quote:Wa staat voor wettelijk aansprakelijkheid dus wettelijk verplicht ben het zo zat met onverantwoord volk. Als die mensen het niet netjes oplossen ben ik vd week ff niet op fb dan maar vast maar die ramen gaan d'r uit krijg diva er niet mee terug maar zat ben ik het goed zat
Ja er gebeuren dagelijks hele traumatische gebeurtenissen bij mensen en het is altijd hetzelfde type mensen die dit soort facebook oproepen plaatst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze gebeurtenis is blijkbaar enorm traumatisch voor die vrouw, dan heb ik verder geen commentaar op hoe die persoon dat verwerkt.
Gelukkig kan jeugdzorg daar ook even een bezoekje brengen.quote:Politie nog maar eens gebeld.kijkt ze de melding na zegt ze is het hondje ook werkelijk verdronken WTF ja tuurlijk mens tis geen zeehond. Maargoed heb ze heel duidelijk gemaakt dat ze er iets mee moeten doen dat ze juist bij zo'n kind nu in moeten grijpen. Ik zei luister dat kind woont bij me in de buurt was op dat moment in shock maar moet hem niet zien. Heb naya ook gezegd meis als hij hier in de straat komt niks zeggen er naar toe en vol op z'n neus. Als hij dat lef heeft dan maar zo en meisje moet v d'r woedde af dus be my guest. En ik ken ze dat doet ze.
Sowieso Oudenboschquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV eigenlijk met zijn mening?
Ja. Dit is wel sad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:22 schreef Fylax het volgende:
Kleuter verdrinkt puppy in fontein in Oudenbosch
deze?
Racisme! TR gemacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso Oudenboschinteeltdorp. Maar dat kind heeft waarschijnlijk niet eens door wat hij heeft gedaan, maar een psychische analyse zou niet verkeerd zijn. Kan ook een schreeuw om aandacht zijn wegens een matige opvoeding maar ook een toekomstige Hannibal worden, dat valt nu gewoon nog niet te zeggen.
Dat hysterische tokkiefacebookvolk mogen ze wel ruimen
Gisteren was mijn rambomarathon. De eerste is en blijft verreweg de slechtstequote:
Hoiquote:
Hij is nu op TV. Welke uit de reeks is je favoriet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gisteren was mijn rambomarathon. De eerste is en blijft verreweg de slechtste
Al hun bootjes leksteken zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hysterische tokkiefacebookvolk mogen ze wel ruimen
quote:
Het is allumaal duh schult van duh van duh pliesie die niks doet, daarom mogen wu voor eiguh regtur speleh, hurrdurr.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig kan jeugdzorg daar ook even een bezoekje brengen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig kan jeugdzorg daar ook even een bezoekje brengen.
Gahahahaha!:P #grappenvanhenkquote:zegt ze is het hondje ook werkelijk verdronken WTF ja tuurlijk mens tis geen zeehond
Ik lees het zelf niet eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HoiWeet jij of het huidige NWS-feedbacktopic ook in boekvorm uitkomt? Dan kan ik het t.z.t. nog eens rustig nalezen.
Die dat ie die kolonel gaat redden denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is nu op TV. Welke uit de reeks is je favoriet?
De meeste zijn te dom om te poepen, dus vraag me af of ze wel een bootje kunnen opblazen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al hun bootjes leksteken zeker?
Ik vind ze allemaal wel grappig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Die dat ie zelf gevangen wordt door de Russen is ook wel nice
Dat komt goed uit, mijn kleren zijn net droog. Tot zo!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Uccie het volgende:
Gatver geen hol op tv, straks maar strijken dan
Stuur maar per dronequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, mijn kleren zijn net droog. Tot zo!
Ja dag, ik heb een duur koffie apparaat, zuip maar koffie.quote:
Okquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dag, ik heb een duur koffie apparaat, zuip maar koffie.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
Tering, als ik er na morgen niet ben, ben ik op vakantie van het statiegeld
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
GC / Let the bodies hit the floor at the audition
In het Nederlands begrijp ik al geen zak van deze user, maar wtf is dit
quote:
Dan nog kom ik er geen wijs uitquote:
Yasmin altijd nummer 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |