quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben beschaamd.![]()
Lijkt net echte Feyenoord
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:19 schreef Paxcon het volgende:
0-6 verloren van PSV
Met deze tactiek thuis tegen Feyenoord 1 kans weggegeven, en tegen PSV 12
mooi zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik had al geaccepteerd, 0-0, maar wel iemand beter
Het lek is inderdaad bovenquote:
morgen treffen we elkaar in de beker, hoop dat het dan een keer 0% isquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:21 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het lek is inderdaad boven![]()
Sinds 2 wedstrijden nu rond de 40-50% daarvoor was het stukken minder, hopen dat het zo blijft.
Je speelde nog uit ook tegen mij... 0-6quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:21 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het lek is inderdaad boven![]()
Sinds 2 wedstrijden nu rond de 40-50% daarvoor was het stukken minder, hopen dat het zo blijft.
PSV+jarti is te goed, als ik jou was zou ik tactiek tegen feyenoord aanhoudenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je speelde nog uit ook tegen mij... 0-6
Nu ga ik weer twijfelen of het mazzel was tegen Feyenoord en ook deze tactiek de prullenbak in kan. Of jij bent enorm goed, wat ik ook niet uitsluit na een 6-1 overwinning tegen Ajax.
Ja inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef Funel het volgende:
[..]
PSV+jarti is te goed, als ik jou was zou ik tactiek tegen feyenoord aanhouden
Hiljemark?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Ondanks die 0-6 nederlaag is er wel een speler beter geworden, dat maakt ook niks uit dus
kijk dit is geniaalquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:26 schreef Zhero het volgende:
[ afbeelding ]
FC Twente behaalt meer punten in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden. Willem II daarentegen heeft nog geen punt gepakt buiten Tilburg.
Genante statistiekquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:26 schreef Zhero het volgende:
[ afbeelding ]
FC Twente behaalt meer punten in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden. Willem II daarentegen heeft nog geen punt gepakt buiten Tilburg.
Haha het is binnen 1 minuutje gepiept en Excel doet de rest van het werkquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Wel tof dat je alles bijhoudt, leuk om te zien
als ik geld had had ik hem graag gekocht voor dat bedragquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:41 schreef jarti66 het volgende:
Niemand interesse in Guardado?
Is voor elke club een versterking
Ik misschien wel als ik straks op de lappie zitquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:41 schreef jarti66 het volgende:
Zeer mooie prijsquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:41 schreef jarti66 het volgende:
quote:PSV MAAKT GEHAKT VAN AMSTERDAMMERS, WANG EFFECT UITGEWERKT BIJ ADO, BLAMAGE VOOR FEYENOORD IN TILBURG
Voor het eerst dit seizoen troffen PSV en Ajax elkaar voor een competitiewedstrijd in Eindhoven.
Bij winst voor PSV kan de ploeg een voorsprong pakken van zeven (!) punten ten opzichte van Ajax.
Ajax, onder leiding van FredFlinkStoned, moest winnen om zicht te houden op de landstitel.
Na drie minuten spelen was het echter al raak voor Narsingh, die met een lob de keeper het nakijken geeft.
Ruim twintig minuten later een afstandsschot van Depay die er, met wat geluk, in gaat.
Een ruime tien minuten later maakte PSV er door veel geblunder van de Ajax verdedigers er een aantal bij. Het werd maar liefst 5-0 voor PSV. Milik deed voor de rust nog wat terug en scoorde namens Ajax nog.
De Amsterdammers gooiden de deuren dicht om een rampscenario te voorkomen en incasseerde in de tweede helft het laatste doelpunt van de wedstrijd: 6-1.
Jarti: ''Dit is een belangrijke wedstrijd geweest, zonder twijfel. Maar over twee weken moeten we er weer staan en weer winnen. We zijn nog geen kampioen, de druk is alleen sterk afgenomen door deze zege. Het is mooi om te zien hoe een ploeg voor elkaar vecht.''
FredFlinkStoned: ''Het was erg stil in de kleedkamer. Tenminste na het laatste fluitsignaal, want in de rust ben ik flink uit mijn dak gegaan. De jongens moeten eens lang in de spiegel kijken en naar de juiste mentaliteit zoeken die ik lang niet meer bij ze gezien heb.''
Het aankoopbeleid van ADO Den Haag werd al erg bekritiseerd, maar nu de resultaten op sportief gebied tegenvallen, is het huilen met de pet op.
Ook vanavond moest ADO het afleggen en ditmaal tegen FC Twente. Is het geloof weg? Heeft de onrust rond de club te maken met de resultaten op het veld? Is de trainer wel goed genoeg?
Allemaal vragen die opkomen bij veel analytici van Fok!sports.
Voor Feyenoord is er elk seizoen maar één doelstelling bij de supporters, kampioen worden.
De club zelf is wat minder optimistisch en geeft Feyenoord als doelstelling de derde plaats.
Na tien speelrondes staat Feyenoord op een teleurstellende zevende plaats, met vier punten achterstand op respectievelijk de nummer twee en drie, Fc Twente en Ajax.
Overtuigend spel is ver te zoeken bij de Rotterdammers en winnen dan ook met veel mazzel hun wedstrijden. Vandaag in Tilburg verloor Feyenoord tegen het sterke spel van Willem 2.
Met maar liefst veertien doelpogingen was een 2-0 zege voor Willem 2 nog een milde uitslag.
Feyenoord kon niet overtuigen en kwam slechts eenmaal voor de doel van Demirel.
Paxcon: ''We zoeken altijd manieren om ons spel beter te maken. Vandaag heb ik voor 4-2-3-1 formatie gekozen en het heeft z'n vruchten afgeworpen. Ik ben benieuwd of we deze wedstrijd nog kunnen overtreffen in de komende wedstrijden, laten we hopen van wel.''
Vasion: ''Er is nog geen rede tot paniek. Natuurlijk mag een club als Feyenoord niet verliezen van Willem 2, met alle respect. Het voetbal was zeer slecht, maar ik heb goede dingen gezien en daar houd ik me aan vast.''
Handig dat ik de ploegen erbij heb gezet trouwens bij de onderstequote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef Zhero het volgende:
Statistieken na speelronde 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende update: na wedstrijd 17
Ik wil die beker wel eens winnenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:59 schreef Vasion het volgende:
Ik ga de beker laten lopen. Niet interessant voor mij omdat ik hem al gewonnen heb in Nederland.
Ik zat ook net te kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:09 schreef Zhero het volgende:
http://www.onlinesoccermanager.nl/BaseTable/League/17
Die nieuwe doelstellingen van OSM zijn te debiel. Excelsior moet 10e worden
, Roda en NEC en De Graafschap 13e
Haha whuut, Utrecht moet vijfde worden? Die zijn vorig seizoen nog 13e geëindigd toch? En, AZ en Vitesse 7e? Lachwekkend!quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:09 schreef Zhero het volgende:
Welke mongool bedenkt zoiets.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:09 schreef Zhero het volgende:
Ik laat het lopen en ga mijn sterkste spelers trainen en rust geven. Pas in de halve finale ofso wil ik wel mijn best doen. Morgen wil ik gewoon winnen voor het moraal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Morgen aantreden tegen de ossenkoppen van Feyenoord in de Copa de FOK!
Dat gaat wel een moeilijke worden denk ik
Ik tegen Utrecht, waar ik vandaag ook al 3-0 van verloren hebquote:
Jep, klopt!quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:04 schreef Funel het volgende:
die nieuwe doelstellingen zijn aan de hand van de selectie waarden toch? Utrecht heeft veel spelers waardoor selectie waarde hoger is dan die van vitesse. Met als gevolg dat ze een hogere doelstelling hebben.
Ze hebben het aantal topspelers in de wereld terug gebracht, op zich wel logisch. Nu nog maar 25 spelers 93+ geloof ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:28 schreef GwaiLow het volgende:
Terry zn verdedigende skill is nog maar 84, haha! Wat slecht zeg. Hij mag dan wel 34 zijn, maar hij is zou zeker nog tegen de 90 aan moeten zitten.
Mja, kampioen worden we nog, dus ik leg nog wel wat prioriteit bij de beker hoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, ronde verder in de beker en 4 spelers rust gegeven. Niet helemaal verwacht maar prima!
Ik word geen kampioen hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mja, kampioen worden we nog, dus ik leg nog wel wat prioriteit bij de beker hoor
doe ik ook in de beker. Wel gewonnen trouwens hahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is bekerronde, dus ik geef wat spelers rust.
Ik wil welquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
doe ik ook in de beker. Wel gewonnen trouwens haha
Iemand die wil oefenen
Gefeli! Rode kaart deed me geen goedquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Niet Mauri kopen heb gescout, maar 1 mil tekort heb als het goed is morgen genoeg
Gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand oefenen? Daag maar uit
Daar hebben er meer last vanquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmmm ik kan maar niet winnen van jou
Komt omdat het kampioenschap al vergeven is hahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:30 schreef Zhero het volgende:
Vijf trainingskampen zeg, veel mensen gaan voor de cup
al je tk aan beker doen is ook zinloos.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Komt omdat het kampioenschap al vergeven is haha
koop barto van plquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:41 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Wie moet ik er dan inzetten?
Bijna al mijn spelers zijn gelijkwaardig.
Ik ook niet, wij staan precies waar we zouden moeten staan volgens de spel doelstellingquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:48 schreef jarti66 het volgende:
Er zijn gewoon maar 3 man die boven hun doelstelling presteren.
En ik hoor daar niet bij
jij bakt er natuurlijk niks van met een top 4 teamquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ook niet, wij staan precies waar we zouden moeten staan volgens de spel doelstelling
Anders koop je toch Mauro. Hij is transfervrij in Angola en komt graag terug naar Nederland.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Niet Mauri kopen heb gescout, maar 1 mil tekort heb als het goed is morgen genoeg
JiJ schopte twee spelers van mij naar de Klotequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:03 schreef RRuben het volgende:
gvd gaat die burnet een knietje geven![]()
Gefeliciteerd Haags
Klopt, ik faal super hard idd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
jij bakt er natuurlijk niks van met een top 4 team
Mooi toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JiJ schopte twee spelers van mij naar de Klote
7?!?!quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thern, 7 wedstrijden
Larsson, 7 wedstrijden
Maar ze zijn niet je beste spelers dus dat is wel een positief puntjequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beide waren 100% fit en 100% moraal
Bedankt hé
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:24 schreef RRuben het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet je beste spelers dus dat is wel een positief puntje
Denk dat degene die zei dat er bijna allemaal top managers meedoen gelijk heeft. Weet niet meer wie dat was eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:27 schreef Vasion het volgende:
Het is allemaal wel wat intenser tov de Bundesliga zeg
was ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat degene die zei dat er bijna allemaal top managers meedoen gelijk heeft. Weet niet meer wie dat was eigenlijk.
4-5 miljoen volgens mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet iemand hoeveel geld je eigenlijk ongeveer kan verwachten als je om extra geld vraagt?
Soms ook alleen rente en geen doelstellingverhogingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:17 schreef Funel het volgende:
[..]
Bij Financieel directeur, je doelstelling gaat daardoor wel omhoog
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog maar 3 oorspronkelijke spelers in m'n selectie
Die eerste opmerking, daar schrok de manager van ajax vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:23 schreef Paxcon het volgende:
Gaat Ajax nou thuis op trainingskamp tegen mij
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Die eerste opmerking, daar schrok de manager van ajax van
Omdat hij een besloten training heeft ingesteldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:32 schreef Funel het volgende:
[..]
maar waarom denk je dat hij een TK doet?
ow dan moet mijn osm dat nog even updaten, heb namelijk een minuut geleden nog zijn team bespioneerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat hij een besloten training heeft ingesteld
Oh huh, nu kan ik het ook zien....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:33 schreef Funel het volgende:
[..]
ow dan moet mijn osm dat nog even updaten, heb namelijk een minuut geleden nog zijn team bespioneerd.
Je bent zelf raar.quote:
Appeltje eitje voor je man, je selectie is 65x beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:45 schreef Funel het volgende:
[..]
je hebt 47 miljoen gespendeerd deze ronde en nu moet je tegen mij
mijn team is net iets meer waard ja het was eerst 57 mln meer waardquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Appeltje eitje voor je man, je selectie is 65x beter.
Dan nog ga je winnen, kwalitatief veel betere selectie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:49 schreef Funel het volgende:
[..]
mijn team is net iets meer waard ja het was eerst 57 mln meer waard
2 middenvelders niet kunnen opstellen en jij speelt thuis in Abe Lenstra Stadion. Uitwedstrijden is echt niet normaal meer. ik denk dat alleen PSV uit gaat winnen vandaag. Ik probeer ook in underdog positie te zetten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan nog ga je winnen, kwalitatief veel betere selectie.
Owja ik zie het. 1 geblesseerde en 1 geschorstequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:52 schreef Funel het volgende:
[..]
2 middenvelders niet kunnen opstellen en jij speelt thuis in Abe Lenstra Stadion. Uitwedstrijden is echt niet normaal meer. ik denk dat alleen PSV uit gaat winnen vandaag. Ik probeer ook in underdog positie te zetten.
Oh laat maar, die haal ik nu al niet eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:17 schreef Funel het volgende:
[..]
Bij Financieel directeur, je doelstelling gaat daardoor wel omhoog
ja tegen PSV alle vermoeide spelers rust gegevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja ik zie het. 1 geblesseerde en 1 geschorste
Met de fitheid en moraal zit het wel goed in je selectie trouwens.
Vorig seizoen met Bayern kreeg ik absurd vaak rood, totaal 10x. Dat lijkt dit seizoen mee te vallen. Even afkloppenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:01 schreef Funel het volgende:
[..]
ja tegen PSV alle vermoeide spelers rust gegevenAlleen de rode kaart in de 2e! minuut was funest. Kan vandaag ook zomaar gebeuren, is namelijk dezelfde scheids.
Zie je vaak wel wie wat belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:09 schreef GwaiLow het volgende:
Succes zometeen mannen.
Vind het altijd zo dom dat je vaak voor de beker tegen iemand speelt en daarna direct weer tegen dezelfde.
TOP!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Instellingen voor volgend seizoen al gedaan.
- Engeland
- Eigen vermogen niet toegestaan
- Bekertoernooi wordt gespeeld
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Instellingen voor volgend seizoen al gedaan.
- Engeland
- Eigen vermogen niet toegestaan
- Bekertoernooi wordt gespeeld
gratz met overwinningquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig seizoen met Bayern kreeg ik absurd vaak rood, totaal 10x. Dat lijkt dit seizoen mee te vallen. Even afkloppen
quote:
en twentequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen tegen Psv, ik noteer alvast een nederlaag
Alhoewel ik al eerder won van Feyenoord en Ajax...
Ze mogen het inderdaad wel wat gaan aanpassen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef Funel het volgende:
echt dat uit en thuis is zo'n verschil niet normaal meer.
Oefenpotje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mogen het inderdaad wel wat gaan aanpassen ja.
Aangezien het uit erg lastig is om te winnen sluit ik een nederlaag niet uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:41 schreef Zhero het volgende:
Gelijkspelletje tegen Groningen uit, niks mis mee. Nu tegen Willem II thuis, dus hopelijk drie punten
. Sorry Paxcon
.
Omdat haags_kwartiertje zoiets goed kan organiserenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat OSM ineens zo'n hype is op FOK. Drie maanden geleden kwam er geen hond op af
Pure zelfpijperij ditquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat haags_kwartiertje zoiets goed kan organiseren
Het loopt best goed ja. Wie heeft dit eigenlijk georganiseerd?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat OSM ineens zo'n hype is op FOK. Drie maanden geleden kwam er geen hond op af
Lees eens terugquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het loopt best goed ja. Wie heeft dit eigenlijk georganiseerd?
Je staat 4 punten achter op de nummer 4quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:09 schreef Vasion het volgende:
Morgen drie punten pakken en ik kan gewoon weer derde staan
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik dol maar.Gefeliciteerd trouwens.
En het dan laten liggen tegen de "kleintjes"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overwinningen op Ajax, Feyenoord, twente en nu ook psv.![]()
Ik vergat de overwinning op excelsior.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:12 schreef Funel het volgende:
[..]
En het dan laten liggen tegen de "kleintjes"
je staat nog maar 2 punten achter op je DSquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vergat de overwinning op excelsior.
Ik hou rekening met het ergste. Het is weer een knotsgekke competitie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:13 schreef Funel het volgende:
[..]
je staat nog maar 2 punten achter op je DS
Je team heeft een enorme omslag gemaakt. Heb je veel aan je tactiek veranderd of komt het door je aankopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou rekening met het ergste. Het is weer een knotsgekke competitie.
Combinatie van beide.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:15 schreef Funel het volgende:
[..]
Je team heeft een enorme omslag gemaakt. Heb je veel aan je tactiek veranderd of komt het door je aankopen?
Done!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:24 schreef Funel het volgende:
[..]
kan je me even uitdagen, weel weten of mijn tactiek voor uitwedstrijden een beetje werkt
Mijn prestaties in oefenwedstrijden zijn ook wel ronduit dramatisch hoor.quote:
Ik ben benieuwd of het wat wordt morgen uit tegen vitessequote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn prestaties in oefenwedstrijden zijn ook wel ronduit dramatisch hoor.
TK ?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:29 schreef Funel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het wat wordt morgen uit tegen vitesse
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:31 schreef Funel het volgende:
[..]
Ik doe meestal in 2e helft van competitie. dan kunnen ze geen wraak nemen
Komt vrij bekend voor.quote:
Dit.quote:
Tja, maar dan had dat vooraf duidelijk moeten zijn, toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:38 schreef jarti66 het volgende:
Haagse jij hebt er nu ook al weer behoorlijk wat EV ingestopt. Gewoon al meer dan ADO![]()
Is toch nergens voor nodig deze competitievervalsing.
Iemand oefenwedstrijdje trouwens?
Voorteken voor zaterdag volgende week.?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb psv in eigen huis pakkie gegeven![]()
Daar zou ik voor tekenenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voorteken voor zaterdag volgende week.?
Ja dat dacht ik dus ookquote:
Jij scoorde even in minuut 45 t/m 57.. 4xquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kongolo, Boetius, Gerson en Vermeer nog rust gegeven.
Denk het welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Morgen tegen Powergod , hopen dat ik weer eens kan winnen
Eens komt de ommekeer...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha lastig? Ik ga bijna elke wedstrijd ten onder of speel soms gelijkspelletje
Haha feli man. Appeltje eitje. @do k@nsloosquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:15 schreef Zhero het volgende:
Weer thuis gewonnen. Uitwedstrijdje tegen Twente gaat wel voor het eerst in lange tijd een verliespartijtje opleveren lijkt me
.
Ja, eens pak ik wel een tactiek die op deze engine werkt. Vrees alleen dat dat pas op de Britse velden gaat gebeuren, haha.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens komt de ommekeer...
quote:AZ VERGEET TE SCOREN, FEYENOORD NACT BREDA, FC TWENTE PAKT DE VOLLE BUIT
AJAX - AZ 0-0
De kritiek op FredFlinkStoned blijft aan. Het slappe spel van Ajax en het velen puntenverlies van de club zorgt voor veel onrust bij de Amsterdamse club.
Opnieuw wisten de Amsterdammers niet te overtuigen in een kolkende ArenA tegen AZ.
Sterker nog, de bezoekers uit Alkmaar creëerden veruit de meeste kansen. Zestien keer werd er op doel geschoten, maar er werd niet gescoord.
FredFlinkStoned: ''Als je bij een club als Ajax traint dan moet je tot het einde mee strijden voor de landstitel. De ploeg die het meest constant is, wint de competitie. Op dit moment is dat PSV. Zij weten zelfs hun slechte wedstrijden te winnen. Maar goed, we moeten naar onszelf kijken en rustig analyseren wat er beter moet voor de aankomende wedstrijd.''
Ritke: ''Het was stil in de kleedkamer. Iedereen realiseerde zich dat we konden winnen. Ikzelf zit hier met een zwaar K-gevoel. Je kunt als trainer je ploeg motiveren en prikkelen, maar als ze die kansen niet afmaken, dan kun je daar als trainer niets aan doen. En dat is frustrerend.''
FEYENOORD - NAC BREDA 8-0
Voor de Rotterdammers is het een zaak om zich zo snel mogelijk te melden voor een plek in de top drie. Na een reeks van teleurstellende wedstrijden, staat Feyenoord op een tiende plaats.
De club uit Rotterdam Zuid is aanwezig op de transfermarkt en lijkt langzaam maar zeker tot een sterk elftal te komen. Trainer Vasion gaf de vaste basisspelers Kongolo, Gerson, Boetius en Vermeer rust voor de wedstrijd tegen NAC Breda. Campana moest in de vijftiende minuut van het veld af, omdat hij een elleboogstoot zou hebben gegeven aan Vilhena.
Uiteindelijk volgde er acht doelpunten, waaronder twee van John Guidetti sinds zijn terugkeer in De Kuip. Ook Toornstra en Basacikoglu scoorde tweemaal voor Feyenoord. Manu en Matip scoorde de overige twee treffers.
Vasion: ''Ik heb de gretigheid van de bankzitters onderschat. Vandaag speelde een aantal vaste basisspelers niet, omdat ik hen rust wilde geven. Ik denk dat dit juist motivatie gaf aan mijn spelers en daardoor deze monsterzege hebben neergezet. Ze maken me het wel erg lastig zo. Maar het is goed dat de concurrentiestrijd in het elftal zit.''
KabuFFok: ''Dit is sneu. De complimenten gaan naar Feyenoord want ze maakten bijna elke kans die ze hadden af. Je weet voordat je naar De Kuip gaat dat je een lastige middag kan verwachten, maar zo'n nederlaag daar had niemand op gerekend.''
Vitesse - FC Twente 0-2
Vitesse tegen FC Twente, twee gelijkwaardige ploegen die dit seizoen een ticket voor Europa moeten veiligstellen. In de 38e minuut wordt Corona neergehaald en geeft van Boekel een vrije trap aan FC Twente. Hoewel Ziyech niet vaak meer scoort vanuit een vrije trap, doet hij dat nu wel. 0-1 voor FC Twente. Voor het eindsignaal van de eerste helft krijgt Corona een steekpass waardoor hij de voorsprong kan verdubbelen en dat ook doet.
Vitesse is in de tweede helft haastig op zoek naar de aansluitingstreffer. Ondanks een grote kans van Traore, wordt die treffer niet gemaakt. FC Twente pakt de drie punten en houdt de druk op PSV aan.
Waailap: ''We kwamen vandaag tekort. Ik vond mijn ploeg ook niet scherp vandaag. De mentaliteit was wel goed, al vond ik het wel iets te agressief van beiden kanten. Het is jammer dat we niet meer hebben kunnen geven, maar er is geen man over boord.''
Funel: ''Het was geen makkelijke wedstrijd. Achteraf mogen we toch blij zijn dat we een speler zoals Ziyech in onze ploeg hebben. Die zorgt toch dat het team uit het niets kan scoren. Ik ben heel blij met de overwinning.''
Jajaquote:
Haha bij mij gaat het ook slecht, maar dat ligt aan ons zelf. Gewoon doorgaan en nieuwe tactieken blijven verzinnenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alwéér verloren, zo heb ik er echt geen zin meer in
Mja, ben regelmatig aan het sleutelen, maar het schiet niet opquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha bij mij gaat het ook slecht, maar dat ligt aan ons zelf. Gewoon doorgaan en nieuwe tactieken blijven verzinnen
Maak je nu een grapquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ai makkie.
Moet zelf tegen Heereveen vanavond
Ik heb De Jong en Narsingh in de aanbieding, relatief goedkoopquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
M'n selectie begint een beetje dun te wordenIemand een goedkoop aanvallertje in de aanbieding? 70+
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Ik hou ermee op, iemand anders mag proberen de boel op de rails te krijgen, ik ben het zat om meer dan 80% van m'n wedstrijden dik te verliezen.
Boeiendquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Vasion maakt je af voor de camera's van FOKsports !!!!!![]()
![]()
Super geflatteerd. Je hebt meer doelpogingen dan ik maakte in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Ik hou ermee op, iemand anders mag proberen de boel op de rails te krijgen, ik ben het zat om meer dan 80% van m'n wedstrijden dik te verliezen.
En zo gaat het dus regelmatigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Super geflatteerd. Je hebt meer doelpogingen dan ik maakte in de wedstrijd.
Ook echt in de 91ste minuut scoorde ik. Wel terecht overigens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm, 1-1 uit bij Ado, ik ben niet tevreden
Ohquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Te duur momenteelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik heb De Jong en Narsingh in de aanbieding, relatief goedkoop
Je scoort volledig op zijn Duitsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja
Goeie pot! Voor de verandering weer een gelijkspel
Haha ja, maar deze keer had ik eindelijk wel eens meer doel pogingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je scoort volledig op zijn Duits
Herinner je je Bittencourt nog?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je scoort volledig op zijn Duits
quote:Je hebt ontslag genomen als manager van Go Ahead Eagles
absurde wedstrijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:45 schreef Zhero het volgende:
Schaars mist penalty nadat mijn penaltynemer Djuricic even daarvoor rood kreeg. Desondanks niet ontevreden met een 1-1 bij Twente
.
Kom fegtuh dan.quote:
Welkomquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
Vriendschappelijk verloren van Pascalus, laten we het er op houden dat ze nog even moeten wennen.
Ik like je vestje Iwanius. Hoe smaakt Luxemburgse naan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:52 schreef Iwanius het volgende:
En jij had met een naan als Luxemburg niet vooraf kunnen bedenken dat je van een niveau like-me-vestje bezig was?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:52 schreef Iwanius het volgende:
En jij had met een naan als Luxemburg niet vooraf kunnen bedenken dat je van een niveau like-me-vestje bezig was?
Italie is ook saai. Meer computers dan managers en de topclubs wordt totaal niet mee gespeeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond klaar met de competitie van Luxemburg, doelstelling ruim behaald maar wat een verschrikkelijk saai seizoen is dat zeg
Klopt, ik speel nu de Italiaanse competitie met Empoli. Ik sta 3e na 4 wedstrijden en win van tegenstanders waar je U tegen zegt. Juventus en Fiortentinaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Italie is ook saai. Meer computers dan managers en de topclubs wordt totaal niet mee gespeeld.
Jouw signaturequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, ik speel nu de Italiaanse competitie met Empoli. Ik sta 3e na 4 wedstrijden en win van tegenstanders waar je U tegen zegt. Juventus en Fiortentina
Leuk team inderdaad. Zonder dat je het doorhebt staan ze opeens 4e. Hebben dan ook een goede trainer aangetrokken afgelopen zomer. Kan nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen dit seizoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond thuis Tegen AZ, een ploeg in vorm.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Alweer niet gewonnen met meer doelpogingen, echt irritant
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:08 schreef Vasion het volgende:
Blij met een punt. Ook mooi dat de concurrentie ook heeft verspeeld.
De manager van ajax is even met vakantie toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:11 schreef Vasion het volgende:
Morgen de Klassieker![]()
Thuiswedstrijd tegen een matig presterend Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |