Wat moet je met je handen doen, in zo'n situatie hè.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:09 schreef AchJa het volgende:
Was deze al voorbij gekomen uit dat eerste filmpje?
Gewoon met je handen in je zak staan kijken hoe de hele kutzooi omdondert...![]()
[ afbeelding ]
Waterballonnengevecht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze naar heel iets anders keek, terwijl ze gilde, maar dat tegelijkertijd die kranen om sodemieterden?
het zal je wijf zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is de inmiddels beroemde vrouw die aan het gillen was:
[ afbeelding ]
Ik begrijp het an sich wel, toch heel heftig wat je ziet.
Nu nog de foto van de man die zegt: rustig...
Nee, die zijn opgedroogd door het warme weer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door het schreeuwen zijn haar tieten verdwenen.
De spanbandjes wat strakker zetten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat moet je met je handen doen, in zo'n situatie hè.
Er zal wel meer dan 1 persoon het gezien hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hulpdiensten bellen? Ook beter dan filmen.
We weten er niets van nog. Zal uitgraven worden denk ik, maar eerst die mast stutten wrs.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk nog geen doden gevallen?
Niks, vind het lekker droog. Die vent links springt alle kanten op...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat moet je met je handen doen, in zo'n situatie hè.
Te laat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De spanbandjes wat strakker zetten.
Na drie uur al de eerste grappenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door het schreeuwen zijn haar tieten verdwenen.
ONZ?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Hilarisch, al die grappen. Voor mensen die zich de leukste thuis voelen, heeft FOK! een speciaal forum
Net als die bewakingscamerabeelden..laden ze niet. Te druk voor rtl?quote:
Ik snap niet zo waar de behoefte vandaan komt om grappen te maken bij tragische momenten, maar inderdaad, doe dat lekker ergens anders.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Hilarisch, al die grappen. Voor mensen die zich de leukste thuis voelen, heeft FOK! een speciaal forum
Filmen natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo'n autist. Je kunt dan op dat moment toch niks meer doen.
Heb hem hier als bestand, geen idee waar ik die kan uploaden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Net als die bewakingscamerabeelden..laden ze niet. Te druk voor rtl?
Zegt de mod die vaak zeer misplaatste grappen maaktquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Geert Wilders natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:19 schreef Woods het volgende:
Ben benieuwd wie voor deze zooi gaat opdraaien [ afbeelding ]
Ik zeg doenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Na drie uur al de eerste grappen. Moet kunnen
Dat hoort erbij.. dat heet relativeren en veel mensen doen dat als er iets ergs gebeurd is...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waar de behoefte vandaan komt om grappen te maken bij tragische momenten, maar inderdaad, doe dat lekker ergens anders.
Men wacht nog op een type Benno Baksteen, maar dan iemand die verstand heeft van kranen denk ik.quote:
Interessanter is de vergunning.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
E zal echt wel ruim van te voren een TRA (taak-risico-analyse) door de ORM (Operational Risk manager) gemaakt zijn en ook bij de start wel een LMRA (Last Minute Risk Analysis).
Daarmee is de theoretische veiligheid gegarandeerd.
Het is gewoon een manier om ergens mee om te gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waar de behoefte vandaan komt om grappen te maken bij tragische momenten, maar inderdaad, doe dat lekker ergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |