abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154902755
Ja, treurig.

Enkeltje gesloten inrichting voor deze kleuter.
(she/her)
pi_154902791
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:24 schreef Fylax het volgende:
Ja, treurig.

:').
pi_154902858
Zo te lezen gaat die jongen wel over een jaar of 10 een winkelcentrum afknallen.
pi_154902922
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:28 schreef Specularium het volgende:
Zo te lezen gaat die jongen wel over een jaar of 10 een winkelcentrum afknallen.
Daarom preventief opsluiten.
(she/her)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:32:44 #106
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_154902988
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:24 schreef Fylax het volgende:
Ja, treurig.

Wat kortzichtig van je. Het kind is 5 joh, die heeft geen idee waar ie mee bezig is.

Gewoon goed opvoeden en dan is er niks aan het handje
Laffe huichelaar
pi_154903007
psychopaat in de dop
pi_154903108
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat kortzichtig van je. Het kind is 5 joh, die heeft geen idee waar ie mee bezig is.

Gewoon goed opvoeden en dan is er niks aan het handje
Ze mogen die kleuter wel goed in de gaten houden. :{
(she/her)
pi_154903119
Nu een hond en over 10 jaar een kind. :{
(she/her)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:40:17 #110
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_154903157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:38 schreef Fylax het volgende:
Het is beduidend waarschijnlijker dat hij nu een kind had gepakt natuurlijk
Laffe huichelaar
pi_154903278
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:38 schreef Fylax het volgende:
Over 15 jaar hond en kind tegelijk.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:45:42 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_154903289
Even zonder grappen jongens, dit is een van de weinige dingen die ik oprecht meen.

Dat joch is 5. Die heeft geen idee van de betekenis van diepgaande begrippen als leven en dood. Daarbij kan hij de gevolgen van zijn daden natuurlijk helemaal niet inschatten. Hii verdrinkt nu een hond en dat is heel erg, maar zo'n kind heeft geen benul van de ernst van zo'n daad.

Normale kinderen is op die leeftijd geleerd dat je elkaar geen auw moet doen. Dit kind blijkbaar niet, dus goed opgevoed is ie niet. Maar op die leeftijd is het ook gewoon heel normaal dat je elkaar dan toch een beetje auw doet. Onder de verkeerde omstandigheden, als er bijvoorbeeld een grootouder overleden is wat hij niet helemaal begrijpt en wat hem niet goed uitgelegd is, kan het tot zo iets engs leiden. Laat die jongen lekker bij een kinderpsycholoog langsgaan en dan is er niks meer aan de hand.

Pleiten voor preventieve opsluiting of hem een psychopaat noemen is bijzonder dom. Het arme jong
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:47:24 #113
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_154903339
Ik vind de hoeveelheid mensen die ik overal in reacties lees hier, op de FP, op FB etc etc die dat joch op een of andere manier wat aan willen doen (verdrinken, onderduwen, slaan, opsluiten etc) doodeng. Mongolen allemaal
Laffe huichelaar
pi_154903372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de hoeveelheid mensen die ik overal in reacties lees hier, op de FP, op FB etc etc die dat joch op een of andere manier wat aan willen doen (verdrinken, onderduwen, slaan, opsluiten etc) doodeng. Mongolen allemaal
Dat sowieso, maar dat heb ik met vele vormen van doodsverwensingen.
pi_154903377
quote:
Om nog maar te zwijgen over het baasje van dat hondje. Smerige aandachtshoer.
pi_154903381
quote:
Mee eens, we leven niet in de middeleeuwen. Maar hij heeft wel hulp nodig.
pi_154903412
Denk alleen niet dat dit zo onschuldig is als je nu zegt.

Bij sommige figuren is het al op jonge leeftijd duidelijk dat er iets goed mis is.
Kun je die signalen beter serieus nemen, wat niet betekent dat hij dan maar opgesloten wordt.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:50:01 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_154903417
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over het baasje van dat hondje. Smerige aandachtshoer.
Ik heb die facebook eens doorgenomen... Om van te huilen
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:50:31 #119
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_154903430
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Even zonder grappen jongens, dit is een van de weinige dingen die ik oprecht meen.

Dat joch is 5. Die heeft geen idee van de betekenis van diepgaande begrippen als leven en dood. Daarbij kan hij de gevolgen van zijn daden natuurlijk helemaal niet inschatten. Hii verdrinkt nu een hond en dat is heel erg, maar zo'n kind heeft geen benul van de ernst van zo'n daad.

Normale kinderen is op die leeftijd geleerd dat je elkaar geen auw moet doen. Dit kind blijkbaar niet, dus goed opgevoed is ie niet. Maar op die leeftijd is het ook gewoon heel normaal dat je elkaar dan toch een beetje auw doet. Onder de verkeerde omstandigheden, als er bijvoorbeeld een grootouder overleden is wat hij niet helemaal begrijpt en wat hem niet goed uitgelegd is, kan het tot zo iets engs leiden. Laat die jongen lekker bij een kinderpsycholoog langsgaan en dan is er niks meer aan de hand.

Pleiten voor preventieve opsluiting of hem een psychopaat noemen is bijzonder dom. Het arme jong
Eens, dit zegt meer over de ouders dan over deze peuter
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_154903463
quote:
Ik was vooral verbijsterd en verbaasd en nog steeds zo verdrietig . Maar willen jullie aub ophouden met berichten te sturen dat de dader ook verdronken moet worden of welke afschuwelijke gedachten jullie ook hebben. We hebben het hier over een kindje van 5 jaar. Een kindje dat psychische problemen heeft. Echt jullie z'n in m'n ogen zelf sadisten met zieke gedachtes. En vraag me ook niet dat ik haar naam adres naam kind of Facebook bekend maak. Nee als jullie zo laag van niveau z'n jullie probleem. Ik ben er niet op uit om een gezin nog meer in de problemen te helpen. Ik hoop dat jeugdzorg en politie hier iets van leren. En niet alleen hun hulp bieden maar ook niet vergeten dat m'n dochtertje nog maar 6 is. En wel iets heel heftigs heeft mee moeten maken. M'n Facebook is voor mij niet te overzien maar mocht ik er een uitpakken die zo laag van niveau is en dat kindje het ergste van het ergste wenst sorry jullie knikker ik er gelijk af wij hebben steun aan jullie medeleven niet aan jullie haat
Met deze post van haar is niet zo veel mis.
pi_154903511
Mag ik natuurlijk weer niet lachen dat dat kind Shenaya heet?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:53:19 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_154903516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Denk alleen niet dat dit zo onschuldig is als je nu zegt.

Bij sommige figuren is het al op jonge leeftijd duidelijk dat er iets goed mis is.
Kun je die signalen beter serieus nemen, wat niet betekent dat hij dan maar opgesloten wordt.
Jeugdzorg gaat er nu natuurlijk ool naar kijken, en dat is heel hoed. Er gaat duidelijk iets mis in de opvoeding en/of ontwikkeling. Maar het kind is 5, je kan hem dit niet echt kwalijk nemen. Niet op de manier die ik hier lees, met de knul die hier aan de ene kant over iets van 2 jaar terug zei 'maar toen was ik nog veertien!' en aan de andere kant iemand in een gesloten inrichting wil gooien en preventief wil opsluiten om iets van een kind van 5 of pax die het een psychopaat noemt.

Schei toch uit, daar kan ik me echt boos om maken
Laffe huichelaar
pi_154903539
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Met deze post van haar is niet zo veel mis.
Ze had dat gewoon nooit op facebook moeten plaatsen, dat is voor dat jochie van 5 ook niet echt goed.

Ook gelijk weer het gekanker dat de politie niks doet, terwijl het hondje nog amper was opgedroogd, verwacht ze dan dat er meteen een wit busje komt om dat jong met een dwangbuis af te voeren?
pi_154903549
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jeugdzorg gaat er nu natuurlijk ool naar kijken, en dat is heel hoed. Er gaat duidelijk iets mis in de opvoeding en/of ontwikkeling. Maar het kind is 5, je kan hem dit niet echt kwalijk nemen. Niet op de manier die ik hier lees, met de knul die hier aan de ene kant over iets van 2 jaar terug zei 'maar toen was ik nog veertien!' en aan de andere kant iemand in een gesloten inrichting wil gooien en preventief wil opsluiten om iets van een kind van 5 of pax die het een psychopaat noemt.

Schei toch uit, daar kan ik me echt boos om maken
Fylax heeft ook gewoon een heerlijke onderbuik.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:54:34 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_154903555
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Eens, dit zegt meer over de ouders dan over deze peuter
Beetje onachtzaamheid is op die leeftijd al genoeg. Kan makkelijk nog rechtgezet wordeb
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')