SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fylax op 04-08-2015 17:47:24 ](she/her)
quote:
Mensen doen veel voor geld/aandacht, maar een geslachtsverandering ondergaan voor het geld?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat dan? Bruce Jenner wil graag aandacht, dus laat zich maar voor het oog van de hele wereld ombouwen. Lekker miljoenen binnenharken. Tuurlijk, hij had vast die drang wel een beetje, dat hij een vrouw wilde zijn. Maar het zijn 100% zeker de knaken geweest waardoor hij zich heeft laten ombouwen.
Lekker doen of je het zo zwaar hebt en het zo'n moeilijk emotionele gebeurtenis is, maar wel bij elke stap keihard willen cashen en uren media-aandacht willen daarvoor. Ik weet dat het je grote idool is, maar in essentie is het gewoon een opgedroogde has-been die dit wel weer iets leuks vond om aandacht en geld mee binnen te harken. de strijd die miljoenen mannen en vrouwen voeren wordt door die man, inmiddels vrouw, belachelijk maakt door over hun rug en hun moeilijkheden misbruikend miljoenen te verdienen.
Er wordt in ieder geval 100% zeker niemand mee geholpen.
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog 2 kapen van jou openstaan, nu staan we weer quitte
Ik geloof oprecht dat Bruce zich van binnen een vrouw voelde en zich om de knaken en de aandacht heeft omgebouwd naar Caitlynquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mensen doen veel voor geld/aandacht, maar een geslachtsverandering ondergaan voor het geld?Komop Tim. Ik geloof oprecht dat Bruce zich van binnen een vrouw voelde en daarom zichzelf heeft omgebouwd naar Caitlyn.
En als het gaat om je voorhuid?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent niet ineens een held als je je pener eraf laat hakken.
Dat ook nog ja, hij zal zijn plasser er wel hebben afgehakt omdat 'ie bang is voor de mannengevangenisquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Bruce Jenner heeft iemand vermoord met zijn auto. Maar dat vergeet iedereen maar even makkelijk.
Bruce was een bekend figuur, toen hij besloot om zich om te bouwen, kwam daar veel aandacht op ja. De interviews, de documentaire die ze nu heeft, zijn allemaal erbij gekomen. Ik zou er ook geen nee tegen zeggen, maar dat betekent niet meteen dat je het allemaal gedaan hebt voor het geld...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat Bruce zich van binnen een vrouw voelde en zich om de knaken en de aandacht heeft omgebouwd naar Caitlyn
En dat zal Caitlyn vast haar hele leven bij blijven, maar moet ze daar dan voor blijven boeten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Bruce Jenner heeft iemand vermoord met zijn auto. Maar dat vergeet iedereen maar even makkelijk.
Het lijkt me wel dat je daarvoor even voor de rechter mag verschijnen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat zal Caitlyn vast haar hele leven bij blijven, maar moet ze daar dan voor blijven boeten?
Die is diep van binnen dan ook gewoon een zeikwijf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:14 schreef timmmmm het volgende:
specularium moet het allemaal weer verpesten hoor
Nou ja, een beetje boeten mag best. Is toch nog geen jaar geleden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat zal Caitlyn vast haar hele leven bij blijven, maar moet ze daar dan voor blijven boeten?
O, noemen we dat een documentaire tegenwoordig? De wereld is wel een stuk rijker met al die documentaires van Barbie dan. Het mediacircus stond allemaal allang gepland, dat is niet pas na de aankondiging gekomen. Dat is precies goed uitgekiend zodat het het meeste geld op zou leveren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bruce was een bekend figuur, toen hij besloot om zich om te bouwen, kwam daar veel aandacht op ja. De interviews, de documentaire die ze nu heeft, zijn allemaal erbij gekomen. Ik zou er ook geen nee tegen zeggen, maar dat betekent niet meteen dat je het allemaal gedaan hebt voor het geld...
Nee joh, een paar nare berichtjes op roddelsites doen al pijn genoeg tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje boeten mag best. Is toch nog geen jaar geleden?
Tsja, blijkbaar is iedereen het een beetje vergeten. Als je wil kun je het natuurlijk zelf weer oprakelen door een item te schrijven op de FP.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje boeten mag best. Is toch nog geen jaar geleden?
Jup, als Caitlyn geen eigen soap had gekregen had ze natuurlijk geen geslachtsverandering ondergaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, noemen we dat een documentaire tegenwoordig? De wereld is wel een stuk rijker met al die documentaires van Barbie dan. Het mediacircus stond allemaal allang gepland, dat is niet pas na de aankondiging gekomen. Dat is precies goed uitgekiend zodat het het meeste geld op zou leveren.
Dat is echt niet maar een leuke bijkomstigheid geweest, dat is 100% zeker gepland en (een van de) hoofddoelen geweest. Lekker geld binnenharken, meer kijkers voor die hele nepfamilie en nog een real life soap erbij. Alles voor het geld blijkbaar...
Schei eens uit joh, dat is toch allemaal geen nieuws. Maar na een half jaartje roepen dat ze daar toch niet haar hele leven voor hoeft te lijden, heeft wel een hoog 'leave britney alone' gehalte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar is iedereen het een beetje vergeten. Als je wil kun je het natuurlijk zelf weer oprakelen door een item te schrijven op de FP.
Ik betwijfel inderdaad of ze zonder alle media-aandacht en al het geld in het verschiet die operatie had ondergaan. Kinderen van slag, leven overhoop voor iets waar je al die jaren al wel aan gewend bent (die vent is 60 ofzo toch?), zonder alle aandacht waar die hele walgelijke nepfamilie collectief zo'n stijve plasser van krijgt en het geld in het verschiet is dat toch een hele grote stap waarvan ik twijfel of de balans van voor en tegens in het voordeel van de operatie had doorgeslagen zonder die extra pluspunten die zo zwaar wegen voor de aandachtshoer Jennerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup, als Caitlyn geen eigen soap had gekregen had ze natuurlijk geen geslachtsverandering ondergaan.
Daar heeft Catherinegodin nog wel een mening over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En als het gaat om je voorhuid?
Valt flink tegen, laatste x moest ik oprotten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heeft Catherinegodin nog wel een mening over.
Hier in Nederland weten we ook nog allemaal dat Kluivert gewoon iemand doodgemaakt heeft, Jennerstylo, en dat is 20 jaar geledenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:23 schreef Fylax het volgende:
Hier in Nederland worden we ook wel eens boos als een automobilist die iemand doodgereden heeft maar een paar uurtjes hoeft te schoffelen.
Na een tijdje zijn wij het weer vergeten, maar ik durf te wedden dat die automobilist het wel voor de rest van zijn leven bij zich draagt.
Bruce anders niet meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:24 schreef timmmmm het volgende:
die hele walgelijke nepfamilie collectief zo'n stijve plasser van krijgt
Doe ff normaal zeg, toen was Fylax niet eens geboren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier in Nederland weten we ook nog allemaal dat Kluivert gewoon iemand doodgemaakt heeft, Jennerstylo, en dat is 20 jaar geleden
Nja, over of Caitlyn het nou gedaan heeft omdat ze écht een vrouw wilde worden of om de aandacht/geld zullen we het niet eens worden, en zullen we ook nooit weten wie er nou gelijk heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik betwijfel inderdaad of ze zonder alle media-aandacht en al het geld in het verschiet die operatie had ondergaan. Kinderen van slag, leven overhoop voor iets waar je al die jaren al wel aan gewend bent (die vent is 60 ofzo toch?), zonder alle aandacht waar die hele walgelijke nepfamilie collectief zo'n stijve plasser van krijgt en het geld in het verschiet is dat toch een hele grote stap waarvan ik twijfel of de balans van voor en tegens in het voordeel van de operatie had doorgeslagen zonder die extra pluspunten die zo zwaar wegen voor de aandachtshoer Jenner
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier in Nederland weten we ook nog allemaal dat Kluivert gewoon iemand doodgemaakt heeft, Jennerstylo, en dat is 20 jaar geleden
En toch weten we het allemaal nog. Als hij een beetje goed gaat coachen en over een jaar of 10, 15 bondscoach kan worden, ontstaat daar óf nog grote commotie om dat hij het wordt óf hij wordt om de verwachte commotie door de KNVB, vermoed ik zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg, toen was Fylax niet eens geboren.
Maar hoor je daar nog wat over dan? Kluivert kan toch ook gewoon zijn leven leven, terwijl 'we' het niet vergeten zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tjah relmedia zal wel een spektakel van maken ja, ook al is het dan inmiddels zo een 3 decennia geleden en heeft hij het 'opgelost' met de nabestaanden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En toch weten we het allemaal nog. Als hij een beetje goed gaat coachen en over een jaar of 10, 15 bondscoach kan worden, ontstaat daar óf nog grote commotie om dat hij het wordt óf hij wordt om de verwachte commotie door de KNVB, vermoed ik zo
Opgelost? https://maartentrompadvoc(...)an-kluivert-vertelt/quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tjah relmedia zal wel een spektakel van maken ja, ook al is het dan inmiddels zo een 3 decennia geleden en heeft hij het 'opgelost' met de nabestaanden.
Note to self: Geen wijvenbladen ala Privé/Story whaeva meer lezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opgelost? https://maartentrompadvoc(...)an-kluivert-vertelt/
En zo'n soort onmens is dus Fylax' grote idool, omdat het van zijn pijltje een kruisje heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Note to self: Geen wijvenbladen ala Privé/Story whaeva meer lezen.
Stond ooit een 'artikel' over dat de familie afgekocht was met een flinke vergoeding and all was 'ok'.
Dat heet nu Canal Pride om de niet zo homo's niet voor hun sensuele hoofd te stoten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:53 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind je van de Gay Pride, Fylax? Misschien kan dat mijn volgende tirade worden.
Ik ken geen homo's die vinden dat dit echt iets doet voor acceptatie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:53 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind je van de Gay Pride, Fylax? Misschien kan dat mijn volgende tirade worden.
Werkt averechts, waar ik nog een heel goed topic over heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken geen homo's die vinden dat dit echt iets doet voor acceptatie.
Je kunt het misschien ook hebben over navelpiercings.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:53 schreef timmmmm het volgende:
Die zijn geil.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kunt het misschien ook hebben over navelpiercings.
Ja die zeggen, nu denken bekrompen mensen dat ik alleen met een roze string en veren aan door het leven ga. Ik vond dat op zich wel een goed idee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werkt averechts, waar ik nog een heel goed topic over heb.
Henkteling denkt nu dat ik hommofoob ben.
Pics van die verenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die zeggen, nu denken bekrompen mensen dat ik alleen met een roze string en veren aan door het leven ga. Ik vond dat op zich wel een goed idee.
Wij denken natuurlijk ook allemaal dat henkletterig xenofoob is, dus no stressquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werkt averechts, waar ik nog een heel goed topic over heb.
Henkteling denkt nu dat ik hommofoob ben.
Ik kreeg kortsluiting in mijn brains omdat ik de link niet kan leggen tussen mannen en navelpiercings.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zijn navelpiercings bij mannen ook geil?
Waarom zou een man geen navelpiercing kunnen nemen als hij dat graag wil?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kreeg kortsluiting in mijn brains omdat ik de link niet kan leggen tussen mannen en navelpiercings.
Wil jij graag een navelpiercing, Fylax?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou een man geen navelpiercing kunnen nemen als hij dat graag wil?
Neen, maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wil jij graag een navelpiercing, Fylax?
Niet voor iedereen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Fylax is wel enorm progressief. Ik denk dat hij over een paar jaar vooraan staat op de barricade om te vechten voor mensenrechten voor iedereen.
Zoals de Sahara ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zijn navelpiercings bij mannen ook geil?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
Fielaks is gewoon een soort junior Wilders, alles is prima zolang ze maar geen kleurtje hebben.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:09 schreef Fylax het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben nieuw hier
Er is mij verteld dat jullie een hekel hebben aan buitenlanders?
Jammer dat je je nooit hieraan hebt gehoudenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:42 schreef Fylax het volgende:
Dit is wel hoe ik deze SC binnenkwam.
[..]
quote:
And the rest is history.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:42 schreef Fylax het volgende:
Dit is wel hoe ik deze SC binnenkwam.
[..]
Paas mij er ook 1quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
Woehooeeee!!! Ik heb een Mars ijsje!![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
Woehooeeee!!! Ik heb een Mars ijsje!![]()
quote:
En ik danquote:
Hier of op de FP?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:04 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki heeft gister schokkend nieuws geplaatst.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Wat zijn dit voor posts zonder linkje?
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:22 schreef Fylax het volgende:
Kleuter verdrinkt puppy in fontein in Oudenbosch
deze?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:24 schreef Fylax het volgende:
Ja, treurig.
Enkeltje gesloten inrichting voor deze kleuter.
Daarom preventief opsluiten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:28 schreef Specularium het volgende:
Zo te lezen gaat die jongen wel over een jaar of 10 een winkelcentrum afknallen.
Wat kortzichtig van je. Het kind is 5 joh, die heeft geen idee waar ie mee bezig is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:24 schreef Fylax het volgende:
Ja, treurig.
Enkeltje gesloten inrichting voor deze kleuter.
Ze mogen die kleuter wel goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat kortzichtig van je. Het kind is 5 joh, die heeft geen idee waar ie mee bezig is.
Gewoon goed opvoeden en dan is er niks aan het handje
Dat sowieso, maar dat heb ik met vele vormen van doodsverwensingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de hoeveelheid mensen die ik overal in reacties lees hier, op de FP, op FB etc etc die dat joch op een of andere manier wat aan willen doen (verdrinken, onderduwen, slaan, opsluiten etc) doodeng. Mongolen allemaal
Om nog maar te zwijgen over het baasje van dat hondje. Smerige aandachtshoer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de hoeveelheid mensen die ik overal in reacties lees hier, op de FP, op FB etc etc die dat joch op een of andere manier wat aan willen doen (verdrinken, onderduwen, slaan, opsluiten etc) doodeng. Mongolen allemaal
Mee eens, we leven niet in de middeleeuwen. Maar hij heeft wel hulp nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb die facebook eens doorgenomen... Om van te huilenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het baasje van dat hondje. Smerige aandachtshoer.
Eens, dit zegt meer over de ouders dan over deze peuterquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Even zonder grappen jongens, dit is een van de weinige dingen die ik oprecht meen.
Dat joch is 5. Die heeft geen idee van de betekenis van diepgaande begrippen als leven en dood. Daarbij kan hij de gevolgen van zijn daden natuurlijk helemaal niet inschatten. Hii verdrinkt nu een hond en dat is heel erg, maar zo'n kind heeft geen benul van de ernst van zo'n daad.
Normale kinderen is op die leeftijd geleerd dat je elkaar geen auw moet doen. Dit kind blijkbaar niet, dus goed opgevoed is ie niet. Maar op die leeftijd is het ook gewoon heel normaal dat je elkaar dan toch een beetje auw doet. Onder de verkeerde omstandigheden, als er bijvoorbeeld een grootouder overleden is wat hij niet helemaal begrijpt en wat hem niet goed uitgelegd is, kan het tot zo iets engs leiden. Laat die jongen lekker bij een kinderpsycholoog langsgaan en dan is er niks meer aan de hand.
Pleiten voor preventieve opsluiting of hem een psychopaat noemen is bijzonder dom. Het arme jong
Met deze post van haar is niet zo veel mis.quote:Ik was vooral verbijsterd en verbaasd en nog steeds zo verdrietig . Maar willen jullie aub ophouden met berichten te sturen dat de dader ook verdronken moet worden of welke afschuwelijke gedachten jullie ook hebben. We hebben het hier over een kindje van 5 jaar. Een kindje dat psychische problemen heeft. Echt jullie z'n in m'n ogen zelf sadisten met zieke gedachtes. En vraag me ook niet dat ik haar naam adres naam kind of Facebook bekend maak. Nee als jullie zo laag van niveau z'n jullie probleem. Ik ben er niet op uit om een gezin nog meer in de problemen te helpen. Ik hoop dat jeugdzorg en politie hier iets van leren. En niet alleen hun hulp bieden maar ook niet vergeten dat m'n dochtertje nog maar 6 is. En wel iets heel heftigs heeft mee moeten maken. M'n Facebook is voor mij niet te overzien maar mocht ik er een uitpakken die zo laag van niveau is en dat kindje het ergste van het ergste wenst sorry jullie knikker ik er gelijk af wij hebben steun aan jullie medeleven niet aan jullie haat
Jeugdzorg gaat er nu natuurlijk ool naar kijken, en dat is heel hoed. Er gaat duidelijk iets mis in de opvoeding en/of ontwikkeling. Maar het kind is 5, je kan hem dit niet echt kwalijk nemen. Niet op de manier die ik hier lees, met de knul die hier aan de ene kant over iets van 2 jaar terug zei 'maar toen was ik nog veertien!' en aan de andere kant iemand in een gesloten inrichting wil gooien en preventief wil opsluiten om iets van een kind van 5 of pax die het een psychopaat noemt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Denk alleen niet dat dit zo onschuldig is als je nu zegt.
Bij sommige figuren is het al op jonge leeftijd duidelijk dat er iets goed mis is.
Kun je die signalen beter serieus nemen, wat niet betekent dat hij dan maar opgesloten wordt.
Ze had dat gewoon nooit op facebook moeten plaatsen, dat is voor dat jochie van 5 ook niet echt goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met deze post van haar is niet zo veel mis.
Fylax heeft ook gewoon een heerlijke onderbuik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jeugdzorg gaat er nu natuurlijk ool naar kijken, en dat is heel hoed. Er gaat duidelijk iets mis in de opvoeding en/of ontwikkeling. Maar het kind is 5, je kan hem dit niet echt kwalijk nemen. Niet op de manier die ik hier lees, met de knul die hier aan de ene kant over iets van 2 jaar terug zei 'maar toen was ik nog veertien!' en aan de andere kant iemand in een gesloten inrichting wil gooien en preventief wil opsluiten om iets van een kind van 5 of pax die het een psychopaat noemt.
Schei toch uit, daar kan ik me echt boos om maken
Beetje onachtzaamheid is op die leeftijd al genoeg. Kan makkelijk nog rechtgezet wordebquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens, dit zegt meer over de ouders dan over deze peuter
Ik heb de rest van haar posts niet gelezen, deze stond bovenaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze had dat gewoon nooit op facebook moeten plaatsen, dat is voor dat jochie van 5 ook niet echt goed.
Ook gelijk weer het gekanker dat de politie niks doet, terwijl het hondje nog amper was opgedroogd, verwacht ze dan dat er meteen een wit busje komt om dat jong met een dwangbuis af te voeren?
Dat is ofwel trollen of gewoon niveautje LTS zwakstroom dat reageert.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jeugdzorg gaat er nu natuurlijk ool naar kijken, en dat is heel hoed. Er gaat duidelijk iets mis in de opvoeding en/of ontwikkeling. Maar het kind is 5, je kan hem dit niet echt kwalijk nemen. Niet op de manier die ik hier lees, met de knul die hier aan de ene kant over iets van 2 jaar terug zei 'maar toen was ik nog veertien!' en aan de andere kant iemand in een gesloten inrichting wil gooien en preventief wil opsluiten om iets van een kind van 5 of pax die het een psychopaat noemt.
Schei toch uit, daar kan ik me echt boos om maken
Daarom moet de jeugdpsychiatrie er nu ook naar kijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Het kan prima zo zijn dat die jongen genetisch al verkeerd in elkaar zit, seriemoordenaars beginnen in hun jeugd ook vaak met het martelen/vermoorden van dieren. Dus het hoeft niet perse aan de opvoeding te liggen.
Watquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:59 schreef moemoe het volgende:
Een Facebook linkje naar de Facebook van FOK! ernaast.
Deze vond ik gisteren het ergst, het aandachtshoergehalte is zeer hoogquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb de rest van haar posts niet gelezen, deze stond bovenaan.
Meen je wat je over Caitlyn zei ook oprecht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Even zonder grappen jongens, dit is een van de weinige dingen die ik oprecht meen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meen je wat je over Caitlyn zei ook oprecht?
Jezus man die vrouw is gewoon even hysterisch, die hond had zo te lezen een ongelofelijk grote emotionele waarde. Laat haar lekker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze vond ik gisteren het ergst, het aandachtshoergehalte is zeer hoog
[ afbeelding ]
Met als bijschrift:
PLEASE SHARE THIS ALL OVER THE WORLD , FOR THE LITTLE GIRL , SHE IS JUST 6 YEARS YOUNG heart-emoticon
oooh yess she miss her little Diva heart-emoticon
a child of 5 years !
takes this young puppy 12 weeks
from the hands of a young girl, 6 years
and, it drowns in a fountain
no no the world is shit
I hope ,he never will have animals in his possession, later !!!
this all happens in Netherland
The puppy was a gift , to cheer her up a bit because her daddy died last Year ..... Poor puppy , poor little girl
Ja want als meisje van zes heb je er heel veel aan als dit internationaal gedeeld wordt. Dan gaat het je heeeeeeuuuuuuuuus niet om de aandacht
Kom aan mijn vogels en ik frituur je ballen, maar ik ga echt geen oproep op facebook doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus man die vrouw is gewoon even hysterisch, die hond had zo te lezen een ongelofelijk grote emotionele waarde. Laat haar lekker.
Die doet weer alsof die een leven heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV eigenlijk met zijn mening?
Spannend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom aan mijn vogels en ik frituur je ballen,
Wel in nieuw frituurvet mag ik hopen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom aan mijn vogels en ik frituur je ballen, maar ik ga echt geen oproep op facebook doen.
Nee, dat oude, zodat het lekker gaat infecteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel in nieuw frituurvet mag ik hopen?
Dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom aan mijn vogels en ik frituur je ballen, maar ik ga echt geen oproep op facebook doen.
Deze gebeurtenis is blijkbaar enorm traumatisch voor die vrouw, dan heb ik verder geen commentaar op hoe die persoon dat verwerkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Wa staat voor wettelijk aansprakelijkheid dus wettelijk verplicht ben het zo zat met onverantwoord volk. Als die mensen het niet netjes oplossen ben ik vd week ff niet op fb dan maar vast maar die ramen gaan d'r uit krijg diva er niet mee terug maar zat ben ik het goed zat
Ja er gebeuren dagelijks hele traumatische gebeurtenissen bij mensen en het is altijd hetzelfde type mensen die dit soort facebook oproepen plaatst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze gebeurtenis is blijkbaar enorm traumatisch voor die vrouw, dan heb ik verder geen commentaar op hoe die persoon dat verwerkt.
Gelukkig kan jeugdzorg daar ook even een bezoekje brengen.quote:Politie nog maar eens gebeld.kijkt ze de melding na zegt ze is het hondje ook werkelijk verdronken WTF ja tuurlijk mens tis geen zeehond. Maargoed heb ze heel duidelijk gemaakt dat ze er iets mee moeten doen dat ze juist bij zo'n kind nu in moeten grijpen. Ik zei luister dat kind woont bij me in de buurt was op dat moment in shock maar moet hem niet zien. Heb naya ook gezegd meis als hij hier in de straat komt niks zeggen er naar toe en vol op z'n neus. Als hij dat lef heeft dan maar zo en meisje moet v d'r woedde af dus be my guest. En ik ken ze dat doet ze.
Sowieso Oudenboschquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV eigenlijk met zijn mening?
Ja. Dit is wel sad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:22 schreef Fylax het volgende:
Kleuter verdrinkt puppy in fontein in Oudenbosch
deze?
Racisme! TR gemacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso Oudenboschinteeltdorp. Maar dat kind heeft waarschijnlijk niet eens door wat hij heeft gedaan, maar een psychische analyse zou niet verkeerd zijn. Kan ook een schreeuw om aandacht zijn wegens een matige opvoeding maar ook een toekomstige Hannibal worden, dat valt nu gewoon nog niet te zeggen.
Dat hysterische tokkiefacebookvolk mogen ze wel ruimen
Gisteren was mijn rambomarathon. De eerste is en blijft verreweg de slechtstequote:
Hoiquote:
Hij is nu op TV. Welke uit de reeks is je favoriet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gisteren was mijn rambomarathon. De eerste is en blijft verreweg de slechtste
Al hun bootjes leksteken zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hysterische tokkiefacebookvolk mogen ze wel ruimen
quote:
Het is allumaal duh schult van duh van duh pliesie die niks doet, daarom mogen wu voor eiguh regtur speleh, hurrdurr.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig kan jeugdzorg daar ook even een bezoekje brengen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig kan jeugdzorg daar ook even een bezoekje brengen.
Gahahahaha!:P #grappenvanhenkquote:zegt ze is het hondje ook werkelijk verdronken WTF ja tuurlijk mens tis geen zeehond
Ik lees het zelf niet eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HoiWeet jij of het huidige NWS-feedbacktopic ook in boekvorm uitkomt? Dan kan ik het t.z.t. nog eens rustig nalezen.
Die dat ie die kolonel gaat redden denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is nu op TV. Welke uit de reeks is je favoriet?
De meeste zijn te dom om te poepen, dus vraag me af of ze wel een bootje kunnen opblazen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al hun bootjes leksteken zeker?
Ik vind ze allemaal wel grappig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Die dat ie zelf gevangen wordt door de Russen is ook wel nice
Dat komt goed uit, mijn kleren zijn net droog. Tot zo!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Uccie het volgende:
Gatver geen hol op tv, straks maar strijken dan
Stuur maar per dronequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, mijn kleren zijn net droog. Tot zo!
Ja dag, ik heb een duur koffie apparaat, zuip maar koffie.quote:
Okquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dag, ik heb een duur koffie apparaat, zuip maar koffie.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
Tering, als ik er na morgen niet ben, ben ik op vakantie van het statiegeld
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
GC / Let the bodies hit the floor at the audition
In het Nederlands begrijp ik al geen zak van deze user, maar wtf is dit
quote:
Dan nog kom ik er geen wijs uitquote:
Yasmin altijd nummer 1quote:
En dan die staart zo lekker in je nek?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Het zou zoveel handiger zijn als die beesten niet die poep weer met hun staart uit de kattenbak mee zouden nemen
Gelukkig doen ze dat niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan die staart zo lekker in je nek?
Welke?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit lekker fillempie te kijkuh.
Dat is bijna een complimentquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Yasmin is bijna net zo grappig als Elflettering.
Het gaat over een meneer die normaal heel rustig is maar als ze hem boos maken dan wordt hij helemaal leip en gaat hij alles kapot maken.quote:
Klinkt echt totaal niet boeiend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat over een meneer die normaal heel rustig is maar als ze hem boos maken dan wordt hij helemaal leip en gaat hij alles kapot maken.
Maar hij heeft nooit problemen met de buren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat over een meneer die normaal heel rustig is maar als ze hem boos maken dan wordt hij helemaal leip en gaat hij alles kapot maken.
Hij heeft toch ook helemaal geen huis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit problemen met de buren.
In 4 loopt ie op het einde wel naar zo'n boerderij waar zijn naam op de brievenbus staat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook helemaal geen huis.
Ja, daar woont zijn vader.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
In 4 loopt ie op het einde wel naar zo'n boerderij waar zijn naam op de brievenbus staat.
We gaan wel even in dm verderquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Vroeger was het hier nog leuk. Goede gesprekken, geniale grappen etc.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Vroeger was het hier nog leuk. Goede gesprekken, geniale grappen etc.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Yoki, kijk!!![]()
http://9gag.com/gag/aOm02Dv
Zet hem dan gewoon in het topic, ipv dat je mensen van dit forum wegstuurt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Yoki, kijk!!![]()
http://9gag.com/gag/aOm02Dv
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb wel 2 broodjes met Gelderse schijven nu.
Ja maar dat kan toch niet meer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zet hem dan gewoon in het topic, ipv dat je mensen van dit forum wegstuurt.
Tevens een melding aan Danny gedaan.
[ afbeelding ]
Wat een verneuking van een hamburger.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hamburgers in een gekruid krokant jasje.
Heb je er een saus op?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een verneuking van een hamburger.
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een verneuking van een hamburger.
Nee.quote:
Nee.quote:
Gewoon een hamburger van half-om-halfgehakt dusquote:Gelderse schijf
Een variatie van de hamburger, alleen dan gemaakt van hetzelfde gekruide gehakt wat in een slavink zit.
Nee, die ik heb is gewoon rundvlees.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een hamburger van half-om-halfgehakt dus
Gewoon een gepaneerde hamburger dus?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die ik heb is gewoon rundvlees.
Ja, dat zegt ie tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een gepaneerde hamburger dus?
Das toch niet hetzelfde johquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, de moeder van LTDKV ook, maar die frituur ik toch ook niet?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van LTKDV is wel een speklap.
Met kruiden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een gepaneerde hamburger dus?
Op die 6 miljoen na wel jaquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken of ik nog wat heb liggen voor je.
Ga ik wel van uit ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien komt die zes miljoen nog?
Dat moet ie stelen van de rijke tatas, maar dat snapt hij niet want hij is geen G.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien komt die zes miljoen nog?
Hij was zeer tevreden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe is je sessie met Trigger afgelopen?
Mooi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij was zeer tevreden.
Zelfs betaald in Turkse geluiden.
Veel claxons zeker?quote:
Heiligschennisquote:
Mwa niet echt bijzonder, hou mee van andere dingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jawel, pas nog Ant-Man gezien.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa niet echt bijzonder, hou mee van andere dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn he dat ik de inkoppertjes gewoon zelf geefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |