SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 00:52:22 ]
Lycos.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:50 schreef Viro het volgende:
Er was nog één met een zwarte hond als logo, ben naam kwijt.
lycos?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Altavista en ilse heb ik ook nog gebruikt.
Er was nog één met een zwarte hond als logo, ben naam kwijt.
Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu krijgt Elflettering een harde plasser vanwege Arjan Lubach
Niet echt meegekregen, deze.quote:
Nope, eerste wat ik deed was quak en unreal tournament online spelenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een tripod site gehad?
Klopt, alleen werd deze echt 'huge' omdat ze door De Kast werden aangeklaagd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt meegekregen, deze.
Maar volgens mij waren er toen veel van die parodieën.
waardeloze TTquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, alleen werd deze echt 'huge' omdat ze door De Kast werden aangeklaagd.
Dit past nooit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, alleen werd deze echt 'huge' omdat ze door De Kast werden aangeklaagd.
Ik was de counter strike generatie destijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, eerste wat ik deed was quak en unreal tournament online spelen
Worms armageddon online was ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was de counter strike generatie destijd.
Van MAC? Ben niet meer op zoek geweest, en heb er toch al best veel voor nu. Moet wat minder kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai heb je die lipstick nog kunnen bemachtigen?
Wat voor lipstick?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai heb je die lipstick nog kunnen bemachtigen?
Hahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
Van MAC? Ben niet meer op zoek geweest, en heb er toch al best veel voor nu. Moet wat minder kopen
Jezus daar gaat je geldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahaik heb met mijn idiote kop Chanel gekocht, 3 paletten. Alsof ik ooit lipstick draag maar oke ...
![]()
Ik kan maar niet de goede mascara vinden
Onder of boven?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
MAC lipstick. Laten we het eens op jouw lippen testen.
Midden.quote:
Ja whoopsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jezus daar gaat je geldWel vet mooi. Mascara van L'Oreal, die Telescopic, is heilig.
Helemaal vergeten, kom jij er weer mee aanzettenquote:
Lippenstift kopen is verslavendquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Midden.
[..]
Ja whoops.. Er was heeeul lang geleden een supergoede van Maybelline maar die is weg. Ook mijn favo van Clarins is weg
ik zal die telescopic maar eens proberen
Ik ben goed in het naar boven halen van trauma'squote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, kom jij er weer mee aanzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |