7?!?!quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thern, 7 wedstrijden
Larsson, 7 wedstrijden
Maar ze zijn niet je beste spelers dus dat is wel een positief puntjequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beide waren 100% fit en 100% moraal
Bedankt hé
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:24 schreef RRuben het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet je beste spelers dus dat is wel een positief puntje
Denk dat degene die zei dat er bijna allemaal top managers meedoen gelijk heeft. Weet niet meer wie dat was eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:27 schreef Vasion het volgende:
Het is allemaal wel wat intenser tov de Bundesliga zeg
was ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat degene die zei dat er bijna allemaal top managers meedoen gelijk heeft. Weet niet meer wie dat was eigenlijk.
4-5 miljoen volgens mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet iemand hoeveel geld je eigenlijk ongeveer kan verwachten als je om extra geld vraagt?
Soms ook alleen rente en geen doelstellingverhogingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:17 schreef Funel het volgende:
[..]
Bij Financieel directeur, je doelstelling gaat daardoor wel omhoog
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog maar 3 oorspronkelijke spelers in m'n selectie
Die eerste opmerking, daar schrok de manager van ajax vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:23 schreef Paxcon het volgende:
Gaat Ajax nou thuis op trainingskamp tegen mij
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Die eerste opmerking, daar schrok de manager van ajax van
Omdat hij een besloten training heeft ingesteldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:32 schreef Funel het volgende:
[..]
maar waarom denk je dat hij een TK doet?
ow dan moet mijn osm dat nog even updaten, heb namelijk een minuut geleden nog zijn team bespioneerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat hij een besloten training heeft ingesteld
Oh huh, nu kan ik het ook zien....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:33 schreef Funel het volgende:
[..]
ow dan moet mijn osm dat nog even updaten, heb namelijk een minuut geleden nog zijn team bespioneerd.
Je bent zelf raar.quote:
Appeltje eitje voor je man, je selectie is 65x beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:45 schreef Funel het volgende:
[..]
je hebt 47 miljoen gespendeerd deze ronde en nu moet je tegen mij
mijn team is net iets meer waard ja het was eerst 57 mln meer waardquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Appeltje eitje voor je man, je selectie is 65x beter.
Dan nog ga je winnen, kwalitatief veel betere selectie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:49 schreef Funel het volgende:
[..]
mijn team is net iets meer waard ja het was eerst 57 mln meer waard
2 middenvelders niet kunnen opstellen en jij speelt thuis in Abe Lenstra Stadion. Uitwedstrijden is echt niet normaal meer. ik denk dat alleen PSV uit gaat winnen vandaag. Ik probeer ook in underdog positie te zetten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan nog ga je winnen, kwalitatief veel betere selectie.
Owja ik zie het. 1 geblesseerde en 1 geschorstequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:52 schreef Funel het volgende:
[..]
2 middenvelders niet kunnen opstellen en jij speelt thuis in Abe Lenstra Stadion. Uitwedstrijden is echt niet normaal meer. ik denk dat alleen PSV uit gaat winnen vandaag. Ik probeer ook in underdog positie te zetten.
Oh laat maar, die haal ik nu al niet eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:17 schreef Funel het volgende:
[..]
Bij Financieel directeur, je doelstelling gaat daardoor wel omhoog
ja tegen PSV alle vermoeide spelers rust gegevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja ik zie het. 1 geblesseerde en 1 geschorste
Met de fitheid en moraal zit het wel goed in je selectie trouwens.
Vorig seizoen met Bayern kreeg ik absurd vaak rood, totaal 10x. Dat lijkt dit seizoen mee te vallen. Even afkloppenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:01 schreef Funel het volgende:
[..]
ja tegen PSV alle vermoeide spelers rust gegevenAlleen de rode kaart in de 2e! minuut was funest. Kan vandaag ook zomaar gebeuren, is namelijk dezelfde scheids.
Zie je vaak wel wie wat belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:09 schreef GwaiLow het volgende:
Succes zometeen mannen.
Vind het altijd zo dom dat je vaak voor de beker tegen iemand speelt en daarna direct weer tegen dezelfde.
TOP!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Instellingen voor volgend seizoen al gedaan.
- Engeland
- Eigen vermogen niet toegestaan
- Bekertoernooi wordt gespeeld
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Instellingen voor volgend seizoen al gedaan.
- Engeland
- Eigen vermogen niet toegestaan
- Bekertoernooi wordt gespeeld
gratz met overwinningquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig seizoen met Bayern kreeg ik absurd vaak rood, totaal 10x. Dat lijkt dit seizoen mee te vallen. Even afkloppen
quote:
en twentequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen tegen Psv, ik noteer alvast een nederlaag
Alhoewel ik al eerder won van Feyenoord en Ajax...
Ze mogen het inderdaad wel wat gaan aanpassen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef Funel het volgende:
echt dat uit en thuis is zo'n verschil niet normaal meer.
Oefenpotje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mogen het inderdaad wel wat gaan aanpassen ja.
Aangezien het uit erg lastig is om te winnen sluit ik een nederlaag niet uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:41 schreef Zhero het volgende:
Gelijkspelletje tegen Groningen uit, niks mis mee. Nu tegen Willem II thuis, dus hopelijk drie punten
. Sorry Paxcon
.
Omdat haags_kwartiertje zoiets goed kan organiserenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat OSM ineens zo'n hype is op FOK. Drie maanden geleden kwam er geen hond op af
Pure zelfpijperij ditquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat haags_kwartiertje zoiets goed kan organiseren
Het loopt best goed ja. Wie heeft dit eigenlijk georganiseerd?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat OSM ineens zo'n hype is op FOK. Drie maanden geleden kwam er geen hond op af
Lees eens terugquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het loopt best goed ja. Wie heeft dit eigenlijk georganiseerd?
Je staat 4 punten achter op de nummer 4quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:09 schreef Vasion het volgende:
Morgen drie punten pakken en ik kan gewoon weer derde staan
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik dol maar.Gefeliciteerd trouwens.
En het dan laten liggen tegen de "kleintjes"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overwinningen op Ajax, Feyenoord, twente en nu ook psv.![]()
Ik vergat de overwinning op excelsior.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:12 schreef Funel het volgende:
[..]
En het dan laten liggen tegen de "kleintjes"
je staat nog maar 2 punten achter op je DSquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vergat de overwinning op excelsior.
Ik hou rekening met het ergste. Het is weer een knotsgekke competitie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:13 schreef Funel het volgende:
[..]
je staat nog maar 2 punten achter op je DS
Je team heeft een enorme omslag gemaakt. Heb je veel aan je tactiek veranderd of komt het door je aankopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou rekening met het ergste. Het is weer een knotsgekke competitie.
Combinatie van beide.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:15 schreef Funel het volgende:
[..]
Je team heeft een enorme omslag gemaakt. Heb je veel aan je tactiek veranderd of komt het door je aankopen?
Done!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:24 schreef Funel het volgende:
[..]
kan je me even uitdagen, weel weten of mijn tactiek voor uitwedstrijden een beetje werkt
Mijn prestaties in oefenwedstrijden zijn ook wel ronduit dramatisch hoor.quote:
Ik ben benieuwd of het wat wordt morgen uit tegen vitessequote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn prestaties in oefenwedstrijden zijn ook wel ronduit dramatisch hoor.
TK ?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:29 schreef Funel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het wat wordt morgen uit tegen vitesse
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:31 schreef Funel het volgende:
[..]
Ik doe meestal in 2e helft van competitie. dan kunnen ze geen wraak nemen
Komt vrij bekend voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |