abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154920463
Als ik AZ was, zou ik lekker voor Vilhena gaan. Prima opvolger van Gudelj, en is niet duur.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154920469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vertelde Everse bij FC Rijnmond. Gaat om deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Mamadou_Sakho
https://nl.wikipedia.org/wiki/Diafra_Sakho

Bedoel je denk ik?
Nu je het zegt, kan me daar nog wel wat van herinneren. Als je er in Engeland 10 maakt in 23 wedstrijden kan je hier een ware sensatie worden lijkt me ;(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154920488
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Diafra_Sakho

Bedoel je denk ik?
Nu je het zegt, kan me daar nog wel wat van herinneren. Als je er in Engeland 10 maakt in 23 wedstrijden kan je hier een ware sensatie worden lijkt me ;(
Eh, ja, die :P. Oeps. Maar inderdaad. Maar ja, Geel had liever Kazim Kazim :D
pi_154920489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef satecl het volgende:
Als ik AZ was, zou ik lekker voor Vilhena gaan. Prima opvolger van Gudelj, en is niet duur.
Ja, prima spelertje voor ze. Zou ook van Vilhena een goede keus zijn denk ik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154920495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eh, ja, die :P. Oeps. Maar inderdaad. Maar ja, Geel had liever Kazim Kazim :D
Dat is wel doodzonde...
pi_154920513
Om Elia helemaal over te halen overweegt de club hem een deel van de transfersom te geven als hij daadwerkelijk straks weer een stap zet naar een grotere competitie.

Goeie constructie. Daarmee motiveer je ook de speler om te presteren.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154920529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:07 schreef satecl het volgende:
Om Elia helemaal over te halen overweegt de club hem een deel van de transfersom te geven als hij daadwerkelijk straks weer een stap zet naar een grotere competitie.

Goeie constructie. Daarmee motiveer je ook de speler om te presteren.
Ja, dat lijkt me op zich prima inderdaad.
pi_154920582
KuipTalk twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:01:05 Elia at #SaintsFC compared to Boëtius at Feyenoord last season. (per 90 minutes) http://t.co/6bbcJoJ7jx reageer retweet
1,5 miljoen verdient aan Boetius, 1 miljoen ervan als salaris naar onze Elia, wat een toptransfers _O_
pi_154920645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
KuipTalk twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:01:05 Elia at #SaintsFC compared to Boëtius at Feyenoord last season. (per 90 minutes) http://t.co/6bbcJoJ7jx reageer retweet
1,5 miljoen verdient aan Boetius, 1 miljoen ervan als salaris naar onze Elia, wat een toptransfers _O_
Als je die statistieken bekijkt dan is Elia absoluut een forse vooruitgang ten opzichte van Boetiüs, als je bedenkt dat genoemde statistieken van Elia in de Premier League zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154920659
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je die statistieken bekijkt dan is Elia absoluut een forse vooruitgang ten opzichte van Boetiüs, als je bedenkt dat genoemde statistieken van Elia in de Premier League zijn.
Nee hoor :)
pi_154920694
Die statistieken vind ik eerlijk gezegd nietszeggend.
Meerzeggend vind ik dat hij in zijn hele carrière minder heeft gescoord en minder assists heeft gegeven dan Boëtius in zijn veel kortere carrière.
pi_154920745
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee hoor :)
Waarom vindt je van niet?

Iemand die in de Premier League misschien net te kort komt kan in de Eredivisie uitblinken, gezien het gigantische niveauverschil.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154920864
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tuurlijk ga je er op vooruit man.
Boetius bakte er geen reet meer van. Eerlijk is eerlijk.

Elia gaat genot worden. Al zitten er wel wat addertjes onder het gras qua transfersom en eventuele doorverkoop mocht hij het goed doen.
blablablabla
pi_154920925
Nu alleen Drenthe nog polsen voor de linksback wat een genot zou dat zijn.

En wat een kracht met Drenthe - Elia vs Nelom - Boetius.

Maar V Geel zal dat wel niet aandurven.
blablablabla
pi_154920931
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Tuurlijk man.
Boetius bakte er geen reet van.

Elia gaat genot worden. Al zitten er wel wat addertjes onder het gras qua transfersom en eventuele doorverkoop mocht hij het goed doen.
Van mij mag hij best meeprofiteren van een eventuele transfersom over een jaar. Zou al heel blij zijn als hij het zo goed doet dat we na een jaar een transfersom kunnen opstrijken.
pi_154920942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:29 schreef Elan het volgende:
Nu alleen Drenthe nog polsen voor de linksback wat een genot zou dat zijn.

En wat een kracht met Drenthe - Elia vs Nelom - Boetius.

Maar V Geel zal dat wel niet aandurven.
Drenthe heeft echt nog nooit wat gepresteerd hè.
Snap niet dat zijn naam nog naar boven komt.
pi_154921026
JanDirkStouten twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:28:36 Martin van Geel heeft laten weten na het sluiten van de transferdeadline te willen praten. Het huidige spelersbeleid vraagt om uitleg. reageer retweet
Van Geel gaat weer proberen recht te praten wat krom is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_154921038
Elia is voetballond natuurlijk een upgrade ten opzichte van Boetius, maar is hij niet zo gek als een deur?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_154921040
quote:
De onderhandelingen tussen Feyenoord en ADO Den Haag over Michiel Kramer verlopen stroef. ADO Den Haag wil meer geld dan de 1,5 miljoen waarmee ze eerder met FC Banyas akkoord gingen, en Feyenoord heeft geen toenadering meer gezocht.

De club van de Rotterdamse spits was eerder in deze transferperiode akkoord met de club uit het Midden-Oosten voor dat bedrag. Maar nu de competitie bijna begint wil de club uit de Residentie meer geld, bevestigen bronnen rondom de club.

Kramer is eigenlijk de enige spits in de selectie van Henk Fraser. Kramer ziet zelf een komst naar Feyenoord wel zitten. Volgens het Algemeen Dagblad heeft hij zelfs al een persoonlijk akkoord bereikt met de Rotterdamse club.
Lekker
Laten
Lopen
pi_154921048
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lekker
Laten
Lopen
Dat gaat niet gebeuren, want ze hebben geen alternatieven...
Elite
Tegen TTIP
pi_154921052
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Drenthe heeft echt nog nooit wat gepresteerd hè.
Snap niet dat zijn naam nog naar boven komt.
Hij heeft 40+ wedstrijden bij Real Madrid gespeeld. Noem dat maar niks

Premier League gespeeld alles.

Als hij het even op zijn heupen krijgt is het echt een geweldenaar. Nog een seizoen met fucking Nelom brengt je sowieso geen stap verder.
blablablabla
pi_154921063
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, want ze hebben geen alternatieven...
Wel, Kazim en Achahbar.
pi_154921071
Elia staat op Wikipedia al bekend als Feyenoordspeler tot 2018.
pi_154921072
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Als hij het even op zijn heupen krijgt is het echt een geweldenaar. Nog een seizoen met fucking Nelom brengt je sowieso geen stap verder.
Drenthe wil toch absoluut niet op de linksbackpositie spelen.
pi_154921073
Drenthe moet je wel proberen te halen als hij zich bescheiden opstelt.
pi_154921087
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Drenthe moet je wel proberen te halen als hij zich bescheiden opstelt.
Doet hij niet, zit niet in zijn aard.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:37:57 #28
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_154921091
Zeker, Nelom is niks. Gio durft Woudenberg niet op te stellen?
pi_154921103
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lekker
Laten
Lopen
Yellow speelt het hard. Dat wordt 1,5m + Te Vrede.
pi_154921123
Als ze Kramer, Elia en Botteghin echt binnenhalen zal het wel zoiets worden:

Vermeer
Karsdorp-Van Beek-Botteghin (of Van der Heijden)- Kongolo
Vejinovic-El Ahmadi-Immers
Kuyt-Kramer-Elia

Kramer zal echt geen genoegen nemen met een rol als pinchhitter. Ik zou trouwens wel liever Bilal op rechts zien en dan Kuyt wellicht op de positie van Immers.
pi_154921134
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik zie het ja. In zijn carrière ook ongeveer net zoveel gescoord als Elia.
pi_154921148
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Nu hij bij zoveel kut clubs in kut competities mislukt is zal hij toch ook wel beseffen dat de Real Madrid tijd ver achter hem ligt.
pi_154921159
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:35 schreef Happel het volgende:
JanDirkStouten twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:28:36 Martin van Geel heeft laten weten na het sluiten van de transferdeadline te willen praten. Het huidige spelersbeleid vraagt om uitleg. reageer retweet
Van Geel gaat weer proberen recht te praten wat krom is.
Zo slecht doet hij het niet deze transferperiode.

Alleen moet tie oppassen dat we straks niet met meer dan 30 man zitten opgescheept.
pi_154921161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Drenthe wil toch absoluut niet op de linksbackpositie spelen.
Inmiddels wel . Hij wilde zelfs de vaste linksback van het Nederlands elftal worden.
blablablabla
pi_154921178
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:39 schreef Max23 het volgende:
Als ze Kramer, Elia en Botteghin echt binnenhalen zal het wel zoiets worden:

Vermeer
Karsdorp-Van Beek-Botteghin (of Van der Heijden)- Kongolo
Vejinovic-El Ahmadi-Immers
Kuyt-Kramer-Elia

Kramer zal echt geen genoegen nemen met een rol als pinchhitter. Ik zou trouwens wel liever Bilal op rechts zien en dan Kuyt wellicht op de positie van Immers.
Eerlijk is eerlijk, je hebt dan een elftal met lekker veel restwaarde :)
pi_154921187
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Yellow speelt het hard. Dat wordt 1,5m + Te Vrede.
Te Vrede wil zelf niet.
pi_154921196
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoeft ook niet bescheiden zieltjes hebben we genoeg.
blablablabla
pi_154921199
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Te Vrede wil zelf niet.
Te Vrede moet blij zijn als een Eredivisieclub hem wil :r
pi_154921229
quote:

[..]

Zo slecht doet hij het niet deze transferperiode.
Daar verschillen de meningen aanzienlijk over, zoals je kunt lezen.
Elite
Tegen TTIP
pi_154921233
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:41 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, je hebt dan een elftal met lekker veel restwaarde :)
Het neigt wel weer een beetje na die periode met al die oude spelers die het niet waar maakten ja, mar op Kuyt na zijn ze nu wel wat jonger gelukkig.
pi_154921240
quote:

[..]

Te Vrede wil zelf niet.
Is bekend waarom niet?
pi_154921333
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is bekend waarom niet?
Op FR12 stond een tijdje terug een bericht van z'n management volgens mij dat Te Vrede geen speelbal wil worden van een club en dat hij liever wacht op een club uit de Championchip.
pi_154921354
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:39 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik zie het ja. In zijn carrière ook ongeveer net zoveel gescoord als Elia.
Weet niet man bij Twente was hij wel genot scoorde toen ook nog vrij regelmatig.

Dat het er in de Bundesliga en PL niet helemaal uitkomt hoeft niks te zeggen natuurlijk.

Hoop gewoon op mooi voetbal niet constant dat balletje breed of terug van vorig seizoen.
blablablabla
pi_154921360
http://www.transfermarkt.(...)verein/spieler/27805

74 doelpunten of assists in zijn carrière op bijna 20.000 minuten.
Dat is een goal of assist elke 270 minuten, dus 1 op de 3 wedstrijden is hij beslissend.
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 10:48:46 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154921362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik word liever 7e en zie een aantal talenten zich ontwikkelen dan dat ik 4e word met dure oude spelers zonder transferwaarde. Per saldo speel je beide play-offs, dus daar hoef je het niet voor te doen.
Denk je dan niet dat wanneer jonge spelers zich in de basis moeten knokken vanwege veel concurrentie, dat ze dan meer waard zijn als ze dit ook lúkt? Simpelweg omdat -bijvoorbeeld- een Schuurman écht wat kan als hij Gio er in de loop van het seizoen van weet te overtuigen dat hij bij de eerste 11 hoort?

Om talenten eens rustig een tijdje in het eerste te laten gedijen, zonder al te veel druk, dat doen clubs die geen top-3 ambitie hebben. Feyenoord heeft die ambitie, met financieel beperkte middelen, gelukkig nog wél.

En wees gerust: als het echt allemaal middelmaat is wat er bij de selectie is gehaald, dan spelen de grote talenten hun vanzelf uit de basis. Concurrentie. Prima! ^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:49:01 #46
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_154921367
Zag hem net bij de kuip.

pi_154921372
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Op FR12 stond een tijdje terug een bericht van z'n management volgens mij dat Te Vrede geen speelbal wil worden van een club en dat hij liever wacht op een club uit de Championchip.
De transferdeadline nadert, misschien wil 'ie nu (of over een week) wel. Het alternatief is op de tribune zitten...
pi_154921376
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Weet niet man bij Twente was hij wel genot scoorde toen ook nog vrij regelmatig.

Dat het er in de Bundesliga en PL niet helemaal uitkomt hoeft niks te zeggen natuurlijk.

Hoop gewoon op mooi voetbal niet constant dat balletje breed of terug van vorig seizoen.
Bij Twente deed 16 goals en 12 assists in meer dan 80 wedstrijden. Niet zo indrukwekkend.
pi_154921384
Zo slecht vind ik dit transfer window niet. We spelen geen Europees voetbal, en toch heeft v. Geel met beperkte middelen de selectie op veel posities weten te versterken. Helemaal als Elia, Kramer en Botteghin komen. We moeten niet net gaan doen alsof de overige eredivisie clubs van die wereldselecties hebben.
pi_154921389
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Zag hem net bij de kuip.

[ afbeelding ]
Vandaar dat Nike-logo zeker.
pi_154921447
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Denk je dan niet dat wanneer jonge spelers zich in de basis moeten knokken vanwege veel concurrentie, dat ze dan meer waard zijn als ze dit ook lúkt? Simpelweg omdat -bijvoorbeeld- een Schuurman écht wat kan als hij Gio er in de loop van het seizoen van weet te overtuigen dat hij bij de eerste 11 hoort?

Om talenten eens rustig een tijdje in het eerste te laten gedijen, zonder al te veel druk, dat doen clubs die geen top-3 ambitie hebben. Feyenoord heeft die ambitie, met financieel beperkte middelen, gelukkig nog wél.

En wees gerust: als het echt allemaal middelmaat is wat er bij de selectie is gehaald, dan spelen de grote talenten hun vanzelf uit de basis. Concurrentie. Prima! ^O^
Dat denk ik niet nee.
pi_154921459
Drenthe is geen optie zolang het huidige bestuur er zit.
pi_154921464
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Daarnaast kan de druk ze wel eens opbreken, als ze meteen het hele seizoen moeten spelen (als de druk volledig op hun zou liggen, bij geen versterkingen). Een paar foutjes en ze krijgen meteen een mentale deuk. Daardoor kun je sommige helemaal afschrijven.
pi_154921479
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:52 schreef Thunder0x het volgende:
Drenthe is geen optie zolang het huidige bestuur er zit.
Want hij heeft v. Geels wijf geneukt ofzo?
pi_154921493
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:48 schreef H.FR het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)verein/spieler/27805

74 doelpunten of assists in zijn carrière op bijna 20.000 minuten.
Dat is een goal of assist elke 270 minuten, dus 1 op de 3 wedstrijden is hij beslissend.
Scorebordjournalistiek. Bekijk de statistieken van Pelle eens voor zijn periode hier. Was misschien nog wel slechter.

Scheelt natuurlijk ook of je volledige wedstrijden speelt als je zo rekent of niet.
blablablabla
pi_154921498
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:49 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vandaar dat Nike-logo zeker.
:')
pi_154921515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo slecht vind ik dit transfer window niet. We spelen geen Europees voetbal, en toch heeft v. Geel met beperkte middelen de selectie op veel posities weten te versterken. Helemaal als Elia, Kramer en Botteghin komen. We moeten niet net gaan doen alsof de overige eredivisie clubs van die wereldselecties hebben.
Het probleem is, dat er geld betaald wordt voor oude spelers. Dat gooi je dus weg als je geen klassering haalt die dat geld terugverdiend. Als we net als Ajax 80mln op de bank hadden staan zou ik me minder druk maken, want als er dan wat falen koop je volgend jaar gewoon een nieuwe lading. Maar die luxe is er niet.
pi_154921524
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:53 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

:')
Laat 'm dan zelf een foto maken. Luie hond dat 'ie is.
pi_154921544
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek. Bekijk de statistieken van Pelle eens voor zijn periode hier. Was misschien nog wel slechter.

Scheelt natuurlijk ook of je volledige wedstrijden speelt als je zo rekent of niet.
Pellè was gewoon een mega uitzondering. Gescout door het zoontje van Koeman.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:56:09 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_154921572

Wiri barbapappa houopman. Jeweetoch.
pi_154921575
quote:
Michiel Kramer heeft niet gesproken met Feyenoord. Dat laat de aanvaller aan Omroep West weten. 'De clubs moet eerst rondkomen. Pas dan ga ik met Feyenoord praten.'

Directeur Jan Willem Wigt laat weten dat de Haagse club geen akkoord heeft met Feyenoord. 'Er is op dit moment niks concreet', zegt hij stellig. 'Ik heb de berichten ook gelezen, maar volgens mij moeten wij er eerst uitkomen met Feyenoord.'

Er is wel contact met Feyenoord, maar de Rotterdamse club komt nog niet in de buurt van de vraagprijs die ADO Den Haag verlangt.
pi_154921583
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het probleem is, dat er geld betaald wordt voor oude spelers. Dat gooi je dus weg als je geen klassering haalt die dat geld terugverdiend. Als we net als Ajax 80mln op de bank hadden staan zou ik me minder druk maken, want als er dan wat falen koop je volgend jaar gewoon een nieuwe lading. Maar die luxe is er niet.
Zo heel oud zijn die spelers die gekocht zijn nu ook weer niet. Op Kuyt na dan. De rest is 28 of jonger.
blablablabla
pi_154921642
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo heel oud zijn die spelers die gekocht zijn nu ook weer niet. Op Kuyt na dan. De rest is 28 of jonger.
Botteghin, Kramer, Vejinovic, Elia, v/d Heijden etc kunnen nog jaren mee idd. Het zijn geen Johnny Heitinga's of Boulah's die hier af komen bouwen. Die gasten zijn in de kracht van hun leven. V. Geel levert wederom een wereldprestatie. Ik snap alleen niet waarom we Kazim overgenomen hebben.
pi_154921659
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Plus ze laten talenten idealiter beter renderen. Zie als 18-jarige maar eens te presteren als je omringd wordt door andere broekies. Dat is veel gemakkelijker in een goed draaiend elftal met een paar ervaren spelers om je heen.
pi_154921678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Botteghin, Kramer, Vejinovic, Elia, v/d Heijden etc kunnen nog jaren mee idd. Het zijn geen Johnny Heitinga's of Boulah's die hier af komen bouwen. Die gasten zijn in de kracht van leven. V. Geel levert wederom een wereldprestatie. Ik snap alleen niet waarom we Kazim overgenomen hebben.
Ik gok om door te verkopen. Wat nog niet echt gelukt is :').

Maar wie weet komt een buitenlandse club nog een paniekaankoop doen.
pi_154921817
Blij met Elia. Een absolute versterking. Bij Werder speelde hij zeker niet slecht en het relatief grote aantal wedstrijden die hij gespeeld heeft voor Southampton spreekt zeker in zijn voordeel.
Eredivisie is een makkie voor hem.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_154921934
quote:
Peter Houtman begint zaterdag aan zijn achttiende seizoen als stadionspeaker, dé beste van Nederland. ''Een verschrikkelijk mooie job'', zegt Houtman in Voetbal International. ''Al valt het de laatste jaren natuurlijk niet altijd mee… Maar goed, als Feyenoord lijdt, lijd ik gewoon mee. Ik kan me geen leven zonder mijn club voorstellen.''

Op de Open Dag was er weer volop hoop in De Kuip. ''Het kwam met bakken uit de lucht. En toch zat het weer vol. De Kuip is net een bedevaartsoord. Onvoorstelbaar, als je kijkt hoe weinig we de laatste jaren gewonnen hebben'', zegt Houtman, die vurig hoopt op een prijs.

''Het mooie van zo veel jaren op rij geen prijs pakken is dat de euforie straks alleen maar intenser zal zijn. De hoop op een kampioenschap is in Rotterdam zo vurig, ook bij mij. Dus natuurlijk moet Feyenoord voor de titel gaan. Maar er is nog wel wat werk aan de winkel. Dirkie Kuijt kan het niet in zijn eentje.''

Een kampioenschap in De Kuip. Zou Houtman zijn emoties dan kunnen bedwingen als stadionspeaker? ''Ik denk dat mijn stem dan wel even zal overslaan. We snakken zó naar die titel.''
pi_154922098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Want hij heeft v. Geels wijf geneukt ofzo?
Had destijds gedreigd met een rechtszaak tegen Feyenoord om een transfer af te dwingen. Is blijkbaar niet in goede aard gevallen. Daarnaast nog wat andere kleine zaakjes
pi_154922116
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

:) _O_
pi_154922312
quote:
PEC Zwolle heeft de hoop op een nieuwe huurperiode van Warner Hahn opgegeven. De tweede doelman van Feyenoord maakte vorig seizoen nog grote indruk bij de bekerfinalist, maar in Rotterdam zijn ze niet van plan om een nieuwe keeper aan te trekken na het vertrek van Erwin Mulder.

Een verhuur zit er dit seizoen dan ook niet in. ''Feyenoord heeft ons duidelijk gemaakt dat zij dat niet zien zitten'', bevestigt technisch directeur Gerard Nijkamp dan ook in Voetbal International. PEC was maandag wel dicht bij het aantrekken van een andere sluitpost, maar een naam wil Nijkamp nog niet prijsgeven.
Ik had eigenlijk gehoopt op een aardige reservekeeper zodat we deze jongen nog een jaar in de Eredivisie konden laten spelen.
pi_154922521
Wat was dat heerlijk wakker worden vanmorgen! :D :D :D En nee, er is nog niks rond, maar zowel Elia als Botteghin zou ik toejuichen. Kramer hoeft van mij niet zo nodig.

De reden dat Kazim een contract heeft gekregen is omdat hij heel vervelend is voor tegenstanders en een niet-over-mijn-lijk uitstraling heeft. Daarnaast was hij heel goedkoop.
Het jammere aan Kazim is dat hij te weinig scoort en dat het er niet uit ziet. Echter bij van Hooijdonk zag het er ook niet uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154922527
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk gehoopt op een aardige reservekeeper zodat we deze jongen nog een jaar in de Eredivisie konden laten spelen.
Nou ik vind Vermeer nou niet echt onomstreden, dus goed dat je Hahn achter de hand hebt.
pi_154922727
Gaan we serieus echt bijna 4 miljoen euro uitgeven aan Kramer + Botteghin.. -O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 11:46:35 #74
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154922764
Kramer, wat een armoede.
pi_154922765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:45 schreef Cara het volgende:
Het lijkt erop ;(
Veel geld voor wisselspelers.
pi_154922846
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:46 schreef H.FR het volgende:
Ha, dan heb ik een nieuwtje voor jou!
Elite
Tegen TTIP
pi_154922925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:45 schreef Cara het volgende:
1,5 + 2,5 miljoen ofzo?

Meer dan 1,5 miljoen vind ik Kramer ook niet waard.
pi_154922929
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ha, dan heb ik een nieuwtje voor jou!
Dat was mijn best-case scenario ja.
pi_154922952
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:46 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het lijkt erop ;(
Ik denk dat Botteghin Kongolo in de huidige vorm uit de basis speelt, en ik denk dat Kramer voor de basis wordt gehaald.
pi_154922955
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

1,5 + 2,5 miljoen ofzo?

Meer dan 1,5 miljoen vind ik Kramer ook niet waard.
Ik snap die bedragen wel vanuit hun clubs. Voor hun zijn ze dat ook wel waard.
Voor ons vind ik dat teveel geld om aan die spelers uit te geven.
pi_154922978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Daar heeft Feyenoord toch niks aan. Dan moet er weer ergens een eredivisiewaardige reserve keeper opgeduikeld worden omdat meneer Hahn zich te groot voelt voor de bank. Het is zinvoller om hem dit seizoen rechtstreeks de concurrentie aan te laten gaan met Vermeer.
pi_154922990
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat Botteghin Kongolo in de huidige vorm uit de basis speelt, en ik denk dat Kramer voor de basis wordt gehaald.
Botteghin is toch een RCV? Vd Heijden is volgens mij de vervanger voor die plek. En hij is een stuk minder dan Van Beek, dus die gaat hij niet uit de basis spelen. En Kramer in de basis is een verschrikking.
pi_154922994
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En Jan-Arie komt op linksback. Of Kongolo op links, Jan-Arie centraal met Botteghin ernaast. Van Beek op de bank. Het kan allemaal.
Elite
Tegen TTIP
pi_154923032
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:55 schreef Happel het volgende:

[..]

En Jan-Arie komt op linksback. Of Kongolo op links, Jan-Arie centraal met Botteghin ernaast. Van Beek op de bank. Het kan allemaal.
Ik wil het geld van mijn SCC terug.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154923049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik snap die bedragen wel vanuit hun clubs. Voor hun zijn ze dat ook wel waard.
Voor ons vind ik dat teveel geld om aan die spelers uit te geven.
Het zijn peanuts voor spelers die er direct staan. Het is alleen de vraag of ze er ook daadwerkelijk direct zullen staan.
pi_154923068
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Van Beek zie ik niet op de bank belanden. Eerder Kongolo, wat niet geheel onterecht zou zijn.
pi_154923072
Kramer al afserveren voor hij uberhaupt gecontracteerd is. Lijkt wel een trend, niks van de situatie Pelle geleerd hier.

Na een volledig seizoen pas beoordelen en deze jongen mocht hij komen het vertrouwen geven.
pi_154923078
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het zijn peanuts voor spelers die er direct staan. Het is alleen de vraag of ze er ook daadwerkelijk direct zullen staan.
En dan is de gratis Vd Heijden nog een goedkope gok. Maar de trage Botteghin met de draaicirkel van een vrachtwagen op LCV zetten ;(
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:00:29 #89
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_154923102
Arme Anass.
pi_154923116
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:59 schreef Thunder0x het volgende:
Kramer al afserveren voor hij uberhaupt gecontracteerd is. Lijkt wel een trend, niks van de situatie Pelle geleerd hier.

Na een volledig seizoen pas beoordelen en deze jongen mocht hij komen het vertrouwen geven.
Kramer met Pellè vergelijken :D

Even serieus, volgens mij waren de meesten vooraf ook al positief over de komst van Pellè. Als hij niet zou scoren kon hij namelijk minstens bijdragen aan het spel. Dat heeft Kramer niet.
pi_154923118
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Van Beek zie ik niet op de bank belanden. Eerder Kongolo, wat niet geheel onterecht zou zijn.
Ik ook niet. Op het moment kijk ik echter nergens meer van op. Het scenario van toen met Makaay, Hofland en dergelijke zie ik weer opdoemen. Er staat druk op Van Geel om te presteren en dit is hoe hij daar mee omgaat. Aanname trouwens, maar ik denk serieus dat dit gaande is.
Elite
Tegen TTIP
pi_154923138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:59 schreef Thunder0x het volgende:

idd die jongen is echt wel een klasse beter dan Kazim en Te Vrede. Achahbar is te klein om centrumspits te spelen in een 4-3-3 systeem.
pi_154923157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kramer met Pellè vergelijken :D

Even serieus, volgens mij waren de meesten vooraf ook al positief over de komst van Pellè. Als hij niet zou scoren kon hij namelijk minstens bijdragen aan het spel. Dat heeft Kramer niet.
Daar hebben we toch genoeg andere spelers voor? Kramer wordt gehaald om doelpunten te maken. Alsof Luuk de Jong bij PSV enige bijdrage heeft aan het spel :') Die staat gewoon steeds op de juiste plek iets wat Kramer ook gewoon kan.
pi_154923203
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik ook niet. Op het moment kijk ik echter nergens meer van op. Het scenario van toen met Makaay, Hofland en dergelijke zie ik weer opdoemen. Er staat druk op Van Geel om te presteren en dit is hoe hij daar mee omgaat. Aanname trouwens, maar ik denk serieus dat dit gaande is.
Ik snap niet dat je de hele tijd over schaduwlijstjes praat en dan met zulke spelers komt. Zulke schaduwlijsten kan ik ook maken :D

Logisch dat er druk op hem staat, want hij kan zich geen miskopen veroorloven. Maar dan kan hij nog steeds beter wachten en voor een goede speler gaan dan opeens een stel matige spelers kopen. Of zou hij soms geen fatsoenlijke spelers op die schaduwlijstjes van hem hebben staan?

Snap ook niet dat hij zo bang is voor druk vanuit de VVF, want hij is financieel onafhankelijk, dan doe je toch lekker alleen waar je zelf achter staat en anders ga je wat anders doen :')
pi_154923219
quote:

[..]

Toen werden toch wel wat oudere spelers gehaald hoor, die stuk voor stuk megasalarissen kregen naar Nederlandse maatstaven. Financieel zullen we hier niet aan onderdoor gaan, het is eerder de vraag of deze spelers goed genoeg zullen zijn om van Feyenoord een stabiele top 3-club te maken.
pi_154923246
quote:

[..]

Heb ook de indruk dat Van Geel onder druk staat en ten koste van alles spelers wil binnenhalen. We krijgen wel een erg grote selectie zo.

Maar de vergelijking met de periode Hofland en Makaay gaat in zoverre mank dat die spelers een stuk ouder waren (32 - 35 tov 26 - 28 nu) en veel duurder waren zowel in transferprijs als salaris.
pi_154923265
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je de hele tijd over schaduwlijstjes praat en dan met zulke spelers komt. Zulke schaduwlijsten kan ik ook maken :D

Logisch dat er druk op hem staat, want hij kan zich geen miskopen veroorloven. Maar dan kan hij nog steeds beter wachten en voor een goede speler gaan dan opeens een stel matige spelers kopen. Of zou hij soms geen fatsoenlijke spelers op die schaduwlijstjes van hem hebben staan?

Snap ook niet dat hij zo bang is voor druk vanuit de VVF, want hij is financieel onafhankelijk, dan doe je toch lekker alleen waar je zelf achter staat en anders ga je wat anders doen :')
Zie voor 2 miljoen maar eens een beter verdediger te vinden dan Botteghin. Dan kun je weer gaan gokken op een of andere onduidelijk Joegoslaaf, of je haalt Botteghin die bewezen heeft het niveau aan te kunnen.
pi_154923295
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Heb ook de indruk dat Van Geel onder druk staat en ten koste van alles spelers wil binnenhalen. We krijgen wel een erg grote selectie zo.

Maar de vergelijking met de periode Hofland en Makaay gaat in zoverre mank dat die spelers een stuk ouder waren (32 - 35 tov 26 - 28 nu) en veel duurder waren zowel in transferprijs als salaris.
Hofland was ook 'maar' 28. Ging meer om 28-32 tegenover 26-28 nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2015 12:08:09 ]
pi_154923298
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:02 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Daar hebben we toch genoeg andere spelers voor? Kramer wordt gehaald om doelpunten te maken. Alsof Luuk de Jong bij PSV enige bijdrage heeft aan het spel :') Die staat gewoon steeds op de juiste plek iets wat Kramer ook gewoon kan.
Die kan echt prima met zijn rug naar de goal spelen en heeft een aardige basistechniek hoor.
Die 2 vergelijken :')

Bovendien scoort Kramer 80% van zijn goals in de laatste 10 minuten. Denk je dat hij er nog in staat als hij al 75 minuten kut speelt?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:09:23 #100
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_154923329
Sleegers en Achahbar maar verhuren, want die drie wedstrijden wat ze nu gaan spelen in een seizoen worden ze ook niet beter van. Of er moet een club zo debiel zijn om Manu te kopen :')
pi_154923335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Zie voor 2 miljoen maar eens een beter verdediger te vinden dan Botteghin. Dan kun je weer gaan gokken op een of andere onduidelijk Joegoslaaf, of je haalt Botteghin die bewezen heeft het niveau aan te kunnen.
Wat ik al een paar keer heb gezegd, Sander Fischer was transfervrij en was aanvoerder bij een club die maar 10 puntjes minder dan Groningen had afgelopen seizoen.

Dat is toch meer dan genoeg als back-up voor Van Beek?
pi_154923350
En als we Utrecht zaterdag met een nulletje of 4 van de mat spelen is het weer allemaal hosanna. Ik vind de meeste mensen te negatief hierzo. Nogmaals: we hebben een betere selectie dan vorig jaar.

Wat gaan we doen zaterdag?
pi_154923363
quote:
13s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:09 schreef Wicky15 het volgende:
Sleegers en Achahbar maar verhuren, want die drie wedstrijden wat ze nu gaan spelen in een seizoen worden ze ook niet beter van. Of er moet een club zo debiel zijn om Manu te kopen :')
Zo zonde ;(
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:10:45 #104
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_154923366
quote:
4s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:10 schreef K.offie het volgende:
En als we Utrecht zaterdag met een nulletje of 4 van de mat spelen is het weer allemaal hosanna. Ik vind de meeste mensen te negatief hierzo. Nogmaals: we hebben een betere selectie dan vorig jaar.

Ik zie het somber in.
pi_154923369
quote:

Als ja.
pi_154923378
quote:

Lucky winst. Verder ben ik het met je eens. Ik vraag me alleen af hoe erg we Clasie gaan missen.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:11:27 #107
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154923384
quote:

Dat durf ik niet te zeggen.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:12:59 #108
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_154923421
2-0 zaterdag _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_154923434
Het is eigenlijk jammer dat we nu een gok genomen hebben met een trainer die aan het begin van zijn loopbaan staat want met dit spelersmateriaal moet toch wel wat mogelijk zijn in de eredivisie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')