Da's wel grappig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Collide het volgende:
Hopelijk straks penalty's met Cillessen.
goed dat ze Ali B weer hebben gepakt daar in Spanje.quote:
Dat was een grapje, Einstein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je voetbal ook niet echt. Ervaring is alles.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was een grapje, Einstein.Goh. Ik vond 'm mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A, dus de beste voetballers zijn de veteranen van Ajax?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je voetbal ook niet echt. Ervaring is alles.
Als hij ook maar 1 stopt, neem ik voor 1 jaar een Ajax UIquote:
Dijks is echt niveau Willem 2. Onbegrijpelijk. Ook goed om je AZ aankopen Gudelj en Viergever op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en het terughalen van eigen jeugdspelers.
Sjaak er in dus volgende week.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
A, dus de beste voetballers zijn de veteranen van Ajax?
Er kijken veel Ajacieden, dus ik snap hem wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger denkt dat de kijker dom is.
Viergever en Sightorson voor de neus van PSV weggekochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dijks is echt niveau Willem 2. Onbegrijpelijk. Ook goed om je AZ aankopen Gudelj en Viergever op de bank te zetten.
Niet weten dat dit de adoptiebroer is van Jhonny van de Burgerking.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax scout een langzame neger. Mooi man.
Op Viergever zit geen RESTWAARDE meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dijks is echt niveau Willem 2. Onbegrijpelijk. Ook goed om je AZ aankopen Gudelj en Viergever op de bank te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |