Hier halen ze gewoon geblesseerde spelers, spelers van Chelsea C, en een Heitinga die verder niemand wiltquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan krijgt hij volgende zomer een mooie transfer naar het buitenland, want kwaliteit moeten we natuurlijk niet willen in de Eredivisie.
dank je hansquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:40 schreef Mkr het volgende:
Overigens is op uitschakeling staan tegen zo een matige tegenstander echt schandalig.
Onzin. Zo matig is Wien niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:40 schreef Mkr het volgende:
Overigens is op uitschakeling staan tegen zo een matige tegenstander echt schandalig.
Voor het geld wat hun krijgen zou ik me helemaal de tering inlopen, die gasten zweten nog niet eens zo weinig inzetquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Ik zou al die betweterige negatieve fokkers hier wel eens in het veld willen zien
Maar geen enkele pass van jou komt aan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Voor het geld wat hun krijgen zou ik me helemaal de tering inlopen, die gasten zweten nog niet eens zo weinig inzet
ik zou voor die tonnen een rondje om Afrika kunnen zwemmenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Voor het geld wat hun krijgen zou ik me helemaal de tering inlopen, die gasten zweten nog niet eens zo weinig inzet
Nu ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Maar geen enkele pass van jou komt aan waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |