Daarom was Euskaltel ook zo'n genotswielerploegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Nozick het volgende:
Mooie aan Bilbao is dat ze vasthouden aan de eigen cultuur i.p.v. succes zoals Sociedad. Ze spelen alleen met Basken, ook al gaat het ten koste van hun succes.
en alsnog is Bilbao vaak succesvoller.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Nozick het volgende:
Mooie aan Bilbao is dat ze vasthouden aan de eigen cultuur i.p.v. succes zoals Sociedad. Ze spelen alleen met Basken, ook al gaat het ten koste van hun succes.
2 jaar terug degraderen en halve finale el toch of kwart?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betis Balompie heb ik iets meer mee
LLorente hebben ze volgens mij liever dood dan levend terug. Erg gehaat daarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Nozick het volgende:
Bilbao beschikt over een nieuw stadion. De jeugdopleidingen is al goed. De club kan zich alleen financieel nog proberen te verbeteren, zodat je een jongen als Lloriente terug kan halen. Hun markt bestaat immers alleen uit Basken, dan moet Bilbao automatisch wel de besten hebben, willen ze hogerop.
Dat jullie het ff weten.twitter:uweyk twitterde op donderdag 30-07-2015 om 19:56:20Its not red card, no penalty... it isnT foul eighter!AZ Alkmaar vs. Istanbul BasaksehirKeep ur dirty hands away ref... reageer retweet
Buiten dat de keeper ongelooflijk debiel uitkwam was er natuurlijk weinig aan de hand..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Boma het volgende:
Dat jullie het ff weten.twitter:uweyk twitterde op donderdag 30-07-2015 om 19:56:20Its not red card, no penalty... it isnT foul eighter!AZ Alkmaar vs. Istanbul BasaksehirKeep ur dirty hands away ref... reageer retweet
Dat weet ik niet. Maar het gaat om het principe in ieder geval. De vierde plek blijft het hoogst haalbaar. Sowieso is Atletico Madrid moeilijk van de derde plek te stoten, nu ze zo dat stadion van 70.000 krijgen. Af en toe boven Valencia en Sevilla eindigen is al prachtig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
LLorente hebben ze volgens mij liever dood dan levend terug. Erg gehaat daar
Is Valencia ook niet vast terug aan de top dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef Nozick het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het gaat om het principe in ieder geval. De vierde plek blijft het hoogst haalbaar. Sowieso is Atletico Madrid moeilijk van de derde plek te stoten, nu ze zo dat stadion van 70.000 krijgen. Af en toe boven Valencia en Sevilla eindigen is al prachtig.
Valencia en Sevilla zijn begrotingstechnisch verder dan Bilbao, en zijn niet regio-gebonden, maar die kloof heeft Bilbao weer vaker weten te overbruggen. Ze zijn naar mijn weten de laatste tien jaar geen derde geworden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef hafcfan het volgende:
Is Valencia ook niet vast terug aan de top dan?
Die scheidsrechter was dan ook een enorme flapdrol. Had niet misstaan in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten dat de keeper ongelooflijk debiel uitkwam was er natuurlijk weinig aan de hand..
Die hadden wel doodleuk een Asturiër als kopman.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom was Euskaltel ook zo'n genotswielerploeg
Maar Valencia was toch overgekocht door zo'n Chinees die er nu veel geld in pompt. EL winnen zal nog wel kunnen en dan mag je ook CL in.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:09 schreef Nozick het volgende:
[..]
Valencia en Sevilla zijn begrotingstechnisch verder dan Bilbao, en zijn niet regio-gebonden, maar die kloof heeft Bilbao weer vaker weten te overbruggen. Ze zijn naar mijn weten de laatste tien jaar geen derde geworden.
Dat is inderdaad waar. Vooral Benfica is in trek bij de nieuwe eigenaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar Valencia was toch overgekocht door zo'n Chinees die er nu veel geld in pompt. EL winnen zal nog wel kunnen en dan mag je ook CL in.
Volgens mij kwam dat door die zaakwaarnemer Mendez die is daar ineens de baas waardoor hij al zijn spelers daarheen brengt om zelf money te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Nozick het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Vooral Benfica is in trek bij de nieuwe eigenaar.
Rodrigo 30,000,000 Portugal S.L. Benfica 2015
Enzo Pérez 25,000,000 Portugal S.L. Benfica 2015
João Cancelo 15,000,000 Portugal S.L. Benfica 2015
André Gomes 15,000,000 Portugal S.L. Benfica 2015
Ze worden wel vierde met dat materiaal, dus heel slecht zal het niet zijn. Als ze financieel honderd miljoen per seizoen kunnen spenderen, moeten ze Atletico voorbij kunnen streven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat door die zaakwaarnemer Mendez die is daar ineens de baas waardoor hij al zijn spelers daarheen brengt om zelf money te maken
Onmogelijk. Dan zouden ze wereldtoppers moeten binnenhalen. Die kosten al gauw 50 miljoen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Valencia mag wel keer kampioen worden
Atletico is het ook geluktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:24 schreef Nozick het volgende:
[..]
Onmogelijk. Dan zouden ze wereldtoppers moeten binnenhalen. Die kosten al gauw 50 miljoen.
Je moet dan gewoon geluk hebben dat Real en Barca allebei een minder jaar hebben en je eigen team boven zichzelf uitstijgt.quote:
maar die hadden op dat moment ook wel 2 hele goede spelers in de vorm van Koke en Courtois, zulke spelers mist Valenciaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet dan gewoon geluk hebben dat Real en Barca allebei een minder jaar hebben en je eigen team boven zichzelf uitstijgt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:23 schreef bianconeri het volgende:
Wauw dat van Vitesse is nog erger dan die uitslag van Ajax denk ik zo.
Lekker weekje voor het Nederlandse voetbal, not.
2 ploegen die ons voor gek gezet hebben met hun voetbal.
Nee, zeg ik dat ergens?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij denkt echt dat Vitesse van een Engelse subtopper kan winnen met dit materiaal?
Ajax ben ik het mee eens, die hadden gewoon moeten winnen, maar Vitesse verloor gewoon met een 'normale' uitslag. Ja, ze zijn nu kansloos, maar dat zal de bedoeling van Southampton wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat ergens?
Ik zeg alleen dat 2 clubs Nederland voor schut hebben gezet. Want 3-0 is wel heel erg.
En ook Ajax heeft met het voetbal wat ze hebben laten zien ons voor schut gezet.
Klopt, dan moeten ze op de transfermarkt echt een voltreffer hebben. Een talent die zich ineens ontpopt tot wereldtopper.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar die hadden op dat moment ook wel 2 hele goede spelers in de vorm van Koke en Courtois, zulke spelers mist Valencia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |