abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154924917
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Deze?
http://nos.nl/artikel/202(...)g-kamer-niet-in.html

Volgens mij heeft die zelf lak aan regels, teminste zo lees ik het!
Hij houdt zich juist keurig aan de regels. Het zou nogal een rare boel worden als politiemensen hun wapen zomaar gaan afgeven aan een of andere beveiliger. Straks zegt de portier van de kroeg ook dat agenten alleen naar binnen mogen als ze hun wapen afgeven.
pi_154924937
quote:
3s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik lees overal dat het nu niet verboden is. :)
Het is geen normaal gebruik.
pi_154924965
Wat er ook aan de hand is is de agressie tegen o.a. politie. En wat moet of doe je dan?
pi_154924974
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Hij houdt zich juist keurig aan de regels. Het zou nogal een rare boel worden als politiemensen hun wapen zomaar gaan afgeven aan een of andere beveiliger. Straks zegt de portier van de kroeg ook dat agenten alleen naar binnen mogen als ze hun wapen afgeven.
Gelukkig waren die beveiligers beter opgeleid dus, geen wapen is geen wapen, volgens mij mag de minister van justitie nog niet in de kamer met een wapen.
Fijne boel als een korpschef dat dan wel mag!

En die kroeg vergelijking is dat omdat je niet uit je woorden komt?
Geef me maar veel kans om die link te plaatsen hoor, ik doe het iedere keer weer!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2015 13:17:48 ]
pi_154924996
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Gelukkig waren die beveiligers beter opgeleid dus, geen wapen is geen wapen, volgens mij mag de minister van justitie nog niet in de kamer met een wapen.
Zijn er incidenten geweest op dat gebied?
pi_154925043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:16 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Zijn er incidenten geweest op dat gebied?
Ik zou het niet weten, misschien wel niet omdat de beveiliging zo streng daar is?
pi_154925057
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, misschien wel niet omdat de beveiliging zo streng daar is?
Ik ken het incident niet.
pi_154925108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:19 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Ik ken het incident niet.
Ik weet niet hoe ik zou gehandeld hebben in dit geval, misschien wel drie keer verzoeken en bij derde keer niet ........?
pi_154925138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:21 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik zou gehandeld hebben in dit geval, misschien wel drie keer verzoeken en bij derde keer niet ........?
Ja. Dit moet stoppen. Dat is duidelijk. In het geval van die man pas vind ik de nazorg ergerlijker dan de daad op zich.
pi_154925332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:16 schreef john2406 het volgende:
Natuurlijk draagt de minister geen wapen. Dat hoort niet bij zijn functie en daar is-ie niet voor opgeleid. Politieagenten dragen wel een wapen, dat maakt onderdeel uit van hun beroep. En ze worden niet geacht hun wapen zo maar af te geven als een willekeurig persoon daarom vraagt.

quote:
En die kroeg vergelijking is dat omdat je niet uit je woorden komt?
Geef me maar veel kans om die link te plaatsen hoor, ik doe het iedere keer weer!
Waarom zou een agent zijn wapen dan wel moeten afgeven aan een bewaker en niet aan een portier? Een bewaker heeft geen andere bevoegdheden dan een portier, of welke andere burger dan ook.
pi_154925369
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:21 schreef john2406 het volgende:

[..]

Maar wat is het verhaal over die kroeg dan?
pi_154925409
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:30 schreef k_man het volgende:

[..]

Natuurlijk draagt de minister geen wapen. Dat hoort niet bij zijn functie en daar is-ie niet voor opgeleid. Politieagenten dragen wel een wapen, dat maakt onderdeel uit van hun beroep. En ze worden niet geacht hun wapen zo maar af te geven als een willekeurig persoon daarom vraagt.

[..]

Waarom zou een agent zijn wapen dan wel moeten afgeven aan een bewaker en niet aan een portier? Een bewaker heeft geen andere bevoegdheden dan een portier, of welke andere burger dan ook.
Het gaat hier niet om een portier of bewaker het gaat over de tweede kamer, weet je nog die agent die dat kind in zijn achtertuin begraven had?
http://nieuws-uitgelicht.(...)en-politieagent.html
Aan wie geeft een agent niet zijn wapen dan af?
Marechaussee misschien niet?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2015 13:49:31 ]
pi_154925446
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:32 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Maar wat is het verhaal over die kroeg dan?
Een kroeg of winkel mag helemaal niemand weigeren en al helemaal niet als het niet aan de deur kenbaar gemaakt word denk ik?
Of als iemand geen winkel of kroeg verbod heeft, volgens mij geld dat onder de openbaren regeling?
pi_154925456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om een portier of bewaker het gaat over de tweede kamer, weet je nog die agent die dat kind in zijn achtertuin begraven had?
Aan wie geeft een agent niet zijn wapen dan af?
Marechaussee misschien niet?
Aan niemand. Je bent er verantwoordelijk voor. Maar zeker niet aan een burger die in de beveiliging zit.
pi_154925476
Opknopen die joden.
Broederliefde.
pi_154925479
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Een kroeg of winkel mag helemaal niemand weigeren en al helemaal niet als het niet aan de deur kenbaar gemaakt word denk ik?
Of als iemand geen winkel of kroeg verbod heeft, volgens mij geld dat onder de openbaren regeling?
Zeker wel in de kroeg. IK bepaal als eigenaar wie binnenkomt.
pi_154925486
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:35 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Aan niemand. Je bent er verantwoordelijk voor. Maar zeker niet aan een burger die in de beveiliging zit.
Dan moet je er niet wezen, volgens mij heeft de marechaussee, meer te zeggen als een agent, teminste als mijn kennis me goed voorgelicht heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2015 13:37:38 ]
pi_154925508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:36 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Zeker wel in de kroeg. IK bepaal als eigenaar wie binnenkomt.
Dat weet ik nog zo net niet?
Als deze zich gedraagt?
pi_154925599
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat weet ik nog zo net niet?
Als deze zich gedraagt?
Dan is er ook geen reden of probleem. Maar ik heb wel eens een man met een kind in de kroeg gehad. De man dronk teveel. Dat accepteer ik niet.
pi_154925641
Kijk eens met wat voor mooie wapens die rondlopen.

http://www.google.nl/sear(...)PrkccCFQYbHgodx7QDCg

Daar zou menig agent jaloers op zijn denk ik?
pi_154925722
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:40 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Dan is er ook geen reden of probleem. Maar ik heb wel eens een man met een kind in de kroeg gehad. De man dronk teveel. Dat accepteer ik niet.
Ik hoef dat oordeel gelukkig niet te vellen, maar wat was teveel in dat geval?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2015 13:47:01 ]
pi_154925802
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:02 schreef Manke het volgende:
17 juli

[..]

http://www.dichtbij.nl/wa(...)ing-wormerplein.aspx

20 juli

[..]

http://www.dichtbij.nl/wa(...)ing-wormerplein.aspx

Verhaal van een ooggetuige

[..]

Bron:Mogelijke ooggetuige via FB

Vandaag overleden, gehoord van een vriend. Was tevens een maat van mij van vroeger, gast deed geen vlieg kwaad.
Een belangrijke toevoeging voor de openingsreactie, als er een tweede deel zou komen dan stel ik voor dat de persoon die het volgende deel opent dit toevoegt. Dit artikel verscheen nadat de politie Mitch Henriquez vermoordde.

http://www.volkskrant.nl/(...)t-verboden~a4098841/
Samenvatting: in New York is deze nekklem verboden (te veel 'ongelukken'), in Nederland is het nog steeds toegestaan. Het wordt echter al een tijdje niet aangeleerd op de politieschool en de oudere agenten die het wel leerden hebben het niet goed geoefend, ze hebben een keertje met 40% tegenstand (een andere politieagentleerling) laten zien dat ze het kunnen, bij 100% tegenstand (een verdachte) is het een heel ander verhaal. De nekklem wordt niet gebruikt met het doel om iemand te immobiliseren maar met het doel iemand te verwurgen.
"Bij een nekklem wordt de keel van een verdachte in de holte van de elleboog geklemd en wordt de keel of hals (inclusief halsslagaders) dichtgeknepen zodat iemand rustig wordt."

Het ministerie van Justitie en de vakbond van politie-agenten willen van geen wijken weten, elk rationeel mens komt tot de conclusie dat als de Nederlandse politie er de afgelopen tientallen jaren niet in slaagde om te voorkomen dat regelmatig iemand ernstig letsel oploopt of overlijdt doordat een politie-agent die nekklem gebruikt dat het dan de komende jaren hooguit erger zal worden aangezien juist de combinatie van een gebrek aan training (0) en het wel gebruiken het meest gevaarlijke is. Dat geldt trouwens in het algemeen, je kan beter worden gearresteerd door 2 ervaren judoka's dan door meerdere politie-agenten die 0,0 beheersing hebben, in het eerste geval zal je waarschijnlijk niet gewond geraken, in het tweede geval is de kans daarop aanzienlijk groot.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154925804
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:42 schreef john2406 het volgende:
Kijk eens met wat voor mooie wapens die rondlopen.

http://www.google.nl/sear(...)PrkccCFQYbHgodx7QDCg

Daar zou menig agent jaloers op zijn denk ik?
Zijn ook onderdeel van Defensie dus logisch dat ze met zulke wapens rond lopen
pi_154925821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:44 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik hoef dat oordeel gelukkig niet te vellen, maar wat was teveel in dat geval?
Dronken en te lang blijven. En opmerken dat het kind niet gelukkig is met de situatie.
pi_154925928
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:47 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Zijn ook onderdeel van Defensie dus logisch dat ze met zulke wapens rond lopen
Die hebben dan uiteraard ook de opleiding, en of die wel rennen kunnen laat ik maar buiten beschouwing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')