abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154920463
Als ik AZ was, zou ik lekker voor Vilhena gaan. Prima opvolger van Gudelj, en is niet duur.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154920469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vertelde Everse bij FC Rijnmond. Gaat om deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Mamadou_Sakho
https://nl.wikipedia.org/wiki/Diafra_Sakho

Bedoel je denk ik?
Nu je het zegt, kan me daar nog wel wat van herinneren. Als je er in Engeland 10 maakt in 23 wedstrijden kan je hier een ware sensatie worden lijkt me ;(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154920488
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Diafra_Sakho

Bedoel je denk ik?
Nu je het zegt, kan me daar nog wel wat van herinneren. Als je er in Engeland 10 maakt in 23 wedstrijden kan je hier een ware sensatie worden lijkt me ;(
Eh, ja, die :P. Oeps. Maar inderdaad. Maar ja, Geel had liever Kazim Kazim :D
pi_154920489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef satecl het volgende:
Als ik AZ was, zou ik lekker voor Vilhena gaan. Prima opvolger van Gudelj, en is niet duur.
Ja, prima spelertje voor ze. Zou ook van Vilhena een goede keus zijn denk ik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154920495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eh, ja, die :P. Oeps. Maar inderdaad. Maar ja, Geel had liever Kazim Kazim :D
Dat is wel doodzonde...
pi_154920513
Om Elia helemaal over te halen overweegt de club hem een deel van de transfersom te geven als hij daadwerkelijk straks weer een stap zet naar een grotere competitie.

Goeie constructie. Daarmee motiveer je ook de speler om te presteren.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154920529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:07 schreef satecl het volgende:
Om Elia helemaal over te halen overweegt de club hem een deel van de transfersom te geven als hij daadwerkelijk straks weer een stap zet naar een grotere competitie.

Goeie constructie. Daarmee motiveer je ook de speler om te presteren.
Ja, dat lijkt me op zich prima inderdaad.
pi_154920582
KuipTalk twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:01:05 Elia at #SaintsFC compared to Boëtius at Feyenoord last season. (per 90 minutes) http://t.co/6bbcJoJ7jx reageer retweet
1,5 miljoen verdient aan Boetius, 1 miljoen ervan als salaris naar onze Elia, wat een toptransfers _O_
pi_154920645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
KuipTalk twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:01:05 Elia at #SaintsFC compared to Boëtius at Feyenoord last season. (per 90 minutes) http://t.co/6bbcJoJ7jx reageer retweet
1,5 miljoen verdient aan Boetius, 1 miljoen ervan als salaris naar onze Elia, wat een toptransfers _O_
Als je die statistieken bekijkt dan is Elia absoluut een forse vooruitgang ten opzichte van Boetiüs, als je bedenkt dat genoemde statistieken van Elia in de Premier League zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154920659
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je die statistieken bekijkt dan is Elia absoluut een forse vooruitgang ten opzichte van Boetiüs, als je bedenkt dat genoemde statistieken van Elia in de Premier League zijn.
Nee hoor :)
pi_154920694
Die statistieken vind ik eerlijk gezegd nietszeggend.
Meerzeggend vind ik dat hij in zijn hele carrière minder heeft gescoord en minder assists heeft gegeven dan Boëtius in zijn veel kortere carrière.
pi_154920745
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee hoor :)
Waarom vindt je van niet?

Iemand die in de Premier League misschien net te kort komt kan in de Eredivisie uitblinken, gezien het gigantische niveauverschil.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154920864
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tuurlijk ga je er op vooruit man.
Boetius bakte er geen reet meer van. Eerlijk is eerlijk.

Elia gaat genot worden. Al zitten er wel wat addertjes onder het gras qua transfersom en eventuele doorverkoop mocht hij het goed doen.
blablablabla
pi_154920925
Nu alleen Drenthe nog polsen voor de linksback wat een genot zou dat zijn.

En wat een kracht met Drenthe - Elia vs Nelom - Boetius.

Maar V Geel zal dat wel niet aandurven.
blablablabla
pi_154920931
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Tuurlijk man.
Boetius bakte er geen reet van.

Elia gaat genot worden. Al zitten er wel wat addertjes onder het gras qua transfersom en eventuele doorverkoop mocht hij het goed doen.
Van mij mag hij best meeprofiteren van een eventuele transfersom over een jaar. Zou al heel blij zijn als hij het zo goed doet dat we na een jaar een transfersom kunnen opstrijken.
pi_154920942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:29 schreef Elan het volgende:
Nu alleen Drenthe nog polsen voor de linksback wat een genot zou dat zijn.

En wat een kracht met Drenthe - Elia vs Nelom - Boetius.

Maar V Geel zal dat wel niet aandurven.
Drenthe heeft echt nog nooit wat gepresteerd hè.
Snap niet dat zijn naam nog naar boven komt.
pi_154921026
JanDirkStouten twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:28:36 Martin van Geel heeft laten weten na het sluiten van de transferdeadline te willen praten. Het huidige spelersbeleid vraagt om uitleg. reageer retweet
Van Geel gaat weer proberen recht te praten wat krom is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_154921038
Elia is voetballond natuurlijk een upgrade ten opzichte van Boetius, maar is hij niet zo gek als een deur?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_154921040
quote:
De onderhandelingen tussen Feyenoord en ADO Den Haag over Michiel Kramer verlopen stroef. ADO Den Haag wil meer geld dan de 1,5 miljoen waarmee ze eerder met FC Banyas akkoord gingen, en Feyenoord heeft geen toenadering meer gezocht.

De club van de Rotterdamse spits was eerder in deze transferperiode akkoord met de club uit het Midden-Oosten voor dat bedrag. Maar nu de competitie bijna begint wil de club uit de Residentie meer geld, bevestigen bronnen rondom de club.

Kramer is eigenlijk de enige spits in de selectie van Henk Fraser. Kramer ziet zelf een komst naar Feyenoord wel zitten. Volgens het Algemeen Dagblad heeft hij zelfs al een persoonlijk akkoord bereikt met de Rotterdamse club.
Lekker
Laten
Lopen
pi_154921048
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lekker
Laten
Lopen
Dat gaat niet gebeuren, want ze hebben geen alternatieven...
Elite
Tegen TTIP
pi_154921052
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Drenthe heeft echt nog nooit wat gepresteerd hè.
Snap niet dat zijn naam nog naar boven komt.
Hij heeft 40+ wedstrijden bij Real Madrid gespeeld. Noem dat maar niks

Premier League gespeeld alles.

Als hij het even op zijn heupen krijgt is het echt een geweldenaar. Nog een seizoen met fucking Nelom brengt je sowieso geen stap verder.
blablablabla
pi_154921063
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, want ze hebben geen alternatieven...
Wel, Kazim en Achahbar.
pi_154921071
Elia staat op Wikipedia al bekend als Feyenoordspeler tot 2018.
pi_154921072
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Als hij het even op zijn heupen krijgt is het echt een geweldenaar. Nog een seizoen met fucking Nelom brengt je sowieso geen stap verder.
Drenthe wil toch absoluut niet op de linksbackpositie spelen.
pi_154921073
Drenthe moet je wel proberen te halen als hij zich bescheiden opstelt.
pi_154921087
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Drenthe moet je wel proberen te halen als hij zich bescheiden opstelt.
Doet hij niet, zit niet in zijn aard.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:37:57 #28
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_154921091
Zeker, Nelom is niks. Gio durft Woudenberg niet op te stellen?
pi_154921103
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lekker
Laten
Lopen
Yellow speelt het hard. Dat wordt 1,5m + Te Vrede.
pi_154921123
Als ze Kramer, Elia en Botteghin echt binnenhalen zal het wel zoiets worden:

Vermeer
Karsdorp-Van Beek-Botteghin (of Van der Heijden)- Kongolo
Vejinovic-El Ahmadi-Immers
Kuyt-Kramer-Elia

Kramer zal echt geen genoegen nemen met een rol als pinchhitter. Ik zou trouwens wel liever Bilal op rechts zien en dan Kuyt wellicht op de positie van Immers.
pi_154921134
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik zie het ja. In zijn carrière ook ongeveer net zoveel gescoord als Elia.
pi_154921148
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Nu hij bij zoveel kut clubs in kut competities mislukt is zal hij toch ook wel beseffen dat de Real Madrid tijd ver achter hem ligt.
pi_154921159
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:35 schreef Happel het volgende:
JanDirkStouten twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:28:36 Martin van Geel heeft laten weten na het sluiten van de transferdeadline te willen praten. Het huidige spelersbeleid vraagt om uitleg. reageer retweet
Van Geel gaat weer proberen recht te praten wat krom is.
Zo slecht doet hij het niet deze transferperiode.

Alleen moet tie oppassen dat we straks niet met meer dan 30 man zitten opgescheept.
pi_154921161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Drenthe wil toch absoluut niet op de linksbackpositie spelen.
Inmiddels wel . Hij wilde zelfs de vaste linksback van het Nederlands elftal worden.
blablablabla
pi_154921178
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:39 schreef Max23 het volgende:
Als ze Kramer, Elia en Botteghin echt binnenhalen zal het wel zoiets worden:

Vermeer
Karsdorp-Van Beek-Botteghin (of Van der Heijden)- Kongolo
Vejinovic-El Ahmadi-Immers
Kuyt-Kramer-Elia

Kramer zal echt geen genoegen nemen met een rol als pinchhitter. Ik zou trouwens wel liever Bilal op rechts zien en dan Kuyt wellicht op de positie van Immers.
Eerlijk is eerlijk, je hebt dan een elftal met lekker veel restwaarde :)
pi_154921187
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Yellow speelt het hard. Dat wordt 1,5m + Te Vrede.
Te Vrede wil zelf niet.
pi_154921196
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoeft ook niet bescheiden zieltjes hebben we genoeg.
blablablabla
pi_154921199
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Te Vrede wil zelf niet.
Te Vrede moet blij zijn als een Eredivisieclub hem wil :r
pi_154921229
quote:

[..]

Zo slecht doet hij het niet deze transferperiode.
Daar verschillen de meningen aanzienlijk over, zoals je kunt lezen.
Elite
Tegen TTIP
pi_154921233
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:41 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, je hebt dan een elftal met lekker veel restwaarde :)
Het neigt wel weer een beetje na die periode met al die oude spelers die het niet waar maakten ja, mar op Kuyt na zijn ze nu wel wat jonger gelukkig.
pi_154921240
quote:

[..]

Te Vrede wil zelf niet.
Is bekend waarom niet?
pi_154921333
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is bekend waarom niet?
Op FR12 stond een tijdje terug een bericht van z'n management volgens mij dat Te Vrede geen speelbal wil worden van een club en dat hij liever wacht op een club uit de Championchip.
pi_154921354
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:39 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik zie het ja. In zijn carrière ook ongeveer net zoveel gescoord als Elia.
Weet niet man bij Twente was hij wel genot scoorde toen ook nog vrij regelmatig.

Dat het er in de Bundesliga en PL niet helemaal uitkomt hoeft niks te zeggen natuurlijk.

Hoop gewoon op mooi voetbal niet constant dat balletje breed of terug van vorig seizoen.
blablablabla
pi_154921360
http://www.transfermarkt.(...)verein/spieler/27805

74 doelpunten of assists in zijn carrière op bijna 20.000 minuten.
Dat is een goal of assist elke 270 minuten, dus 1 op de 3 wedstrijden is hij beslissend.
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 10:48:46 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154921362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik word liever 7e en zie een aantal talenten zich ontwikkelen dan dat ik 4e word met dure oude spelers zonder transferwaarde. Per saldo speel je beide play-offs, dus daar hoef je het niet voor te doen.
Denk je dan niet dat wanneer jonge spelers zich in de basis moeten knokken vanwege veel concurrentie, dat ze dan meer waard zijn als ze dit ook lúkt? Simpelweg omdat -bijvoorbeeld- een Schuurman écht wat kan als hij Gio er in de loop van het seizoen van weet te overtuigen dat hij bij de eerste 11 hoort?

Om talenten eens rustig een tijdje in het eerste te laten gedijen, zonder al te veel druk, dat doen clubs die geen top-3 ambitie hebben. Feyenoord heeft die ambitie, met financieel beperkte middelen, gelukkig nog wél.

En wees gerust: als het echt allemaal middelmaat is wat er bij de selectie is gehaald, dan spelen de grote talenten hun vanzelf uit de basis. Concurrentie. Prima! ^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:49:01 #46
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_154921367
Zag hem net bij de kuip.

pi_154921372
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Op FR12 stond een tijdje terug een bericht van z'n management volgens mij dat Te Vrede geen speelbal wil worden van een club en dat hij liever wacht op een club uit de Championchip.
De transferdeadline nadert, misschien wil 'ie nu (of over een week) wel. Het alternatief is op de tribune zitten...
pi_154921376
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Weet niet man bij Twente was hij wel genot scoorde toen ook nog vrij regelmatig.

Dat het er in de Bundesliga en PL niet helemaal uitkomt hoeft niks te zeggen natuurlijk.

Hoop gewoon op mooi voetbal niet constant dat balletje breed of terug van vorig seizoen.
Bij Twente deed 16 goals en 12 assists in meer dan 80 wedstrijden. Niet zo indrukwekkend.
pi_154921384
Zo slecht vind ik dit transfer window niet. We spelen geen Europees voetbal, en toch heeft v. Geel met beperkte middelen de selectie op veel posities weten te versterken. Helemaal als Elia, Kramer en Botteghin komen. We moeten niet net gaan doen alsof de overige eredivisie clubs van die wereldselecties hebben.
pi_154921389
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Zag hem net bij de kuip.

[ afbeelding ]
Vandaar dat Nike-logo zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')