Dat hoop je gewoon, omdat je bij haar de kans groter acht dat je haar kunt neuken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat Crip slanker is dan Clumsy?
Crip is 10kilo aangekomen na het suikerfeestquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat Crip slanker is dan Clumsy?
burnmeester seto, doe het even voorquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:19 schreef seto het volgende:
de burns hier zijn wel op bedroevend laag niveau
Wat een prachtige observerende post dit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Crip is volgens mij minder lang en daardoor wat ronder.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:29 schreef Beach het volgende:
nu is het leuk geweest
je mag wel stoppen mcnulty
Speciaal voor jou onze strong cc. Met een kusje voor de moeilijke tijden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe eens foto waar je meer ziet dan 15 cm make up gezicht en anderhalve meter hoofddoek dan. Daarna lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Speciaal voor jou onze strong cc. Met een kusje voor de moeilijke tijden.
Wat zit je dwars vandaag, ik wil wel je verhaal horen als je daar behoefte aan hebt.Bah, heb je geen makeup op of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat zit je dwars vandaag, ik wil wel je verhaal horen als je daar behoefte aan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
[..]
Wat zit je dwars vandaag, ik wil wel je verhaal horen als je daar behoefte aan hebt.Lieve schat dat is nog steeds alleen gezicht, al is het voor de verandering make-uploos, en verder heel veel doek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis hier![]()
ja ik heb bewijsdrang op het internet hihiquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:33 schreef Deuce92 het volgende:
Wel schattig hoe je jezelf probeert te bewijzen, Crip.
Lijkt een beetje alsof je een snor hebt. Of is dat schaduw?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik heb bewijsdrang op het internet hihi
De doekloze ik is net als een rare pepe bbyquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve schat dat is nog steeds alleen gezicht, al is het voor de verandering make-uploos, en verder heel veel doek.
Niets mis hier
Nee heb me nog niet geharst je hebt gelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje alsof je een snor hebt. Of is dat de schaduw?
En ik iets om aan die doek af te vegen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:34 schreef Drinky het volgende:
Zozo, ik kan wel wat bedenken om die mond mee te vullen
C_C's PMS?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:34 schreef Drinky het volgende:
Zozo, ik kan wel wat bedenken om die mond mee te vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |