SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 02-08-2015 18:41:01 ]
Negers.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.thecollegefix.com/post/23550/
Moet nog bijkomen van die BBQ gisteren. Ging er wel wild aan toe, toen Awesome een fittie had met dat rare wijf.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
he boys binnenkort nog leuk feestje ergens?
[ afbeelding ]
Wel jammer dat jij ziek werd omdat de hamburgers nog niet goed gaar waren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moet nog bijkomen van die BBQ gisteren. Ging er wel wild aan toe, toen Awesome een fittie had met dat rare wijf.
haha jamooi was dat niet gewoon stiekem c_cquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moet nog bijkomen van die BBQ gisteren. Ging er wel wild aan toe, toen Awesome een fittie had met dat rare wijf.
waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel jammer dat jij ziek werd omdat de hamburgers nog niet goed gaar waren.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel jammer dat jij ziek werd omdat de hamburgers nog niet goed gaar waren.
heb je al een exotische soa eigenlijk?quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:49 schreef Drinky het volgende:
Was leuk jongons wanneer is de volgende meet?
on fleek heet zoietsquote:
geen idee, kom ik in Nederland wel achter. Even langs bij de GGD zeggen dat ik mee heb gedaan aan de gay pride voor een gratis test /nohomoquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb je al een exotische soa eigenlijk?
smart move, veel aziatische poesjes kapot gemaakt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen idee, kom ik in Nederland wel achter. Even langs bij de GGD zeggen dat ik mee heb gedaan aan de gay pride voor een gratis test /nohomo
tot aan bloedens toe. Niet met opzet trouwensquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
smart move, veel aziatische poesjes kapot gemaakt?
[ afbeelding ]
Vertel aub meer over jouw 'echte' gas bbq.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:16 schreef Montelly het volgende:
Vind het jammer dat er nog steeds grapjes worden gemaakt over gym-bbq terwijl dit een serieuze aangelegenheid is.
Ah je moet wat als je met veel man bent.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vertel aub meer over jouw 'echte' gas bbq.
Hey sander hoe waren de spareribs gister?quote:
...quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we met z'n allen even de genialiteit van sambal badjak op een broodje kaas waarderen?
Nou, vertel het tante c_c Eensquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:18 schreef Drinky het volgende:
Even confidential. Mijn hand heeft net ...
Badjak is echt de koning der sambals. Smeer dat standaard op alles met pindakaas/kipfilet/kaas.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we met z'n allen even de genialiteit van sambal badjak op een broodje kaas waarderen?
sambal manis is ook lkkrquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef smegmanus het volgende:
Geniet er nog even van. Ik stel voor dat we bij deel 245 stoppen, leuk geweest toch?
Eens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:39 schreef no1uknow het volgende:
Deze reeks was wel echt van goede kwaliteit zo rond deeltje 200/250.
Daar was dat wedstrijdje ver-pissen met de mods overigens ook al aan de gang
[..]
kaas, ben je zzp'er?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
Conimex haha die is voor blanda jy moet gwn die koningvogel pakken vriend
En de ecto'squote:Op zondag 2 augustus 2015 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Vergeet de ecto's niet te vermelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik doe even een deuce-esque bijdragetr gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe even een deuce-esque bijdragetr, voel me heel ongemakkelijk zo door deze posting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik doe even een deuce-esque bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe even een deuce-esque bijdrageBen jij dat op die plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Crip ben jij dat?quote:
fucking men is the bestquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh srry zal meer iets in jullie straatje posten.
[ afbeelding ]
Epische tieten niet waarderen. Stelletje homo's.
Haha die edit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
clumsie is toch heel dik jaroon
Wel die sicke 8-pack iddquote:
lolquote:
deze comment is on fleek mag wel gezegd wordenquote:
Sambal badjak is overrated. Welk merk gebruik je?quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
trigger Lonnies Rijstafel nou niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:43 schreef Awesome_ het volgende:
Inb4 seto die badjak voor het plebs vindt en neerkijkt op mensen die niet hun eigen sambal maken
Ik doe even een deuce-esque bijdragegaat te ver dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef het op meid dit wordt nietsquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh srry zal meer iets in jullie straatje posten.
[ afbeelding ]
Epische tieten niet waarderen. Stelletje homo's.Dat is gwn Frank Yangquote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ik doe even een deuce-esque bijdrageHeb ervan genoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest je toen huilen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:39 schreef no1uknow het volgende:
Deze reeks was wel echt van goede kwaliteit zo rond deeltje 200/250.
Daar was dat wedstrijdje ver-pissen met de mods overigens ook al aan de gang
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef McNulty het volgende:
Clumsy je mag je trouwens wel als een betere vriend opstellen.
Smegma hij postte een kut en houdt zich niet aan de spoilerafspraken. Ik vraag niet om een ban, zeer zeker niet, maar kijk er gewoon even naarquote:
Mag je daar alleen posten als je ecto bent ofzo? Al die ielemiele kutventjes op de 1e pagina.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:11 schreef Montelly het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157788913
•OFFICIAL> ••Verenigde Misc Broeders •• Netherlands represent. [P2]
![]()
Hey Smegmaquote:
Waarom lukt het fripsel wel om slank te worden en jou niet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Smegma hij postte een kut en houdt zich niet aan de spoilerafspraken. Ik vraag niet om een ban, zeer zeker niet, maar kijk er gewoon even naar![]()
.
Hé man.quote:
Rot op.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Smegma hij postte een kut en houdt zich niet aan de spoilerafspraken. Ik vraag niet om een ban, zeer zeker niet, maar kijk er gewoon even naar![]()
.
Meer discipline, meer tijd, betere gezondheid, meer focus.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom lukt het fripsel wel om slank te worden en jou niet?
Daar gaat het al mis.quote:
Och, hoe je het ook wendt of keert, ik kreeg m'n gelijk, dus ik zou niet al te veel focus daarop plaatsen als ik jou was.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Inb4 kutmods ik ga FB topic maken ditdatalles.
hahahahaha lekkker voor je clumsquote:
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, hoe je het ook wendt of keert, ik kreeg m'n gelijk, dus ik zou niet al te veel focus daarop plaatsen als ik jou was.
Top. Run along now.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Top. Run along now.
Er is vast een ander topic waar ze je aars willen likken. Vooralsnog zijn jouw posts de eerste irritante sinds de sluiting.
Beter post je een paar schone Aziatische dames.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:34 schreef Beach het volgende:
Zal ik dan maar echt zorgen dat het dichtgaat?
Smeggie jij mag kiezen, het verboden woord of een tubgirl.
Als ik iemand een ban wil aansmeren, zou ik dat niet doen bij jou, loopjongetje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Jouw poging tot een ban aansmeren werkt sfeerverhogend zeker.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beter post je een paar schone Aziatische dames.
Poe het zit je wel diep hé? Komt dat omdat je dik bent?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar omdat jij wel mag noten en ik niet en je al eerder je machtsgeilheid hebt laten blijken, hou ik het even hierbij![]()
.
mehquote:
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goh ik dacht dat we een betere sfeer gingen handhaven. Groot mannetje ben je.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Inb4 kutmods ik ga FB topic maken ditdatalles.
quote:
hoe gaat dat Nulty, zou je een kleine beschrijving kunnen geven?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef McNulty het volgende:
clumsy is vandaag weer gefriendzoned ik merk het gewoon gelijk aan haar gedrag.
Nee, m'n natuurlijke aversie tegen jongetjes met een groter ego dan goed voor ze is, is onafhankelijk van wat de weegschaal zegt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:38 schreef smegmanus het volgende:
Ga door, ga door.
[..]
Poe het zit je wel diep hé? Komt dat omdat je dik bent?
Kijk die facialabuse met haar. Na die throatfuck ligt er zo'n bakje met kots op de grond en dan drinkt ze dat op en kotst ze het weer uit.quote:
Mijn ogen, wat is dees?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk die facialabuse met haar. Na die throatfuck ligt er zo'n bakje met kots op de grond en dan drinkt ze dat op en kotst ze het weer uit.
Godverdomme sap dat hoef ik niet zien. Ik zie nog liever clumsy een paaldans act opvoeren om te zien of de paal het wel houdt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk die facialabuse met haar. Na die throatfuck ligt er zo'n bakje met kots op de grond en dan drinkt ze dat op en kotst ze het weer uit.
Nee ik ook niet per se maar geeft wel aan hoe nasty zij is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Godverdomme sap dat hoef ik niet zien. Ik zie nog liever clumsy een paaldans act opvoeren om te zien of de paal het wel houdt.
wtf wat kijk jij wel nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het zou het beste zijn als een paar van die dikke boegbeelden (inb4 stevig schip zeker) dood gaan aan een hartaanval ofzo. Die wijven hebben gewoon een slap in de face nodig om weer een beetje in de realiteit te komen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef McNulty het volgende:
Jesus, hoe dom kunnen deze wijven wel niet zijn man.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef McNulty het volgende:
Hey polka dot maak je niet dik
[ afbeelding ]
uhuquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zat in een collectie wat ik van haar had gedownload.
pilletje teveel haha ja togquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:55 schreef Awesome_ het volgende:
allemaal het pilletje niet genomen of wat
hmm...quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh schatje toch. Ik zou die pik van je kunnen distroyen op manieren die je voor de rest van je miserabele leven bij zouden blijven, maar je komt niet eens in de búúrt van fuckable. Know your place. Stay there.
Moest dit een plaatje van een lekker wijf voorstellen? Ahahahahahahaquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh schatje toch. Ik zou die pik van je kunnen distroyen op manieren die je voor de rest van je miserabele leven bij zouden blijven, maar je komt niet eens in de búúrt van fuckable. Know your place. Stay there.
Mmmm, lekker genieten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, dat mag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, m'n natuurlijke aversie tegen jongetjes met een groter ego dan goed voor ze is, is onafhankelijk van wat de weegschaal zegt.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ectoquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:01 schreef Stompzinnig het volgende:
blijf is in jullie eigen topic ipv alle andere topics te verneuken met jullie kinderachtige gedrag
sukkels
Lekkah.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeeeeee Smeg. Alles goed?
Mooi weertje he
haha wat probeer jij dan alpha te doenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:59 schreef McNulty het volgende:
Ontneem een vrouw van alle validatie en verbaas je over de rare bokkensprongen die ze maakt om het terug te winnen.
Als dit progressiepic is dan mag je je before picture 100m diep begraven en hopen dat geen een ziel het ooit meer zal zien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Eens in de zoveel maanden slaat de PMS toe en word ik overagressief.
Neemt niet weg dat het een goede progressiepic is tho.
TR gezet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:01 schreef Stompzinnig het volgende:
blijf is in jullie eigen topic ipv alle andere topics te verneuken met jullie kinderachtige gedrag
sukkels
Kom schoolplein danquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat het betekend dus fuck dat
blijf gewoon in julie sneue hoekje
Wat moet jij dan met je 11 vingers?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
haha wat probeer jij dan alpha te doen
zeker net The Game epub binnengehengeld
TR gezet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat het betekend dus fuck dat
blijf gewoon in julie sneue hoekje
Doe eens foto waar je meer ziet dan 15 cm make up gezicht en anderhalve meter hoofddoek dan. Daarna lachen.quote:
Hahahhahahah sryquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe eens foto waar je meer ziet dan 15 cm make up gezicht en anderhalve meter hoofddoek dan. Daarna lachen.
ga je weer whiteknighten. cc is strong independent turkish woman die kan haar eige battles fighten zoals je ziet toggggquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat kom jij stoer doen met je gifjes dan?
Ik kom niet op voor cc. Ik zit jou gewoon lekker te neggen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je weer whiteknighten. cc is strong independent turkish woman die kan haar eige battles fighten zoals je ziet togggg
Rare kat, eet die echt popcorn?quote:
quote:
quote:
Godzijdank maat. Fijn dat je zo snel reageerde op je app. Shit escaleert helemaal uit de hand hier man.quote:
IK BEN RUSTIG EN STABIEL.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dat stripje dat ik CC heb gestuurd wordt volledig abused. Denk dat het hier bij blijft.
Allemaal van die labielen, man.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lekker toekijken, genieten dit
Allemaal (potentiele) r&p gangertjes dit
Denk dat Crip slanker is dan Clumsy?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Clumsy en Crip zouden vast zieke powerlifters zijn.
Dat hoop je gewoon, omdat je bij haar de kans groter acht dat je haar kunt neuken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat Crip slanker is dan Clumsy?
Crip is 10kilo aangekomen na het suikerfeestquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat Crip slanker is dan Clumsy?
burnmeester seto, doe het even voorquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:19 schreef seto het volgende:
de burns hier zijn wel op bedroevend laag niveau
Wat een prachtige observerende post dit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Crip is volgens mij minder lang en daardoor wat ronder.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:29 schreef Beach het volgende:
nu is het leuk geweest
je mag wel stoppen mcnulty
Speciaal voor jou onze strong cc. Met een kusje voor de moeilijke tijden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe eens foto waar je meer ziet dan 15 cm make up gezicht en anderhalve meter hoofddoek dan. Daarna lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Speciaal voor jou onze strong cc. Met een kusje voor de moeilijke tijden.
Wat zit je dwars vandaag, ik wil wel je verhaal horen als je daar behoefte aan hebt.Bah, heb je geen makeup op of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat zit je dwars vandaag, ik wil wel je verhaal horen als je daar behoefte aan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
[..]
Wat zit je dwars vandaag, ik wil wel je verhaal horen als je daar behoefte aan hebt.Lieve schat dat is nog steeds alleen gezicht, al is het voor de verandering make-uploos, en verder heel veel doek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis hier![]()
ja ik heb bewijsdrang op het internet hihiquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:33 schreef Deuce92 het volgende:
Wel schattig hoe je jezelf probeert te bewijzen, Crip.
Lijkt een beetje alsof je een snor hebt. Of is dat schaduw?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik heb bewijsdrang op het internet hihi
De doekloze ik is net als een rare pepe bbyquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve schat dat is nog steeds alleen gezicht, al is het voor de verandering make-uploos, en verder heel veel doek.
Niets mis hier
Nee heb me nog niet geharst je hebt gelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje alsof je een snor hebt. Of is dat de schaduw?
En ik iets om aan die doek af te vegen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:34 schreef Drinky het volgende:
Zozo, ik kan wel wat bedenken om die mond mee te vullen
C_C's PMS?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:34 schreef Drinky het volgende:
Zozo, ik kan wel wat bedenken om die mond mee te vullen
Ben niet empowered. Heb me erbij neergelegd dat ik fat ben en werk er hard aanquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:37 schreef Drinky het volgende:
Maareh, alleen de mond verder. Keer op keer is het bewezen dat "empowered" wonen wel kunnen eten maar niet kunnen rijden. Nomsayin'?
Zonder op de dan-heb-je-nog-geen-goeie-gehad-Tour te gaan, jij leek me niet iemand die alleen maar standaard bimbos neukt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:37 schreef Drinky het volgende:
Maareh, alleen de mond verder. Keer op keer is het bewezen dat "empowered" wonen wel kunnen eten maar niet kunnen rijden. Nomsayin'?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zonder op de dan-heb-je-nog-geen-goeie-gehad-Tour te gaan, jij leek me niet iemand die alleen maar standaard bimbos neukt.
Tsja, op reis moet je toch wat. Geen standaard bimbo's, ik doe wel aan cherry picking.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zonder op de dan-heb-je-nog-geen-goeie-gehad-Tour te gaan, jij leek me niet iemand die alleen maar standaard bimbos neukt.
hou maar op deucequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
Kijk hoe ze zich allemaal willen bewijzen tegenover Drinky. Ben wel jaloers.
Ja vrouwen houden niet zo van mannen die overdreven ass kissenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
Paki genetics. Bijna de hele wereld wilde Osama maar niemand kon hem krijgen nomsayin'quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe dan ook, sterke actie clums.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
HOE IS DAT EEN BEWIJSPOGING.
Gvd.
Ik ga I am legend kijken. Die hond gaat zeker dood? Voelt als zo'n dag.
We appreciëren de pic voor onze fap folder c_c. looking goodquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
HOE IS DAT EEN BEWIJSPOGING.
Gvd.
Ik ga I am legend kijken. Die hond gaat zeker dood? Voelt als zo'n dag.
women* autocorrect heeft dyslexie.quote:
[..]
Wat zit je dwars vandaag, ik wil wel je verhaal horen als je daar behoefte aan hebt.Deze is wel beter dan met makeup tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met dat witte broekje heeft wel mooie benen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:42 schreef McNulty het volgende:
Weer een snelle finish van Ronda.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
We appreciëren de pic voor onze fap folder c_c. looking good
Thanks stengel, but I like make-up.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is wel beter dan met makeup tbh
Niet.quote:
squattende braziliaanse centaurquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Die met dat witte broekje heeft wel mooie benen.
Lekker, van die gespierde benen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
squattende braziliaanse centaur![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel iets hebben als het niet te overdreven is en in proportie is met rest van de body.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
squattende braziliaanse centaur![]()
[ afbeelding ]
wow een tko bij de vrouwenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:42 schreef McNulty het volgende:
Weer een snelle finish van Ronda.
[ afbeelding ]
Nee, dan zou Fripsel nu al tien foto's gepost hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:49 schreef no1uknow het volgende:
het lijkt hier US wel wat nivootje betreft
Oja ik vergat even dat je daar instant feelgood punten kan scoren. Brb.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:49 schreef no1uknow het volgende:
het lijkt hier US wel wat nivootje betreft
TR racismequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey smeg kunnen die turken en mocro's hier niet een beetje ingedamd worden
Als je beetje lekker bent, ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oja ik vergat even dat je daar instant feelgood punten kan scoren. Brb.
Lol. Jakken of Champy had die toch gemaakt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:48 schreef Sapstengel het volgende:
Moest net ineens weer aan deze video denken
Ik ga me inhouden en geen poststijlanalyse terugplaatsen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:49 schreef McNulty het volgende:
Awesome's zijn posts bevatten veel fictie, rollenspellen en hissyfits.
Multiculti jeweettoch haha.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey smeg kunnen die turken en mocro's hier niet een beetje ingedamd worden
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je beetje lekker bent, ja.
Sorry meid.
Volgens mij Jakken idd.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lol. Jakken of Champy had die toch gemaakt?
Klokov.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lol. Jakken of Champy had die toch gemaakt?
Ik heul met de vijand.quote:
Jakken had ook die fotofuck van Ray gemaakt. Toen werd hij kwaad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij Jakken idd.
Ook op 3:06 "jullie moeten gewoon normaal doen net als ik"
Nee hoor.quote:
Ik neem liever advies van iemand wiens genitaliën niet in direct traceerbaar zijn online, maar thanks.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry meid.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry meid.
De originele rant was van Klokov. Het daarop gebaseerde filmpje genaamde de Notergang is gemaakt door Jakkenhakker.quote:
Ik dacht er srs net nog aan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
ALLEMAAL NAAR MIJ FORUM
IEDEREEN DIE ER TOE DOET HEEFT WEKEN GELEDEN EEN LINKJE GEHAD
Ok, weer wat geleerd!quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De originele rant was van Klokov. Het daarop gebaseerde filmpje genaamde de Notergang is gemaakt door Jakkenhakker.
dat was in DM toch? kokerlang terugzoeken, dm ff opnieuwquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
ALLEMAAL NAAR MIJ FORUM
IEDEREEN DIE ER TOE DOET HEEFT WEKEN GELEDEN EEN LINKJE GEHAD
ja masturracequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja want mocro's en turken zijn een ras
oooooooh
je hebt dmquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat was in DM toch? kokerlang terugzoeken, dm ff opnieuw
als in: het zijn slaven die een blanke master nodig hebben.quote:
nee. Want dan krijg je weer grappenmakers die 'fylax' kiezen of zo. Je regelt maar een fake emailtje als je bang bent.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wel de guestpostfunctie weer ff aanzetten dan pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |