Nee, want de bestuurder van de videoauto lost het verder zonder drama op door rechts in te halen.quote:
Ik heb nergens gezegd dat ze praktisch bezig warenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nee, want de bestuurder van de videoauto lost het verder zonder drama op door rechts in te halen.
De aso, want dat is veel gevaarlijker dan het onnodige linksrijden van de dames (?) in de Honda!
Dat is nieuw voor mij, waar kan ik dat terugvinden?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En door de blokmarkering gaat een rijstrookwisseling voor een wisseling van invoegstrook naar rijbaan. Echter, als je dat onmogelijk maakt ben je ook een enorme knuppel.
RVV... Een voertuig dat gaat invoegen moet al het verkeer op de hoofdrijbaan voorrang verlenen, terwijl een voertuig dat van rijstrook verwisselt alleen het overige verkeer voor hoeft te laten gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef vannelle het volgende:
Dat is nieuw voor mij, waar kan ik dat terugvinden?
Welk artikel staat dat in?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
RVV... Een voertuig dat gaat invoegen moet al het verkeer op de hoofdrijbaan voorrang verlenen, terwijl een voertuig dat van rijstrook verwisselt alleen het overige verkeer voor hoeft te laten gaan.
Ik vind caravans en zulks vooral kut omdat dat nog meer obstakels zijn die ingehaald gaan worden met 2 km/h snelheidsverschil door andere amoebes.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
Vakantie insecten met kerrevens, opvouwbare huifkarren en fietsendragers. Oprotten met dat kutvolk. En dan rijd ik nog niet eens in een vrachtwagen, want die haten dat volk nog 10 keer erger. Mijn god wat een ellende.
mjah, andersom ook; ik zie het meer als apparaten die kuddes vrachtwagens (die vaak weer achter een collega caravansleepsnol hangen) inhalen met 2 km per uur, na elke vrachtwagen spontaan van het gas gaan omdat die hut een douw krijgt van de rijwind van de vrachtwagen. Echt strontvervelend; het is rustiger op de weg ivbm vakantie en minder verkeersaanbod, en je hangt 5X vaker met 85 in een treintje als normaal. Echt een beetje fatsoenlijk doorrijden is er niet meer bijquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:59 schreef Ciora het volgende:
[..]
Ik vind caravans en zulks vooral kut omdat dat nog meer obstakels zijn die ingehaald gaan worden met 2 km/h snelheidsverschil door andere amoebes.
Dit ermee.
[ afbeelding ]
Wat praat jequote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:59 schreef Ciora het volgende:
[..]
Ik vind caravans en zulks vooral kut omdat dat nog meer obstakels zijn die ingehaald gaan worden met 2 km/h snelheidsverschil door andere amoebes.
Dit ermee.
[ afbeelding ]
Nee, verplichting tot niets. Het had alleen leuk geweest (niet in de laatste plaats voor mijn egoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:47 schreef vannelle het volgende:
Gelezen.
Ik wist alleen niet dat het verplicht was er op te reageren.
Ik weet dat de meeste caravans van waaibomenhout zijn gemaakt, maar wat is hiermee gebeurd?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:59 schreef Ciora het volgende:
[..]
Dit ermee.
[ afbeelding ]
is pakôtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik weet dat de meeste caravans van waaibomenhout zijn gemaakt, maar wat is hiermee gebeurd?
Eerlijk gezegd ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:22 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, verplichting tot niets. Het had alleen leuk geweest (niet in de laatste plaats voor mijn ego) als iemand gezegd had: check, die knakker Ridocar zegt zinnige dingen. Nu was het net of iedereen weer op de oude toer door ging.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die bumperkleven het niet mogelijk is om in te halen
Het enige moment dat ik me daar in het donkere zuiden begeef. Om bij moastrech of wanloo de grens over te rijden met volle bepakking.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
Vakantie insecten met kerrevens, opvouwbare huifkarren en fietsendragers. Oprotten met dat kutvolk. En dan rijd ik nog niet eens in een vrachtwagen, want die haten dat volk nog 10 keer erger. Mijn god wat een ellende.
Is dat niet achterhaald, ik leerde dat ook zo maar volgens mij zijn de regels veranderdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
RVV... Een voertuig dat gaat invoegen moet al het verkeer op de hoofdrijbaan voorrang verlenen, terwijl een voertuig dat van rijstrook verwisselt alleen het overige verkeer voor hoeft te laten gaan.
Pff, inderdaad zeg, Caravanvolkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:00 schreef Carlos93 het volgende:
Gister ook achter zo'n idioot met een caravan gezeten. Voor minstens 5 minuten. Inhalen met 1 a 2 km/h verschil, en dan niet 1 maar direct 10 vrachtwagens in 1 keer. Gooi jezelf van een brug met je sleurhut
Echt he. Ook zo mooi als je achter een vrachtwagen zit. Dat soort lui haalt, zodra er een gaatje valt, je nog rechts in ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan toch niet door m'n voorganger heen ?
Super irritant idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan toch niet door m'n voorganger heen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |