Prijs voor meest Specularium-achtige post van de dag.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Gewat?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki, er is een traumaheli gecansceld
quote:
Vroeg ik me ook al afquote:15:12:16 06-08-15 GROUP-2 A1 22 Leidseplein Amsterdam Gezondheid 37825 Canscel via MKA Amsterdam
0923993 MKA Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (Traumaheli Lifeliner 3 / MMT 903)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef YokiKater het volgende:
Check mijn nieuwe gangsterlook
Ik zou je doen als ik een vrouw was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef YokiKater het volgende:
Check mijn nieuwe gangsterlook
Waar is je blingbling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een dyslectische p2000?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is daar trouwens aan de hand dat er 2 traumaheli's heen gaan?
Zou je hem wel doen als je een vrouw was?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook geen gangster.
Daarom is het ook gewoon een look, ik ben gewoon een hele lieve jongen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook geen gangster.
En die bling zit ook alleen maar in de weg als er weer een deur moet sneuvelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom is het ook gewoon een look, ik ben gewoon een hele lieve jongen.
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou je hem wel doen als je een vrouw was?
Je hebt wel al het accent.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom is het ook gewoon een look, ik ben gewoon een hele lieve jongen.
Nooouuuuu, maar je bent wel aardig ja.quote:
jezusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verschil moet d'r zijn...
Geheim van de HEMA-worst ontrafeld
45.000
Ik zag nog een andere over een superstorm die nooit echt kwam... met 62.000quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zag nog een andere over een superstorm die nooit echt kwam... met 62.000
maar volgens mij haalden toen de echte kanjers wel 100.000 of meer hoor
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ik vind het echt een vet accent
[Upd] Doden bij schietpartij Alphenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zag nog een andere over een superstorm die nooit echt kwam... met 62.000
maar volgens mij haalden toen de echte kanjers wel 100.000 of meer hoor
Haal je nu niet meer denk ik omdat er destijds veel hogere bezoekersaantallen warenquote:
Bijvoorbeeld... dit soort zaken zal het altijd goed doen, hoe cru dat ook klinkt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[Upd] Doden bij schietpartij Alphen
Heeft ook te maken met het tellen van de bezoekersaantallen toch? Vroeger werden ook alle trackers een RSS feeds al bezoeker meegerekend.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haal je nu niet meer denk ik omdat er destijds veel hogere bezoekersaantallen waren![]()
Geeft ook nie, gewoon je ding doen![]()
Ik schreef destijds omdat ik het leuk vond, omdat ik vond dat bepaalde onderwerpen te weinig aandacht kregen, maar ook omdat ik daar zelf waarschijnlijk veel meer mee had dan die hele grote groep anderen![]()
De views hebben me eigenlijk nooit echt geboeid, ik keek meer in de reacties en/of er informatieve input kwam of zaken waar ik geen rekening mee had gehouden en/of foutjes die ik gemaakt had.
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld... dit soort zaken zal het altijd goed doen, hoe cru dat ook klinkt.
Plus dat als je een bericht steeds update blijven mensen wel klikken en krijg je ook hogere postaantallen/views lijkt me?
Geen idee, met dat soort dingen heb ik me nooit echt bezig gehouden en weet niet hoe dat destijds werkte.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met het tellen van de bezoekersaantallen toch? Vroeger werden ook alle trackers een RSS feeds al bezoeker meegerekend.
Deze ging ook erg hard (en is wat recenter) Twaalf doden door aanslag in Parijsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[Upd] Doden bij schietpartij Alphen
Ja idd. Gewoon m'n ding doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haal je nu niet meer denk ik omdat er destijds veel hogere bezoekersaantallen waren![]()
Geeft ook nie, gewoon je ding doen![]()
Ik schreef destijds omdat ik het leuk vond, omdat ik vond dat bepaalde onderwerpen te weinig aandacht kregen, maar ook omdat ik daar zelf waarschijnlijk veel meer mee had dan die hele grote groep anderen![]()
De views hebben me eigenlijk nooit echt geboeid, ik keek meer in de reacties en/of er informatieve input kwam of zaken waar ik geen rekening mee had gehouden en/of foutjes die ik gemaakt had.
Yep, toen zat ik net een maandje op de FP.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze ging ook erg hard (en is wat recenter) Twaalf doden door aanslag in Parijs
Ik een week erna pasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, toen zat ik net een maandje op de FP.
Dat mijn laptop toendertijd niet gesmolten is is een wonder te noemen. tot een uur of 4 's nachts tig vensters open, streams, alles.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een week erna pasDenk dat die aanslag daar wel mee heeft geholpen, was nogal actief in die reeks.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Aanslag op satirisch tijdschrift Parijs." van 01-01-2015 t/m 01-08-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 680 Smack10
02 613 LTVDK
03 533 Yasmin23
Ja mooie week was datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mijn laptop toendertijd niet gesmolten is is een wonder te noemen. tot een uur of 4 's nachts tig vensters open, streams, alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |