Nee lekker naar Oekraine / Rusland toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Playoffs EL is ook niet slecht, toch?
Ja, dat is wel heel triest. De KNVB valt hierin ook wel genoeg aan te rekenen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:17 schreef sandertjuh het volgende:
Goed voor het Nederlands voetbal dit, over 2 jaar mag de nummer 1 van de eredivisie instromen in de 3e kwalificatieronde voor de CL![]()
Ja, geef de KNVB de schuldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel triest. De KNVB valt hierin ook wel genoeg aan te rekenen.
AC Milan heeft allebei niet haahahah!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Je moet kiezen: 110 miljoen op de bank van je club of CL voetbal spelen.
Dat is pas een goede voor DilemmaDinsdag
Milan gewoon top 3 dit jaar. Prima spelers gekocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
AC Milan heeft allebei niet haahahah!
Is toch ook zo? Halve eredivisie speelt inmiddels op fucking kunstgrasquote:
ahhahaha hahhahahahaha ik lach me rotquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Milan gewoon top 3 dit jaar. Prima spelers gekocht.
Is te zien tegen een G elftal van Bayernquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Milan gewoon top 3 dit jaar. Prima spelers gekocht.
Dat is natuurlijk ook de reden dat Ajax niet wint van Rapidquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
Is toch ook zo? Halve eredivisie speelt inmiddels op fucking kunstgras![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan niet wachten op de reactie van GGMM
Maar, is dat niet wat te hoog gegrepen met zo een Jupiler elftal?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:17 schreef eight het volgende:
Misschien net genoeg voor EL aldus de Boer
La Gazzetta dello Sport spreekt zondag al van een Milan 2.0, omdat de club zich door de gedeeltelijke overname waarschijnlijk flink kan laten gelden op de transfermarkt. La Repubblica schreef eerder immers dat de 39-jarige Taechaubol deze zomer nog honderd miljoen in de selectie van trainer Sinisa Mihajlovic wil investeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
ahhahaha hahhahahahaha ik lach me rot
geen speler wil naar Milanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
La Gazzetta dello Sport spreekt zondag al van een Milan 2.0, omdat de club zich door de gedeeltelijke overname waarschijnlijk flink kan laten gelden op de transfermarkt. La Repubblica schreef eerder immers dat de 39-jarige Taechaubol deze zomer nog honderd miljoen in de selectie van trainer Sinisa Mihajlovic wil investeren.
Ja leukquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
La Gazzetta dello Sport spreekt zondag al van een Milan 2.0, omdat de club zich door de gedeeltelijke overname waarschijnlijk flink kan laten gelden op de transfermarkt. La Repubblica schreef eerder immers dat de 39-jarige Taechaubol deze zomer nog honderd miljoen in de selectie van trainer Sinisa Mihajlovic wil investeren.
Middelmaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:25 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Luis Adriano wel, en Bacca ook.
Dat lees je tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bacca middelmaat, wat zeg jij nou?
Geld spenderen en flikker op met je kut jeugdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:26 schreef TheGOAT het volgende:
Leuk dat lessen leren, maar dat is nu al 5 jaar het motto. Tijd voor verandering! Ik wil een nieuwe revolutie..
Natuurlijk niet de enige reden maar in Nederland ontbreekt een topsportklimaat. De KNVB is simpelweg niet professioneel genoeg. Dit probleem ligt echt niet alleen bij clubs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook de reden dat Ajax niet wint van Rapid
Je kunt de discussie wel aangaan met Sked maar die verlies je toch. Autoriteit op het gebied van voetbal.quote:
Bacca en Luis Adriano middelmaat noemen is gewoon een gebrek aan alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt de discussie wel aangaan met Sked maar die verlies je toch. Autoriteit op het gebied van voetbal.
Lolquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt de discussie wel aangaan met Sked maar die verlies je toch. Autoriteit op het gebied van voetbal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |