Wie merkte dat op hij of jij?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dronken en te lang blijven. En opmerken dat het kind niet gelukkig is met de situatie.
Okee wat zou het kind willen als je het uit die situatie zou halen?quote:
Volgende keer toch maar iets beter oppassen met zeggen dat iemand geen vlieg kwaad doet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:13 schreef Manke het volgende:
[..]
bekende van hem?
Had gehoord dat hij af was gegleden, maar niet van dat extreem rechts en nazi shit.
Ik kan en kon niet werkelijk dat kind helpen. Ik kan wel iets stoppen. Daar. Ik weet verder niet waar je over hebt. Moet ik zo 'n kind adopteren?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Okee wat zou het kind willen als je het uit die situatie zou halen?
Denk dat het zo is als met een hond al trapt de eigenaar hem half dood zal die nog naar zijn baas terug willen.
Met het kind weer ik niet, of het bij een zorginstantie beter af zou zijn?
Hoef of heb het gelukkig nooit hoeven meemaken?
Zou ik echter zelf de kans hebben om zo een kind op te vangen deed ik het, trots dat ik van mening ben al ben ik nog zo goed ervoor.
Dat het als het volwassen is nog op zoek zou gaan naar zijn echte ouders,en misschien mij de naam nog niet meer in zij zeiken deed?
"deed", geen idee van de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar iets beter oppassen met zeggen dat iemand geen vlieg kwaad doet.
Dan zou je wel echt het kind uit de problemen helpen of niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:58 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik kan en kon niet werkelijk dat kind helpen. Ik kan wel iets stoppen. Daar. Ik weet verder niet waar je over hebt. Moet ik zo 'n kind adopteren?
Wat moet ik verder doen dan volgens jou?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan zou je wel echt het kind uit de problemen helpen of niet?
Nou heb je het gestopt,voor hoe lang denk je zelf?
Er zijn natuurlijk een heleboel situaties waarin agenten met hun persoonlijkheid heel veel kunnen betekenen. Maar ook als je geschikte mensen hebt aangenomen moet je die beschermen, tegen de boze buitenwereld, tegen elkaar en zelfs tegen zichzelf.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:07 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
niet helemaal met je eens, zoals jij het schetst zouden we met robots beter af zijn. of met honden.
m.i. is de oplossing het salaris aanzienlijk te verhogen, zodat er bij de selectie alleen nog geschikte kandidaten worden aangenomen.
Dat kan ik je niet zeggen, weet nog niet eens wat ik zou doen in die situatie?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:06 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Wat moet ik verder doen dan volgens jou?
Ik was er ziek van. Het enige wat ik kon bedenken was die man uit de kroeg zetten. Top? Nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet zeggen, weet nog niet eens wat ik zou doen in die situatie?
Wat was je oordeel zelf op dat moment, had volgens jou dat kind het al vaker meegemaakt?
En mag zo een belediging uitgelokt worden?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk een heleboel situaties waarin agenten met hun persoonlijkheid heel veel kunnen betekenen. Maar ook als je geschikte mensen hebt aangenomen moet je die beschermen, tegen de boze buitenwereld, tegen elkaar en zelfs tegen zichzelf.
Je kunt als organisatie bijvoorbeeld zeggen zoek zelf maar uit of je iemand een PV geeft voor belediging als je uitgescholden wordt. Maar dan verplaats je het probleem naar de agent, die moet dan of kinderachtig zijn, of zich laten uitschelden. Sterker nog, dan moeten ze zich allemaal maar laten uitschelden, want de pollitie staat voor meer dan alleen die individuele situatie waarin de agent mag beslissen.
Als je dan van bovenaf zegt dat je standaard een boete geeft bij belediging, dan voert die agent gewoon orders uit, en is het niet kinderachtig van hem. Het is niet persoonlijk meer, hij doet gewoon zijn werk, en tegelijk stel je een nieuwe maatschappelijke norm: je beledigt geen agenten. Dat is iets wat over jaren doorwerkt en normbevestiging is niet iets wat een agent in zijn eentje kan doen, dan moet je hem ook niet die verantwoordelijkheid geven.
Als je mensen veel vrijheid geeft in zo'n functie maak je ze ook veel kwetsbaarder, en je maakt de hele organisatie kwetsbaarder. De beslissing of je op een vluchtende man mag schieten moet je ook zoveel mogelijk uit handen van het individu nemen, want anders is die helemaal zelf verantwoordelijk voor zo'n ingrijpende beslissing. Daar bescherm de agent dus ook mee.
Totaal irrelevant dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:00 schreef Manke het volgende:
[..]
"deed", geen idee van de afgelopen 10 jaar.
Ben je dan wel een geschikte kroegbaas?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:11 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik was er ziek van. Het enige wat ik kon bedenken was die man uit de kroeg zetten. Top? Nee.
Nee. Maar jij hebt de oplossing ook niet. Geen enkele kroegbaas.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben je dan wel een geschikt kroegbaas?
Die horen zich toch alles aan van ellende tot lachen tot de krampen komen?
Daarvoor ben ik ook geen kroegbaas he!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:14 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Nee. Maar jij hebt de oplossing ook niet. Geen enkele kroegbaas.
Niet als eigenaar. Ik heb weleens achter de bar gestaan. Dat werkt niet.
Wij beiden dan niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik ook geen kroegbaas he!
Ik weet niet wat je er nu weer allemaal voor irrelevante zaken bij probeert te halen John. Het is feitelijk heel simpel;quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een portier of bewaker het gaat over de tweede kamer, weet je nog die agent die dat kind in zijn achtertuin begraven had?
http://nieuws-uitgelicht.(...)en-politieagent.html
Aan wie geeft een agent niet zijn wapen dan af?
Marechaussee misschien niet?
Aan wie geeft deze dan wel zijn wapen af?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er nu weer allemaal voor irrelevante zaken bij probeert te halen John. Het is feitelijk heel simpel;
- Een politieagent draagt een wapen;
- Een politieagent geeft zijn wapen niet af aan een willekeurige burger;
- De beveiliging van de Tweede Kamer wordt verzorgd door een beveiligingsbedrijf;
- Bewakers van dat beveiligingsbedrijf zijn in principe gewoon burgers zoals jij en ik, ze hebben geen extra bevoegdheden;
- Conclusie: een politieagent geeft zijn wapen niet af.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:53 schreef k_man het volgende:
John, masterephon, kunnen jullie beide ophouden om werkelijk elk topic te vervuilen met je off topic gelul? Jullie hebben het in dit topic nu al gehad over apk-keuringen, dronken mensen weigeren in de kroeg en nog allerlei andere onzin. Hou je gewoon bij het onderwerp.
Dit ging over het topic daar dacht iemand iets beter te weten, nou het zal een goede zijn die mij de mond snoert.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kijk je al eens blik op de weg?
Laatst was er een vrouw op, mevrouw U auto doet raar aan de achterkant, iets met stuiteren of zo.
Geef een bekeuring of houd je bek, die auto kon wel eens net van de APK keuring zijn gekomen?
En als goedgekeurd wie zijn zij dan om dat te beweren?
Ik ga niet meer op je getroll in John, het is mooi geweest.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:40 schreef john2406 het volgende:
Dit ging over het topic daar dacht iemand iets beter te weten, nou het zal een goede zijn die mij de mond snoert.
Het gaat niet om 'de mond snoeren'. Je wordt er (zeer terecht) op gewezen dat het prettig is als je bij het onderwerp blijft dat in het topic wordt besproken. Als je het over andere dingen wil hebben: doen, open er een topic over.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
Dit ging over het topic daar dacht iemand iets beter te weten, nou het zal een goede zijn die mij de mond snoert.
Lees die quote nog eens door, daar stond geef een bekeuring of houd je bek.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'de mond snoeren'. Je wordt er (zeer terecht) op gewezen dat het prettig is als je bij het onderwerp blijft dat in het topic wordt besproken. Als je het over andere dingen wil hebben: doen, open er een topic over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |