Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Mooi. Hoe minder Nederlandse clubs in Europa, hoe beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is killing voor de coëfficiëntenlijst.
Klopt, wet van de remmende voorsprong in dit geval.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi. Hoe minder Nederlandse clubs in Europa, hoe beter.
Hoe meer clubs je hebt, door hoe meer je het moet delen. Je neukt jezelf dus.
De Graafschap en Roda JC ook :")quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat ado van ajax kan winnen dit seizoen
quote:
minder koffie drinkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn voeten zijn doordrenkt van zweet.
Ben je zo hard aan het cringen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
mijn handen zweten op dit momentquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik al eerder gezegd hier, blij met het geld, maar ik vind de regeling achterlijk.quote:
Ter ere van dit gaat Joop Gerbrands op twitter.quote:
Daar kan ado ook wel van winnen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De Graafschap en Roda JC ook :")
Beetje positivisme kan geen kwaad.quote:
Aadjse is bijna bij... Gameboy was jaren 90 toch...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef RipCity het volgende:
Aad de Mos @aad300 · 2m2 minutes ago
'Gameboy-voetbal gaat Ajax niet verder helpen'
Gameboy. Dat is voor de meeste spelers iets van voor hun tijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef RipCity het volgende:
Schaken en Duplan hebben meer ervaring dan heel Ajax.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat ado van ajax kan winnen dit seizoen
Tegenwoordig 3DS XL allesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aadjse is bijna bij... Gameboy was jaren 90 toch...
Die staan nu in het Rapid vak.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef RipCity het volgende:
Staan ze eigenlijk nog te springen op 410 of shirtjes alweer aan?
enige manier hoe Ajax CL kan spelen is op hun Playstationquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef RipCity het volgende:
Die blijven springen, weten waarschijnlijk niet dat de wedstrijd al begonnen is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef RipCity het volgende:
Staan ze eigenlijk nog te springen op 410 of shirtjes alweer aan?
Volgens Gudelj moet je zeven glazen water nemen na een bak koffie om je vochtpeil in evenwjcht te krijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan trouwens niet, koffie houdt vocht vast..
#FEITJE
Alle tieners zeggen ja tegen MDMA.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die blijven springen, weten waarschijnlijk niet dat de wedstrijd al begonnen is.
Geld. Maar dat niks mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Lekker boeiend dat we verliezen, nu kunnen we ons volop richten op de landstitel. Alsof we de CL gaan winnen. haha. Je hebt er niks aan.
Daar denkt Marc Netto anders over...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Lekker boeiend dat we verliezen, nu kunnen we ons volop richten op de landstitel. Alsof we de CL gaan winnen. haha. Je hebt er niks aan.
Ik neem altijd zeven koppen koffie na een glas water, telt dat ook?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Gudelj moet je zeven glazen water nemen na een bak koffie om je vochtpeil in evenwjcht te krijgen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien kan Lucile Werner een gunstige bal trekken voor ajax bij de EL loting.
Dat mag altijd mits je er van gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem altijd zeven koppen koffie na een glas water, telt dat ook?
*Ik ben niet mad, niet sad, maar teleurgesteld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef TheGOAT het volgende:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Goeie Piet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien kan Lucile Werner een gunstige bal trekken voor ajax bij de EL loting.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan sta ik te springen van geluk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag altijd mits je er van gelukkig van wordt.
Benieuwd of Frank dit jaar eindelijk eens met een eerlijke constatering komtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef de40reoverz het volgende:
kan niet wachten totdat straks de trainer aan het woord komt, zal waarschijnlijk wel een mooie smoes klaar hebben waarom het zo godsgruwelijk mis is gegaan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt trouwens een makkie, 3-0.
quote:
Weer een lullig sprintje vandaag?quote:
Sterkte Stijn. Het zal nog lang onrustig blijven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
De schande van 4/8/15 is officieel.
Wens me hier sterkte.
Vitessequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit is ook niks als Ajax supporter. Voor welke club zal ik vanaf nu gaan supporteren?
Volgens sommige users is dit al 13 keer gezegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Hoe kun je hier nou thuis van verliezen. Hoe fucking slecht ben je dan wel niet... Dat is niveautje ons aan het eind van vorig seizoen...
Bedankt voor je wenswoorden. Gefeliciteerd met de zes miljoen extra op de uitpuilende betaalrekening.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sterkte Stijn. Het zal nog lang onrustig blijven.
FC Utrecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit is ook niks als Ajax supporter. Voor welke club zal ik vanaf nu gaan supporteren?
Zoals elk jaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef tong80 het volgende:
Het is wel erg treurig dit. We tellen niet meer mee.
Dit zeggen jullie nu a dikl 10 jaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef tong80 het volgende:
Terecht. Als je zo slecht bent, verdien je geen toeschouwers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef eight het volgende:
Tering, dat stadion is al echt compleet leeg
over 2.5 goals ftwquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef de40reoverz het volgende:
geld bij unibet verloren, maar ikk ben zo blij als een kind
Die kan er geen kut vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]goeie Haller is een goeden spits hoor
Ik zei het je, shirtje uit na de wedstrijd bij de Haarbandquote:
Het lijkt wel een goed uitgevoerde ramp oefening.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef eight het volgende:
Tering, dat stadion is al echt compleet leeg
Jij was nog in die veronderstelling?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef tong80 het volgende:
Die hebben verrassend van het grote Ajax gewonnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef Izzy73 het volgende:
Rapid staat te feesten alsof ze de CL gewonnen hebben
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef ForzaMilan het volgende:
Ajax moet eens leren ingooien voetballen. Gaat altijd fout.
Hoeveel had je ingezet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef de40reoverz het volgende:
geld bij unibet verloren, maar ikk ben zo blij als een kind
Nog lang niet zeker, omdat er nog CL voorronde en EL voorronde isquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Wicky15 het volgende:
Wat voor clubs kan Ajax loten bij vEL?
Nummer 3 van Oostenrijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Wicky15 het volgende:
Wat voor clubs kan Ajax loten bij vEL?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben verrassend van het ooit grote Ajax gewonnen.
Omdat hij dan ook indirect zijn ouders belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef Zorro het volgende:
Waarom zegt Ronald de Boer niet dat de trainer van ajax een prutser is?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van Champions league bij de NOS, naar uitgeschakeld bij SBS.
Ah oke.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog lang niet zeker, omdat er nog CL voorronde en EL voorronde is
Ik ben lang blijven hopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij was nog in die veronderstelling?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
't gaat steeds beterquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef Zipportal het volgende:
Het Ziggo Effect gaat onverminderd. door.
nee op zijn geldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef RipCity het volgende:
Zou de vriendin van Klaassen op zijn uiterlijk gevallen zijn?
Ja maar ze viel wel wat hard zo te zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef RipCity het volgende:
Zou de vriendin van Klaassen op zijn uiterlijk gevallen zijn?
Nee. Is Joods.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
gogme is toch een Amsterdamse term?
Beter dan de eredivisie blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:13 schreef Collide het volgende:
Oostenrijkse competitie stelt niets voor.
Je speelt daar ook 4x per seizoen tegenelkaar.
Salzburg is ook best een aardige ploeg toch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:13 schreef Collide het volgende:
Oostenrijkse competitie stelt niets voor.
Je speelt daar ook 4x per seizoen tegenelkaar.
Krijgt thuis ook nog pak slaag van zijn moederquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:13 schreef RipCity het volgende:
Die fan heeft in ieder geval z'n jointje nog
Maar Ajax toch niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat de Saints bij de geplaatste ploegen zitten.
Wat een kulredenatie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Beter dan de eredivisie blijkbaar.
Kan ook over de aanvoerder van het dameselftal gaan.quote:
Basel is ook goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Salzburg is ook best een aardige ploeg toch.
nee joh, hij had op unibet en betfair op rapid wien ingezet. die man is vet binnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
frank is spelers van ajax billenkoek het geven
Rapid is de grootste met gemiddeld 16.000 bezoekers per wedstrijd. Daarna komt Sturm Graz en vervolgens Salzburg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Salzburg is ook best een aardige ploeg toch.
Misschien kunnen ze die inschrijven voor de EL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan ook over de aanvoerder van het dameselftal gaan.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
zeker lekker elke dag blowen lekker man
Ronald is bang voor een reprimande van Frank.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:16 schreef Wicky15 het volgende:
Ah het is bijna een schande volgens Ronald.
faka stinho Gquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald is bang voor een reprimande van Frank.
Oke sandertjuh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:17 schreef sandertjuh het volgende:
Goed voor het Nederlands voetbal dit, over 2 jaar mag de nummer 1 van de eredivisie instromen in de 3e kwalificatieronde voor de CL![]()
Nee lekker naar Oekraine / Rusland toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Playoffs EL is ook niet slecht, toch?
Ja, dat is wel heel triest. De KNVB valt hierin ook wel genoeg aan te rekenen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:17 schreef sandertjuh het volgende:
Goed voor het Nederlands voetbal dit, over 2 jaar mag de nummer 1 van de eredivisie instromen in de 3e kwalificatieronde voor de CL![]()
Ja, geef de KNVB de schuldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel triest. De KNVB valt hierin ook wel genoeg aan te rekenen.
AC Milan heeft allebei niet haahahah!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Je moet kiezen: 110 miljoen op de bank van je club of CL voetbal spelen.
Dat is pas een goede voor DilemmaDinsdag
Milan gewoon top 3 dit jaar. Prima spelers gekocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
AC Milan heeft allebei niet haahahah!
Is toch ook zo? Halve eredivisie speelt inmiddels op fucking kunstgrasquote:
ahhahaha hahhahahahaha ik lach me rotquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Milan gewoon top 3 dit jaar. Prima spelers gekocht.
Is te zien tegen een G elftal van Bayernquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Milan gewoon top 3 dit jaar. Prima spelers gekocht.
Dat is natuurlijk ook de reden dat Ajax niet wint van Rapidquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
Is toch ook zo? Halve eredivisie speelt inmiddels op fucking kunstgras![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan niet wachten op de reactie van GGMM
Maar, is dat niet wat te hoog gegrepen met zo een Jupiler elftal?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:17 schreef eight het volgende:
Misschien net genoeg voor EL aldus de Boer
La Gazzetta dello Sport spreekt zondag al van een Milan 2.0, omdat de club zich door de gedeeltelijke overname waarschijnlijk flink kan laten gelden op de transfermarkt. La Repubblica schreef eerder immers dat de 39-jarige Taechaubol deze zomer nog honderd miljoen in de selectie van trainer Sinisa Mihajlovic wil investeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
ahhahaha hahhahahahaha ik lach me rot
geen speler wil naar Milanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
La Gazzetta dello Sport spreekt zondag al van een Milan 2.0, omdat de club zich door de gedeeltelijke overname waarschijnlijk flink kan laten gelden op de transfermarkt. La Repubblica schreef eerder immers dat de 39-jarige Taechaubol deze zomer nog honderd miljoen in de selectie van trainer Sinisa Mihajlovic wil investeren.
Ja leukquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
La Gazzetta dello Sport spreekt zondag al van een Milan 2.0, omdat de club zich door de gedeeltelijke overname waarschijnlijk flink kan laten gelden op de transfermarkt. La Repubblica schreef eerder immers dat de 39-jarige Taechaubol deze zomer nog honderd miljoen in de selectie van trainer Sinisa Mihajlovic wil investeren.
Middelmaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:25 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Luis Adriano wel, en Bacca ook.
Dat lees je tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bacca middelmaat, wat zeg jij nou?
Geld spenderen en flikker op met je kut jeugdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:26 schreef TheGOAT het volgende:
Leuk dat lessen leren, maar dat is nu al 5 jaar het motto. Tijd voor verandering! Ik wil een nieuwe revolutie..
Natuurlijk niet de enige reden maar in Nederland ontbreekt een topsportklimaat. De KNVB is simpelweg niet professioneel genoeg. Dit probleem ligt echt niet alleen bij clubs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook de reden dat Ajax niet wint van Rapid
Je kunt de discussie wel aangaan met Sked maar die verlies je toch. Autoriteit op het gebied van voetbal.quote:
Bacca en Luis Adriano middelmaat noemen is gewoon een gebrek aan alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt de discussie wel aangaan met Sked maar die verlies je toch. Autoriteit op het gebied van voetbal.
Lolquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt de discussie wel aangaan met Sked maar die verlies je toch. Autoriteit op het gebied van voetbal.
Bacca wel jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:31 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Bacca en Luis Adriano middelmaat noemen is gewoon een gebrek aan alles.
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sieg Rapidquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:31 schreef Replicat het volgende:
Rapid Wien spelerts geluid op de achtergrond
Was ook echt een debiele vraag. Wat denk je zelf hoe die zich er over voeltquote:
Tikkie breed beleid, hij had eigenlijk meer bij PSV gepast.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:33 schreef KingRadler het volgende:
voetbal onder Frank is elk jaar naar beneden het gaan.
PSV speelt boeiender voetbal dan Ajax.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:35 schreef wattel het volgende:
[..]
Tikkie breed beleid, hij had eigenlijk meer bij PSV gepast.
Yep, bedoelde eigenlijk meer het traditionele PSV spel van voorheen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt boeiender voetbal dan Ajax.
Het niveau is op een dusdanig niveau gekomen dat onze beste clubs niet eens meer van Rapid Wien kunnen winnen.. Zeer terecht dat de punten niet toegekend zullen worden aan NL en helaas zal waarschijnlijk volgend jaar of over 2 jaar onze kampioen ook voorrondes moeten spelen om in de CL te komen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik val net in. Had n maat op bezoek. Zie alleen de uitslag. 3 goals thuis tegen Rapid doet vermoeden dat t ernstig slecht was. Het is best wel op te huilen, als je je beseft hoe hard NL de punten dit jaar nodig heeft.
Ado kan wel een steuntje gebruiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit geldt al jaren voor ajax: te jong, te onervaren. Je zou toch mogen verwacht dat ze dan inmiddels wat ervarener zijn. Maar al t talent loopt te snel weg. Dat bewijst maar weer eens dat de visie van Cruijff niet meer past bij de huidige tijd in Nederland: het is niet te doen met alleen maar jeugd uit eigen opleidingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:41 schreef E-Dubble het volgende:
Erg jong team die simpelweg te weinig ervaring hebben op dit niveau, maar wat ik me nou oprecht afvraag, is heitinga dan zo zwaar afgezakt? paar jaar geleden nog vaste basisklant op het wk dat kan toch niet zomaar weg zijn.
Verder denk ik ook dat ze beter met gudelj en schone konden beginnen. Fysiek en ervaring is wat je nodig hebt in dit soort wedstrijden
Nee precies, het is nu al vaker getest en het resultaat blijft gewoon uit, heeft heel weinig zin om op deze manier door te gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit geldt al jaren voor ajax: te jong, te onervaren. Je zou toch mogen verwacht dat ze dan inmiddels wat ervarener zijn. Maar al t talent loopt te snel weg. Dat bewijst maar weer eens dat de visie van Cruijff niet meer past bij de huidige tijd in Nederland: het is niet te doen met alleen maar jeugd uit eigen opleiding
Niet onbegrijpelijk als je eigen verdediging nog slechter is. Het is niet alleen Rapid Wien het gaat al jaren fout tegen matige ploegjes dan moet je ook niet denken dat je even wint van Rapid Wien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op. Dit Rapid is verdedigend bagger. Onbegrijpelijk dat je hiervan verliest.
Probleem in NL is dat iedereen denkt het te kunnen redden met de tegeltjes wijsheden van Cruijff. Ondertussen worden we overal links en rechts in gehaald en echt niet alleen vanwege de financiën. Er zou veel meer aandacht moeten zijn voor (fysieke) wetenschap, psychologie etc. Wat dat betreft als je ziet hoe zwemmers, schaatsers, wielrenners etc. continu bezig zijn met de kleinste details en met welke toewijding dat gebeurt dan valt daar nog een wereld te winnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:27 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk niet de enige reden maar in Nederland ontbreekt een topsportklimaat. De KNVB is simpelweg niet professioneel genoeg. Dit probleem ligt echt niet alleen bij clubs.
De hele Nederlandse competitie is fysiek ongeschikt voor topsport. Hier proberen we alles nog met techniek op te lossen..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:32 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Dit Ajax is in fysiek opzicht ongeschikt voor topsport. Dat zag je al in de oefenwedstrijd tegen Saint-Étienne.
quote:De speeltuinvoetbalvereniging uit Amsterdam nam de glijbaan naar peilloze diepten en spotte met elke wet van Europees voetbal.
Willem Vissers in de Volkskrant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |