SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee teruggaan!quote:
Gewoon door de gevel gooien dan.quote:
Het is weer zo'n dag ja.quote:
Hoort eigenlijk niet in dit topicquote:
quote:
Geniet ervan!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ONZ / [GUTTER-FM] #184 Dol Fijn.
Gewoon beetje muziekjes draaien, dom lullen, en dingen.
quote:
Dan moet je luisteren!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik?
Muziek?
Altijd en immer!!!
Het is ook pas vanavondquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het album dat ik nu luister, duurt nog 50 minuten
He watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas je op voor plassen met spelende kinderen erin?
Nu niet, vanavond.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het album dat ik nu luister, duurt nog 50 minuten
Goed zo, schrijf die ellende lekker van je afquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu niet, vanavond.
Nu doe ik nog of ik werk...en zo ga ik ook serieus nog wat doen ook.
Heb er 6mnd over gedaan dit te begrijpen, dus nu ga ik er ook een verslag van maken ook.
Jij woont niet in Den Haag.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kinderen + kaplaarsen + plassen regenwater = noes!
Het was dan ook een grap, het weer is best wel prima nuquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij woont niet in Den Haag.
Welke regen?
Nou is meer dat mijn collega's het daarna hopelijk ook begrijpen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed zo, schrijf die ellende lekker van je af
Ai...altijd lastig. Succes!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou is meer dat mijn collega's het daarna hopelijk ook begrijpen.
En dat allemaal nog op vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou is meer dat mijn collega's het daarna hopelijk ook begrijpen.
Ja, 40-uur contract.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dat allemaal nog op vrijdagmiddag...
Hoi.quote:
Hey! Tijdje terug alweer!quote:
Of vergane gloriequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Zovel testosteron op 1 plaatje.![]()
[ afbeelding ]
Die CPU bedoel je?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey! Tijdje terug alweer!
Had ik trouwens jou niet die "sleutelhanger" ooit aangeboden btw?
Hoe ist!
Zie bovenstaandequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die CPU bedoel je?
Mjah, het gaat wel. Hele verhalen maar over het algemeen gaat het wel goed. En met jou?
Gelukkig is er magnetronkoffie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en Yoki, hier gaat eigenlijk alles best wel goed!
Enige minpuntje op het moment is mijn chronishe slapeloosheid, maar tot nu toe val ik nog niet dood om dus who cares he?
Teveel gestress misschien?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb juist weer last dat ik heel vaak zwaar vermoeid ben en veel slaap nodig heb.
Ow dat laatste zuigtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan, heb dat huisje nog steeds en ook nog steeds agorafobie.
Heb jij het zelfde?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat laatste zuigt
Kom je verder nog wel de deur uit?
Sinds ik met medicatie ben gestopt, vlieg ik over mn angsten heen en ga evengoed nog de deur uit, er valt zoveel te ontdekken daaro, maar je moet wel weten waar je moet zoeken
Jawel, zo nu en dan, met begeleiding. Ik ben er mee bezig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat laatste zuigt
Kom je verder nog wel de deur uit?
Sinds ik met medicatie ben gestopt, vlieg ik over mn angsten heen en ga evengoed nog de deur uit, er valt zoveel te ontdekken daaro, maar je moet wel weten waar je moet zoeken
Niet in die erge mate. Ik moet wel altijd een drempel over (en die drempel kan best hoog zijn als ik toevallig die dag minder lekker in mn vel zit) maar aan de andere kant is mijn wiskracht om dingen te ondernemen zo sterk dat ik daar nauwelijks weerstand aan kan biedenquote:
Mooi! Het lijkt mij echt strontvervelend om dit te hebben. En dan druk ik het nogal zacht uit:pquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet in die erge mate. Ik moet wel altijd een drempel over (en die drempel kan best hoog zijn als ik toevallig die dag minder lekker in mn vel zit) maar aan de andere kant is mijn wiskracht om dingen te ondernemen zo sterk dat ik daar nauwelijks weerstand aan kan bieden
Beter iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, zo nu en dan, met begeleiding. Ik ben er mee bezig.
Ja, mij ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi! Het lijkt mij echt strontvervelend om dit te hebben. En dan druk ik het nogal zacht uit:p
Zeker, ik moet echt meer naar buiten, it's time to take over the world!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter idd
Zolang het jou zelf niet zo stoort, is er in principe niet veel aan de hand, maar zodra het je gaat belemmeren, dan is het beter om het aan te gaan pakken. Soms ben je er snel doorheen en soms duurt het jaren, maar jaren is altijd nog beter dan voor altijd opgeven en op je sterfbed spijt krijgen (tenminste das hoe ik denk enzo)
Ik doe alles gewoon lekker in mn eigen tempo...en het is het beste tempo want het is mijn tempo!!!11quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeker, ik moet echt meer naar buiten, it's time to take over the world!
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe alles gewoon lekker in mn eigen tempo...en het is het beste tempo want het is mijn tempo!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
Jeweet!quote:
quote:
Ik welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Groetjes aan Mani, vanuit Frankrijk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|