Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Mooi. Hoe minder Nederlandse clubs in Europa, hoe beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is killing voor de coëfficiëntenlijst.
Klopt, wet van de remmende voorsprong in dit geval.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi. Hoe minder Nederlandse clubs in Europa, hoe beter.
Hoe meer clubs je hebt, door hoe meer je het moet delen. Je neukt jezelf dus.
De Graafschap en Roda JC ook :")quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat ado van ajax kan winnen dit seizoen
quote:
minder koffie drinkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn voeten zijn doordrenkt van zweet.
Ben je zo hard aan het cringen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
mijn handen zweten op dit momentquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik al eerder gezegd hier, blij met het geld, maar ik vind de regeling achterlijk.quote:
Ter ere van dit gaat Joop Gerbrands op twitter.quote:
Daar kan ado ook wel van winnen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De Graafschap en Roda JC ook :")
Beetje positivisme kan geen kwaad.quote:
Aadjse is bijna bij... Gameboy was jaren 90 toch...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef RipCity het volgende:
Aad de Mos @aad300 · 2m2 minutes ago
'Gameboy-voetbal gaat Ajax niet verder helpen'
Gameboy. Dat is voor de meeste spelers iets van voor hun tijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef RipCity het volgende:
Schaken en Duplan hebben meer ervaring dan heel Ajax.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat ado van ajax kan winnen dit seizoen
Tegenwoordig 3DS XL allesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aadjse is bijna bij... Gameboy was jaren 90 toch...
Die staan nu in het Rapid vak.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef RipCity het volgende:
Staan ze eigenlijk nog te springen op 410 of shirtjes alweer aan?
enige manier hoe Ajax CL kan spelen is op hun Playstationquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef RipCity het volgende:
Die blijven springen, weten waarschijnlijk niet dat de wedstrijd al begonnen is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef RipCity het volgende:
Staan ze eigenlijk nog te springen op 410 of shirtjes alweer aan?
Volgens Gudelj moet je zeven glazen water nemen na een bak koffie om je vochtpeil in evenwjcht te krijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan trouwens niet, koffie houdt vocht vast..
#FEITJE
Alle tieners zeggen ja tegen MDMA.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die blijven springen, weten waarschijnlijk niet dat de wedstrijd al begonnen is.
Geld. Maar dat niks mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Lekker boeiend dat we verliezen, nu kunnen we ons volop richten op de landstitel. Alsof we de CL gaan winnen. haha. Je hebt er niks aan.
Daar denkt Marc Netto anders over...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Lekker boeiend dat we verliezen, nu kunnen we ons volop richten op de landstitel. Alsof we de CL gaan winnen. haha. Je hebt er niks aan.
Ik neem altijd zeven koppen koffie na een glas water, telt dat ook?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Gudelj moet je zeven glazen water nemen na een bak koffie om je vochtpeil in evenwjcht te krijgen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien kan Lucile Werner een gunstige bal trekken voor ajax bij de EL loting.
Dat mag altijd mits je er van gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem altijd zeven koppen koffie na een glas water, telt dat ook?
*Ik ben niet mad, niet sad, maar teleurgesteld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef TheGOAT het volgende:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Goeie Piet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien kan Lucile Werner een gunstige bal trekken voor ajax bij de EL loting.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan sta ik te springen van geluk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag altijd mits je er van gelukkig van wordt.
Benieuwd of Frank dit jaar eindelijk eens met een eerlijke constatering komtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef de40reoverz het volgende:
kan niet wachten totdat straks de trainer aan het woord komt, zal waarschijnlijk wel een mooie smoes klaar hebben waarom het zo godsgruwelijk mis is gegaan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt trouwens een makkie, 3-0.
quote:
Weer een lullig sprintje vandaag?quote:
Sterkte Stijn. Het zal nog lang onrustig blijven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
De schande van 4/8/15 is officieel.
Wens me hier sterkte.
Vitessequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit is ook niks als Ajax supporter. Voor welke club zal ik vanaf nu gaan supporteren?
Volgens sommige users is dit al 13 keer gezegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Hoe kun je hier nou thuis van verliezen. Hoe fucking slecht ben je dan wel niet... Dat is niveautje ons aan het eind van vorig seizoen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |