Klop wel ja. Laten we hopen dat Tottigod ons van de troon stoot dit jaar. Bij ons komt er wel binnenkort verandering in. Inter en Milan gaan weer richting top niveau en ik vind Napoli heel link dit seizoen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie is sowieso al niet meer interessant omdat de kampioen al vaststaat elk jaar.
Al is dat in de Serie A ook wel redelijk het geval
[..]
Ja hebben een prima elftal (al valt het wel mee. Alleen de Bruyne vind ik echt genot). Maar die club is zo grauw als wat. Echt zo'n bedrijfsteam net als Leverkusen. Allemaal van die PSV clubjes zonder ziel
Sowieso als Serie A nieuwe stadions krijgen en weer meer geld kan het nog wat worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klop wel ja. Laten we hopen dat Tottigod ons van de troon stoot dit jaar. Bij ons komt er wel binnenkort verandering in. Inter en Milan gaan weer richting top niveau en ik vind Napoli heel link dit seizoen.
Omkoping gebeurt overal weet ik zeker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso als Serie A nieuwe stadions krijgen en weer meer geld kan het nog wat worden.
Al blijft er altijd een zweem van corruptie en omkoping rond die competitie hangen.
Milan en Rome krijgen toch een nieuw stadionquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Nozick het volgende:
Die gedeelde stadions zijn ook dramatisch. Milan, Rome, Genoa en Sampdoria. Is toch armoedig.
Ook vaak lelijk met sintelbanen enzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Nozick het volgende:
Die gedeelde stadions zijn ook dramatisch. Milan, Rome, Genoa en Sampdoria. Is toch armoedig.
Ooh zal wel in elk land een beetje gebeuren, maar nooit in die grote mate van Italië. Althans niet in Engeland, Nederland, Duitsland enzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omkoping gebeurt overal weet ik zeker.
Engeland is eentje 100% man. City kampioenschap is toch gekocht zo duidelijk als wat joh.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh zal wel in elk land een beetje gebeuren, maar nooit in die grote mate van Italië. Althans niet in Engeland, Nederland, Duitsland enzo.
Wel in die Oostbloklanden
Rechterrijtje is wel zwakker dan in de Bundesliga.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef hafcfan het volgende:
Maar zelfs wanneer de Serie A in de slechtste tijden ooit zit is het qua niveau niet minder dan Duitsland dat zegt ook wel wat.
Komt gewoon omdat QPR wist dat ze veilig waren en het wel konden laten lopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Engeland is eentje 100% man. City kampioenschap is toch gekocht zo duidelijk als wat joh.90e minuut staat het 1-2 en 5 minuten later 3-2 jaja
Juve en Napoli eig alleen op dit moment.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Italië moet ook geen 4 clubs in de CL hebben
Juventus, Inter, AC Milan is genoeg als ze op sterkte zijn
Ik had het ook niet over dit moment, maar wel qua potentie natuurlijk. Inter en AC Milan komen altijd wel weer terug met een topteam. Napoli is historisch gezien toch minderquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve en Napoli eig alleen op dit moment.
Napoli een EL club noemen is natuurlijk pure domheid
Inter heeft ook wel lekker team nu hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve en Napoli eig alleen op dit moment.
Napoli een EL club noemen is natuurlijk pure domheid
Haha hou op JR dit kun jij ook niet ontkennen zelfs Juve deed het toen der tijd minder opvallendquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat QPR wist dat ze veilig waren en het wel konden laten lopen
United gehaat enzo
Inter en ook Milan, hoewel ik het een schijtclub vind, hebben wel oke ingekocht. Al zie ik veel liever Fiorentina + Juve/Napoli, drie mooiste clubs van Italië toch welquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inter heeft ook wel lekker team nu hoor
Milan heeft niet ok ingekocht die hebben nog zowat niks.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inter en ook Milan, hoewel ik het een schijtclub vind, hebben wel oke ingekocht. Al zie ik veel liever Fiorentina + Juve/Napoli, drie mooiste clubs van Italië toch wel
Laat me naïef zijn jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha hou op JR dit kun jij ook niet ontkennen zelfs Juve deed het toen der tijd minder opvallend
Roma komt kort daarachterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milan heeft niet ok ingekocht die hebben nog zowat niks.
Objectief vind ik Roma denk ik de mooiste club van Italië. Echt volks
Rami vind ik wel een goeiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milan heeft niet ok ingekocht die hebben nog zowat niks.
Objectief vind ik Roma denk ik de mooiste club van Italië. Echt volks
oh die is alweer weg?quote:
Wel op de hoogte blijven mexi als je wil meepratenquote:
wat vind je van Bacca?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel op de hoogte blijven mexi als je wil meepraten![]()
Inter heeft trouwens Miranda en Murilo als nieuw centrum wist je dat. Das niveau van Juve wel.
Sevilla de EL bezorgd dus moet wel wat kunnen. Alleen moet nog wel meer bij. Vooralsnog kansloos voor de eerste 3. Maar schijnt dat 2 augustus er weer 100 mil van die Aziaat binnenkomt en dan gaan ze weer de markt opquote:
Zolang City maar niet wint.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel mooi zijn als een Italiaanse club weer eens de CL kan winnen
Barca en PSG ook liever niet.quote:
Dat kan toch niet ivm FFP?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:07 schreef hafcfan het volgende:
Maar schijnt dat 2 augustus er weer 100 mil van die Aziaat binnenkomt en dan gaan ze weer de markt op
Ze omzeilen het gewoon. Doet Inter ook. Die hebben al Kondogbia 40 mil, Jovetic 15 mil, Miranda 15 mil, Murrilo 8 mil. Montoya 8 mil en ze durven toch niks te doenquote:
hoop eigenlijk op Juve of Bayern. Een Porto of Shakhtar zou ook wel gaaf zijn maar dat zie ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barca was ooit wel leuke club. Helaas ook kut geworden.
Ben bang dat we dat nooit meer gaan meemaken. Porto 2004 was de laatste en toen ook nog Griekenland ek wat een goddelijk jaar was datquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoop eigenlijk op Juve of Bayern. Een Porto of Shakhtar zou ook wel gaaf zijn maar dat zie ik gewoon niet.
En Sked zei dat Vitesse daardoor geen aankopen kan doen, omdat van hogerhand geen miljoenen gespendeerd mogen worden.quote:
2004 en 2005 waren wel zo'n beetje de laatste mooie voetbaljarenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben bang dat we dat nooit meer gaan meemaken. Porto 2004 was de laatste en toen ook nog Griekenland ek wat een goddelijk jaar was dat
Is dat Roma? Naingolanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:15 schreef hafcfan het volgende:
Mex wat zeg je van dit elftal:
Dzeko
Salah - Iturbe
Strootman-De Rossi -Naingolan
Aankoop-Castan-Romangoli-Florenzi
De Santic.
naingolan is echt goed ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat Roma? Naingolanvind ik een lekker spelertje.
Verdediging zegt me weinig tbh
2000 voor het laatst toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
naingolan is echt goed ja.
Romangoli is ook eigen jeugd. Toekomstige Nesta en is niet overdreven dit. Hopelijk blijft die ook zijn hele leven. Maar ook wel aardig team hopelijk kunnen ze Juve 1x aan wil Totti nog een x kampioen zien
nu is er wel meer concurrentie in Italië, al zijn er in die tijd ook maar 3 ploegen kampioen geworden denk ik? Of heeft Lazio nog een keer P1 weten te pakken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
jaAl bijna net zo lang als Feyenoord
Lazio en Roma 1 keer. Milan paar keer maar vooral Inter en Juve. Dit jaar zal het wel gaan tussen Juve, Roma, Napoli. Lazio vind ik moeilijk in te schattenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu is er wel meer concurrentie in Italië, al zijn er in die tijd ook maar 3 ploegen kampioen geworden denk ik? Of heeft Lazio nog een keer P1 weten te pakken?
Halen wel veel talent binnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat ik trouwens echt zonde vind is dat AS Monaco helemaal verkracht is
Welnee Vitesse is goed bezigquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Feitelijk heeft die hele buitenlandse overname Vitesse echt geen reet opgeleverd, ja de naam van de club bestaat nog maar de ziel is er totaal uit natuurlijk, verkapt handelshuis
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks van echt niet. Dood zonde dat ticket kregen ze al cadeau want Genoa zal eigenlijk EL ingaan, maar die mochten ineens niet.
Mja Valencia kan ik ook wel waarderen, net als 'support your locals' Deportivo (al is Real Madrid net iets dichter bij mijn Spaanse thuisbasis)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Halen wel veel talent binnen.
Leuk dat Valencia weer opkomt trouwens ook weer met jeugd.
Nog niet eens wanbeleid, maar 1 dag te laat de gegevens ingeleverd.....quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Welnee Vitesse is goed bezig
[..]
Waarom niet?
edit: oh financieel wanbeleid...
Dat is euh... knullig. En zwaar gestraftquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog niet eens wanbeleid, maar 1 dag te laat de gegevens ingeleverd.....
Betis Balompie heb ik iets meer meequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef hafcfan het volgende:
Bilbao en Deportivo zijn ook mooie clubs ja. Spanje heeft sowieso wel veel mooie clubs. Sevilla is ook een prachtclub.
Daarom was Euskaltel ook zo'n genotswielerploegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Nozick het volgende:
Mooie aan Bilbao is dat ze vasthouden aan de eigen cultuur i.p.v. succes zoals Sociedad. Ze spelen alleen met Basken, ook al gaat het ten koste van hun succes.
en alsnog is Bilbao vaak succesvoller.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Nozick het volgende:
Mooie aan Bilbao is dat ze vasthouden aan de eigen cultuur i.p.v. succes zoals Sociedad. Ze spelen alleen met Basken, ook al gaat het ten koste van hun succes.
2 jaar terug degraderen en halve finale el toch of kwart?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betis Balompie heb ik iets meer mee
LLorente hebben ze volgens mij liever dood dan levend terug. Erg gehaat daarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Nozick het volgende:
Bilbao beschikt over een nieuw stadion. De jeugdopleidingen is al goed. De club kan zich alleen financieel nog proberen te verbeteren, zodat je een jongen als Lloriente terug kan halen. Hun markt bestaat immers alleen uit Basken, dan moet Bilbao automatisch wel de besten hebben, willen ze hogerop.
Dat jullie het ff weten.twitter:uweyk twitterde op donderdag 30-07-2015 om 19:56:20Its not red card, no penalty... it isnT foul eighter!AZ Alkmaar vs. Istanbul BasaksehirKeep ur dirty hands away ref... reageer retweet
Buiten dat de keeper ongelooflijk debiel uitkwam was er natuurlijk weinig aan de hand..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Boma het volgende:
Dat jullie het ff weten.twitter:uweyk twitterde op donderdag 30-07-2015 om 19:56:20Its not red card, no penalty... it isnT foul eighter!AZ Alkmaar vs. Istanbul BasaksehirKeep ur dirty hands away ref... reageer retweet
Dat weet ik niet. Maar het gaat om het principe in ieder geval. De vierde plek blijft het hoogst haalbaar. Sowieso is Atletico Madrid moeilijk van de derde plek te stoten, nu ze zo dat stadion van 70.000 krijgen. Af en toe boven Valencia en Sevilla eindigen is al prachtig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
LLorente hebben ze volgens mij liever dood dan levend terug. Erg gehaat daar
Is Valencia ook niet vast terug aan de top dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef Nozick het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het gaat om het principe in ieder geval. De vierde plek blijft het hoogst haalbaar. Sowieso is Atletico Madrid moeilijk van de derde plek te stoten, nu ze zo dat stadion van 70.000 krijgen. Af en toe boven Valencia en Sevilla eindigen is al prachtig.
Valencia en Sevilla zijn begrotingstechnisch verder dan Bilbao, en zijn niet regio-gebonden, maar die kloof heeft Bilbao weer vaker weten te overbruggen. Ze zijn naar mijn weten de laatste tien jaar geen derde geworden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef hafcfan het volgende:
Is Valencia ook niet vast terug aan de top dan?
Die scheidsrechter was dan ook een enorme flapdrol. Had niet misstaan in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten dat de keeper ongelooflijk debiel uitkwam was er natuurlijk weinig aan de hand..
Die hadden wel doodleuk een Asturiër als kopman.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom was Euskaltel ook zo'n genotswielerploeg
Maar Valencia was toch overgekocht door zo'n Chinees die er nu veel geld in pompt. EL winnen zal nog wel kunnen en dan mag je ook CL in.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:09 schreef Nozick het volgende:
[..]
Valencia en Sevilla zijn begrotingstechnisch verder dan Bilbao, en zijn niet regio-gebonden, maar die kloof heeft Bilbao weer vaker weten te overbruggen. Ze zijn naar mijn weten de laatste tien jaar geen derde geworden.
Dat is inderdaad waar. Vooral Benfica is in trek bij de nieuwe eigenaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar Valencia was toch overgekocht door zo'n Chinees die er nu veel geld in pompt. EL winnen zal nog wel kunnen en dan mag je ook CL in.
Volgens mij kwam dat door die zaakwaarnemer Mendez die is daar ineens de baas waardoor hij al zijn spelers daarheen brengt om zelf money te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Nozick het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Vooral Benfica is in trek bij de nieuwe eigenaar.
Rodrigo 30,000,000 Portugal S.L. Benfica 2015
Enzo Pérez 25,000,000 Portugal S.L. Benfica 2015
João Cancelo 15,000,000 Portugal S.L. Benfica 2015
André Gomes 15,000,000 Portugal S.L. Benfica 2015
Ze worden wel vierde met dat materiaal, dus heel slecht zal het niet zijn. Als ze financieel honderd miljoen per seizoen kunnen spenderen, moeten ze Atletico voorbij kunnen streven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat door die zaakwaarnemer Mendez die is daar ineens de baas waardoor hij al zijn spelers daarheen brengt om zelf money te maken
Onmogelijk. Dan zouden ze wereldtoppers moeten binnenhalen. Die kosten al gauw 50 miljoen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Valencia mag wel keer kampioen worden
Atletico is het ook geluktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:24 schreef Nozick het volgende:
[..]
Onmogelijk. Dan zouden ze wereldtoppers moeten binnenhalen. Die kosten al gauw 50 miljoen.
Je moet dan gewoon geluk hebben dat Real en Barca allebei een minder jaar hebben en je eigen team boven zichzelf uitstijgt.quote:
maar die hadden op dat moment ook wel 2 hele goede spelers in de vorm van Koke en Courtois, zulke spelers mist Valenciaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet dan gewoon geluk hebben dat Real en Barca allebei een minder jaar hebben en je eigen team boven zichzelf uitstijgt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:23 schreef bianconeri het volgende:
Wauw dat van Vitesse is nog erger dan die uitslag van Ajax denk ik zo.
Lekker weekje voor het Nederlandse voetbal, not.
2 ploegen die ons voor gek gezet hebben met hun voetbal.
Nee, zeg ik dat ergens?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij denkt echt dat Vitesse van een Engelse subtopper kan winnen met dit materiaal?
Ajax ben ik het mee eens, die hadden gewoon moeten winnen, maar Vitesse verloor gewoon met een 'normale' uitslag. Ja, ze zijn nu kansloos, maar dat zal de bedoeling van Southampton wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat ergens?
Ik zeg alleen dat 2 clubs Nederland voor schut hebben gezet. Want 3-0 is wel heel erg.
En ook Ajax heeft met het voetbal wat ze hebben laten zien ons voor schut gezet.
Klopt, dan moeten ze op de transfermarkt echt een voltreffer hebben. Een talent die zich ineens ontpopt tot wereldtopper.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar die hadden op dat moment ook wel 2 hele goede spelers in de vorm van Koke en Courtois, zulke spelers mist Valencia
Die gast moet je ook meteen ontslaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:42 schreef hafcfan het volgende:
Walter Zenga moet al na een wedstrijd als trainer van Sampdoria voor zijn baan vrezen. De kritiek is genadeloos na de wanvertoning voor eigen publiek tegen Vojvodina Novi Sad (0-4).
Sampdoria rekende op een simpele avond tegen de Servische subtopper, maar kreeg in plaats daarvan een ongenadig pak slaag waardoor een plek in de volgende ronde van de Europa League nu al buiten bereik is. De afgang van de Blucherati gaat de geschiedenisboeken in, want het is de grootste Europese thuisnederlaag ooit voor een Italiaanse club.
Direct na het laatste fluitsignaal lieten supporters hun woede merken. De onlangs aangestelde trainer Zenga bood zijn excuses aan richting de fans, maar werd weggehoond. Ook de spelers kregen er van langs in het Turijnse Stadio Olimpico, waar Sampdoria speelde omdat Stadio Luigi Ferraris niet aan de UEFA-eisen voldoet.
'Dit is mijn Sampdoria niet', brieste eigenaar Massimo Ferrero na afloop. 'We hebben volledig terecht verloren. Alles ging verkeerd. We hadden een complete black-out.' Voor Ferrero is de nederlaag extra pijnlijk, omdat hij een dag voor het duel met Vojvodina vol vertrouwen over de ontmoeting sprak. 'God heeft Vojvodina naar Genua gebracht om met 4-0 verslagen te worden.' Het liep dus iets anders voor de club waar Edgar Barreto (ex-NEC) en Niklas Moisander (ex-Ajax) onder contract staan. Overigens ontbrak Moisander vanwege een blessure.
Cassano
De kans dat er koppen gaan rollen bij Sampdoria is groot. De plaatselijke krant Il Secolo XIX meldt dat Zenga voor zijn baan moet vrezen en dat ook de toekomst van enkele spelers die gisteren op het veld stonden niet zeker is. Ferrero zou direct na afloop van het duel besloten hebben dat hij de selectie van een kwaliteitsimpuls wil voorzien. De belangrijkste speler aan wie gedacht wordt is supporterslieveling Antonio Cassano. Saillant detail: Zenga verklaarde eerder deze zomer dat hij zou opstappen indien het enfant terrible wordt aangetrokken. En dat kan op dit moment weleens precies zijn wat Ferrero wil.
Beetje laat nu dat welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast moet je ook meteen ontslaan.
Is toch een club waar kort geleden heel veel geld in is gestopt?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie voorspelde er een heksenketel?
Ik zou het niet weten, eigenljk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch een club waar kort geleden heel veel geld in is gestopt?
Tja, je kan het ze nog moeilijk verwijten ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt dus 90 minuten lang anti-voetbal van AZ.
Komen kwaliteit tekort.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, je kan het ze nog moeilijk verwijten ook
twitter:SimonPeach twitterde op donderdag 06-08-2015 om 18:27:23Real shame to see such scenes in Arnhem. Fans had been getting on so well http://t.co/wreyhi8HaV reageer retweet
Das een juve fanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:05 schreef Downwards het volgende:
twitter:SimonPeach twitterde op donderdag 06-08-2015 om 18:27:23Real shame to see such scenes in Arnhem. Fans had been getting on so well http://t.co/wreyhi8HaV reageer retweet
Keepertje testen, een grabbelaar!!!!!!quote:
Oh, ik heb de analyses niet meegepiktquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Keepertje testen, een grabbelaar!!!!!!
-Jan van Halst, 6 augustus 2015
Ik ook maar een beetje, je hebt niet veel gemist denk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik heb de analyses niet meegepikt.
Of je leest verder en je komt er achter dat het feyenoord "fans" blijken te zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:07 schreef hafcfan het volgende:
En dan loopt Sked te zeiken waarom ze Vitesse wouden aflaten. Kut volk is dat.
Toevallig!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk vraag Stijn nu wat ik aan het eten ben.
2-0 Istanbul, verlengen, penaltyreeks.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:13 schreef Brammess het volgende:
AZ wint, doodvermoeid voor de wedstrijd met Ajax en wij winnen 0-4.
Topscenario
Aardappeltjes en kiphaasjes.quote:
Nu heb je de overwinning van De Clercq gemist.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aardappeltjes en kiphaasjes.
Nee, aangezien er op dit moment gespeeld wordt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef Brammess het volgende:
Morgen 1 uur loting toch? Is al bekend wie er geloot kan worden door Ajax?
Eerst moet nog bekend zijn wie er geplaatst en ongeplaatst zijn. Dan worden die weer in kleinere groepen opgesplitst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef Brammess het volgende:
Geen Feyenoord, dacht ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef Brammess het volgende:
Wat een logisch antwoord van jouquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, aangezien er op dit moment gespeeld wordt.
ik zit nog naar de cornertrap te kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:21 schreef Tagliano het volgende:
Zo, de goal is bij fox sports go ook gevallen
Nog een voorrondequote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:22 schreef Comprehendam het volgende:
Is morgen de loting voor de groepsfase al? Of moet AZ bog een voorronde?
nu bij onsballquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:21 schreef Tagliano het volgende:
Zo, de goal is bij fox sports go ook gevallen
Dan kan het niet lang meer durenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zit nog naar de cornertrap te kijken
jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doet dat geluid bij jou ook zo kut? Steeds hard en zacht?
Vliegt nog wel een aantal geplaatste clubs tussenuit, Sampdoria lijkt me redelijk zeker bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:23 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Gebasseerd op teams die naar alle waarschijnlijkheid doorgaan
Geen Southampton svp
Rubin Kazan kan er uitvliegen als Sturm Graz nog een gol maakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vliegt nog wel een aantal geplaatste clubs tussenuit, Sampdoria lijkt me redelijk zeker bijvoorbeeld
Ik heb de lijst nu 2 keer doorgelezen, maar ik mis Feyenoord blijkbaar steeds. Kan iemand me helpen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:23 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Gebasseerd op teams die naar alle waarschijnlijkheid doorgaan
Geen Southampton svp
Dan nog een verrassing en Southampton is ook al geplaatstquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rubin Kazan kan er uitvliegen als Sturm Graz nog een gol maakt.
effe gemist, iemand gifje?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is dat 1. geen goal of 2. geen penantie
"Fans" denken in ieder geval dat ze in Arnhem spelenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de lijst nu 2 keer doorgelezen, maar ik mis Feyenoord blijkbaar steeds. Kan iemand me helpen?
Gekkerd, die zijn uitgeschakeld door Heerenveen, die toen later door Vitesse uitgeschakeld werden, die nog later door Saufhempten uitgeschakeld werden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de lijst nu 2 keer doorgelezen, maar ik mis Feyenoord blijkbaar steeds. Kan iemand me helpen?
Vitesse is nog niet uitgeschakeld hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gekkerd, die zijn uitgeschakeld door Heerenveen, die toen later door Vitesse uitgeschakeld werden, die nog later door Saufhempten uitgeschakeld werden.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
effe gemist, iemand gifje?
Doen mee met de CL.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Ik zie Vitesse niet zo snel met 4 doelpunten verschil winnen van Southampton.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse is nog niet uitgeschakeld hoor.
Ik ook niet, maar het kan nog steeds gebeuren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse niet zo snel met 4 doelpunten verschil winnen van Southampton.
Als het gebeurt, ga ik de Stellareclame zingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het kan nog steeds gebeuren.
Ja en Sampdoria kan ook nog door zekerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft dat geluk!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat AZ in kwaliteit niet per se zo hoog zit (qua individuele spelers) maar de teams van AZ hangen meestal niet van los zand aan elkaar, het spel is meestal verzorgd, dan is er al veel gewonnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:33 schreef Zelus het volgende:
Is de tegenstander van AZ zo zwak, of is AZ zo veel beter/sterker??
Ja, ik weet dat de tegenstander 4 keer moet scoren, maar zelfs toen zij nog 3 keer moesten scoren viel hun zwakte mij al op.
Remember Austria Wien??quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Michiel, doe eens normaal schijtbak. Alsof Istanbul er zoveel gaat scoren.
Had zelfs geen zin om te scherenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Bosz komt in rouwkleding naar de wedstrijd. Ironisch.
Nummer 14?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vinden jullie van het rugnummer van Kishna jongens?
West Ham gaat het beter doenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Pl en ik hekelen ons aan de Southampton hype
ik las dat die t niet serieus nemen en met B team komenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
West Ham gaat het beter doen
er zijn er 3quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een nieuw filmpje. Die eerste was anders.
Engelse ploegen geven vaak geen neuk om de ELquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik las dat die t niet serieus nemen en met B team komen
Alleen Spaanse en Duitsequote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelse ploegen geven vaak geen neuk om de EL
Je moeder is een hoer.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is echt humor voor types als GGMM.
Die kijkt immers ook naar De Lama's
Echt moeilijk vies zijn die dingen ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Kruidenboterchips.
Wat is er mis met gewoon of paprika?
Sampdoria is lachwekkend .quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
50-50. Kijk Sampdoria alleen al en Napoli geeft ook geen flikker erom
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt moeilijk vies zijn die dingen ook
dan koop ik liever stokbrood met kruidenboter.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Kruidenboterchips.
Wat is er mis met gewoon of paprika?
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 06-08-2015 om 19:59:23De @UEFA maakt zich belachelijk. Schwab twee wedstrijden geschorst voor kiezelharde overtreding in Wenen op Jairo Riedewald. #Ajax reageer retweet
Mja, lachwekkend maar ik kan me er niet boos om maken meer.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 06-08-2015 om 19:59:23De @UEFA maakt zich belachelijk. Schwab twee wedstrijden geschorst voor kiezelharde overtreding in Wenen op Jairo Riedewald. #Ajax reageer retweet
drie of vier had ook gekund inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
de uitschakeling heeft ajax volledig aan zichzelf te wijtenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, lachwekkend maar ik kan me er niet boos om maken meer.
Ik gil nog in bed na van de 0-2 van Vienna.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de uitschakeling heeft ajax volledig aan zichzelf te wijten
Tering wat een open deur van jawelste.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gvd manquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawelste?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat een open deur van jawelste.
West Ham komt met B-team gewoon voor bij Astra.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hele el is flopshow. Vanaf laatste 8 wordt het nog wel genot
CL idem ditoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hele el is flopshow. Vanaf laatste 8 wordt het nog wel genot
Uh, okequote:
foxsports.nlquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:05 schreef Skweezer het volgende:
iemand livesteam? van de wedstrijden
eersterijquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:05 schreef Skweezer het volgende:
www.foxsports.nlquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:05 schreef Skweezer het volgende:
die linkt bij mij constant meteen door naar unibetquote:
Dom varken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:05 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, Vitesse is begonnen.
Wat een kuttijd joh. Ging er van uit dat ze om 21:00 begonnen.
hahasportquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:05 schreef Skweezer het volgende:
Rund!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg.Waarom nou weer gelijk zo.
Je mag een dm sturen als je er heel erg mee zit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg.Waarom nou weer gelijk zo.
pfoe, was het nog bijna spannend voor ze geworden zeg!quote:
wedstrijd was ook nog stilgelegdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brondby door, ondanks dat ze het laatste minuten met een veldspeler als keeper hebben gespeeld, omdat deze twee keer geel kreeg wegens tijdrekken.
Feyenoord had tenminste makkelijk gewonnen he?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:08 schreef Wicky15 het volgende:
Was koffie maken, staat Vitesse al achter
Die zouden thuis tegen Southampton wel wat laten zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord had tenminste makkelijk gewonnen he?
stop nou eens niemand lachtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap niet wat Feyenoord hiermee te maken heeftquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diks > Martinaquote:
Willem II heeft een team voor de top 5quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II - Vitesse wordt een leuke wedstrijd zondag.
Waar heeft hij dit gezegd?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II heeft een team voor de top 5
- Emile Schelvis
Omdat die niet doorgaat?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II - Vitesse wordt een leuke wedstrijd zondag.
VI seizoensgids zegt hij dat Willem II vijfde wordt.quote:
Kan je zijn hele eindstand posten of heb je 'm nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI seizoensgids zegt hij dat Willem II vijfde wordt.
En dan zijn er mensen die hem graag terughebben in VI.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI seizoensgids zegt hij dat Willem II vijfde wordt.
1. AFC Ajaxquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je zijn hele eindstand posten of heb je 'm niet
Hahaha wat.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. AFC Ajax
2. Feijenoord
3. PSV Eindhoven
4. sc Heerenveen
5. Willem II
6. Vitesse
7. FC Twente
8. AZ '67
9. FC Groningen
10. FC Utrecht
11. PEC Zwolle
12. NEC Nijmegen
13. ADO Den Haag
14. Roda JC
15. Excelsior
16. sc Heracles
17. sc Cambuur
18. De Graafschap
Wat denk je ervan?
Kan je pics van de andere voorspellingen maken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. AFC Ajax
2. Feijenoord
3. PSV Eindhoven
4. sc Heerenveen
5. Willem II
6. Vitesse
7. FC Twente
8. AZ '67
9. FC Groningen
10. FC Utrecht
11. PEC Zwolle
12. NEC Nijmegen
13. ADO Den Haag
14. Roda JC
15. Excelsior
16. sc Heracles
17. sc Cambuur
18. De Graafschap
Wat denk je ervan?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. AFC Ajax
2. Feijenoord
3. PSV Eindhoven
4. sc Heerenveen
5. Willem II
6. Vitesse
7. FC Twente
8. AZ '67
9. FC Groningen
10. FC Utrecht
11. PEC Zwolle
12. NEC Nijmegen
13. ADO Den Haag
14. Roda JC
15. Excelsior
16. sc Heracles
17. sc Cambuur
18. De Graafschap
Wat denk je ervan?
Hugo Borst heeft Utrecht op 4.quote:
Iets te overdreven maar die zie ik best verrassen dit jaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hugo Borst heeft Utrecht op 4.
Heeft iemand Groningen op 2?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hugo Borst heeft Utrecht op 4.
Mwah, meer dan een zevende plaats zit er niet in. Waarbij 9e waarschijnlijker is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets te overdreven maar die zie ik best verrassen dit jaar.
AZquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Mwah, meer dan een zevende plaats zit er niet in. Waarbij 9e waarschijnlijker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |