-achtige post van de dag.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Gewat?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki, er is een traumaheli gecansceld
quote:
Vroeg ik me ook al afquote:15:12:16 06-08-15 GROUP-2 A1 22 Leidseplein Amsterdam Gezondheid 37825 Canscel via MKA Amsterdam
0923993 MKA Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (Traumaheli Lifeliner 3 / MMT 903)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef YokiKater het volgende:
Check mijn nieuwe gangsterlook
Ik zou je doen als ik een vrouw was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef YokiKater het volgende:
Check mijn nieuwe gangsterlook
Waar is je blingbling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een dyslectische p2000?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is daar trouwens aan de hand dat er 2 traumaheli's heen gaan?
Zou je hem wel doen als je een vrouw was?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook geen gangster.
Daarom is het ook gewoon een look, ik ben gewoon een hele lieve jongen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook geen gangster.
En die bling zit ook alleen maar in de weg als er weer een deur moet sneuvelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom is het ook gewoon een look, ik ben gewoon een hele lieve jongen.
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou je hem wel doen als je een vrouw was?
Je hebt wel al het accent.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom is het ook gewoon een look, ik ben gewoon een hele lieve jongen.
Nooouuuuu, maar je bent wel aardig ja.quote:
jezusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verschil moet d'r zijn...
Geheim van de HEMA-worst ontrafeld
45.000
Ik zag nog een andere over een superstorm die nooit echt kwam... met 62.000quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zag nog een andere over een superstorm die nooit echt kwam... met 62.000
maar volgens mij haalden toen de echte kanjers wel 100.000 of meer hoor
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ik vind het echt een vet accent
[Upd] Doden bij schietpartij Alphenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zag nog een andere over een superstorm die nooit echt kwam... met 62.000
maar volgens mij haalden toen de echte kanjers wel 100.000 of meer hoor
Haal je nu niet meer denk ik omdat er destijds veel hogere bezoekersaantallen warenquote:
Bijvoorbeeld... dit soort zaken zal het altijd goed doen, hoe cru dat ook klinkt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[Upd] Doden bij schietpartij Alphen
Heeft ook te maken met het tellen van de bezoekersaantallen toch? Vroeger werden ook alle trackers een RSS feeds al bezoeker meegerekend.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haal je nu niet meer denk ik omdat er destijds veel hogere bezoekersaantallen waren![]()
Geeft ook nie, gewoon je ding doen![]()
Ik schreef destijds omdat ik het leuk vond, omdat ik vond dat bepaalde onderwerpen te weinig aandacht kregen, maar ook omdat ik daar zelf waarschijnlijk veel meer mee had dan die hele grote groep anderen![]()
De views hebben me eigenlijk nooit echt geboeid, ik keek meer in de reacties en/of er informatieve input kwam of zaken waar ik geen rekening mee had gehouden en/of foutjes die ik gemaakt had.
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld... dit soort zaken zal het altijd goed doen, hoe cru dat ook klinkt.
Plus dat als je een bericht steeds update blijven mensen wel klikken en krijg je ook hogere postaantallen/views lijkt me?
Geen idee, met dat soort dingen heb ik me nooit echt bezig gehouden en weet niet hoe dat destijds werkte.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met het tellen van de bezoekersaantallen toch? Vroeger werden ook alle trackers een RSS feeds al bezoeker meegerekend.
Deze ging ook erg hard (en is wat recenter) Twaalf doden door aanslag in Parijsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[Upd] Doden bij schietpartij Alphen
Ja idd. Gewoon m'n ding doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haal je nu niet meer denk ik omdat er destijds veel hogere bezoekersaantallen waren![]()
Geeft ook nie, gewoon je ding doen![]()
Ik schreef destijds omdat ik het leuk vond, omdat ik vond dat bepaalde onderwerpen te weinig aandacht kregen, maar ook omdat ik daar zelf waarschijnlijk veel meer mee had dan die hele grote groep anderen![]()
De views hebben me eigenlijk nooit echt geboeid, ik keek meer in de reacties en/of er informatieve input kwam of zaken waar ik geen rekening mee had gehouden en/of foutjes die ik gemaakt had.
Yep, toen zat ik net een maandje op de FP.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze ging ook erg hard (en is wat recenter) Twaalf doden door aanslag in Parijs
Ik een week erna pasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, toen zat ik net een maandje op de FP.
Dat mijn laptop toendertijd niet gesmolten is is een wonder te noemen. tot een uur of 4 's nachts tig vensters open, streams, alles.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een week erna pasDenk dat die aanslag daar wel mee heeft geholpen, was nogal actief in die reeks.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Aanslag op satirisch tijdschrift Parijs." van 01-01-2015 t/m 01-08-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 680 Smack10
02 613 LTVDK
03 533 Yasmin23
Ja mooie week was datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mijn laptop toendertijd niet gesmolten is is een wonder te noemen. tot een uur of 4 's nachts tig vensters open, streams, alles.
Allesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vreten bij McDonalds halen, iemand nog suggesties wat ik zou moeten halen?
Ik had gister een triple chocolate cookie, die zijn fucking lekker.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vreten bij McDonalds halen, iemand nog suggesties wat ik zou moeten halen?
Die livetopics waren wel supervet.quote:
Livetopics zijn altijd de leukste topicsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die livetopics waren wel supervet.
FOK! is altijd de eerste. Dan krijg je die amateurs van de NOS die het weer hier vandaan jatten.
Die hebben dan info die ze een uur lang herhalen met loopjes totdat ze eens met een 'onbevestigde' update komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:16 schreef Mani89 het volgende:
De NOS is wel altijd hopeloos met dit soort dingen ja.
Mjah, dat hebben wij ook gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ook dat executiefilmpje gelijk ongefilterd de beeldbuis op gooien en meerdere keren herhalen.
Voor jullie ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Livetopics zijn altijd de leukste topics
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ook dat executiefilmpje gelijk ongefilterd de beeldbuis op gooien en meerdere keren herhalen.
Dat is toch anders, hier klik je er bewust zelf op uit nieuwsgierigheid, op TV kiezen mensen daar niet echt voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, dat hebben wij ook gedaan.
Op internet mag dat, op tv mogen ze daar terughoudend mee zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, dat hebben wij ook gedaan.
Ja was wel een pokkewerk voor de mods jaquote:
Slijmjurk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel een pokkewerk voor de mods jaMaar wel goed gedaan
Jij kwam anders ook gewoon elke avond braaf in het FB topic complimentjes geven.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch anders, hier klik je er bewust zelf op uit nieuwsgierigheid, op TV kiezen mensen daar niet echt voor.
Dat is waar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op internet mag dat, op tv mogen ze daar terughoudend mee zijn.
Kan ik mij niks van herinneren....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kwam anders ook gewoon elke avond braaf in het FB topic complimentjes geven.
Hebben jullie elkaar zo leren kennen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kwam anders ook gewoon elke avond braaf in het FB topic complimentjes geven.
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar zo leren kennen?
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar zo leren kennen?
Dat dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:24 schreef YokiKater het volgende:
Hahaha, fucking romantisch. Leuk voor later; "Ja, er was een aanslag in Parijs en toen zaten we daar op internet over te praten".
?quote:
Pics.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:37 schreef Frutsel het volgende:
Kromo vs. Campbell net
nu Campbell vs Heemskerk vs Schoenstroom
Broek is nog aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van Heemskerk: "Godverdomme, moet ik tegen de Zusjes Campbell?"
[ afbeelding ]
Kromo:" Ja Femke, dat win je dus nooit kutje"
[ afbeelding ]
Sisters Campbell:" Haha, kijk die Nederlanders slecht zijn!"
[ afbeelding ]
Sjoström:" En uiteindelijk ben ik de lachende derde vijfde en win ik[
[ afbeelding ]
Vind ik leuk!quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 06-08-2015 om 09:35:49Nederland geen Leger des Heils van Afrika, stop de asieltsunami! Kamervragen: http://t.co/EzwnqQyGFc reageer retweet
twitter:tanjajess twitterde op donderdag 06-08-2015 om 09:59:43@geertwilderspvv En waar moeten ze dan volgens u naartoe? Hup de gaskamers in? Of op de brandstapel? reageer retweet
Deze man is alvast Nederlands aan het leren en heeft een boodschap voor Geert.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn een hoop hersencellen verdampt na het lezen van deze tweets.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 06-08-2015 om 09:35:49Nederland geen Leger des Heils van Afrika, stop de asieltsunami! Kamervragen: http://t.co/EzwnqQyGFc reageer retweet
twitter:tanjajess twitterde op donderdag 06-08-2015 om 09:59:43@geertwilderspvv En waar moeten ze dan volgens u naartoe? Hup de gaskamers in? Of op de brandstapel? reageer retweet
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
twitter:tanjajess twitterde op donderdag 06-08-2015 om 14:28:37Ook opvallend dat mensen vaak gaan schelden als ze geen argumenten weten te bedenken om hun 'mening' te onderbouwen reageer retweet
Goede tip.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
TBS vanavond op 3, dikke Topshow.
Er zijn (helaas) argumenten genoeg voor de mening van Wilders. Ben het lang niet altijd met hem eens, maar er moet een stop komen op de toestroom van asielzoekers.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:29 schreef Specularium het volgende:
[..]twitter:tanjajess twitterde op donderdag 06-08-2015 om 14:28:37Ook opvallend dat mensen vaak gaan schelden als ze geen argumenten weten te bedenken om hun 'mening' te onderbouwen reageer retweet
.
Haha nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben het lang niet altijd met hem eens,
NWS / Vandaag 70 jaar geleden de atoombom op Hiroshimaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef moemoe het volgende:
En ook een documentaire (2Doc) over Hiroshima.
Genoeg om op te nemen.
Bij Close Up hebben ze ook vaak wel mooie documentaires. Dat is dan gericht op kunst & cultuur.quote:
Baaiquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet nu weg.
[ afbeelding ]
Laters.
Nee? wat is er te beleven?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je te genieten op Ned 3?
NWS / Veel doden na aanslag Saudische moskeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Veel doden na aanslag Saudische moskee
Kijk eens naar die OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat artikel loopt een beetje kut, misschien gaan nu meer mensen het lezen.
Boeit helemaal niemand.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat artikel loopt een beetje kut, misschien gaan nu meer mensen het lezen.
Ja, dit soort dingen zijn inmiddels een beetje "normaal" geworden. Het zou pas nieuws zijn als er eens een dag totaal geen rottigheid in het Midden Oosten zou zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boeit helemaal niemand.
Topic loopt ook niet.
Isketchquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me laat tekenen.
Ik was even bezig met zaken van groot levensbelang.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef moemoe het volgende:
Zou 't dan toch nog wat worden met dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
De held van Fylax omdat hij de penis eraf heeft laten hakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
Ik ben die hele Bruce/Caitlyn Jenner compleet zat, nog een grotere aandachtshoer dan al die (stief)dochters bij elkaar.
Leuk stukje Fylax, ga zo door!quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
De held van Fylax omdat hij de penis eraf heeft laten hakken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Veel doden na aanslag Saudische moskee
Kijk eens naar die OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen boze berichten van Triggerturk gehad trouwens dat je zijn OP hebt aangepast?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
In Afrika hebben ze geen eten in huis.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:18 schreef Fylax het volgende:
Ik heb honger, maar er is geen eten in huis.
Niet zo jaloers doen Fokker, jij hebt je kans gehad.quote:
Die foto doet het niet eensquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen Fokker, jij hebt je kans gehad.
#teamladyboyquote:
En altijd lekker weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
In Afrika hebben ze Marco Borsato, moeten wij toch minstens 50 euro voor neerleggen.
Hij had wel een mooi nieuwsberichtje geplaatst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen Fokker, jij hebt je kans gehad.
Kreeg hij daar een glittersticker voor?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij had wel een mooi nieuwsberichtje geplaatst.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kreeg hij daar een glittersticker voor?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef Fylax het volgende:
Ligt er echt aan via wat je kijkt. Kan ik niet fixen.
Dat kan jij wel, ik geloof in je.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef Fylax het volgende:
Ligt er echt aan via wat je kijkt. Kan ik niet fixen.
Ik gebruik Opera op mijn Surface, daar doet 'ie het ook op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, alleen mobiel dus, geweldig hoor.
Ik was eigenlijk blij dat 'ie het niet deed, moet dit nou weer?quote:
Is met Theo Maassen toch?quote:
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk blij dat 'ie het niet deed, moet dit nou weer?
Ik zou dit editten anders leest niemand je bericht meer.quote:
Heb het maar even in het goeie topic gemeld:quote:
Maar zo boeiend is dat niet om telkens te moeten benadrukken van welk apparaat je iets stuurtquote:
Leuk ook in het F1 topic, iedereen vraagt zich af hoe ik zo snel een GIFje klaar heb van een crash oid.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Fokker is inmiddels Gyazo fanboy met zijn gifjes.
Ik heb het even achter neergelegd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb het maar even in het goeie topic gemeld:
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Dankjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het even achter neergelegd.
Even een reactie gegeven.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ligt aan de browser. Op sommige browsers zie je de foto wel en op de mobiel zie je het ook.
Ik heb op dit moment nog geen oplossing, wanneer die er is zal ik het updaten en laten weten.
Als je heel erg graag de selfie van Caitlyngodin wil zien, kun je ook haar Instagram bezoeken: www.instagram.com/caitlynjenner
Fijne avond.
Achter in je reet bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het even achter neergelegd.
Of je maakt gewoon een screenshot van die Instaebola en zet dat er in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |