Oh laat maar, die haal ik nu al niet eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:17 schreef Funel het volgende:
[..]
Bij Financieel directeur, je doelstelling gaat daardoor wel omhoog
ja tegen PSV alle vermoeide spelers rust gegevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja ik zie het. 1 geblesseerde en 1 geschorste
Met de fitheid en moraal zit het wel goed in je selectie trouwens.
Vorig seizoen met Bayern kreeg ik absurd vaak rood, totaal 10x. Dat lijkt dit seizoen mee te vallen. Even afkloppenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:01 schreef Funel het volgende:
[..]
ja tegen PSV alle vermoeide spelers rust gegevenAlleen de rode kaart in de 2e! minuut was funest. Kan vandaag ook zomaar gebeuren, is namelijk dezelfde scheids.
Zie je vaak wel wie wat belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:09 schreef GwaiLow het volgende:
Succes zometeen mannen.
Vind het altijd zo dom dat je vaak voor de beker tegen iemand speelt en daarna direct weer tegen dezelfde.
TOP!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Instellingen voor volgend seizoen al gedaan.
- Engeland
- Eigen vermogen niet toegestaan
- Bekertoernooi wordt gespeeld
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Instellingen voor volgend seizoen al gedaan.
- Engeland
- Eigen vermogen niet toegestaan
- Bekertoernooi wordt gespeeld
gratz met overwinningquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig seizoen met Bayern kreeg ik absurd vaak rood, totaal 10x. Dat lijkt dit seizoen mee te vallen. Even afkloppen
quote:
en twentequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen tegen Psv, ik noteer alvast een nederlaag
Alhoewel ik al eerder won van Feyenoord en Ajax...
Ze mogen het inderdaad wel wat gaan aanpassen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef Funel het volgende:
echt dat uit en thuis is zo'n verschil niet normaal meer.
Oefenpotje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mogen het inderdaad wel wat gaan aanpassen ja.
Aangezien het uit erg lastig is om te winnen sluit ik een nederlaag niet uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:41 schreef Zhero het volgende:
Gelijkspelletje tegen Groningen uit, niks mis mee. Nu tegen Willem II thuis, dus hopelijk drie punten
. Sorry Paxcon
.
Omdat haags_kwartiertje zoiets goed kan organiserenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat OSM ineens zo'n hype is op FOK. Drie maanden geleden kwam er geen hond op af
Pure zelfpijperij ditquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat haags_kwartiertje zoiets goed kan organiseren
Het loopt best goed ja. Wie heeft dit eigenlijk georganiseerd?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat OSM ineens zo'n hype is op FOK. Drie maanden geleden kwam er geen hond op af
Lees eens terugquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het loopt best goed ja. Wie heeft dit eigenlijk georganiseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |