abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 12:54:21 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154981208
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:36 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dan heeft die klager een dagtaak eraan om alle bedrijven aan te schrijven :D
Dan weet je ook meteen waarom de popo liever in de berm hangt met een camera als dat ze die truckers opschrijven; bang voor RSI.

En je kunt er wel om lachen, maar het is triest genoeg dat het zo is. Die klojo's hebben schijt aan de regels, en er is geen hond die er wat aan doet. Ik heb serieus met enige regelmaat de neiging om bij zo'n klootzak mijn appeltje door zijn zijruit te pleuren in het voorbijrijden, maja, dan heeft hij extra inkomsten, en ik krijg trek ergens halverwege mijn werkdag }:|

Op de A2 is het hetzelfde trouwens, zeker met de spitsstrook open, dan geldt er dus een inhaalverbod, er is dik cameratoezicht, maar daar doen ze dus geen hol mee, zal wel niet mogen ofzo; stel je voor dat je rendement uit die spullen haalt. 8)7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:53:28 #152
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_154994595
Net een kneus in een BMW gezien :') Wederom, ik gun iedereen van harte een mooie auto, maar deze reed toch echt in een BMW, kan er niks aan doen. Vol bombarie optrekken tot 60, vervolgens vol in de ankers voor de verkeersdrempel. Waar hij schuin over heen moest. 8 keer achter elkaar.
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:07:36 #153
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_154995051
Je kan het ook niet noemen, aangezien het merk compleet niet relevant is voor jouw irritatie ;) Toch jammer dat dat soort mensen zo snel er vandoor gaan. Dan kan ik ze niet bedanken voor het sponsoren van de staatskas door dat onnodige benzineverbruik :P
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_154995480
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:53 schreef padlarf het volgende:
Net een kneus in een BMW gezien :') Wederom, ik gun iedereen van harte een mooie auto, maar deze reed toch echt in een BMW, kan er niks aan doen. Vol bombarie optrekken tot 60, vervolgens vol in de ankers voor de verkeersdrempel. Waar hij schuin over heen moest. 8 keer achter elkaar.
Hebben niet alleen mensen in een BMW last van.
Bij een disco hier in de buurt ook vaak genoeg allerlei tot sportwagen opgedirkte auto's gezien met spoilers, dikke uitlaten, extra blinkende metallic lak en die vervolgens reden als een oude opoe omdat ze anders van onderen van alles aan gort reden bij het minste bultje op de weg.
pi_154996613
quote:
Dan pis je toch in je broek van het lachen als je dat ziet gebeuren :D _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154997053
Vandaag op de N9 vaag ongeluk gebeurd. Frontale aanrijding, ongeveer 40m van de rotonde of. Degene die aan de verkeerde weghelft reed, stond ook nog eens met zijn linker achterzijde in de berm van de tegenligger. Wtf...

Ah foto gevonden

http://www.noordhollandsd(...)j-Burgerbrug?lref=L8
.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:06:18 #157
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_154997477
Gebeurt vaker op de N9, dan raken ze de berm, sturen ze heftige tegen en schieten ze over de weg naar de andere berm. Maar in deze situatie lijkt dat me ook alweer sterk.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 10:40:55 #158
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_155008983
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:07 schreef twiFight het volgende:
Je kan het ook niet noemen, aangezien het merk compleet niet relevant is voor jouw irritatie ;)
Je hebt gelijk, het was niet relevant, ik zal het niet meer melden.
Ok stelletje hokboeren
  Moderator zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:41:56 #159
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_155010826
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:58 schreef Fer het volgende:
Vandaag op de N9 vaag ongeluk gebeurd. Frontale aanrijding, ongeveer 40m van de rotonde of. Degene die aan de verkeerde weghelft reed, stond ook nog eens met zijn linker achterzijde in de berm van de tegenligger. Wtf...

Ah foto gevonden

http://www.noordhollandsd(...)j-Burgerbrug?lref=L8
Oef, een frontale botsing hebben in een fiat seicento :X
Geen goed plan....
pi_155011312
Heb laatste tijd vooral op de snelweg gereden en damn, ik wil niet overhaast generaliseren ofzo maar ik heb het gevoel dat Fransen echt de meest gekke inhaal manoeuvres maken :') Het gaat om de een of andere manier altijd goed, lijkt het terwijl ze echt bizar veel risico's nemen

Van wat ik gezien heb hé
  FOK!fotograaf zaterdag 8 augustus 2015 @ 14:54:45 #161
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_155013704
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb laatste tijd vooral op de snelweg gereden en damn
Je bent dus weer terug uit Spanje is wat je wilt zeggen?
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 15:04:47 #162
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155013938
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Gebeurt vaker op de N9, dan raken ze de berm, sturen ze heftige tegen en schieten ze over de weg naar de andere berm. Maar in deze situatie lijkt dat me ook alweer sterk.
Met een geleiderail ertussen is dat inderdaad onwaarschijnlijk.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_155014581
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:54 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Je bent dus weer terug uit Spanje is wat je wilt zeggen?
Nog niet, lokaal ook veel gereden
pi_155015245
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Met een geleiderail ertussen is dat inderdaad onwaarschijnlijk.
Er was geen geleiderail. Denk dat de fiat bij het verlaten van de rotondes iets teveel gas gaf, onderstuur kreeg en zo de andere weghelft op.
.
pi_155015256
Stoplicht'flirten'. }:| Half uit je raam hangen en steeds harder gaan schreeuwen omdat ik star voor me uit blijf kijken is gewoon schijtirritant. Gewoon niet doen. De andere mensen om ons heen wisten ook niet zo goed meer waar ze moesten kijken en ik kreeg meer dan één medelijdende blik.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 16:04:18 #166
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155015459
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:55 schreef Sarasi het volgende:
Stoplicht'flirten'. }:| Half uit je raam hangen en steeds harder gaan schreeuwen omdat ik star voor me uit blijf kijken is gewoon schijtirritant. Gewoon niet doen. De andere mensen om ons heen wisten ook niet zo goed meer waar ze moesten kijken en ik kreeg meer dan één medelijdende blik.
Dat is geen flirten though. :P

Eerder een bosmongool die geen manieren geleerd heeft :')
pi_155015643
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 16:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is geen flirten though. :P

Eerder een bosmongool die geen manieren geleerd heeft :')
Daarom de aanhalingstekens. :P
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 16:50:01 #168
45532 ziggyziggyziggy
pi_155016752
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:55 schreef Fer het volgende:

[..]

Er was geen geleiderail. Denk dat de fiat bij het verlaten van de rotondes iets teveel gas gaf, onderstuur kreeg en zo de andere weghelft op.
Oh. Dan interpreteerde ik de foto bij het artikel verkeerd.
pi_155026390
quote:
tja, in mijn BMW moet ik ook stapvoets over sommige drempels, en mijn auto is verder niet verlaagd ofzo.
Ja, en daarna moet ik inderdaad weer optrekken om op de Max snelheid te komen.
Maar dat ligt niet perse aan mij.

Veel drempels zijn gewoon niet ontworpen voor de moderne auto,s.
Vaak heb je drempels in een 30km weg waar je alleen stapvoets overkunt.
Van de week was ik in Frankrijk, en veel drempels in die dorpjes daar, en behoorlijk steil.
Al die Franse bakken met slappe vering hoor je de grond raken.
:D
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 23:26:50 #170
45532 ziggyziggyziggy
pi_155031210
Ik heb een Franse bak met slappe vering, maar bij een drempel zet ik hem wat hoger op de poten en kan ik er gewoon met 30 overheen. 8-)
pi_155031287
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 23:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een Franse bak met slappe vering, maar bij een drempel zet ik hem wat hoger op de poten en kan ik er gewoon met 30 overheen. 8-)
Ik heb een koekblik en ga er met 50 overheen. Extra vermaak als er iemand bumperkleeft. >:)
Professioneel gifmenger.
  FOK!fotograaf zaterdag 8 augustus 2015 @ 23:42:48 #172
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_155031806
Met bepaalde auto's, vooral die erg zwaar zijn op de voorwielen, is het helemaal niet lekker om hard over drempels te gaan. Heel oncomfortabel, maar je verslijt e.e.a. ook sneller (als je je draagarmen niet krom maakt).
The summer is magic!

pi_155034260
Je ziet ze ook veel dat ze nog remmen als ze al op de drempel zijn.
Ja, dan duikt de auto helemaal :|W
Beetje gas er weer op, dan komt de neus weer wat omhoog.
  FOK!fotograaf zondag 9 augustus 2015 @ 01:23:07 #174
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_155034618
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:05 schreef bluemoon23 het volgende:
Je ziet ze ook veel dat ze nog remmen als ze al op de drempel zijn.
Ja, dan duikt de auto helemaal :|W
Beetje gas er weer op, dan komt de neus weer wat omhoog.
Of gewoon je rem los laten. Doe ik altijd en vertel ik ook aan mensen die rijles volgen. Als je dan toch te hard gaat, dan maar met je rem los, heb je in ieder geval meer bodemvrijheid en zijn je veren wat minder ingedrukt.
The summer is magic!

pi_155038786
Gisteren weer laten verleiden door een klever op de n9. Zo'n oude polo met stickers zat minutenlsng achter mij te slingeren en te kijken of ze kon inhalen, maar we reden in een treintje met helemaal vooraan een slome camper.

Toen ik het zat was heb ik maar 1 auto ingehaald, om te laten zien dat je best kon inhalen als je perse wilde. Was ik tenminste van net geslinger af. En het was ook wel komisch om dan Polo af en toe achter mijn achterligger nog steeds zien slingeren en proberen in te halen.

Net zo grappig in Italie met zijn korte invoegstroken. Hele tijd een bumperklever, tot ik bij de invoegstrook kom, een gat kies in, beetje gas bijgeef en verdwijn in de stroom en die klever blijft stilstaan op de invoegstrook.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')