Geld. Maar dat niks mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Lekker boeiend dat we verliezen, nu kunnen we ons volop richten op de landstitel. Alsof we de CL gaan winnen. haha. Je hebt er niks aan.
Daar denkt Marc Netto anders over...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Lekker boeiend dat we verliezen, nu kunnen we ons volop richten op de landstitel. Alsof we de CL gaan winnen. haha. Je hebt er niks aan.
Ik neem altijd zeven koppen koffie na een glas water, telt dat ook?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Gudelj moet je zeven glazen water nemen na een bak koffie om je vochtpeil in evenwjcht te krijgen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien kan Lucile Werner een gunstige bal trekken voor ajax bij de EL loting.
Dat mag altijd mits je er van gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem altijd zeven koppen koffie na een glas water, telt dat ook?
*Ik ben niet mad, niet sad, maar teleurgesteld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef TheGOAT het volgende:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Goeie Piet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien kan Lucile Werner een gunstige bal trekken voor ajax bij de EL loting.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan sta ik te springen van geluk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag altijd mits je er van gelukkig van wordt.
Benieuwd of Frank dit jaar eindelijk eens met een eerlijke constatering komtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef de40reoverz het volgende:
kan niet wachten totdat straks de trainer aan het woord komt, zal waarschijnlijk wel een mooie smoes klaar hebben waarom het zo godsgruwelijk mis is gegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |