Kan zijn dat ze naar heel iets anders keek, terwijl ze gilde, maar dat tegelijkertijd die kranen om sodemieterden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:07 schreef Studiotje het volgende:
Mevrouw de schreeuwer was bij Een Vandaag... "Ik ben nog steeds in shock."ik weet alleen niet waar ze naar kijkt.
[ afbeelding ]
Hulpdiensten bellen? Ook beter dan filmen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is idd niet alsof je iets kan doen
Wat moet je met je handen doen, in zo'n situatie hè.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:09 schreef AchJa het volgende:
Was deze al voorbij gekomen uit dat eerste filmpje?
Gewoon met je handen in je zak staan kijken hoe de hele kutzooi omdondert...![]()
[ afbeelding ]
Waterballonnengevecht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze naar heel iets anders keek, terwijl ze gilde, maar dat tegelijkertijd die kranen om sodemieterden?
het zal je wijf zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is de inmiddels beroemde vrouw die aan het gillen was:
[ afbeelding ]
Ik begrijp het an sich wel, toch heel heftig wat je ziet.
Nu nog de foto van de man die zegt: rustig...
Nee, die zijn opgedroogd door het warme weer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door het schreeuwen zijn haar tieten verdwenen.
De spanbandjes wat strakker zetten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat moet je met je handen doen, in zo'n situatie hè.
Er zal wel meer dan 1 persoon het gezien hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hulpdiensten bellen? Ook beter dan filmen.
We weten er niets van nog. Zal uitgraven worden denk ik, maar eerst die mast stutten wrs.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk nog geen doden gevallen?
Niks, vind het lekker droog. Die vent links springt alle kanten op...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat moet je met je handen doen, in zo'n situatie hè.
Te laat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De spanbandjes wat strakker zetten.
Na drie uur al de eerste grappenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door het schreeuwen zijn haar tieten verdwenen.
ONZ?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Hilarisch, al die grappen. Voor mensen die zich de leukste thuis voelen, heeft FOK! een speciaal forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |