Het is de B tot de A tot de B-E-L, wil je rollen over straat mammie B-E-Lquote:
Als dat zo is is een jonge ploeg ook geen argument.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaring is de grootste onzin die ooit bestaan heeft.
Terecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef gniffie het volgende:
Ik gok dat Veltman het zwarte schaap van dit seizoen wordt
Heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als dat zo is is een jonge ploeg ook geen argument.
Speelt vandaag beter dan Riedewaldquote:
Jongste ploeg ooit in de CL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Je kunt wel zeggen jonge ploeg, maar dat is dan bijzonder slecht ingekocht. Beetje ervaring heb je altijd nodig.
Maar wel miljoenen over de balk gooien met Sinkgraven en v/d Hoorn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Marc mag niks kopen dat weet je toch?
Ik zou alle betweterige negatieve FOK!kers wel eens in een vliegtuig willen zien als er een crash is door de fout van een pilootquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Ik zou al die betweterige negatieve fokkers hier wel eens in het veld willen zien
Klaassen staat al heel de tijd in de spits, dus 3-2-5 ?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou alle betweterige negatieve FOK!kers wel eens in een vliegtuig willen zien als er een crash is door de fout van een piloot
Dan snap je voetbal ook niet echt. Ervaring is alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaring is de grootste onzin die ooit bestaan heeft.
en het terughalen van eigen jeugdspelersquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar wel miljoenen over de balk gooien met Sinkgraven en v/d Hoorn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou alle betweterige negatieve FOK!kers wel eens in een vliegtuig willen zien als er een crash is door de fout van een piloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |