Dat heet nu Canal Pride om de niet zo homo's niet voor hun sensuele hoofd te stoten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:53 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind je van de Gay Pride, Fylax? Misschien kan dat mijn volgende tirade worden.
Ik ken geen homo's die vinden dat dit echt iets doet voor acceptatie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:53 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind je van de Gay Pride, Fylax? Misschien kan dat mijn volgende tirade worden.
Werkt averechts, waar ik nog een heel goed topic over heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken geen homo's die vinden dat dit echt iets doet voor acceptatie.
Je kunt het misschien ook hebben over navelpiercings.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:53 schreef timmmmm het volgende:
Die zijn geil.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kunt het misschien ook hebben over navelpiercings.
Ja die zeggen, nu denken bekrompen mensen dat ik alleen met een roze string en veren aan door het leven ga. Ik vond dat op zich wel een goed idee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werkt averechts, waar ik nog een heel goed topic over heb.
Henkteling denkt nu dat ik hommofoob ben.
Pics van die verenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die zeggen, nu denken bekrompen mensen dat ik alleen met een roze string en veren aan door het leven ga. Ik vond dat op zich wel een goed idee.
Wij denken natuurlijk ook allemaal dat henkletterig xenofoob is, dus no stressquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werkt averechts, waar ik nog een heel goed topic over heb.
Henkteling denkt nu dat ik hommofoob ben.
Ik kreeg kortsluiting in mijn brains omdat ik de link niet kan leggen tussen mannen en navelpiercings.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zijn navelpiercings bij mannen ook geil?
Waarom zou een man geen navelpiercing kunnen nemen als hij dat graag wil?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kreeg kortsluiting in mijn brains omdat ik de link niet kan leggen tussen mannen en navelpiercings.
Wil jij graag een navelpiercing, Fylax?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou een man geen navelpiercing kunnen nemen als hij dat graag wil?
Neen, maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wil jij graag een navelpiercing, Fylax?
Niet voor iedereen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Fylax is wel enorm progressief. Ik denk dat hij over een paar jaar vooraan staat op de barricade om te vechten voor mensenrechten voor iedereen.
Zoals de Sahara ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zijn navelpiercings bij mannen ook geil?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
Fielaks is gewoon een soort junior Wilders, alles is prima zolang ze maar geen kleurtje hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |