Dit.quote:
Tja, maar dan had dat vooraf duidelijk moeten zijn, toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:38 schreef jarti66 het volgende:
Haagse jij hebt er nu ook al weer behoorlijk wat EV ingestopt. Gewoon al meer dan ADO![]()
Is toch nergens voor nodig deze competitievervalsing.
Iemand oefenwedstrijdje trouwens?
Voorteken voor zaterdag volgende week.?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb psv in eigen huis pakkie gegeven![]()
Daar zou ik voor tekenenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voorteken voor zaterdag volgende week.?
Ja dat dacht ik dus ookquote:
Jij scoorde even in minuut 45 t/m 57.. 4xquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kongolo, Boetius, Gerson en Vermeer nog rust gegeven.
Denk het welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Morgen tegen Powergod , hopen dat ik weer eens kan winnen
Eens komt de ommekeer...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha lastig? Ik ga bijna elke wedstrijd ten onder of speel soms gelijkspelletje
Haha feli man. Appeltje eitje. @do k@nsloosquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:15 schreef Zhero het volgende:
Weer thuis gewonnen. Uitwedstrijdje tegen Twente gaat wel voor het eerst in lange tijd een verliespartijtje opleveren lijkt me
.
Ja, eens pak ik wel een tactiek die op deze engine werkt. Vrees alleen dat dat pas op de Britse velden gaat gebeuren, haha.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens komt de ommekeer...
quote:AZ VERGEET TE SCOREN, FEYENOORD NACT BREDA, FC TWENTE PAKT DE VOLLE BUIT
AJAX - AZ 0-0
De kritiek op FredFlinkStoned blijft aan. Het slappe spel van Ajax en het velen puntenverlies van de club zorgt voor veel onrust bij de Amsterdamse club.
Opnieuw wisten de Amsterdammers niet te overtuigen in een kolkende ArenA tegen AZ.
Sterker nog, de bezoekers uit Alkmaar creëerden veruit de meeste kansen. Zestien keer werd er op doel geschoten, maar er werd niet gescoord.
FredFlinkStoned: ''Als je bij een club als Ajax traint dan moet je tot het einde mee strijden voor de landstitel. De ploeg die het meest constant is, wint de competitie. Op dit moment is dat PSV. Zij weten zelfs hun slechte wedstrijden te winnen. Maar goed, we moeten naar onszelf kijken en rustig analyseren wat er beter moet voor de aankomende wedstrijd.''
Ritke: ''Het was stil in de kleedkamer. Iedereen realiseerde zich dat we konden winnen. Ikzelf zit hier met een zwaar K-gevoel. Je kunt als trainer je ploeg motiveren en prikkelen, maar als ze die kansen niet afmaken, dan kun je daar als trainer niets aan doen. En dat is frustrerend.''
FEYENOORD - NAC BREDA 8-0
Voor de Rotterdammers is het een zaak om zich zo snel mogelijk te melden voor een plek in de top drie. Na een reeks van teleurstellende wedstrijden, staat Feyenoord op een tiende plaats.
De club uit Rotterdam Zuid is aanwezig op de transfermarkt en lijkt langzaam maar zeker tot een sterk elftal te komen. Trainer Vasion gaf de vaste basisspelers Kongolo, Gerson, Boetius en Vermeer rust voor de wedstrijd tegen NAC Breda. Campana moest in de vijftiende minuut van het veld af, omdat hij een elleboogstoot zou hebben gegeven aan Vilhena.
Uiteindelijk volgde er acht doelpunten, waaronder twee van John Guidetti sinds zijn terugkeer in De Kuip. Ook Toornstra en Basacikoglu scoorde tweemaal voor Feyenoord. Manu en Matip scoorde de overige twee treffers.
Vasion: ''Ik heb de gretigheid van de bankzitters onderschat. Vandaag speelde een aantal vaste basisspelers niet, omdat ik hen rust wilde geven. Ik denk dat dit juist motivatie gaf aan mijn spelers en daardoor deze monsterzege hebben neergezet. Ze maken me het wel erg lastig zo. Maar het is goed dat de concurrentiestrijd in het elftal zit.''
KabuFFok: ''Dit is sneu. De complimenten gaan naar Feyenoord want ze maakten bijna elke kans die ze hadden af. Je weet voordat je naar De Kuip gaat dat je een lastige middag kan verwachten, maar zo'n nederlaag daar had niemand op gerekend.''
Vitesse - FC Twente 0-2
Vitesse tegen FC Twente, twee gelijkwaardige ploegen die dit seizoen een ticket voor Europa moeten veiligstellen. In de 38e minuut wordt Corona neergehaald en geeft van Boekel een vrije trap aan FC Twente. Hoewel Ziyech niet vaak meer scoort vanuit een vrije trap, doet hij dat nu wel. 0-1 voor FC Twente. Voor het eindsignaal van de eerste helft krijgt Corona een steekpass waardoor hij de voorsprong kan verdubbelen en dat ook doet.
Vitesse is in de tweede helft haastig op zoek naar de aansluitingstreffer. Ondanks een grote kans van Traore, wordt die treffer niet gemaakt. FC Twente pakt de drie punten en houdt de druk op PSV aan.
Waailap: ''We kwamen vandaag tekort. Ik vond mijn ploeg ook niet scherp vandaag. De mentaliteit was wel goed, al vond ik het wel iets te agressief van beiden kanten. Het is jammer dat we niet meer hebben kunnen geven, maar er is geen man over boord.''
Funel: ''Het was geen makkelijke wedstrijd. Achteraf mogen we toch blij zijn dat we een speler zoals Ziyech in onze ploeg hebben. Die zorgt toch dat het team uit het niets kan scoren. Ik ben heel blij met de overwinning.''
Jajaquote:
Haha bij mij gaat het ook slecht, maar dat ligt aan ons zelf. Gewoon doorgaan en nieuwe tactieken blijven verzinnenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alwéér verloren, zo heb ik er echt geen zin meer in
Mja, ben regelmatig aan het sleutelen, maar het schiet niet opquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha bij mij gaat het ook slecht, maar dat ligt aan ons zelf. Gewoon doorgaan en nieuwe tactieken blijven verzinnen
Maak je nu een grapquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ai makkie.
Moet zelf tegen Heereveen vanavond
Ik heb De Jong en Narsingh in de aanbieding, relatief goedkoopquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
M'n selectie begint een beetje dun te wordenIemand een goedkoop aanvallertje in de aanbieding? 70+
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Ik hou ermee op, iemand anders mag proberen de boel op de rails te krijgen, ik ben het zat om meer dan 80% van m'n wedstrijden dik te verliezen.
Boeiendquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Vasion maakt je af voor de camera's van FOKsports !!!!!![]()
![]()
Super geflatteerd. Je hebt meer doelpogingen dan ik maakte in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Ik hou ermee op, iemand anders mag proberen de boel op de rails te krijgen, ik ben het zat om meer dan 80% van m'n wedstrijden dik te verliezen.
En zo gaat het dus regelmatigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Super geflatteerd. Je hebt meer doelpogingen dan ik maakte in de wedstrijd.
Ook echt in de 91ste minuut scoorde ik. Wel terecht overigens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm, 1-1 uit bij Ado, ik ben niet tevreden
Ohquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, 4-0 verloren
Te duur momenteelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik heb De Jong en Narsingh in de aanbieding, relatief goedkoop
Je scoort volledig op zijn Duitsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja
Goeie pot! Voor de verandering weer een gelijkspel
Haha ja, maar deze keer had ik eindelijk wel eens meer doel pogingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je scoort volledig op zijn Duits
Herinner je je Bittencourt nog?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je scoort volledig op zijn Duits
quote:Je hebt ontslag genomen als manager van Go Ahead Eagles
absurde wedstrijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:45 schreef Zhero het volgende:
Schaars mist penalty nadat mijn penaltynemer Djuricic even daarvoor rood kreeg. Desondanks niet ontevreden met een 1-1 bij Twente
.
Kom fegtuh dan.quote:
Welkomquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
Vriendschappelijk verloren van Pascalus, laten we het er op houden dat ze nog even moeten wennen.
Ik like je vestje Iwanius. Hoe smaakt Luxemburgse naan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:52 schreef Iwanius het volgende:
En jij had met een naan als Luxemburg niet vooraf kunnen bedenken dat je van een niveau like-me-vestje bezig was?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:52 schreef Iwanius het volgende:
En jij had met een naan als Luxemburg niet vooraf kunnen bedenken dat je van een niveau like-me-vestje bezig was?
Italie is ook saai. Meer computers dan managers en de topclubs wordt totaal niet mee gespeeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond klaar met de competitie van Luxemburg, doelstelling ruim behaald maar wat een verschrikkelijk saai seizoen is dat zeg
Klopt, ik speel nu de Italiaanse competitie met Empoli. Ik sta 3e na 4 wedstrijden en win van tegenstanders waar je U tegen zegt. Juventus en Fiortentinaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Italie is ook saai. Meer computers dan managers en de topclubs wordt totaal niet mee gespeeld.
Jouw signaturequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, ik speel nu de Italiaanse competitie met Empoli. Ik sta 3e na 4 wedstrijden en win van tegenstanders waar je U tegen zegt. Juventus en Fiortentina
Leuk team inderdaad. Zonder dat je het doorhebt staan ze opeens 4e. Hebben dan ook een goede trainer aangetrokken afgelopen zomer. Kan nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen dit seizoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond thuis Tegen AZ, een ploeg in vorm.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Alweer niet gewonnen met meer doelpogingen, echt irritant
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:08 schreef Vasion het volgende:
Blij met een punt. Ook mooi dat de concurrentie ook heeft verspeeld.
De manager van ajax is even met vakantie toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:11 schreef Vasion het volgende:
Morgen de Klassieker![]()
Thuiswedstrijd tegen een matig presterend Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |