quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Ik hou ermee op, iemand anders mag proberen de boel op de rails te krijgen, ik ben het zat om meer dan 80% van m'n wedstrijden dik te verliezen.
Boeiendquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Vasion maakt je af voor de camera's van FOKsports !!!!!![]()
![]()
Super geflatteerd. Je hebt meer doelpogingen dan ik maakte in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Ik hou ermee op, iemand anders mag proberen de boel op de rails te krijgen, ik ben het zat om meer dan 80% van m'n wedstrijden dik te verliezen.
En zo gaat het dus regelmatigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Super geflatteerd. Je hebt meer doelpogingen dan ik maakte in de wedstrijd.
Ook echt in de 91ste minuut scoorde ik. Wel terecht overigens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm, 1-1 uit bij Ado, ik ben niet tevreden
Ohquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Te duur momenteelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik heb De Jong en Narsingh in de aanbieding, relatief goedkoop
Je scoort volledig op zijn Duitsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja
Goeie pot! Voor de verandering weer een gelijkspel
Haha ja, maar deze keer had ik eindelijk wel eens meer doel pogingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je scoort volledig op zijn Duits
Herinner je je Bittencourt nog?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je scoort volledig op zijn Duits
quote:Je hebt ontslag genomen als manager van Go Ahead Eagles
absurde wedstrijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:45 schreef Zhero het volgende:
Schaars mist penalty nadat mijn penaltynemer Djuricic even daarvoor rood kreeg. Desondanks niet ontevreden met een 1-1 bij Twente
.
Kom fegtuh dan.quote:
Welkomquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
Vriendschappelijk verloren van Pascalus, laten we het er op houden dat ze nog even moeten wennen.
Ik like je vestje Iwanius. Hoe smaakt Luxemburgse naan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:52 schreef Iwanius het volgende:
En jij had met een naan als Luxemburg niet vooraf kunnen bedenken dat je van een niveau like-me-vestje bezig was?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:52 schreef Iwanius het volgende:
En jij had met een naan als Luxemburg niet vooraf kunnen bedenken dat je van een niveau like-me-vestje bezig was?
Italie is ook saai. Meer computers dan managers en de topclubs wordt totaal niet mee gespeeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond klaar met de competitie van Luxemburg, doelstelling ruim behaald maar wat een verschrikkelijk saai seizoen is dat zeg
Klopt, ik speel nu de Italiaanse competitie met Empoli. Ik sta 3e na 4 wedstrijden en win van tegenstanders waar je U tegen zegt. Juventus en Fiortentinaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Italie is ook saai. Meer computers dan managers en de topclubs wordt totaal niet mee gespeeld.
Jouw signaturequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, ik speel nu de Italiaanse competitie met Empoli. Ik sta 3e na 4 wedstrijden en win van tegenstanders waar je U tegen zegt. Juventus en Fiortentina
Leuk team inderdaad. Zonder dat je het doorhebt staan ze opeens 4e. Hebben dan ook een goede trainer aangetrokken afgelopen zomer. Kan nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen dit seizoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond thuis Tegen AZ, een ploeg in vorm.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Alweer niet gewonnen met meer doelpogingen, echt irritant
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:08 schreef Vasion het volgende:
Blij met een punt. Ook mooi dat de concurrentie ook heeft verspeeld.
De manager van ajax is even met vakantie toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:11 schreef Vasion het volgende:
Morgen de Klassieker![]()
Thuiswedstrijd tegen een matig presterend Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |