SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 00:52:22 ]
Lycos.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:50 schreef Viro het volgende:
Er was nog één met een zwarte hond als logo, ben naam kwijt.
lycos?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Altavista en ilse heb ik ook nog gebruikt.
Er was nog één met een zwarte hond als logo, ben naam kwijt.
Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu krijgt Elflettering een harde plasser vanwege Arjan Lubach
Niet echt meegekregen, deze.quote:
Nope, eerste wat ik deed was quak en unreal tournament online spelenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een tripod site gehad?
Klopt, alleen werd deze echt 'huge' omdat ze door De Kast werden aangeklaagd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt meegekregen, deze.
Maar volgens mij waren er toen veel van die parodieën.
waardeloze TTquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, alleen werd deze echt 'huge' omdat ze door De Kast werden aangeklaagd.
Dit past nooit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, alleen werd deze echt 'huge' omdat ze door De Kast werden aangeklaagd.
Ik was de counter strike generatie destijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, eerste wat ik deed was quak en unreal tournament online spelen
Worms armageddon online was ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was de counter strike generatie destijd.
Van MAC? Ben niet meer op zoek geweest, en heb er toch al best veel voor nu. Moet wat minder kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai heb je die lipstick nog kunnen bemachtigen?
Wat voor lipstick?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai heb je die lipstick nog kunnen bemachtigen?
Hahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
Van MAC? Ben niet meer op zoek geweest, en heb er toch al best veel voor nu. Moet wat minder kopen
Jezus daar gaat je geldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahaik heb met mijn idiote kop Chanel gekocht, 3 paletten. Alsof ik ooit lipstick draag maar oke ...
![]()
Ik kan maar niet de goede mascara vinden
Onder of boven?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
MAC lipstick. Laten we het eens op jouw lippen testen.
Midden.quote:
Ja whoopsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jezus daar gaat je geldWel vet mooi. Mascara van L'Oreal, die Telescopic, is heilig.
Helemaal vergeten, kom jij er weer mee aanzettenquote:
Lippenstift kopen is verslavendquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Midden.
[..]
Ja whoops.. Er was heeeul lang geleden een supergoede van Maybelline maar die is weg. Ook mijn favo van Clarins is weg
ik zal die telescopic maar eens proberen
Ik ben goed in het naar boven halen van trauma'squote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, kom jij er weer mee aanzetten
quote:
Mijn wimpers zijn dus al lang van zichzelf, alleen ik wil ze toch iets langer. Maar dan worden ze zwaar en zakken ze na een paar uur alweer. Dat haat ik zo erg he. Houdt die telescopic het wel hard?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Lippenstift kopen is verslavendAhh, ik gebruik deze nu al meer dan een jaar elke dag. Kan een beetje klonteren maar valt mee.
Ik heb hetzelfde en bij mij blijft het wel hard ja, hij is ook best goedkoop.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn wimpers zijn dus al lang van zichzelf, alleen ik wil ze toch iets langer. Maar dan worden ze zwaar en zakken ze na een paar uur alweer. Dat haat ik zo erg he. Houdt die telescopic het wel hard?
Jij verdient nu echt een jizzshot op je harsesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben goed in het naar boven halen van trauma's
Stiekem geniet je wel van de jeugdsentimenten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij verdient nu echt een jizzshot op je harses
Serieus?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn wimpers zijn dus al lang van zichzelf, alleen ik wil ze toch iets langer. Maar dan worden ze zwaar en zakken ze na een paar uur alweer. Dat haat ik zo erg he. Houdt die telescopic het wel hard?
Ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus?
De NWS-SC gaat over dit soort trivialiteiten?
Dat is je leven ? Make-up?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag een man zijn make up beter dan die van mij. Woheuw.
Oh sorry, wist niet dat je zo'n moeilijk jeugd hebt gehadquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stiekem geniet je wel van de jeugdsentimenten.
Hou eens op te zeiken en mensen weg te jagen, post gewoon leuk mee alsof we allemaal lief zijn.quote:
ISDN met 26k modem en dan ook nog eens KPN internet slot.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je zo'n moeilijk jeugd hebt gehad
Maar dat zijn jullie niet...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hou eens op te zeiken en mensen weg te jagen, post gewoon leuk mee alsof we allemaal lief zijn.
Groep 8 nummer dit, toen was ik voor het eerst verliefdquote:
Jezus zeg, sterkte.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ISDN met 26k modem en dan ook nog eens KPN internet slot.
Ik heb woensdag een crematie, maar dat wordt met Metallica en Slipknot.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, heb wel een begrafenis gehad vandaag, maar in vergelijking met dat is de kast gewoon house muziek.
Je bent zelf niet veel beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hou eens op te zeiken en mensen weg te jagen, post gewoon leuk mee alsof we allemaal lief zijn.
Ik snap je username opeensquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ISDN met 26k modem en dan ook nog eens KPN internet slot.
Ja doei he, ga je eigen leven maar zwartmaken. Vergeet niet de highlighter te gebruiken!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waren jullie dat maar![]()
![]()
![]()
![]()
LOL
Maar ik verdwijn zo weer, geen zorgen ;-)
Leuk, persoonlijke vetes en mensen die ik ken.. Ga door...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf niet veel beter natuurlijk.
Iedereen jaagt iedereen hier weg, zo'n beetje.
O ja, ik steun de opmerkingen van timmmmm in het vorige topic. Dat van Harry richting mij boeit niet, ik weet dat hij er geen bal van meent. Maar dat LTKDVbegint een beetje sneu te worden. Niet voor LTVDK hoor, maar gewoon omdat de "grap" op een gegeven moment wel een keer is uitgewerkt.
Ja, oke.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf niet veel beter natuurlijk.
Iedereen jaagt iedereen hier weg, zo'n beetje.
O ja, ik steun de opmerkingen van timmmmm in het vorige topic. Dat van Harry richting mij boeit niet, ik weet dat hij er geen bal van meent. Maar dat LTKDVbegint een beetje sneu te worden. Niet voor LTVDK hoor, maar gewoon omdat de "grap" op een gegeven moment wel een keer is uitgewerkt.
Dankjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik snap je username opeensSterkte kerel
Blijf lekker oppervlakkig over make up zaniken in NWSquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja doei he, ga je eigen leven maar zwartmaken. Vergeet niet de highlighter te gebruiken!
Gezelliger dan die grafposts van jou.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blijf lekker oppervlakkig over make up zaniken in NWS
waarom zo gefrustreerd ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet nodigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat merk ik, make up is niet je ding.
Ik dacht dat dit een SC was. Tevens is het avond, lijkt me dat er dan geen politieke kwesties worden besproken oid.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar dat gaat te ver. Kan je lage waarde zelfvertrouwen niet aan. Doei he.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Is er nog iemand die wél iets positiefs over een mede-user heeft te zeggen vandaag?
quote:
Ja jezusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chagrijnige mensen pfoe, sommigen moeten verplicht naar bed voor 0:00
Tsja, dan ben je echt niet mer te redden.. Make up posts...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gezelliger dan die grafposts van jou.
Ik zou het gewoon wel zeggen, dan zien we vanzelf wel hoe ver dat gaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar dat gaat te ver. Kan je lage waarde zelfvertrouwen niet aan. Doei he.
Mocht je willen damequote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar dat gaat te ver. Kan je lage waarde zelfvertrouwen niet aan. Doei he.
Zeg jij bent mod enzo he, gedraag je eens en lok geen dingen uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon wel zeggen, dan zien we vanzelf wel hoe ver dat gaat.
Beetje een modderbadje in de sc moet gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg jij bent mod enzo he, gedraag je eens en lok geen dingen uit.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dan ben je echt niet mer te redden.. Make up posts...
Mag hoor, maar verwacht niet dat het enige indruk maakt..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon wel zeggen, dan zien we vanzelf wel hoe ver dat gaat.
Jawel, maar ik gun speculaas geen pleziertje, werkt altijd averechts.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beetje een modderbadje in de sc moet gewoon kunnen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, oke.
Ga jij nou maar weer buitenlanders het land uit proberen te krijgen of zeiken op rokers.
Die krijgt zo meteen een lap tekst om zijn oren joh.quote:
Niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg jij bent mod enzo he, gedraag je eens en lok geen dingen uit.
Nee even serieus, why you've reached this point. Geeft je man je geen aandacht? Ben je ongesteld? Of gewoon gedumpt. Alhoewel dat laatste niet surprisingly is als je in real life ook zo chagrijnige kut bent.quote:
Mens ga over make up zeiken in LIF of OUD ofzo..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee even serieus, why you've reached this point. Geeft je man je geen aandacht? Ben je ongesteld? Of gewoon gedumpt. Alhoewel dat laatste niet surprisingly is als je in real life ook zo chagrijnige kut bent.
Jij kent Whiskas nog niet zo goed denk ik, je maakt het nu allen maar erger.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee even serieus, why you've reached this point. Geeft je man je geen aandacht? Ben je ongesteld? Of gewoon gedumpt. Alhoewel dat laatste niet surprisingly is als je in real life ook zo chagrijnige kut bent.
Ga jij dan zeiken in ZUU?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mens ga over make up zeiken in LIF of OUD ofzo..
En ga jij naar een psycholoog omdat jij je met iemand anders zaken bemoeit. Veel van jouw reacties op andere topics staan mij ook niet aan maar zie je mij zeuren?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mens ga over make up zeiken in LIF of OUD ofzo..
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhh, ja?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ga jij naar een psycholoog omdat je je met iemand anders zaken bemoeit. Veel van jouw reacties op andere topics staan mij ook niet aan maar zie je mij zeuren?
Zonde van al dat water.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:26 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wanneer gaan we dit doen?
[ afbeelding ]
ze moet niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kent Whiskas nog niet zo goed denk ik, je maakt het nu allen maar erger.
Dat is een beetje haar ding zeg maar.quote:
Zegt het make upzaniktrutje in NWS.. LOLquote:
Hey, ik vind mijn uiterlijk tenminste belangrijk. Ga jij eens weer terug naar dromenland, des te minder dat je slaapt des te lelijker je wordt. Oh, en chagrijniger. Geef eens antwoord op mijn vraag, why you've reached this point.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt het make upzaniktrutje in NWS.. LOL
Nah, Het was best een leuke avond voor jij kwam hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt het make upzaniktrutje in NWS.. LOL
Oewh, ernstig.. KUCHquote:
Je Engels rammelt een beetje, maar dat geeft niet hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey, ik vind mijn uiterlijk tenminste belangrijk. Ga jij eens weer terug naar dromenland, des te minder dat je slaapt des te lelijker je wordt. Oh, en chagrijniger. Geef eens antwoord op mijn vraag, why you've reached this point..
Het is al laat ja, grammatica ...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je Engels rammelt een beetje, maar dat geeft niet hoor!
Je vind je uiterlijk zo belangrijk dat je er zelf hier over loopt te zaniken... Zegt nogal watquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey, ik vind mijn uiterlijk tenminste belangrijk. Ga jij eens weer terug naar dromenland, des te minder dat je slaapt des te lelijker je wordt. Oh, en chagrijniger. Geef eens antwoord op mijn vraag, why you've reached this point..
Vind je?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nah, Het was best een leuke avond voor jij kwam hoor.
Zal wel weer toeval zijn.
Waar zie je haar zaniken over haar uiterlijk?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vind je uiterlijk zo belangrijk dat je er zelf hier over loopt te zaniken... Zegt nogal wat
Dom ook nog.. Tsjaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is al laat ja, grammatica ...
Bitch, wat is nou jouw probleem dan. Ik vroeg niet eens aan jou wat nou een goed mascara merkje is. Ik vroeg het aan Kauai. Moet je aandacht van mij of zo?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vind je uiterlijk zo belangrijk dat je er zelf hier over loopt te zaniken... Zegt nogal wat
HIERquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waar zie je haar zaniken over haar uiterlijk?
In de verste verte niet, Harry. Ik zit gewoon met verbazing te kijken hoe iedereen hier elkaar afzeikt. Het is hetzelfde soort verbazing dat ik dit weekend had toen een bepaalde POL-oudgediende als een kleuter tekeer ging.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
Oh god, Henk heeft ook weer een emotionele bui.
Komt door het weer, hij is niet de enige.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
Oh god, Henk heeft ook weer een emotionele bui.
Nee, gewoon bezopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ey ik zeg jullie een ding zij is lesbisch heur.
Geen aandacht meer geven, gaat vanzelf wel weer weg. Ze heeft al te horen gekregen wat ze wilde.quote:
Tut, tut, kun je dat beetje kritiek niet eens handelen? Dat je NWS om wil toveren naar LIF?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bitch, wat is nou jouw probleem dan. Ik vroeg niet eens aan jou wat nou een goed mascara merkje is. Ik vroeg het aan Kauai. Moet je aandacht van mij of zo?
Misschien willen wij ook wel eens weten hoe we mooi zijn, en dat wil jij verpesten?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tut, tut, kun je dat beetje kritiek niet eens handelen? Dat je NWS om wil toveren naar LIF?
Ga uit je plaat meid...
Owh sorry, wou ze make up op jou smeren?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien willen wij ook wel eens weten hoe we mooi zijn, en dat wil jij verpesten?
quote:Adviezen voor de omgang met elkaar
8 Tenslotte: wees één met elkaar en wees zorgzaam voor elkaar. Houd van de broeders en zusters en wees vriendelijk en bescheiden. 9 Neem geen wraak voor wat andere mensen jullie aandoen. Nee, wees altijd voor iedereen goed en vriendelijk. Want dat is wat God wil. En dan zal Hij ook goed en vriendelijk voor jullie zijn. 10 Want er staat in de Boeken: "Als je van het leven houdt en gelukkig wil zijn, zorg er dan voor dat je geen slechte dingen zegt en dat je nooit liegt. 11 Blijf bij het kwaad vandaan en doe wat goed is. Doe je best om de vrede te bewaren en om vrede te brengen. 12 Want de Heer zorgt voor de mensen die leven zoals Hij het wil. Hij beantwoordt hun gebeden. Maar de Heer wil niets te maken hebben met mensen die slechte dingen doen."
Dit ga ik allemaal niet lezen hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de verste verte niet, Harry. Ik zit gewoon met verbazing te kijken hoe iedereen hier elkaar afzeikt. Het is hetzelfde soort verbazing dat ik dit weekend had toen een bepaalde POL-oudgediende als een kleuter tekeer ging.
Lost itquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, en ik wou wat op haar smeren, waarom moet je dat nou verpesten met je hoofd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh sorry, wou ze make up op jou smeren?
Na meer dan één regel wordt het al gauw moeilijk hè?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ga ik allemaal niet lezen hoor.
Waarom loop je hem nou af te zeiken dat hij maar 1 regel kan lezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Na meer dan één regel wordt het al gauw moeilijk hè?
Mij ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Damn Alessandra Ambrosio staat ruby woo wel goed
Owh, dat mag niet? En ik ben nog lelijk ook??? *jankt heeeeeeel hard* LOLquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom blijft er een ugly ass bitch op mijn posts reageren.gefascineerd door mij. Ik voel me vereerd.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Na meer dan één regel wordt het al gauw moeilijk hè?
MILF, would hulksmashquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Damn Alessandra Ambrosio staat ruby woo wel goed
Mwahh, Irakeesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso van die enorme zoenlippen wink wink
mocro was je toch
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, ze heeft een uitgerekte kut? Helder
Im starting to like you a little bitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Adriana Lima vind ik toch ietsje mooier
Nu gaan pittenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:42 schreef YokiKater het volgende:
Maar goed, ik ging dus pitten en als jullie nu gewoon even lief gaan doen dan krijgen jullie morgen allemaal een ballon.
Oh, dan willen we wel pics natuurlijk.quote:
Tot de volgende keer Yoki!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:42 schreef YokiKater het volgende:
Maar goed, ik ging dus pitten en als jullie nu gewoon even lief gaan doen dan krijgen jullie morgen allemaal een ballon.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh, dan willen we wel pics natuurlijk.
Haha ik show wel een keer een foto.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt wel parels in midden oosten hoor.
Ik post gewoon "gezellig" mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom loop je hem nou af te zeiken dat hij maar 1 regel kan lezen.
Zit er helium in de ballon?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:42 schreef YokiKater het volgende:
Je vindt Irakezen leuk?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh, dan willen we wel pics natuurlijk.
Welke?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is goedik sta al halfface op die ene topic dusja. Mij heb je al zo ongeveer gezien
Maar je eyes danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is goedik sta al halfface op die ene topic dusja. Mij heb je al zo ongeveer gezien
DIE ene topic? Hmm, ik zou bijna politiek rechts wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als dat een vraag was: NEE, je mag NIETquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die kan tenminste nat worden, zal bij jou wel niet meer lukken.
Die weet dat morgen toch niet meer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wedden dat die bitchfan van me nu op zoektocht is naar mijn foto HAHAHAHA
Ey meisje, denk niet dat mij zo makkelijk als fokker om je vinger kan wikkelen. Die vent neukt alles met een gat, levend of dood.quote:
Wedden dat ik al weet dat je een lelijk wijf bent? Van binnen iig?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wedden dat die bitchfan van me nu op zoektocht is naar mijn foto HAHAHAHA
Hoho, Whiskers kan dus wel gewoon de klere krijgen he.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ey meisje, denk niet dat mij zo makkelijk als fokker om je vinger kan wikkelen. Die vent neukt alles met een gat, levend of dood.
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ey meisje, denk niet dat mij zo makkelijk als fokker om je vinger kan wikkelen. Die vent neukt alles met een gat, levend of dood.
Whiskers gaat prima hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoho, Whiskers kan dus wel gewoon de klere krijgen he.
Dus lang niet alles.
Ja, nee die persoonlijkheid van jou...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wedden dat ik al weet dat je een lelijk wijf bent? Van binnen iig?
Die gaat goed... Blanke ziel, right into haven....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, nee die persoonlijkheid van jou...
[ afbeelding ]
Wow, sinds wanneer heb jij een grens?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoho, Whiskers kan dus wel gewoon de klere krijgen he.
Dus lang niet alles.
haven jaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die gaat goed... Blanke ziel, right into haven....
Had ik die maarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommige Irakezen hebben van die zeeblauwe ogen damn
Welke haven? Hamburg? Bremerhaven? Rotterdam?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die gaat goed... Blanke ziel, right into haven....
Zeg ik toch? Heaven is saaaaaiiiiiquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, nee die persoonlijkheid van jou...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg ik toch? Heaven is saaaaaiiiii
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welke haven? Hamburg? Bremerhaven? Rotterdam?
https://www.google.nl/sea(...)Au&biw=1366&bih=633#quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja doeg, dat ga ik echt niet doen vanuit mobiele layout van fok. Weet je hoe kut dat is
Google het eens, je hebt wel allemaal andere soorten. Soms komt het groene meer naar boven dan blauwe (of andersom)quote:
Serieus? Mannenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)Au&biw=1366&bih=633#
Ik weet wel iets leuks.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zeg eens, waar wil jij het hier over hebben?
Hehe.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat doe je nooit, lijkt me sterk dat je dat nu ineens wel doet.
Nope, zo is ze altijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon dronken is want als ze net zo'n chagrijnige walvis in rl is... Damn.
Raad eens?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zeg eens, waar wil jij het hier over hebben?
Nah heb toch liever adrianaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)Au&biw=1366&bih=633#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |