SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee teruggaan!quote:
Gewoon door de gevel gooien dan.quote:
Het is weer zo'n dag ja.quote:
Hoort eigenlijk niet in dit topicquote:
quote:
Geniet ervan!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ONZ / [GUTTER-FM] #184 Dol Fijn.
Gewoon beetje muziekjes draaien, dom lullen, en dingen.
quote:
Dan moet je luisteren!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik?
Muziek?
Altijd en immer!!!
Het is ook pas vanavondquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het album dat ik nu luister, duurt nog 50 minuten
He watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas je op voor plassen met spelende kinderen erin?
Nu niet, vanavond.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het album dat ik nu luister, duurt nog 50 minuten
Goed zo, schrijf die ellende lekker van je afquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu niet, vanavond.
Nu doe ik nog of ik werk...en zo ga ik ook serieus nog wat doen ook.
Heb er 6mnd over gedaan dit te begrijpen, dus nu ga ik er ook een verslag van maken ook.
Jij woont niet in Den Haag.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kinderen + kaplaarsen + plassen regenwater = noes!
Het was dan ook een grap, het weer is best wel prima nuquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij woont niet in Den Haag.
Welke regen?
Nou is meer dat mijn collega's het daarna hopelijk ook begrijpen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed zo, schrijf die ellende lekker van je af
Ai...altijd lastig. Succes!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou is meer dat mijn collega's het daarna hopelijk ook begrijpen.
En dat allemaal nog op vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou is meer dat mijn collega's het daarna hopelijk ook begrijpen.
Ja, 40-uur contract.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dat allemaal nog op vrijdagmiddag...
Hoi.quote:
Hey! Tijdje terug alweer!quote:
Of vergane gloriequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Zovel testosteron op 1 plaatje.![]()
[ afbeelding ]
Die CPU bedoel je?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey! Tijdje terug alweer!
Had ik trouwens jou niet die "sleutelhanger" ooit aangeboden btw?
Hoe ist!
Zie bovenstaandequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die CPU bedoel je?
Mjah, het gaat wel. Hele verhalen maar over het algemeen gaat het wel goed. En met jou?
Gelukkig is er magnetronkoffie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en Yoki, hier gaat eigenlijk alles best wel goed!
Enige minpuntje op het moment is mijn chronishe slapeloosheid, maar tot nu toe val ik nog niet dood om dus who cares he?
Teveel gestress misschien?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb juist weer last dat ik heel vaak zwaar vermoeid ben en veel slaap nodig heb.
Ow dat laatste zuigtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan, heb dat huisje nog steeds en ook nog steeds agorafobie.
Heb jij het zelfde?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat laatste zuigt
Kom je verder nog wel de deur uit?
Sinds ik met medicatie ben gestopt, vlieg ik over mn angsten heen en ga evengoed nog de deur uit, er valt zoveel te ontdekken daaro, maar je moet wel weten waar je moet zoeken
Jawel, zo nu en dan, met begeleiding. Ik ben er mee bezig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat laatste zuigt
Kom je verder nog wel de deur uit?
Sinds ik met medicatie ben gestopt, vlieg ik over mn angsten heen en ga evengoed nog de deur uit, er valt zoveel te ontdekken daaro, maar je moet wel weten waar je moet zoeken
Niet in die erge mate. Ik moet wel altijd een drempel over (en die drempel kan best hoog zijn als ik toevallig die dag minder lekker in mn vel zit) maar aan de andere kant is mijn wiskracht om dingen te ondernemen zo sterk dat ik daar nauwelijks weerstand aan kan biedenquote:
Mooi! Het lijkt mij echt strontvervelend om dit te hebben. En dan druk ik het nogal zacht uit:pquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet in die erge mate. Ik moet wel altijd een drempel over (en die drempel kan best hoog zijn als ik toevallig die dag minder lekker in mn vel zit) maar aan de andere kant is mijn wiskracht om dingen te ondernemen zo sterk dat ik daar nauwelijks weerstand aan kan bieden
Beter iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, zo nu en dan, met begeleiding. Ik ben er mee bezig.
Ja, mij ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi! Het lijkt mij echt strontvervelend om dit te hebben. En dan druk ik het nogal zacht uit:p
Zeker, ik moet echt meer naar buiten, it's time to take over the world!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter idd
Zolang het jou zelf niet zo stoort, is er in principe niet veel aan de hand, maar zodra het je gaat belemmeren, dan is het beter om het aan te gaan pakken. Soms ben je er snel doorheen en soms duurt het jaren, maar jaren is altijd nog beter dan voor altijd opgeven en op je sterfbed spijt krijgen (tenminste das hoe ik denk enzo)
Ik doe alles gewoon lekker in mn eigen tempo...en het is het beste tempo want het is mijn tempo!!!11quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeker, ik moet echt meer naar buiten, it's time to take over the world!
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe alles gewoon lekker in mn eigen tempo...en het is het beste tempo want het is mijn tempo!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
Jeweet!quote:
quote:
Ik welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Groetjes aan Mani, vanuit Frankrijk.
[ afbeelding ]
Dat deed ik net...hielp niet.quote:
Huiswerk dus...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat deed ik net...hielp niet.
Ben munthee gaan drinken alles.
Kan het in NLs uitleggen, maar in Engels een lopend verhaal is onmogelijk.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Groetjes aan Mani, vanuit Frankrijk.
[ afbeelding ]
Nee. Heb nu kort in NLs vastgelegd. De rest komt wel weer.quote:
Waar hebben we het nu over?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee. Heb nu kort in NLs vastgelegd. De rest komt wel weer.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog maar een paar dingetjes en ik kan uitkijken naar mijn vakantie
Hiep hoi
Mijn engels is op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelf dan snap ik niet waar het over gaat maar dat zal wel aan mij liggen.
Ja straks nog wel even bikkelen he maar ik denk dat ik net als jij ook een bakje chips ga eten om me er doorheen te slepen.quote:
Rob Geus turnt zijn hand er not voor om.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan het in NLs uitleggen, maar in Engels een lopend verhaal is onmogelijk.
Ik ga maandag op vakantie, weet niet of er dan een hoop gefietst wordtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou van de gelegenheid gebruik maken om lekker een hoop te fietsen!
Haha ik snap hem! Wel voorzichtig zijn he.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga maandag op vakantie, weet niet of er dan een hoop gefietst wordt![]()
Nou mijn werk is engelstalig, dus nee, niemand die het merkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh how terrible Uccie, is it very important? That comes not so good out I think
I have laatst nog improved the english of a fellow student and I know many others in this topic are very good with the english too so maybe we can help!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn werk is engelstalig, dus nee, niemand die het merkt.
Altijd voorzichtig met de Bassieworst.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha ik snap hem! Wel voorzichtig zijn he.
Ga je ook met het vliegtuig?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd voorzichtig met de Bassieworst.
Hoe ben je thuis in financiële termen in het bijzonder en vermogensbeheer in Taiwan in het bijzonder?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
I have laatst nog improved the english of a fellow student and I know many others in this topic are very good with the english too so maybe we can help!
Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je die foto en de groetjes al gezien?
Wat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Inflation Keynes Quantitative easingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe ben je thuis in financiële termen in het bijzonder en vermogensbeheer in Taiwan in het bijzonder?
Ja hij was ook al ergens anders gepost.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Arme Jasmijn, je vriendinnen maken nu echt misbruik van je.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik zag alleen een stukje blauwe lucht. De rest haalt mijn mobiel niet binnen.quote:
Er is een Frans dorp naar mij vernoemd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag alleen een stukje blauwe lucht. De rest haalt mijn mobiel niet binnen.
Als ik de stem van Uccie weer mag horen luister ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
Luisteren jullie vanavond ook mee naar de spectaculaire Fylax Friday show? (en uccie)
Gaan Uccie en jij in het engels presenteren?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
Luisteren jullie vanavond ook mee naar de spectaculaire Fylax Friday show? (en uccie)
Haha nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
Wel oke..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe hardloopschoenen? Wel eerlijk zijn he.
[ afbeelding ]
Waarom hardlopen als je ook kan fietsen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe hardloopschoenen? Wel eerlijk zijn he.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
Dan begint het echte werk ja, daarvoor een of ander matig voorprogramma.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
Vanaf 23.00 uur toch een leuke show op Gutter?
Ik verbreid graag mijn horizon.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom hardlopen als je ook kan fietsen?
Ucciequote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
Wat was er zo eng?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb gister gewoon een rondje van een uur gelopen, het was echt super eng maar het is wel gelukt.
Wie is henk?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom hardlopen als je ook kan fietsen?
Als dan andere mensen je tegemoet komen lopen enzo, ik ben nog een paar keer onder een brug weggedoken.quote:
Ze hebben toch geen hallo tegen je gezegd hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als dan andere mensen je tegemoet komen lopen enzo, ik ben nog een paar keer onder een brug weggedoken.
Ik hoop het niet, maar ik heb voor dat soort situaties altijd gewoon keihard muziek in mijn oren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben toch geen hallo tegen je gezegd he
owwww je bedoelde hheeennnkkkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is Henk, maar voornamelijk ElfletterHenk.
Dat weet je niet, begrafenissen kun je niet plannen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:21 schreef Viro het volgende:
Vandaag receptie en dan eindelijk af van familie voor komend jaar. Trouwerijen en familie
idd! beter start je er zelf geenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:21 schreef Viro het volgende:
Vandaag receptie en dan eindelijk af van familie voor komend jaar. Trouwerijen en familie
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ik heb voor dat soort situaties altijd gewoon keihard muziek in mijn oren.
Opgeruimd staat netjes. Hoe minder familie, des te beterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, begrafenissen kun je niet plannen.
Ik en trouwenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd! beter start je er zelf geen
Wowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes. Hoe minder familie, des te beter
[..]
Ik heb laatst de radioshow van Ricky Gervais ontdekt, ik kan het iedereen aanraden als ze een beetje in de put zitten. Ik ben de hele dag alleen maar aan het lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mannen slepen je overal doorheen
Jouw moeder vergat gisternacht ook haar pilletje.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, hij vergeet soms zijn pilleke.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
Hey Speculul, ga niet overal lopen spammen met je Turkenhaat, beperk dat tot dit topic wil je.
Hier is het offtopic, geitenkut.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
Hey Speculul, ga niet overal lopen spammen met je Turkenhaat, beperk dat tot dit topic wil je.
wie ben jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit je zal aanspreken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga je niet nog een x waarschuwen, ik wil het nergens anders zien dan hier.
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen moeder meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Jouw moeder vergat gisternacht ook haar pilletje.
95% van de familie zijn alcohollisten. Broertje en ik niet, hoe eerder we af zijn van de alcohollisten des te beter.
Nee, dat lijkt me ook sterk dat die al meer dan 1000 posts heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:12 schreef anonymoussie het volgende:
Maar Opsop post hier toch nog niet zo lang
Nu ben ik in de war.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook sterk dat die al meer dan 1000 posts heeft gemaakt.
22quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit gewoon op 25 posts per dag. Kwaliteit boven kwantiteit
Helaaschquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Probeer anders de directe link: Usernotes van Fylax
Fylaxquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Probeer anders de directe link: Usernotes van Fylax
Allemaal gewoon terecht uiteraard.quote:
Kauai staat nergens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:12 schreef anonymoussie het volgende:
Maar Opsop post hier toch nog niet zo lang
Omdat zij misschien niet zo'n grote spammende aandachtshoer is?quote:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat zij misschien niet zo'n grote spammende aandachtshoer is?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SHOts FIREDquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuur mij de nummers van de notes waarvan jij denkt dat ze van specularium zijn in DM, je mag 5x fout zitten. 20 euro als je minder dan 5 fouten hebtquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kopie gemaakt voor het eventuele nageslacht.
Oh die zijn er nietquote:
Ik weet ze naturlijk niet allemaal, maar sommige zijn heel duidelijk, die dm ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stuur mij de nummers van de notes waarvan jij denkt dat ze van specularium zijn in DM, je mag 5x fout zitten. 20 euro als je minder dan 5 fouten hebt
Schoonspringen op Eurosport. Vanmiddag was Thomas Daleyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
Komt er nog iets leuks zo of moet ik wachten op Pulp Fiction?
Oh, dan kun jij gewoon draaien, schoppen we fylax er af.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die zijn er nietheb ik naar zondag verplaatst.
ja...uh lees je telefoon evenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dan kun jij gewoon draaien, schoppen we fylax er af.
Sowieso Uccie, maar misschien ga ik voorlezen uit eigen werkquote:
Je verhaal die je vanmiddag op je werk hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso Uccie, maar misschien ga ik voorlezen uit eigen werk
Goed slaapverhaal wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je verhaal die je vanmiddag op je werk hebt gemaakt?
Oh, dat maakt niet uit. Als ik niet in slaap ben gevallen dan luister ik sowieso.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso Uccie, maar misschien ga ik voorlezen uit eigen werk
Jij staat op 2 ..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 7 maanden ja, jij plempt hier 1000+ posts in een weekje neer.quote:
Mkay.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 7 maanden ja, jij plempt hier 1000+ posts in een weekje neer.
Jij ook al.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Cnorrie weet wie dit is.
Zou gevenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Cnorrie weet wie dit is.
Dit willen wij niet horen, Corrie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Schoonspringen op Eurosport. Vanmiddag was Thomas Daley
Arno?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha Met Arno ga ik weg vandaag.
Je deugt maat.
Ik hoef het niet te horen wel zienquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit willen wij niet horen, Corrie.
Waarom in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:54 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een vraag. Maar ik wacht tot het nieuwe topic.
Spannend hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:54 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een vraag. Maar ik wacht tot het nieuwe topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |