quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh schatje toch. Ik zou die pik van je kunnen distroyen op manieren die je voor de rest van je miserabele leven bij zouden blijven, maar je komt niet eens in de búúrt van fuckable. Know your place. Stay there.
Ectoquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:01 schreef Stompzinnig het volgende:
blijf is in jullie eigen topic ipv alle andere topics te verneuken met jullie kinderachtige gedrag
sukkels
Lekkah.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeeeeee Smeg. Alles goed?
Mooi weertje he
haha wat probeer jij dan alpha te doenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:59 schreef McNulty het volgende:
Ontneem een vrouw van alle validatie en verbaas je over de rare bokkensprongen die ze maakt om het terug te winnen.
Als dit progressiepic is dan mag je je before picture 100m diep begraven en hopen dat geen een ziel het ooit meer zal zien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Eens in de zoveel maanden slaat de PMS toe en word ik overagressief.
Neemt niet weg dat het een goede progressiepic is tho.
TR gezet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:01 schreef Stompzinnig het volgende:
blijf is in jullie eigen topic ipv alle andere topics te verneuken met jullie kinderachtige gedrag
sukkels
Kom schoolplein danquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat het betekend dus fuck dat
blijf gewoon in julie sneue hoekje
Wat moet jij dan met je 11 vingers?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
haha wat probeer jij dan alpha te doen
zeker net The Game epub binnengehengeld
TR gezet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat het betekend dus fuck dat
blijf gewoon in julie sneue hoekje
Doe eens foto waar je meer ziet dan 15 cm make up gezicht en anderhalve meter hoofddoek dan. Daarna lachen.quote:
Hahahhahahah sryquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe eens foto waar je meer ziet dan 15 cm make up gezicht en anderhalve meter hoofddoek dan. Daarna lachen.
ga je weer whiteknighten. cc is strong independent turkish woman die kan haar eige battles fighten zoals je ziet toggggquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat kom jij stoer doen met je gifjes dan?
Ik kom niet op voor cc. Ik zit jou gewoon lekker te neggen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je weer whiteknighten. cc is strong independent turkish woman die kan haar eige battles fighten zoals je ziet togggg
Rare kat, eet die echt popcorn?quote:
quote:
quote:
Godzijdank maat. Fijn dat je zo snel reageerde op je app. Shit escaleert helemaal uit de hand hier man.quote:
IK BEN RUSTIG EN STABIEL.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dat stripje dat ik CC heb gestuurd wordt volledig abused. Denk dat het hier bij blijft.
Allemaal van die labielen, man.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lekker toekijken, genieten dit
Allemaal (potentiele) r&p gangertjes dit
Denk dat Crip slanker is dan Clumsy?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Clumsy en Crip zouden vast zieke powerlifters zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |