Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
worden weer twee overwinningen van fc utrecht die seizoen
PSV is vergeten die witte zakdoekjes door te geven aan Ajax.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Het stadion leeft, 2 seconden lang nogwel
Ze kunnen moeilijk met hoge hakken het veld opquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft elke selectiespeler van Ajax roze schoenen of wat?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Moeten ze hierna nou nog een voorronde spelen?
Nee, bij deze stand is Rapid door.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Moeten ze hierna nou nog een voorronde spelen?
en dan verliezen door een goal in de 120e +8 minquote:
Zeker gekocht op de Gay Pride van een zekere G. Joling.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft elke selectiespeler van Ajax roze schoenen of wat?
En dan zeggen ze wat over de Bunniksidequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Ajax joden superjoden he he Ajaxjoden superjoden
Wat een vertrouwen, 5 min geleden konden ze er niks van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Wedstrijd duurt voor Rapid één helft te lang.
Da's altijd. Maar kijk eens goed.quote:
Zou nog best kunnen dat Gordon sponsor is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zeker gekocht op de Gay Pride van een zekere G. Joling.
Mocht Ajax winnen moeten ze nog een voorronde spelen dus?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, bij deze stand is Rapid door.
Maar ja.
Die zijn al naar huis. Altijd druk in die parkeergarage.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's altijd. Maar kijk eens goed.
Dat waren niet mijn woorden. Maar van de niet-kenners hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen, 5 min geleden konden ze er niks van.
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mocht Ajax winnen moeten ze nog een voorronde spelen dus?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Het is nu wachten op de meer dan verdiende 2-2
3quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef de40reoverz het volgende:
als rapid scoort hoeveel moet ajax dan scoren
3quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef de40reoverz het volgende:
als de keeper een helmpje op heeft 4x.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef de40reoverz het volgende:
3 keer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef de40reoverz het volgende:
Die kan er niks vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax mist een type El Ahmadi. Doodschopjes uitdelen, balletje breed zo hier en daar.
Balletjes breed hebben ze toch voldoende alleszins.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax mist een type El Ahmadi. Doodschopjes uitdelen, balletje breed zo hier en daar.
Mijn god wat een domme vraag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef de40reoverz het volgende:
Nee want dat is antisemitismequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat over de Bunnikside
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Uitgoals tellen dubbel he. Het staat nu 1-4.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Het is nu wachten op de meer dan verdiende 2-2
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tompsv18 mist een bepaalde type UI!!!
Jongens laten we het gezellig houdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat emogif je nou dom. Weet je niet dat uitdoelpunten dubbel tellen?
Minstens 2x. Aan het eind van de pot gooien ze een dobbelsteen op en dat aantal ogen teltquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat emogif je nou dom. Weet je niet dat uitdoelpunten dubbel tellen?
Jij bewijst net jouw ongelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:30 schreef de40reoverz het volgende:
[..]
domme vragen bestaan niet vriend
Lazioquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Wie kan ajax loten in de 4e voorronde CL als ze doorgaan?
Louis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Er is maar 1 speler op de wereld die dat kanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Pax, je weet wie die bal net in die hoek makkelijk kon aannemen hé
Dat wil ook wel wetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Dus als ze doorgaan gaan ze er waarschijnlijk nog uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lazio
CSKA Moskou
Sporting
In die categorie.
5-6 bedoel jequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Uitgoals tellen dubbel he. Het staat nu 1-4.
gohquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dus als ze doorgaan gaan ze er waarschijnlijk nog uit.
Dat sowieso eigenlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tenminste zeker van EL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat heb ik al ingecalculeerd, maar had deze expeditie tegen Wien niet verwacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft niks want dit is de wedstrijd van het jaar, heb ik van De Boer begrepen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Niveau waar Nederlandse clubs horen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Lekker spelen tegen clubjes als RB Salzburg.
Waarom kijk jij via de ORF?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:33 schreef napoleonfour het volgende:
ORf spreekt Gudelj als Goedel uit.
Maxwell en Dijks in 1 zin is verbodenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dijks lijkt gewoon op een slechte Maxwell..
En dan een Zulte Waregem poeier 3-2 Ajax doorquote:
Hiervan is CSKA het meeste matig maar toch niet te onderschatte ploegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lazio
CSKA Moskou
Sporting
In die categorie.
alsnog te hoog gegrepenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Niveau waar Nederlandse clubs horen.
Of op een slechte versie van Daley Blind.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dijks lijkt gewoon op een slechte Maxwell..
Ooow. Das wel serieusquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lazio
CSKA Moskou
Sporting
In die categorie.
Nee. Ik vond het oprecht een extreem domme vraag.quote:
primaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laat gaan joh, geniet van de wedstrijd.
Nee, dan moeten ze verplicht een oefenwedstrijd spelen tegen Red Bull Leipzig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Speelt Ajax wel EL voorronde als ze eruit gaan?
Duits is een mooie taal Opper. Maar nee, die sbs 6 stream doet het niet en de ORF welquote:
jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Speelt Ajax wel EL voorronde als ze eruit gaan?
Wat doe je aardig, ben je dronken ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paultjen, hoe is het ermee dan.
Dat is zeker zo. Ik vind Duits ook wonderschoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Duits is een mooie taal Opper. Maar nee, die sbs 6 stream doet het niet en de ORF wel
Als Ajax verliezende is, word ik altijd wat positiever en relativerender.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat doe je aardig, ben je dronken ofzo
Als breekijzerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:36 schreef de40reoverz het volgende:
[..]
misschien dat ze immers kunnen lenen voor de verlenging
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:36 schreef KingRadler het volgende:
nu is ajax toch uitgeschakeld bij deze
Immers is aan het dartenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:36 schreef de40reoverz het volgende:
[..]
misschien dat ze immers kunnen lenen voor de verlenging
Hopelijk komt de dartscarrière van Immers daadwerkelijk van de grond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Als breekijzer
Daarna zingen in de supportershome!
Al 10x gezegdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Op uitschakeling staan tegen zo een matige tegenstander is echt schandalig eigenlijk.
iets met jodenjacht ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Als breekijzer
Daarna zingen in de supportershome!
Klaassen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vertel ons even wie er wel iets van kan.
Gelukkig staat Rapid niet op uitschakeling.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Op uitschakeling staan tegen zo een matige tegenstander is echt schandalig eigenlijk.
Doort dit verlies krijgen we gewoon een Morenoquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Marengoquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vertel ons even wie er wel iets van kan.
Je punt is?quote:
no shit sherlock holmesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doort dit verlies krijgen we gewoon een Moreno
Dan krijgt hij volgende zomer een mooie transfer naar het buitenland, want kwaliteit moeten we natuurlijk niet willen in de Eredivisie.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Ik zou al die betweterige negatieve fokkers hier wel eens in het veld willen zien
Anders zit er geen RESTWAARDE meer op..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan krijgt hij volgende zomer een mooie transfer naar het buitenland, ....
Hier halen ze gewoon geblesseerde spelers, spelers van Chelsea C, en een Heitinga die verder niemand wiltquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan krijgt hij volgende zomer een mooie transfer naar het buitenland, want kwaliteit moeten we natuurlijk niet willen in de Eredivisie.
dank je hansquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:40 schreef Mkr het volgende:
Overigens is op uitschakeling staan tegen zo een matige tegenstander echt schandalig.
Onzin. Zo matig is Wien niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:40 schreef Mkr het volgende:
Overigens is op uitschakeling staan tegen zo een matige tegenstander echt schandalig.
Voor het geld wat hun krijgen zou ik me helemaal de tering inlopen, die gasten zweten nog niet eens zo weinig inzetquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Ik zou al die betweterige negatieve fokkers hier wel eens in het veld willen zien
Maar geen enkele pass van jou komt aan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Voor het geld wat hun krijgen zou ik me helemaal de tering inlopen, die gasten zweten nog niet eens zo weinig inzet
ik zou voor die tonnen een rondje om Afrika kunnen zwemmenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Voor het geld wat hun krijgen zou ik me helemaal de tering inlopen, die gasten zweten nog niet eens zo weinig inzet
Nu ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Maar geen enkele pass van jou komt aan waarschijnlijk.
Geen verslechtering ten opzichte van El Ghazi dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die drinken ook niet zoveel bierquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
bij wie van ajax wel danquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Voetbal is vooral op hoog niveau met veel positiespel, geen cardiosport.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ervaring is de grootste onzin die ooit bestaan heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Je kunt wel zeggen jonge ploeg, maar dat is dan bijzonder slecht ingekocht. Beetje ervaring heb je altijd nodig.
Marc mag niks kopen dat weet je toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Je kunt wel zeggen jonge ploeg, maar dat is dan bijzonder slecht ingekocht. Beetje ervaring heb je altijd nodig.
Gastquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Het is de B tot de A tot de B-E-L, wil je rollen over straat mammie B-E-Lquote:
Als dat zo is is een jonge ploeg ook geen argument.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaring is de grootste onzin die ooit bestaan heeft.
Terecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef gniffie het volgende:
Ik gok dat Veltman het zwarte schaap van dit seizoen wordt
Heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als dat zo is is een jonge ploeg ook geen argument.
Speelt vandaag beter dan Riedewaldquote:
Jongste ploeg ooit in de CL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Maar wel miljoenen over de balk gooien met Sinkgraven en v/d Hoorn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Marc mag niks kopen dat weet je toch?
Ik zou alle betweterige negatieve FOK!kers wel eens in een vliegtuig willen zien als er een crash is door de fout van een pilootquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Klaassen staat al heel de tijd in de spits, dus 3-2-5 ?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou alle betweterige negatieve FOK!kers wel eens in een vliegtuig willen zien als er een crash is door de fout van een piloot
Dan snap je voetbal ook niet echt. Ervaring is alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaring is de grootste onzin die ooit bestaan heeft.
en het terughalen van eigen jeugdspelersquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar wel miljoenen over de balk gooien met Sinkgraven en v/d Hoorn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou alle betweterige negatieve FOK!kers wel eens in een vliegtuig willen zien als er een crash is door de fout van een piloot
Da's wel grappig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Collide het volgende:
Hopelijk straks penalty's met Cillessen.
goed dat ze Ali B weer hebben gepakt daar in Spanje.quote:
Dat was een grapje, Einstein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je voetbal ook niet echt. Ervaring is alles.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was een grapje, Einstein.Goh. Ik vond 'm mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A, dus de beste voetballers zijn de veteranen van Ajax?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je voetbal ook niet echt. Ervaring is alles.
Als hij ook maar 1 stopt, neem ik voor 1 jaar een Ajax UIquote:
Dijks is echt niveau Willem 2. Onbegrijpelijk. Ook goed om je AZ aankopen Gudelj en Viergever op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en het terughalen van eigen jeugdspelers.
Sjaak er in dus volgende week.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
A, dus de beste voetballers zijn de veteranen van Ajax?
Er kijken veel Ajacieden, dus ik snap hem wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger denkt dat de kijker dom is.
Viergever en Sightorson voor de neus van PSV weggekochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dijks is echt niveau Willem 2. Onbegrijpelijk. Ook goed om je AZ aankopen Gudelj en Viergever op de bank te zetten.
Niet weten dat dit de adoptiebroer is van Jhonny van de Burgerking.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax scout een langzame neger. Mooi man.
Op Viergever zit geen RESTWAARDE meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dijks is echt niveau Willem 2. Onbegrijpelijk. Ook goed om je AZ aankopen Gudelj en Viergever op de bank te zetten.
Mwah, ik betwijfel het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |