Het gaat dan over redelijk simpele dingen. Dan moet je wel een vak kennen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:32 schreef john2406 het volgende:
Wat verstaat men onder nuttig?
Denk al is het nog zo klein of weinig met weet pas wat men mist als men het niet meer heeft?
Dat hoeft nog niet denk ik als je al iemand gedienstig bent die een vak kent en niet zonder zijn knecht kan lijkt me dat je al gebruikt wordt voor iets.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:34 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het gaat dan over redelijk simpele dingen. Dan moet je wel een vak kennen.
Begin al erg dicht bij risico leeftijd te komen. Jonge deerntjes zijn veel nuttiger dan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou ja niet nuttig voor de mensheid, aan je profiel zou ik zeggen je bent een vrouw, neem aan dat je kinderen kunt baren?
Rond de 40 dus dan, ik zou het niet vermeld hebben als ik een vrouw was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Begin al erg dicht bij risico leeftijd te komen. Jonge deerntjes zijn veel nuttiger dan.
37. En zie niet in waarom ik dat niet zou vermelden, het is geen schande ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Rond de 40 dus dan, ik zou het niet vermeld hebben als ik een vrouw was.
Met eitjes van anderen toch wel of niet?
Draagmoeder bedoel ik daarmee.
Ik weet niet waar je woont hoor, maar als zeeland groningen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:29 schreef arjan1112 het volgende:
Als 98% van de bevolking ineens weg zou zijn en nederland maar 340.000 inwoners zou hebben.
Dan zou de resterende bevolking boer worden denk ik.
Het zou wel een erg fijn land zijn met maar 340.000 inwoners. Veel natuur, weinig verkeer
Dat is het ook een nare gedachte niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het nogal een nare gedachte, 98% van je familie en vrienden weg, 98% van de mensen weg, ofwel dood. Wordt nogal luchtig over gedaan
Je kan het toch wel puur vanuit een hypothetische situatie bekijken? dat de overgebleven 2% in uiterst diepe onvoorstelbare rouw is gedompeld is een gegeven lijkt me. De kans dat je van die overgebleven 2% iemand echt kent is bij mij in ieder geval uiterst klein.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het nogal een nare gedachte, 98% van je familie en vrienden weg, 98% van de mensen weg, ofwel dood. Wordt nogal luchtig over gedaan
De natuur neemt het sneller terug dan je denkt, na een jaar of 2 a 3 zal het meeste wegdek e.d. al overwoekerd zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont hoor, maar als zeeland groningen of wat dan ook.
Dan zou ik toch wel boven NAP willen wonen, denk me dat de waterkeringen dan ook niet meer werken of onderhouden worden.
Veel natuur, de helft of meer, de helft ligt vol met wegdek, zal wel lang duren voordat de natuur het zich terug genomen heeft.
Zou de zee zich ook terug nemen wat haar genomen is?
Wil wel zelf kunnen kiezen wie overblijven en wie niet. Maar zou het op 50% gooien, misschien is het ook wel te doen met 75% weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat vind ik eigenlijk een nog huiveringwekkende gedachtequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Wil wel zelf kunnen kiezen wie overblijven en wie niet. Maar zou het op 50% gooien, misschien is het ook wel te doen met 75% weg.
Daar krijg ik samen met Piet enge gedachten over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Wil wel zelf kunnen kiezen wie overblijven en wie niet. Maar zou het op 50% gooien, misschien is het ook wel te doen met 75% weg.
Nou ja, dat iig je vrienden en familie overblijven dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een nog huiveringwekkende gedachte
Willekeurig heeft erg nare gevolgen. Als je kan kiezen kan je kiezen op nut e.d., is niet leuk, maar zorgt wel voor een betere overlevingskans en een kans op een goede toekomst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:42 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Daar krijg ik samen met Piet enge gedachten over.
Dat valt nogal tegen, kijk maar eens fotos van tsjernobyl en omgeving.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:39 schreef erodome het volgende:
[..]
De natuur neemt het sneller terug dan je denkt, na een jaar of 2 a 3 zal het meeste wegdek e.d. al overwoekerd zijn.
En ik en mijn vrienden dan? Naast Piet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, dat iig je vrienden en familie overblijven dan.
Je beseft je dat je het over genocide op een nooit eerder voorgekomen schaal hebt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Willekeurig heeft erg nare gevolgen. Als je kan kiezen kan je kiezen op nut e.d., is niet leuk, maar zorgt wel voor een betere overlevingskans en een kans op een goede toekomst.
Je mag het alleen vanuit jezelf bekijken, dat is het addertje onder het gras.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:44 schreef mastertephon het volgende:
[..]
En ik en mijn vrienden dan? Naast Piet.
Laten we maar gewoon gaan voor geen keuzes moeten maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Willekeurig heeft erg nare gevolgen. Als je kan kiezen kan je kiezen op nut e.d., is niet leuk, maar zorgt wel voor een betere overlevingskans en een kans op een goede toekomst.
Voortplanten en nog meer geld/eigendommen binnenharken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
Is een serie op HBO The Leftovers, waarbij 2% van de wereldbevolking ineens verdwijnt. De reden is onduidelijk. Lullig natuurlijk. Maar het lijkt me niet onoverkomelijk.
Daarom : wat zou er gebeuren als zo maar 98% van de bevolking zou verdwijnen, en wij dus in Nederland overblijven met slechts 340.000 mensen.. (Ik bedoel als 2% ineens kan verdwijnen, waarom 98% niet, toch? )
Is dat niet een beetje een utopie ook?
Hoe zal dat gaan, volgens jullie?
Lol moet naar POL, thanx.
Ik zie het meer als fictief experiment zonder die keuze hoeven te maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Je mag het alleen vanuit jezelf bekijken, dat is het addertje onder het gras.
We hebben het hier al over een uitsterven van enorme proportie's, leuk gaat dat dus nooit worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je beseft je dat je het over genocide op een nooit eerder voorgekomen schaal hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |