Dan weet je ook meteen waarom de popo liever in de berm hangt met een camera als dat ze die truckers opschrijven; bang voor RSI.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dan heeft die klager een dagtaak eraan om alle bedrijven aan te schrijven
Hebben niet alleen mensen in een BMW last van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:53 schreef padlarf het volgende:
Net een kneus in een BMW gezienWederom, ik gun iedereen van harte een mooie auto, maar deze reed toch echt in een BMW, kan er niks aan doen. Vol bombarie optrekken tot 60, vervolgens vol in de ankers voor de verkeersdrempel. Waar hij schuin over heen moest. 8 keer achter elkaar.
Dan pis je toch in je broek van het lachen als je dat ziet gebeurenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:53 schreef padlarf het volgende:
Net een kneus in een BMW gezienWederom, ik gun iedereen van harte een mooie auto, maar deze reed toch echt in een BMW, kan er niks aan doen. Vol bombarie optrekken tot 60, vervolgens vol in de ankers voor de verkeersdrempel. Waar hij schuin over heen moest. 8 keer achter elkaar.
Je hebt gelijk, het was niet relevant, ik zal het niet meer melden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:07 schreef twiFight het volgende:
Je kan het ook niet noemen, aangezien het merk compleet niet relevant is voor jouw irritatie![]()
Oef, een frontale botsing hebben in een fiat seicentoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:58 schreef Fer het volgende:
Vandaag op de N9 vaag ongeluk gebeurd. Frontale aanrijding, ongeveer 40m van de rotonde of. Degene die aan de verkeerde weghelft reed, stond ook nog eens met zijn linker achterzijde in de berm van de tegenligger. Wtf...
Ah foto gevonden
http://www.noordhollandsd(...)j-Burgerbrug?lref=L8
Je bent dus weer terug uit Spanje is wat je wilt zeggen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb laatste tijd vooral op de snelweg gereden en damn
Met een geleiderail ertussen is dat inderdaad onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Gebeurt vaker op de N9, dan raken ze de berm, sturen ze heftige tegen en schieten ze over de weg naar de andere berm. Maar in deze situatie lijkt dat me ook alweer sterk.
Nog niet, lokaal ook veel geredenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je bent dus weer terug uit Spanje is wat je wilt zeggen?
Er was geen geleiderail. Denk dat de fiat bij het verlaten van de rotondes iets teveel gas gaf, onderstuur kreeg en zo de andere weghelft op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Met een geleiderail ertussen is dat inderdaad onwaarschijnlijk.
Dat is geen flirten though.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:55 schreef Sarasi het volgende:
Stoplicht'flirten'.Half uit je raam hangen en steeds harder gaan schreeuwen omdat ik star voor me uit blijf kijken is gewoon schijtirritant. Gewoon niet doen. De andere mensen om ons heen wisten ook niet zo goed meer waar ze moesten kijken en ik kreeg meer dan één medelijdende blik.
Daarom de aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is geen flirten though.
Eerder een bosmongool die geen manieren geleerd heeft
Oh. Dan interpreteerde ik de foto bij het artikel verkeerd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:55 schreef Fer het volgende:
[..]
Er was geen geleiderail. Denk dat de fiat bij het verlaten van de rotondes iets teveel gas gaf, onderstuur kreeg en zo de andere weghelft op.
tja, in mijn BMW moet ik ook stapvoets over sommige drempels, en mijn auto is verder niet verlaagd ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:53 schreef padlarf het volgende:
Ik heb een koekblik en ga er met 50 overheen. Extra vermaak als er iemand bumperkleeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een Franse bak met slappe vering, maar bij een drempel zet ik hem wat hoger op de poten en kan ik er gewoon met 30 overheen.
Of gewoon je rem los laten. Doe ik altijd en vertel ik ook aan mensen die rijles volgen. Als je dan toch te hard gaat, dan maar met je rem los, heb je in ieder geval meer bodemvrijheid en zijn je veren wat minder ingedrukt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:05 schreef bluemoon23 het volgende:
Je ziet ze ook veel dat ze nog remmen als ze al op de drempel zijn.
Ja, dan duikt de auto helemaal![]()
Beetje gas er weer op, dan komt de neus weer wat omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |