Ik was even bezig met zaken van groot levensbelang.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef moemoe het volgende:
Zou 't dan toch nog wat worden met dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
De held van Fylax omdat hij de penis eraf heeft laten hakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
Ik ben die hele Bruce/Caitlyn Jenner compleet zat, nog een grotere aandachtshoer dan al die (stief)dochters bij elkaar.
Leuk stukje Fylax, ga zo door!quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
De held van Fylax omdat hij de penis eraf heeft laten hakken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Veel doden na aanslag Saudische moskee
Kijk eens naar die OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen boze berichten van Triggerturk gehad trouwens dat je zijn OP hebt aangepast?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
In Afrika hebben ze geen eten in huis.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:18 schreef Fylax het volgende:
Ik heb honger, maar er is geen eten in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |