quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Ik hou ermee op, iemand anders mag proberen de boel op de rails te krijgen, ik ben het zat om meer dan 80% van m'n wedstrijden dik te verliezen.

Boeiendquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]

Vasion maakt je af voor de camera's van FOKsports !!!!!

Super geflatteerd. Je hebt meer doelpogingen dan ik maakte in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Ik hou ermee op, iemand anders mag proberen de boel op de rails te krijgen, ik ben het zat om meer dan 80% van m'n wedstrijden dik te verliezen.

En zo gaat het dus regelmatigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Super geflatteerd. Je hebt meer doelpogingen dan ik maakte in de wedstrijd.

Ook echt in de 91ste minuut scoorde ik. Wel terecht overigens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm, 1-1 uit bij Ado, ik ben niet tevreden

Ohquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren

Te duur momenteelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik heb De Jong en Narsingh in de aanbieding, relatief goedkoop

Je scoort volledig op zijn Duitsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja
Goeie pot! Voor de verandering weer een gelijkspel

Haha ja, maar deze keer had ik eindelijk wel eens meer doel pogingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je scoort volledig op zijn Duits

. Desondanks niet ontevreden met een 1-1 bij Twente
 . Desondanks niet ontevreden met een 1-1 bij Twente  .
 .

Herinner je je Bittencourt nog?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je scoort volledig op zijn Duits

quote:Je hebt ontslag genomen als manager van Go Ahead Eagles

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |