abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154956083
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Moest er iemand vol op de rem?
Nee, want de bestuurder van de videoauto lost het verder zonder drama op door rechts in te halen.

De aso, want dat is veel gevaarlijker dan het onnodige linksrijden van de dames (?) in de Honda!
pi_154956157
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Nee, want de bestuurder van de videoauto lost het verder zonder drama op door rechts in te halen.

De aso, want dat is veel gevaarlijker dan het onnodige linksrijden van de dames (?) in de Honda!
Ik heb nergens gezegd dat ze praktisch bezig waren :P Waarom ze helemaal links blijven rijden is me ook een raadsel, maar de discussie ging erom dat ze ruimte wilden maken voor de invoegers terwijl dat niet nodig was.
Tap tap tap
pi_154956284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:14 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En door de blokmarkering gaat een rijstrookwisseling voor een wisseling van invoegstrook naar rijbaan. Echter, als je dat onmogelijk maakt ben je ook een enorme knuppel.

Dat is nieuw voor mij, waar kan ik dat terugvinden?
  FOK!fotograaf donderdag 6 augustus 2015 @ 15:33:56 #104
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_154957188
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef vannelle het volgende:
Dat is nieuw voor mij, waar kan ik dat terugvinden?
RVV... Een voertuig dat gaat invoegen moet al het verkeer op de hoofdrijbaan voorrang verlenen, terwijl een voertuig dat van rijstrook verwisselt alleen het overige verkeer voor hoeft te laten gaan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_154958020
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

RVV... Een voertuig dat gaat invoegen moet al het verkeer op de hoofdrijbaan voorrang verlenen, terwijl een voertuig dat van rijstrook verwisselt alleen het overige verkeer voor hoeft te laten gaan.
Welk artikel staat dat in?
pi_154958657
Zucht. Typ ik net mijn allermooiste stukje als samenvatting (zie vorige post), gaat iedereen op dezelfde manier door.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_154958872
Gelezen.
Ik wist alleen niet dat het verplicht was er op te reageren. ;)
pi_154959019
Heb echt maar zeer, zeer zelden last van mensen die invoeghulp verschaffen of met een slakkengang zelf invoegen. In de ochtend- en avondspits rijdt iedereen hier over het algemeen vrij consequent en strak.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:55:40 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154959075
Vakantie insecten met kerrevens, opvouwbare huifkarren en fietsendragers :r . Oprotten met dat kutvolk. En dan rijd ik nog niet eens in een vrachtwagen, want die haten dat volk nog 10 keer erger. Mijn god wat een ellende.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154959177
quote:
13s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
Vakantie insecten met kerrevens, opvouwbare huifkarren en fietsendragers :r . Oprotten met dat kutvolk. En dan rijd ik nog niet eens in een vrachtwagen, want die haten dat volk nog 10 keer erger. Mijn god wat een ellende.
Ik vind caravans en zulks vooral kut omdat dat nog meer obstakels zijn die ingehaald gaan worden met 2 km/h snelheidsverschil door andere amoebes.

Dit ermee.

donderdag 6 augustus 2015 @ 17:14:31 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154959590
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:59 schreef Ciora het volgende:

[..]

Ik vind caravans en zulks vooral kut omdat dat nog meer obstakels zijn die ingehaald gaan worden met 2 km/h snelheidsverschil door andere amoebes.

Dit ermee.

[ afbeelding ]
mjah, andersom ook; ik zie het meer als apparaten die kuddes vrachtwagens (die vaak weer achter een collega caravansleepsnol hangen) inhalen met 2 km per uur, na elke vrachtwagen spontaan van het gas gaan omdat die hut een douw krijgt van de rijwind van de vrachtwagen. Echt strontvervelend; het is rustiger op de weg ivbm vakantie en minder verkeersaanbod, en je hangt 5X vaker met 85 in een treintje als normaal. Echt een beetje fatsoenlijk doorrijden is er niet meer bij :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154959733
quote:

[..]

Dit ermee.

[ afbeelding ]
Wat praat je
pi_154959808
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:47 schreef vannelle het volgende:
Gelezen.
Ik wist alleen niet dat het verplicht was er op te reageren. ;)
Nee, verplichting tot niets. Het had alleen leuk geweest (niet in de laatste plaats voor mijn ego ;) ) als iemand gezegd had: check, die knakker Ridocar zegt zinnige dingen. Nu was het net of iedereen weer op de oude toer door ging.
pi_154959924
quote:

[..]

Dit ermee.

[ afbeelding ]
Ik weet dat de meeste caravans van waaibomenhout zijn gemaakt, maar wat is hiermee gebeurd?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:30:29 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154960005
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:27 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik weet dat de meeste caravans van waaibomenhout zijn gemaakt, maar wat is hiermee gebeurd?
is pakôt :Y
pi_154960424
Mensen die bumperkleven het niet mogelijk is om in te halen
Ik kan toch niet door m'n voorganger heen ? :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_154960956
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:22 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, verplichting tot niets. Het had alleen leuk geweest (niet in de laatste plaats voor mijn ego ;) ) als iemand gezegd had: check, die knakker Ridocar zegt zinnige dingen. Nu was het net of iedereen weer op de oude toer door ging.
Eerlijk gezegd ben ik het wel met je eens.
Regels en gezond verstand horen samen te gaan.
pi_154961552
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:59:55 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_154962053
Geen richting aangeven.
pi_154965042
quote:
13s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
Het enige moment dat ik me daar in het donkere zuiden begeef. Om bij moastrech of wanloo de grens over te rijden met volle bepakking.

En de Leasebak bij de tankdop op te krikken en vol te gooien met de tank pas.
.
pi_154965234
Gister ook achter zo'n idioot met een caravan gezeten. Voor minstens 5 minuten. Inhalen met 1 a 2 km/h verschil, en dan niet 1 maar direct 10 vrachtwagens in 1 keer. Gooi jezelf van een brug met je sleurhut 8)7
pi_154965736
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Is dat niet achterhaald, ik leerde dat ook zo maar volgens mij zijn de regels veranderd
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_154966024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:00 schreef Carlos93 het volgende:
Gister ook achter zo'n idioot met een caravan gezeten. Voor minstens 5 minuten. Inhalen met 1 a 2 km/h verschil, en dan niet 1 maar direct 10 vrachtwagens in 1 keer. Gooi jezelf van een brug met je sleurhut 8)7
Pff, inderdaad zeg, Caravanvolk :') Zouden ze zelf niet doorhebben hoe vervelend ze zijn?
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_154966112
quote:
Echt he. Ook zo mooi als je achter een vrachtwagen zit. Dat soort lui haalt, zodra er een gaatje valt, je nog rechts in ook :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:52:35 #125
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154966886
quote:
Super irritant idd.

Vandaag zag ik weer zo'n idioot die met een noodgang over de linkerbaan kwam stormen, terwijl hij moet hebben gezien dat z'n voorganger met 110/120 een vrachtauto inhaalt. Resulaat is dat hij stevig moet afremmen en zowat in de kofferbak van de auto voor hem kruipt. Nadat hij z'n voorganger bijna van de weg heeft gedrukt, gebeurt 100m verderop weer hetzelfde... 8)7

Wat lijkt me dat ontzettend vermoeiend om op die manier (continu vol gas en daarna afremmen) naar je werk te moeten rijden. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')